Jump to content

Trokut DEF


STIB

Recommended Posts

http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog

 

On - line arhiv Muzeja Trnskog. Ogroman broj fotografija od razdoblja izgradnje Trnskog i okolnih naselja pa sve do danas. Ima nešto fotografija željezničke tematike koje uglavnom prikazuju DEF trokut, ali još uvijek nisam uspio pronaći fotografiju starih metalnih podvožnjaka...

 

EDIT: http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/IzvoriRemetinec#5274198369187122754

Jel to to? :) Malo (puno) smeta ovo drvo u sredini.

Link to comment
Share on other sites

uspio pronaći fotografiju starih metalnih podvožnjaka...

 

EDIT: http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/IzvoriRemetinec#5274198369187122754

Jel to to? :?: Malo (puno) smeta ovo drvo u sredini.

 

Bravo, baš to.. :kul .eh, da ima koja čista slika :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Bravo, baš to.. :roll: .eh, da ima koja čista slika :roll:
Evo malo slika iz vremena rušenja starih (uskih) i gradnje novih (sadašnjih) nadvožnjaka.

9k0310008.jpg

 

9k0310009.jpg

 

Ovdje se vide ostaci starog iza novog:

9k0310010.jpg

 

Pogled prema velesajmu:

9k0310011m.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Znači, da nisu gradili tramvajsku prugu, pitanje je koliko dugo bi se još vozili kroz stare podvožnjake. :kul

 

STIB, vidim da imaš jako interesantnu knjigu. Ima možda u njoj i koja fotka izgradnje remetinečkog rotora ? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

STIB, vidim da imaš jako interesantnu knjigu. Ima možda u njoj i koja fotka izgradnje remetinečkog rotora ? :mrgreen:
Ima, ima... :???

Knjiga mi je u uredu, slikat ću sutra (ako ne bude previše gužve na poslu :kul )

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Rotor Savski Gaj kao i novi nadvožnjaci te tramvajska pruga građeni su krajem 1984g i 1985g. Ispod starih uskih nadvožnjaka vodile su 4 trake ceste i sasvim su dobro služili svrsi u doba ondašnjeg cestovnog prometa. Za potrebe gradnje tramvajske pruge morali su biti uklonjeni i sagrađeni novi. Ispočetka se preko novih vozilo sporije, dok armirani beton nije sazrio. Na mjestu gdje se kolosijeci pruge razmiču postojala je kućica otpravnika vlakova jer tada još nije postojao APB. Poznavao sam jednog od otpravnika i u toj kućici početkom 80-ih provodio dosta vremena.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Obećao sam još slika iz vremena gradnje remetinečkog rotora.

Sve stare slike su inače iz ove knjige:

9k0312006.th.jpg

 

Rotor i oko njega:

9k0312010.th.jpg 9k0312011.th.jpg 9k0312013.th.jpg

 

9k0312014.th.jpg 9k0312016t.th.jpg 9k0312018.th.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Odlično, STIB, hvala ti !!! :wink:

 

Je li možda piše kako je bio reguliran promet na tom dijelu za vrijeme gradnje rotora ? Očito su morali nekamo skrenuti promet, a njega niti tada nije bilo baš tako malo ....

Link to comment
Share on other sites

Odlično, STIB, hvala ti !!! :pivo

 

Je li možda piše kako je bio reguliran promet na tom dijelu za vrijeme gradnje rotora ? Očito su morali nekamo skrenuti promet, a njega niti tada nije bilo baš tako malo ....

Knjigu o gradnji prstena čitaj PORTOSA pitaj :)

 

*Promet u smjeru sjever-zapad odvijao se zapadnom polovicom Jadranskog mosta pa onim ficlekom stare Jadranske avenije koja prolazi pokraj Bille (1, crveno)

 

*Promet prema Trnskom i Sigetu vodio je također preko Jadranskog mosta pa desno i ispod mosta pokraj Savskog mlina i preko Kajzerice te zapadnom stranom Velesajma do semafora na Av.Dubrovnik (2, zeleno)

 

*Promet od tog križanja na Av.Dubrovnik prema zapadu i Remetincu vodio je dijelom Av.Dubrovnik do S.gaja te provizorijem jugoistočno od rotora na Remetinečku. (3, plavo)

 

Idem nacrtati sliku na Google earthu :D

 

EDIT by Portos

 

evo je:

Savskigajrotor.jpg

 

ima i naknadnih dodataka :loko

*kada se završavao zapadni trak spojne ceste most-rotor promet je išao smeđom crtom (5) i istočnom polovicom mosta.

 

*kada se završavala Av.Dubrovnik promet je neko vrijeme išao sjevernim kolnikom i provizorijem u visini tramvajskog stajališta S.gaj (plavo crtkano 4)

**privremeni promet pušten je najprije spojem Remetinečka-Av.Dubrovnik kako bi se uklonili privremeni provizoriji

 

***stari Savski most tada je bio u prometu za autobuse i taxi vozila

 

Sad tek kužim koliko dugo pamtim, inače pratio sam sve faze rekonstrukcije i gradnje Selske, Jadranskog mosta, Savske, rotora i tramvajske pruge kroz N.Zagreb. Starac.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Na trećoj slici vidi se promet po južnom traku Avenije Borisa Kidrića (sadašnja Avenija Dubrovnik), dakle po mojoj plavoj trasi(ama)

 

Na šestoj slici vidi se ZET-ovo support vozilo M-57

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...