STIB Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 U ovoj temi: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=8616 spominje se "trokut DEF", koji doduše nije detaljnije označen, ali jedan krak tog trokuta je djelomično obrađen u temi: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=5389 Ja sam jutros prošao ovim putem (zeleno): - dakle, južnim i istočnim krakom trokuta. Zapravo, prošao sam i zapadnim krakom, ali vlakom (crna crta). Slova (R, C, H, K, T) bit će objašnjenja u tekstu. No, krenimo redom... Vlak 4000, polazak u 08:07, lokomotiva 304 spremna: Pripreme: i polazak, točno na sekundu: Birao sam vagon s hodnikom na zapadnoj strani, a otvoreni prozor usprkos hladnom danu nije previše smetao. 1 141 029 ću kasnije još sresti: Savska kod Cibone: Pruga sa Zapadnog kolodvora (rasputnica Trešnjevka): Pista za utrke auto-modela: Opet Savska (nema ni jednog tramvaja u blizini): Sava ima krasnu zelenu boju Ni tu nema nijednog tramvaja Ovdje se još može vidjeti stara trasa pruge (prije izgradnje novih nadvožnjaka preko Avenije Dubrovnik): Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 R kao Remetinec Sišao sam na strani na kojoj nije peron (ali ne bi puno pomoglo, jer je peron predviđen za 2.5 vagona). Slika s ceste: Ode vlak dalje prema Karlovcu (sve do Rijeke): a ja na drugu stranu, prema sjeveroistoku: Ostaci starog stupa kontaktne mreže (dok je još bilo 3kV): Bik: Čuvarska kućica, izvan upotrebe - skretnicama se upravlja daljinski (iz Klare?) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 C - kao dvostruki ŽCPR Između Savskog gaja i Svete Klare nalazi se ŽCPR. Na obje pruge su polubranici. Nekakvi ljudi su se motali u "kućici" koja upravlja signalizacijom i u jednom trenutku (kad sam već bio malo dalje) me zbunili jer je počelo zvoniti (a vlaka niotkuda) - očito su nešto isprobavali. Krenuo sam dalje uz prugu, pokraj (bivše) tvornice tjestenine Klara: Tu je očito bio bar još jedan kolosijek jer ima ostataka infrastrukture: Vitlo za pomicanje vagona: Nisam siguran što je ovo - izgleda kao sol, ali nisam baš bio raspoložen za kušanje: I ova zgrada izgleda kao da je izgrađena zbog pruge, ali nije baš jasno što joj je trebala biti namjena. Je li možda tu nekad davno bilo neko stajalište ili barem rampa? Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 H - kao Hermanova ulica Idem dalje, u daljini (prema suncu), prolazi diesel s nekoliko vagona s kontejnerima: Most iznad Hermanove ulice: Nasip je očito napravljen za dva kolosijeka - dobro dođe, lakše je hodati: Pogled unatrag, iza leđa mi je ulazni signal/predsignal Klare: Nisam siguran što je, jer ima oznaku predsignala (dva crna trokuta), ali gorjelo je crveno svijetlo. To će netko od strojovođa sigurno razjasniti. Ovo je pogled prema Trnskom - Erraser je to svojedobno stavio u Pitalice... Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 K - kao Klara I evo me u Klari, tj. na sjeverozapadnom kraju kolodvora (na kućici piše "BLOK3") Ostatak mehanizma za spuštanje stare rampe: No, i ovdje je rampa počela zvoniti, ovaj put za ozbiljno. Od kolodvora stiže teretnjak koji je očito namijenjen prema Remetincu (i Rijeci). Najprije jedna slika, a onda i film: Vlak je imao 24 vagona! Slijedeći dio (napuštena pruga kroz Trnsko prema Velesajmu) opisan je u temi spomenutoj na početku. Ja sam jedino hodao u suprotnom smjeru. Usput sam susreo lokomotivu 029 na vlaku za Sarajevo: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 T - kao Trnsko i kao Trokut Pogled iz Trnskog na krovove kuća u Trokutu: Pogled s pruge na jedno od dvorišta u Trokutu Na ovom mjestu je pruga nekad išla ravno, devijacija je napravljena zbog novih nadvožnjaka na Av. Dubrovnik. Ovi kolčići znače da će se tu možda još nešto raditi Blok signal je ugašen: Zeleni most u daljini: Ovdje sam se spustio s nasipa i posvetio se tramvajima. Hvala na pažnji! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Odličan putopis i fotke,STIB .Napravio si lijepu kilometražu toga dana.Nadam se da kasnije nisu boljele noge od hodanja ili možda imao upalu mišića. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Hvala i tebi, STIB, na ovoj zanimljivoj reportaži. Vidim da si i dalje u dobroj kondiciji, a sad si mi i uštedio trud, pa ne moram ja ići hodati ovaj trokut Ipak se pruga najbolje upoznaje pješke, a to su dokazale i tvoje fotke. Gdje je točno ova zgrada ? Izgleda jako zanimljivo ... http://img13.imageshack.us/img13/7241/9l0221077.jpg Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 Gdje je točno ova zgrada ? Izgleda jako zanimljivo ... http://img13.imageshack.us/img13/7241/9l0221077.jpg Tu gdje sam stavio crvenu točku (približno). Pogled je u smjeru strelice! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 [Pogled s pruge na jedno od dvorišta u Trokutu : Kojega vraga ti imaju po dvoristu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Jedan upečatljiv dio infrakstrukture oko Zagreba je taj trokut, koji si ti vrlo lijepo opisao i prikazao kroz ove fotografije. Upala mi je u oči ona delta rasputnica, razišljam gdje je onda alfa, beta i gama, jel uopće idu tak po grčkom alfabetu, il je sam tak nezvana? Ona lijepa zelena boja Save me vrlo dojmila, a šta ću, kad sam ju navikao gledati sivu. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 22, 2009 Author Share Posted February 22, 2009 [Pogled s pruge na jedno od dvorišta u Trokutu http://img502.imageshack.us/img502/7841/9l0221103.jpg : Kojega vraga ti imaju po dvoristu? To se obično zove "sekundarne sirovine" Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivan.h Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Obzirom da se radi o mojem terenu, osjećam se p®ozvanim još par stvari prokomentirati i dopuniti. Za početak: Gdje je točno ova zgrada ? Izgleda jako zanimljivo ... http://img13.imageshack.us/img13/7241/9l0221077.jpg Tu gdje sam stavio crvenu točku (približno). Pogled je u smjeru strelice! Moja je baka, rođena 1928., za ljude koji žive u toj zgradi uvijek govorila da žive u "vaktarni"... Pokraj tvornice Klara do prije godinu - dvije je postojao kolosijek koji je bikom završavao uz sam ŽCPR. Prema položaju drugih ostataka kolosijeka koji se vide na fotografiji (http://img11.imageshack.us/img11/6396/9l0221072.jpg) čini se da su tamo postojala čak dva kolosijeka... Sama "vaktarna" nalazi se nasuprot bivše tvornice Bratstvo (sada Oktal Pharma) gdje je možda bilo još kolosijeka pa bi sve to moglo značiti da je gore spomenuta zgrada bila zapravo neka vrsta kolodvorske zgrade . Malo vjerojatno, ali moguće. Pokušat ću još istražiti. Još jedna sitnica... Ovo: je fotografija koja bi spadala i u tramvajsku infrastrukturu. Ako se ne varam, objekt s plavim vratima je ZET-ova ispravljačka stanica. (OT: Nigdje na forumu nisam pronašao fotografije ispravljačkih stanica. Trebalo bi to malo istražiti i fotkati... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Upala mi je u oči ona delta rasputnica, razišljam gdje je onda alfa, beta i gama, jel uopće idu tak po grčkom alfabetu, il je sam tak nezvana? Mislim da je nazvana po obliku slova (isto kao i deltasto ušće rijeke) koji je trokutast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 Na ovom mjestu je pruga nekad išla ravno, devijacija je napravljena zbog novih nadvožnjaka na Av. Dubrovnik. Ovi kolčići znače da će se tu možda još nešto raditi To je vjerojatno mjesto gdje bi trebala doći stanica Trnsko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 To je vjerojatno mjesto gdje bi trebala doći stanica Trnsko. To možda i je mjesto gdje bi trebalo biti to stajalište, ali ti radovi su još daleko od početka realizacije, a to znači i od kolčića. Osim toga, u tom slučaju bi trebalo biti nešto slično i na riječkom kraku pruge. To naravno ne znači da ne bih želio da je to naznaka početka radova na stajalištu ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Vrlo zanimljivo, hvala STIB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 To je vjerojatno mjesto gdje bi trebala doći stanica Trnsko.To možda i je mjesto gdje bi trebalo biti to stajalište, (...) Osim toga, u tom slučaju bi trebalo biti nešto slično i na riječkom kraku pruge. Zapravo, najbolja lokacija bi bila negdje sjeverno od Dubrovačke avenije, tako da peron bude između obje pruge. Time bi se moglo dosta uštedjeti, a i putnicima bi bilo korisnije jer ne bi morali puno razmišljati koji vlak će doći prije... Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 24, 2009 Share Posted February 24, 2009 Zapravo, najbolja lokacija bi bila negdje sjeverno od Dubrovačke avenije, tako da peron bude između obje pruge. Time bi se moglo dosta uštedjeti, a i putnicima bi bilo korisnije jer ne bi morali puno razmišljati koji vlak će doći prije... Evo i pogleda iz drugog ugla: Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted February 24, 2009 Author Share Posted February 24, 2009 Točno to! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Hmmm, ima još trokuta za obavit po Zagrebu.. Trebat će u ekšn, dok mi nisu svi trokuti pobegli.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Negdje sam već napisao kako sam danas pokušao dočekati vlak s tramvajima iz Amsterdama za Sarajevo, ali sam zakasnio. No, usprkos tome nastalo je nešto slika sa sjevernog kuta trokuta DEF (sjeverno od Avenije Dubrovnik), tj. tamo gdje sam prije 14 dana završio obilazak. Dok sam se tek penjao na nasip, upravo je prolazio brzi vlak za Sarajevo, ulovio sam samo zadnji vagon: Pogled prema zelenom mostu: Ostaci stare KM (dok je pruga prema Klari išla malo istočnije): Između kolosijeka je isto bilo nešto, ali teško je odrediti o čemu se radi: Neki rezervoar: Pruga prema Remetincu išla je zapadnije od današnje, trasa se još dobro vidi: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 8, 2009 Author Share Posted March 8, 2009 Nadvožnjak ima rupu: a u rupi: Tračnice: Ovaj vlak se došuljao iz pravca Remetinca dok sam bio na krivoj strani pruge pa sam uspio slikati samo kraj: Ovaj druga slika je ispala bolje: I još jedna slika infrastrukture: Ostaje i dalje za proći i poslikati zapadni krak pruge od Avenije Dubrovnik do rasputnice Delta pred Remetincem. Bit će valjda još ovako sunčanih subotnjih ili nedjeljnih jutara. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Ovaj vlak se došuljao iz pravca Remetinca dok sam bio na krivoj strani pruge pa sam uspio slikati samo kraj: Dobro došao na "moj" teren. Ove čari su mi jako dobro poznate ... vlak uvijek dođe s one druge strane, ma koliko dobro pazio. I zato tamo uvijek nastane više fotki "vlakova u daljini", nego onih koje bi čovjek htio napraviti. Šalu na stranu ... interesantne fotke i mnogi novi detalji Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 8, 2009 Share Posted March 8, 2009 Lijepo, lijepo...no nešto me intrigira...sjećam se da je, čini mi se, do 1986-7 bilo značajno suženje avenije upravo zbog pruga. Cesta je morala proći ispod starih metalnih podvožnjaka (mislim da bijahu zeleni), ali kamenih temelja/upornjaka se prilično jasno sjećam... Eh, kad bi netko imao sliku tih objekata... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.