Silver Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Nedjelja 16.02.09 popodne predviđena je za šetnju . Trebalo je odlučiti na koju stranu svijeta krenuti. Dilemu je riješio glas iz radio aparata koji je reklamirao fašnik u Samoboru do kojeg se iz Zaprešića može doći putem kraćim 15km. U reklami se spomenula skela kojom se vozila prevoze preko rijeke Save. Odluka je donešena, idemo, ja i moja bolja polovica, tražiti mjesto gdje skela premošćuje rijeku Savu. Put prema Savi prelazi preko željezničke pruge. Zagreb-Dobova. U neposrednoj blizini prelaza nalazi se stajalište Zaprešić Savska. Cestovni prelaz preko pruge Stajalište pogled prema Zagrebu, nema vlaka Pogled prema Savskom Marofu, nema vlaka Ponovo pogled prema Zagrebu i kad se najmanje nadaš eto vlaka. Koliko sam mogao primjetit u vlak je ušao jedan putnik Strojovođa je bio čovjek iz mlađe garde Ode vlak svojim putem a i mi idemo dalje svojim Na polju netko ima ljetnu kupaonu, ima brigu manje, ne mora paziti na pločice Nailazimo na prvi znak da smo na dobrom putu Oho, ali dilema je brzo nestala Ovaj put idemo desno, lijevo ćemo drugi put Nakon dobrih pola sata hodanja napokon evo naznaka našeg odredišta Skela polako prilazi obali na kojoj smo mi. Konačno sam našao skelu o kojoj su mi mnogi pričali ali o lokaciji su govorili, to ti je tu negdje Majstor skelar osigurava skelu uz obalu Dio broda bez kojeg ni skela ne može - sidro Nakon što se vozilo iskrcalo majstor je nastavio nešto popravljati Evo još jednog koji ide u Samobor na krafne Golf se iskrcao i praši prema Samoboru Malo važnih obavjesti za one koji prelaze rijeku Savu pomoću skele. Danas je promet bio poriličan, ako je tako svaki dan skelar može biti zaradom zadovoljan. Na obalama nije stajao duže od 5 min. Pošto je bilo pooprilično hladno a vidjeli smo ono što smo hteli krenuli smo prema domu svome. Iza nekoliko zavoja i šumaraka ugledali smo Zaprešić. Stupovi koji se vide su stupovi za rasvjetu na Interovom stadionu. U daljini se vidi Sljeme vrh Medvednice i na njemu TV toranj. Pri vrhu se vidi dio pod snijegom, to je dio skijaške staze na kojem se skija za Snježnu Kraljicu Prije nego smo izašli na čistinu pojavio se vlak koji je ulazio u stajalište. Oni sa dobrim vidom će ga naći na fotografiji a oni drugi isto samo malo kasnije I još jedno iznenađenje, iza kuća se pojavio brzi za Zagreb. Od silnih stupova jedva se vidi vlak. Samo što sam trepnuo ode on A sada ovom ulicom Savskom ravno do doma svog Putem prema doma prošo sam i pored kapele Sv. Antuna. Nadam se da vam se dopal ovaj "štiklec", ako nije pričekajte drugog a do onda lijep pozdrav svima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Nadam se da vam se dopal ovaj "štiklec", ako nije pričekajte drugog O ovoj skeli sam toliko puta čitao i na našem formu i drugdje, a sad sam ju prvi put i vidio. Odličan štiklec i fotke ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Simpatično i zanimljivo. I ja prvi put vidim ovu skelu. Samo ti šeći, Silver. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŠTREKAR Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Kada sam bio u Samoboru u vojsci ( 1994 god. ), na taborovanje smo išli u Gornju Bistru i koristili smo se tom skelom. Super doživljaj, vrijedi probati! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Odlične slike Silver, a pogotovo skele, a nisi išel s njom na drugu stranu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Bravo Silver! Vidim da je put u Istru bio nadahnuće . Ja nažalost do daljnjega mogu zaboraviti na ekšne! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Odlične slike Silver, a pogotovo skele, a nisi išel s njom na drugu stranu? Hvala. Pa već je veliki uspjeh to što sam je pronašao a o plovidbi ćemo neki drugi put. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Silver ….. Sve pohvale za odlično planiranu nedjeljnu šetnju.Posrdno tvojim uspjelim i zanimljivim fotografijama uz prigodan duhovit tekst omogučio si i nama da uživamo u šetnji makar virtualno tvojim krajem koji se pokazao i te kako zanimljivim. Uz prikaz željezničke infrastrukture otkrio si nam zaista mali raritet,odnosno skelu Medsave za koju znam samo iz priča da negdje prometuje na Savi i povezuje Zaprešić i Samobor ,a sada tvoj putopis – fotopis otklanja sve nedoumuce. Gledajući skelu javlja se asocijacije na onu izreku “ kartu čitaj .ali susjeda pitaj “- u slučaju skele Medsave dodao bi : "Al´i Silverov putopis vidi “. Negdje sam pročitao da se za brže povezivanje preko Save, odnosno između gradova Zaprešića i Samobora, već duže vrijeme čeka na realizaciju mosta, sad je jedino moguće putem skele Medsave. Dobro poznati prometni kolapsi i gužve, jedan su od važnijih razloga zašto bi se ova dva grada trebala prometno spojiti i tako olakšati prometne gužve koje se svakodnevno stvaraju na cestama prema ovim gradovima. U zadnje vrijeme sve češće se spominje gradnja mosta između Zaprešića i Samobora koji bi zamijenio sadašnju skelu i omogućio brži dolazak u gradove za samo desetak minuta vožnje, bez prometnih gužvi, koje inače traju i do sat i pol vremena. Ako se ovo dogodi u bližoj budućnosti fotografije viđene tvojim fotoobjektivom dobivaju i povjesni kontekst. Još jednom sve čestitke i pohvale ………… Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Bravo Silver! Vidim da je put u Istru bio nadahnuće . Ja nažalost do daljnjega mogu zaboraviti na ekšne! Nadahnuće je bila ekipa a sve ostalo je dolazilo trenutno. Žao mi zbog tvojih povreda, ali izdržat ćeš ti to, možeš ti to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 ... ali izdržat ćeš ti to, možeš ti to Ono što me ne ubije to me ojača . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitter Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 krasan putopis! nažalost, zadnjih par godina ne motam se tim prostorima (Zaprešić, Samobor), ali sjećam se da sam tom skelom prije skoro deset godina prelazila Savu...do sad sam već i zaboravila na nju. Hvala na podsjetniku! Quote there is no running that can hide you cause i can see in the dark... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Koliko se naplaćuje prelazak skelom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudolf T Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Super putopis, vidim da će biti velika šteta što Medsave planiraju potopiti izgranjom akumulacijskog jezera nove hidroelektrane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Zanimljiv izlet Silver, nisam ni znao za tu skelu. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STROJOVOĐAsplit Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 sve pohvale za putopis pozdrav skelaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 između Zaprešića i Medsava postoje 2 skele: ova sa fotografija i druga koja je nekih 500m uzvodno. Sa tim skelama plovio sam u oba smjera dok sam nekada kao klinac išao na kupanje u Šmidhen. Ova uzvodna nekada je bila drvena i na njoj su radili mještani-vlasnici obradivog zemljišta sa druge strane Save. Mada je do nje uvijek vodio lošiji put na njoj je uvijek bio netko da te preveze na drugu stranu. U današnje vrijeme je obrnuto. I uzvodna skela je čelična, preseljena je negdje od Drenja nizvodno jer je na njenom starom mjestu sada druga država. Ali asfaltna cesta došla je do nizvodne skele, i na njoj sada svakodnevno radi skelar, tako da se zapravo koristi uglavnom ta nizvodna. Autom sam preko skele išao zadnji put jesenas vračajući se iz Offertissime u Sv. Nedjelji. Prijelaz me koštao 10 kn. Medsave neće biti potopljene ukoliko se izgradi akumulacijsko jezero buduće hidroelektrane, a spoj između Zaprešića i Samobora biti će ostvaren cestom po nasipu brane. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 16, 2009 Author Share Posted February 16, 2009 Koliko se naplaćuje prelazak skelom? Cijena prevoza vozila plus putnici skelom jučer bila je 10kn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted February 16, 2009 Share Posted February 16, 2009 Fina nedjeljna šetnja i dokaz da se i u dvorištu da što vidjeti. Kakva šetnja takvi i komentari i fotografije. Sve u svemu za pohvalu. Pridružit ću se i ja sa par fotki nabujale Save jednog 13. 12. 2008. godine. Išao sam kod prijatelja u Samobor i kod prelaska posusedkog mosta oduševila me veličina Save. A imalo se što vidjeti. E,da je stalno tolika pogled na one preko, ka Zaprešiću prilažem cjenik i odakle li ta sva voda dolazi Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitter Posted February 22, 2009 Share Posted February 22, 2009 jučerašnji izlet do samobora: s vlakom do stanice Zaprešić- Savska: obzirom da mobitel i nema preveč memorije, čuvala sam ju do skele (to smo već preko): i sava... Quote there is no running that can hide you cause i can see in the dark... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 23. 3. u poslijepodnevnim satima odlučio sam iskoristiti lijepo i toplo vrijeme i provozati se biciklom do Savskog Marofa. Naravno, ponio sam i fotić kako bih negdje kod kolodvora poslikao vlakove. Kako u trenutku mog dolaska u S.Marof nije bilo vlakova odlučio sam se kroz Drenje odvesti do stajališta Laduč te tamo dočekivati vlakove. Dok sam se vozio pokraj Plivinog pogona za proizvodnju kvasca naišla je Brena sa međunarodnim brzim. Jedna od mojih rijetkih fotki vlakova u daljini. U Drenju sam odlučio da neću do Laduča nego u potrazi za skelom prema Otoku, naselju pokraj Save u blizini Samobora. Skela je udaljena cca 4-5 km kuće u Otoku i Samobor u daljini Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 malo nizvodno još jedna skela obje sajla vodilica i mjesto gdje ju zatežu čekaonica Drenjska obala Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Krenuo sam dalje mojim mlađim punoljetnikom do nizvodne skele koja je starija od uzvodne i ima lošiji prilaz Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 sunce zalazi skelar uzvodne skele konačno dolazi, auto se ukrcava na 1/2 rijeke Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Povratak meni nepoznatim putevima odveo me do stajališta Brdovec u kojem se upravo zaustavio Mađar koji odlazi prema Harmici Idući put više vlakova a manje riječnih brodova Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Idući put više vlakova a manje riječnih brodova Ne, nego idući put pokušaj skužiti čemu služi i da li radi i druga skela Super su ti fotke, a ove zadnje u predvečerje su ti šećer na kraju Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.