Jump to content
zeljeznice.net

ivan.h

Članovi
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zg
  1. ivan.h

    ivan.h

  2. Prema komentaru s linka izgleda da tramvaj nije sudjelovao u nesreći ili je bio samo 'kolateralna žrtva': Na drugoj slici se vidi i bijeli Ford koji stoji u dosta sumjivom položaju 10-ak metara iza.
  3. Jučer počeli radovi u Novom Zagrebu na križanju kod Trnskog. Za sad se čini da rade istu stvar kao i kod Velesajma jer skidaju betonsku ispunu.
  4. Tramvaj koji konstantno ubrzava s 80% snage i za to vuče 20ak A... Koliko god "vozač znao voziti", Newtonovi zakoni i zakon o očuvanju energije uvijek vrijedi. Utrošena električna energija za ubrzavanje uvijek će biti jednaka zbroju kinetičke energije i energije izgubljene zbog trenja, gubitaka na pretvaračima, gubitaka na vučnim motorima i tome sličnih gubitaka. Tu se sad zapravo postavlja pitanje koliko ima smisla softverski ograničiti maksimalnu brzinu tramvaja na 50 km/h ako je on projektiran za 70... Baš me zanima kako bi izgledalo mjerenje iz prvog posta i kolika bi bila ukupna potrošnja struje da je tramvaj u startu projektiran za maksimalnih 50 km/h. Prvenstveno mislim na drugačije reduktore i tome prilagođene karakteristike vučnih motora da se smanje gubici zbog postotka (ne)iskoristivosti.
  5. Zar nitko ne shvaća da je fizikalno nemoguće uskladiti dvije linije koje u različitim razmacima kreću s istog okretišta? U onom STIBovom primjeru 4 kreće u prosjeku svakih 11 minuta, a 11 kreće u prosjeku svakih 10.25 minuta. Nužno je da će se unutar tri sata dogoditi razdoblje u kojem su polasci istovremeni. A razmaci polazaka nisu takvi jer se netko tako sjetio nego zato jer su različita vozna vremena i jer su takve potrebe za kapacitetom.
  6. ivan.h

    Zagonetke

    2201? Mislim da je slično pitanje prije dosta vremena već negdje bilo...
  7. Premješta se stanica Jadranska avenija više južno prema rotoru (prije odvajanja na sporedni kolosijek). Postavljani su novi rubnjaci, ne znam je li danas stavljen novi asfalt. Mislim da ovaj novi smještaj stanice ima puno više smisla jer su do sad ljudi dosta daleko morali hodati (trčati). Moglo bi jedino biti problema u smjeru grada zato što će dio tramvaja biti u sjeni ispod rotora, a znamo da kamere nisu baš po tom pitanju pouzdane.
  8. Super tema za prepričati komičnu scenu od neki dan. Kod Cibone ulazi stariji gospodin u trojku i pita vozača skreće li u Proleterskih. Vozač: "Molim?" Gospodin: "Jel skrećete u Proleterskih?" Vozač: "Kamo!?!" Gospodin: "Jel skrećete sad tu u Ulicu proleterskih? Joj, oprostite, u Vukovarsku?" Dalo bi se zaključiti da poznavanje starih i novih naziva ulica nije toliko bezazlena stvar...
  9. Trebala bi bit Gyula. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Railroad-Gyula.jpg
  10. Ili ih ne radi 6 ili je to posljedica brzine zatvarača na fotiću. Al činjenica je da se dosta dobro drže pikseli na svim NT-ovima.
  11. Vjerojatno će most prelaziti kroz par dana kad će ga vraćati natrag u Goricu? Bilo bi fora uloviti ga na povratku uz neki tramvaj pa da ovi postovi ne budu skroz OT.
  12. Tih 150 metara vlak pri brzini od 65 km/h prijeđe za 8,3 sekunde. Sad zamisli šleper od 30 tona koji stane ispred pruge i onda ponovo kreće na laganoj uzbrdici. Po zakonu je jasno da je kriv vozač kamiona, ali po meni je problem dosta širi. Koliko sam shvatio, s druge strane je industrijska zona i često prelaze kamioni. Pitanje je zapravo zašto je uopće dozvoljeno korištenje takvog prijelaza? Zašto je izdana dozvola za izgradnju takvog prijelaza bez da je riješeno pitanje sigurnosti?
  13. Mislio sam da samo među "običnim" putnicima vlada zabluda da su 2100 klimatizirani, ali ispada da su i iskusniji forumaši uvjereni u pogrešno. Napokon su se ljudi naučili da u klimatiziranom vozilu moraju prozori biti zatvoreni. Sad još samo treba naučiti koja su sve vozila klimatizirana... Baš danas sam se čudio zašto su po najvećem suncu svi ionako premali prozori na 2112 bili zatvoreni. Što se tiče privole na 2100, malo je nezgodno da putnik ne dobiva nikakav odgovor kad pritisne tipku za ovaranje vrata. Na 2200 je to super riješeno jer tipka počinje treptati.
  14. U 14:28 viđen iz vagona 2251 zakvačen za 105. Baš su bili na skretanju sa Savske prema Remizi, a ja u vagonu na putu doma.
  15. Neprovjerena informacija kaže da se navodno urušio tunel na lokomotivu i prepolovio ju (!?).
×
×
  • Create New...