ivan.h Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog On - line arhiv Muzeja Trnskog. Ogroman broj fotografija od razdoblja izgradnje Trnskog i okolnih naselja pa sve do danas. Ima nešto fotografija željezničke tematike koje uglavnom prikazuju DEF trokut, ali još uvijek nisam uspio pronaći fotografiju starih metalnih podvožnjaka... EDIT: http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/IzvoriRemetinec#5274198369187122754 Jel to to? Malo (puno) smeta ovo drvo u sredini. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 uspio pronaći fotografiju starih metalnih podvožnjaka... EDIT: http://picasaweb.google.com/muzej.trnskog/IzvoriRemetinec#5274198369187122754 Jel to to? Malo (puno) smeta ovo drvo u sredini. Bravo, baš to.. .eh, da ima koja čista slika Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 Bravo, baš to.. .eh, da ima koja čista slika Evo malo slika iz vremena rušenja starih (uskih) i gradnje novih (sadašnjih) nadvožnjaka. Ovdje se vide ostaci starog iza novog: Pogled prema velesajmu: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Znači, da nisu gradili tramvajsku prugu, pitanje je koliko dugo bi se još vozili kroz stare podvožnjake. STIB, vidim da imaš jako interesantnu knjigu. Ima možda u njoj i koja fotka izgradnje remetinečkog rotora ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 10, 2009 Author Share Posted March 10, 2009 STIB, vidim da imaš jako interesantnu knjigu. Ima možda u njoj i koja fotka izgradnje remetinečkog rotora ? Ima, ima... Knjiga mi je u uredu, slikat ću sutra (ako ne bude previše gužve na poslu ) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Rotor Savski Gaj kao i novi nadvožnjaci te tramvajska pruga građeni su krajem 1984g i 1985g. Ispod starih uskih nadvožnjaka vodile su 4 trake ceste i sasvim su dobro služili svrsi u doba ondašnjeg cestovnog prometa. Za potrebe gradnje tramvajske pruge morali su biti uklonjeni i sagrađeni novi. Ispočetka se preko novih vozilo sporije, dok armirani beton nije sazrio. Na mjestu gdje se kolosijeci pruge razmiču postojala je kućica otpravnika vlakova jer tada još nije postojao APB. Poznavao sam jednog od otpravnika i u toj kućici početkom 80-ih provodio dosta vremena. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 12, 2009 Author Share Posted March 12, 2009 Obećao sam još slika iz vremena gradnje remetinečkog rotora. Sve stare slike su inače iz ove knjige: Rotor i oko njega: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 12, 2009 Share Posted March 12, 2009 Odlično, STIB, hvala ti !!! Je li možda piše kako je bio reguliran promet na tom dijelu za vrijeme gradnje rotora ? Očito su morali nekamo skrenuti promet, a njega niti tada nije bilo baš tako malo .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Odlično, STIB, hvala ti !!! Je li možda piše kako je bio reguliran promet na tom dijelu za vrijeme gradnje rotora ? Očito su morali nekamo skrenuti promet, a njega niti tada nije bilo baš tako malo .... Knjigu o gradnji prstena čitaj PORTOSA pitaj *Promet u smjeru sjever-zapad odvijao se zapadnom polovicom Jadranskog mosta pa onim ficlekom stare Jadranske avenije koja prolazi pokraj Bille (1, crveno) *Promet prema Trnskom i Sigetu vodio je također preko Jadranskog mosta pa desno i ispod mosta pokraj Savskog mlina i preko Kajzerice te zapadnom stranom Velesajma do semafora na Av.Dubrovnik (2, zeleno) *Promet od tog križanja na Av.Dubrovnik prema zapadu i Remetincu vodio je dijelom Av.Dubrovnik do S.gaja te provizorijem jugoistočno od rotora na Remetinečku. (3, plavo) Idem nacrtati sliku na Google earthu EDIT by Portos evo je: ima i naknadnih dodataka *kada se završavao zapadni trak spojne ceste most-rotor promet je išao smeđom crtom (5) i istočnom polovicom mosta. *kada se završavala Av.Dubrovnik promet je neko vrijeme išao sjevernim kolnikom i provizorijem u visini tramvajskog stajališta S.gaj (plavo crtkano 4) **privremeni promet pušten je najprije spojem Remetinečka-Av.Dubrovnik kako bi se uklonili privremeni provizoriji ***stari Savski most tada je bio u prometu za autobuse i taxi vozila Sad tek kužim koliko dugo pamtim, inače pratio sam sve faze rekonstrukcije i gradnje Selske, Jadranskog mosta, Savske, rotora i tramvajske pruge kroz N.Zagreb. Starac. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Na trećoj slici vidi se promet po južnom traku Avenije Borisa Kidrića (sadašnja Avenija Dubrovnik), dakle po mojoj plavoj trasi(ama) Na šestoj slici vidi se ZET-ovo support vozilo M-57 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.