Pfaff Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Kako ono reče zec lisici: "Ne bi ja, al' sam deci obećao...!" ...što je sljedeće, putopis iz Afrike? Još gore - obećao sam napraviti reportažu iz Bibinja I – ko je rekao da neću? Svim strašnim pretskazanjima unatoč! No, u Bibinje sam ušao preko Sukošana ili da malo pojasnim: Autoput, izlaz Zadar 2, pa onda neka prazna široka cesta, pa uska cesta i prolaz ispod pruge (ima poslije još jedan)... I evo me... Tko je rekao da Bibinje nemaju obilaznice? Ja ću pravo u centar pa kud puklo da puklo... Puno crnogorice kroz koju se nazire pruga uz koju vozim Odmah ratoborno Tu je i ŽCPR, a netko je i rečenom Stipi ostavio poruku Smjer Zadar... ... i smjer Knin Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Ulica Gradišćanskih Hrvata presijeca prugu i zaštićena je rampom i svjetlosnim signalima Donji stroj pruge je nekako čudno konstruiran – kao da je na izvorni nasip dodano uzdužno pojačanje od starih betonskih pragova među kojima je još jedan nasip? Tampona k'o u priči, a u daljini jedna osoba šećka prugom... Tračnice su masivne (60 kg/m' ?), a pragovi betonski Eto i Šveda za Benkovac. Vozi k'o po jajima. Obratite pažnju na ranijespomenutu osobu koja je pričekala da prođe vlak pa se uredno vratila na prugu! E, ovdje pragovi više nisu betonski Polako napredujem prema Zadru sveudilj se raspitujući gdje je stanica. Niko pojma, svi sliježu ramenima... Ni ovaj dugouhi nema pojma! Još jedan dugouhi! Obratite pažnju na ular, gazda ga je sam načinio? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Evo još jednog zaslužnog druga iz nedavne nam prošlosti... Dva usporedna podvožnjaka. Pruga se tu ne bi trebala račvati Aha!, brundavka, sad ću dobiti informaciju... Majstoru dugujem zahvalost za informaciju Evo nje u punoj snazi i ljepoti... ... na čelu dugačkog vlaka Pogled u smjeru Benkovca U obranu stanovnika Bibinja i njihovih razmirica sa željeznicom moram istaknuti kako ih je onomad narodna vlast usrećila tako da im je položila prugu upravo po sredini mjesta (koje je duuugačko poput kobasice). Stoga su ovakva improvizirana rješenja za prolaz do prvog susjeda s druge strane pruge redovna pojava. Sve ostalo proizlazi iz toga Kako mi je objasnilo, morao sam se vratiti, proći kroz one podvožnjake i proslijediti u pravcu Zadra dok ne naiđem na stanicu. Evo – ŽCPbezR! Leve je ne iti, rekli bi neki Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Tu smo – odjavnica! Netko je skrehao prozore pa se lijepo fotka Luka Gaženica je odmah tu... ... i stanica Bibinje služi kao ranžirni kolodvor Infrastrukturni detalji i mediteransko zelenilo Našao hladovinu na I. peronu... To je onaj moj vlak otprije Ima i cisterna. Koliko su mi kasnije rekli – sve prazno Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Stanična zgrada Stari natpis i novi natpis I. peron, I. kolosijek Po rasporedu sjedalica, rekao bih da je to ono što smo nekoć zvali Crveni kutić Nisam imao sužbenu majicu pa sam se sakrio iza plakata da me ne bude sram... Putnička čekaonica Putnička bagajna Cjenik Sat (radi!) Peć (isključena) Cvijeće (raste) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Prometni ured. Tu se tek vidi da je stanica velika Šefa, naravno, nema Priručno skladište (boju za drvenariju su, očito, već davno potrošili) Evo i odgovora na čuveno pitanje (Imal' ćenife?) Stanična zgrada je izrazito neugledan primjer željezničke arhitekture iz razdoblja Juge A ktomu i nesolidno izvedena Jedina prednost male visine je dosta dubok hlad ispod ove ploče Česma ima udvostručen kapacitet napajanja Evo, obavljeno, natrag pod podvožnjak pa dalje u plave daljine... Dva dana kasnije, naletio sam u Zadru na ovaj plakat – ko voli pivat', ne može bit tako loš... Naravno, ovo je samo preliminarna reportaža. Ima tu posla za cijeli, dobro organizirani forumaški desant! Kao što se netko onomad potpisivao na 4rumu: Bijo i preživijo! PS: Posebni pozdrav svima onima koji nisu vjerovali da ću ikad stići ovamo! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 PS: Posebni pozdrav svima onima koji nisu vjerovali da ću ikad stići ovamo! Nije toliki problem stići onamo, nego se čitav vratiti. Pogotovo uz onoliku dozu neopreza: šetaš po neprijateljskom teritoriju uz prugu s fotićem u ruci, neskriveno slikaš i snimaš vlakove, raspituješ se kod pučanstva gdje je kolodvor .... a sve to skupa bez pancirke i ratne logistike iza sebe. Dakle, super da si preživio, a ove fotke i tekst su već u trenutku objavljivanja postali forumska antologija. Hvala ti Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Daklem, ja jos uvijek ne vjerujem da si ti tamo bio i vratijo se. Mislim, vratijo se citav. Dobro seabral rece. Skitat se onuda i tako bezobrazno i otvoreno provocirat... Bas sam uzivao gledajuci fotke i citajuci komentare. Antologijski! Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Slažem se da je putopis antologijski. Uostalom, od Pfaffa se drugo i ne očekuje. A u svezi i glede: U obranu stanovnika Bibinja i njihovih razmirica sa željeznicom moram istaknuti kako ih je onomad narodna vlast usrećila tako da im je položila prugu upravo po sredini mjesta (koje je duuugačko poput kobasice). Stoga su ovakva improvizirana rješenja za prolaz do prvog susjeda s druge strane pruge redovna pojava. Sve ostalo proizlazi iz toga ... zašto mi u uhu odzvanja tvrdnja da je Bibinje u vrijeme projektiranja i gradnje pruge, a tome je otprilike pola stoljeća, bilo obična vukojebina i da su kuće izgrađene kasnije (između ostalog i uzurpiranjem željezničkog zemljišta)? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 ... zašto mi u uhu odzvanja tvrdnja da je Bibinje u vrijeme projektiranja i gradnje pruge, a tome je otprilike pola stoljeća, bilo obična vukojebina i da su kuće izgrađene kasnije (između ostalog i uzurpiranjem željezničkog zemljišta)? Moguće, moguće. U istraživanja te vrste se ipak nisam upuštao. To ćemo kad budemo išli svi skupa (mali obilazak zadarske gruntovnice ) Oh, da, zaboravio sam napomenuti da je onaj dvostruki pod/nadvožnjak nastao zato jer se preko jednog od njih dva (onog bližeg oku kamere)proteže još 600 m izvlačnjaka na kojem se vrši ranžiranje... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 ... zašto mi u uhu odzvanja tvrdnja da je Bibinje u vrijeme projektiranja i gradnje pruge, a tome je otprilike pola stoljeća, bilo obična vukojebina i da su kuće izgrađene kasnije (između ostalog i uzurpiranjem željezničkog zemljišta)? pa činjenica je da je dosta mjesta po cijeloj hrvatskoj svoj značaj dobilo zahvaljujući isključivo željeznici, pa koliko samo po Slavoniji ima takvih mjesta kao što su Niza Topoline, Cret... Sela izgrađena uz samu prugu. Problem je očito što su očito dole u Bibinju shvatili da sada imaju novi potencijal (blizina mora) pa su odlučili izbacili ono što ih je stvorilo. Pfaff...pancirku drugi put...čuvaj se! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Jako zanimljivo i informativno - puno hvala! Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Bio je kadar stici i uteci i na strasnom mjestu postojati. Sve prezivio i toliko dozivio. Jahve nam ga pozivio. (od ovih sitnijih bogova jos nisam dobio saglasnost; foliraju se pa zatezu) Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Pfaff iskaza veliku odlučnost i hrabrost na kojoj mu čestitati, pače, pozavidjeti treba. Sam ušao u opasan teret, bit će da se navježbao slikavajući po prekobarnoj velesili Čestitke i pozdravljenje Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Takva gromada od čoe'ka pa se uplašio Bibinjaca Bibinje ti je kakti predgrađe Zadra, tamo se ranžiraju teretni vlakovi, ne znam bi li eventualnim izmještanjem pruge stradali i ti ranžirni kolosijeci... No svakako ti čestitam na volji i trudu da odeš na tako dalek put i s njega se vratiš u jednom komadu. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreakyST Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Ajme majko koje nazive ulica imaju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Ho, kaj reći nego sve 5, samo baš i nisi prikazal kak su kuće blizu štreke.. Kak si se snaalaazil po uskim uličicama, si zapel koji put s retrovizorm o zid kuće? I zanima me kak su HŽ-ovci reagirali kad im je u Bibinju došel ljubitelj željeznice? Vidim, ipak sam ostavi trag na ovom forumu, bar se pamti jedna rečenica.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 Ho, kaj reći nego sve 5, samo baš i nisi prikazal kak su kuće blizu štreke.. Kak si se snaalaazil po uskim uličicama, si zapel koji put s retrovizorm o zid kuće? I zanima me kak su HŽ-ovci reagirali kad im je u Bibinju došel ljubitelj željeznice? Ha, čuuuj, nisam se baš previše htio motati među kućama. Vozio sam se uglavnom magistralnim pravcima uz prugu pa i nije bilo tako gadno. HŽ-ovci? Nekako mlako. Kad sam im pokazao pipire za fotkanje, nije baš bilo uobičajenog entuzijazma i volje za suradnjom. Nekako sam imao osjećaj kao da se osjećaju napušteni od svih... A možda sam ja iskvaren iskustvima s istarskih pruga gdje su svi strahovito suradni! Vidim, ipak sam ostavi trag na ovom forumu, bar se pamti jedna rečenica.. Kako je ono rekao Andy Warhol... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.