Jump to content

Tračnicama najbolje pruge u Hrvata : Vinkovci - Tovarnik


Simplon Express

Recommended Posts

Posted

Jel to ugrađivan neki specijalni tucanik, pošto vidim da je boja dosta tamnija?

Kad će se ovde početi voziti 160? Od novog reda vožnje brzina ostaje 50, sem Đeletovci - Jankovci gde će biti 100.

 

Pozdrav

Raša

Posted

Koji je kabel u onim kanalicama pored pruge, optički ? Ak je, onda nemaju šta krast..

 

I isto pitanje, kad će 160 ? Nešto sumnjam od novog VRa..neće se valjda čekati još godinu ?

 

I šta je s tim ETCSom ? Jel to nije trebalo biti ugrađeno ? Ili se tek sad radi ?

35k4tq1.jpg

Posted

jako jako jako lijepo i reportaza i radovi. evo meni kao totalno amateru se jako sviđa sto uvode visoke perone i opcenito mi nova stajalista izgledaju jako-europski. :wink:

ja sam noob i postavljam noobovska pitanja...

Posted
Jel to ugrađivan neki specijalni tucanik, pošto vidim da je boja dosta tamnija?

Kad će se ovde početi voziti 160? Od novog reda vožnje brzina ostaje 50, sem Đeletovci - Jankovci gde će biti 100.

 

Pozdrav

Raša

 

Pa 160 će vjerojatno biti od početka v.r. 2010/2011,dakle sredinom 12 mjeseca 2010 godine...Jel to pouzdana informacija da ostaje 50 na sat...mislim,nema mi logike...jedino možda zbog kontaktne mreže...

Posted

To da će brzina biti 50 odnosno 100 između Đ i J sam video ovde na forumu, čini mi se u temi v.r. 09/10. Takođe najmanje vozno vreme VI - TV će se smanjiti sa 41 na 32 minuta. Koliko sam video rok za za završetak radova je 17.08.2010. Meni po ovim slikama deluje kao da će sve biti završeno i dosta ranije...Ne vidim zašto ne bi odma po završetku radova pustili 160, makar za međunarodne vozove, pomerili malo polaske iz BG za kasnije, a dolaske za ranije, nego čekaju 4 meseca do v.r. 10/11.

 

Pozdrav

Raša

Posted

Pozdrav!

Ovakva izgradnja perona, tj. premještanje perona nalazi se u velikom broju na remontiranim prugama u Njemačkoj,pogotovo po "istočnoj".Išlo se na zadržavanje svih koloksjeka.Ovako bi se trebali ukidati ili premjestiti kolosjeci,a pri velikim brzinama iziskuje dodatnu izgradnju pothodnika ili pasarela.Po svemu sudeći dok se ugradi novi sistem upravljanja i automati za karte,neće biti potrebno više ni na jednom kolodvoru nikakvi željeznički radnik.Telekomanda iz Vinkovaca i to je to.

Pozdrav svima!

  • 2 weeks later...
Posted

U kanalicama bi trebao biti bakar, optički kabel je gore na stupovima kontaktne mreže (na koloturama), tako da je dobro pitanje što ako ekipa krene na te kanalice, makar su one (bar neki tipovi) građeni da treba posebni alat za otvaranje istih. S druge strane ako netko ukrade kabel trebalo bi ga za pokušaj ubojstva suditi i poslati u zatvor na dvoznamenkasti broj godina...

 

Portali su čini mi se na stajalištima, kako se grade novi peroni a izbjegava se da su stupovi KM u peronu, tada se na prostoru perona grade portali temeljni izvan perona, pa stoga na ovih par mjesta će biti portali umjesto stupova.

 

Pomicanje stajališta ima smisla da ih se približi više naseljima, pogotovo na ovim mjestima gdje je nekada bio kolodvor a sada je samo stajalište, kako više nema skretnica i ostaloga, najbolje mjesto za peron stajališta je odmah uz ŽCPR da ljudi mogu lako auto ostaviti kod stajališta i odmah ići na vlak.

Obilasci i fotografije (zvon & mir)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...