Portos Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Kada nema dovoljnog broja ispravnih "Swingera" onda vlak 700 i 501 u povratku opslužuje klasična garnitura, a vozni red je također kao za klasiku. Dakle, oblačno poslijepodne na Glavnom. lokomotiva "nagibnog" vlaka 3 lokse na 1 slici OVV Mađar ulazi na V peron Caterpilarka 316 Odraz lokomotive u Horvatinčićevom neboderu ŽCPR Demerje Zdenčina 007 i 301 Prolazi nagibni Poznato? Poznato? Poznato? U karlovcu križanje sa teretnim vlakom Zapravo u Karlovcu su 2 vlaka Stajalište Karlovac centar u izgradnji Križanje u Mrzlom polju Iako je pruga obnovljena ovdje je spora vožnja zbog kontaktne mreže... ...koju planiraju podići do crvene crte na vrhu stupa Nadvožnjak iza Generalskog stola sa kojeg sam prije 7 mjeseci na putu prema Josipdolu slikao nagibnog "nagibni" U ovom vlaku nalazio se daco Skretanje prema Lici u Oštarijama 308 u Ogulinu Ulazak u Moravice nastavit će se! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Jako dobro! Samo ... di su fotke između Ogulina i Moravica ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2 063 XXX Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 kamo nam to odvode Jamesa Bonda??' Quote ...to znači da je mržnja prema Zagorju ipak nešto jača od ljubavi prema Koprivnici. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 Jako dobro! Samo ... di su fotke između Ogulina i Moravica ? Na memorijskoj kartici Lovca_na_pruge Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 I tako stigosmo u Moravice Odmah nam prilazi Karavela 006 Kaći nas, ispod 3000V odvlaći u smjeru Ri... ...potiskuje... ...i odbacuje prema 25 kV ovdje ćemo čekati naše vagone koje je 006 u međuvremenu zakačila i odvukla u smjeru Rijeke. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 U Moravicama je i sestra 388 ali i Caterpilarka 309 2. kolosijek se još uvijek obnavlja Uskoro stiže "Žutka" 007 koju kaći ASEA 102 i odbacuje ju ispod 3000V ...te se vraća po "svoje" vagone Promet na kolodvoru vrlo je gust Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 Ima i tereta danas Nešto se šulja spuštenih pantografa bila je to 010 010 odlazi, 043 čeka svoje vagone stigla i 106 postupak isti Konačno je stigla i naša kompozicija sa samo cca 1 sat zakašnjenja Čim je Karavela otkačila vagone prišla je naša 383 i zakačila vagone. Na povratku u Zdenčini naišli smo na potrgan gornji vod i srećom, upozoreni od dispečera na vrijeme, spustili pantograf i prošli bez oštećenja. Prešli u nagibnog i njime se dovezli u Zagreb. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 U Moravicama vas vrijeme nije baš poslužilo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
duma Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/zeljeznice/m50.jpg zuti stupovi KMa su zadnji stupovi 3kV? Quote Chuck Norris vozi elektru bez žice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/zeljeznice/m50.jpg zuti stupovi KMa su zadnji stupovi 3kV? Ne. Žuti stupovi su na mjestu gdje nema napona. Taj dio je rasklopcima odvojen od 3 i 25 kV mreže. Žuto je zapravo granica koju ne smiješ preći sa podignutim pantografom. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duma Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/zeljeznice/m50.jpg zuti stupovi KMa su zadnji stupovi 3kV? Ne. Žuti stupovi su na mjestu gdje nema napona. Taj dio je rasklopcima odvojen od 3 i 25 kV mreže. Žuto je zapravo granica koju ne smiješ preći sa podignutim pantografom. vidio sam rasklopce (na ovoj fotki) izmedju zutih stupova i 1141 pa sam zato i pitao, misleci da je samo rasklopac "granica napona" koliko je dugacak taj "neutralan" potez pruge? Quote Chuck Norris vozi elektru bez žice. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Meni je uvijek taj prijelaz 3/25 bio enigma, samo nije me nikad dovoljno interesiralo da si i odem pogledati, a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Meni je uvijek taj prijelaz 3/25 bio enigma, samo nije me nikad dovoljno interesiralo da si i odem pogledati, a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam.Možda ne u Moravicama, ali u Dobovi će ostati još duugo, stići ćeš i to pogledati Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 22, 2008 Author Share Posted September 22, 2008 koliko je dugacak taj "neutralan" potez pruge? Dugačak je oko 30-40 metara, za dužinu 2 stupa KM Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 22, 2008 Share Posted September 22, 2008 Bravo, maestro! U ovom vlaku nalazio se daco Kukača? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam. Kaj si odustao od toga da idućeg ljeta opet dođeš u Zagreb ? Bravo za fotke, Portos. I za onoga u čiju upravljačnicu si se smjestio Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam. Kaj si odustao od toga da idućeg ljeta opet dođeš u Zagreb ? Nisam. U stvari - karta mi je v zepu! Nadam se da cu se temeljito upoznati s rijeckom prugom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 U drugom pokušaju stvarno je i bio nagibni-mada smo priželjkivali elektru+pullmane. No ipak je slikano podosta zanimljivih fotki, stigli smo se cijelih 7 minuta družiti sa Jimom i Thomcroom te se sretno vratili u Zg. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Moj mali skromni doprinos temi. Čul sam se sa Portosom da dolaze lovac na pruge i on nagibnim u Rijeku i brzo odjurio do kolodvora. Taman sam došao, zauzeo poziciju i evo nagibnog. Nismo stigli ni cugu popit! Buon voyage!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Šteta što je stup zasmetao kod one dvije karavele, ali slika je jedinstvena! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 No ipak je slikano podosta zanimljivih fotki ... http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/zeljeznice/n7.jpg A u Moravicama ste bili posebno brzi na okidaču ... ova mi je super ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Šteta što je stup zasmetao kod one dvije karavele, ali slika je jedinstvena! Upravo tako...to se rijetko viđa. Očito je bila mrcina od teretnjaka Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Šteta što je stup zasmetao kod one dvije karavele, ali slika je jedinstvena! Upravo tako...to se rijetko viđa. Očito je bila mrcina od teretnjaka Da da mrcina rudače iz Bakra. Ne znam gdje je slikano,ali evo par podataka o takvim vlakovima. U Bakru se slažu vlakovi od 12Eas vagona ili ti 950t i vuku se do Lokava, gdje se spajaju sa još 12Eas vagona od prije, jer prema nekim podatcima sada u Bakru ima 65000t ili ti otprilike 8-10 vlakova iz Bakra, tako da posla uvijek ima. E sada kas su se ta dva vlaka spojila otprilike teže oko 1900t i takvi idu skroz do odredišta, samo ih od Moravica vuče 1x1141! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 ... Ne znam gdje je slikano ... Lokve . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 29, 2008 Share Posted October 29, 2008 Tko zna, da je skroz 25kV, bi li trebala zaprega asea od Bakra do Moravica? No, da ne kradem topic Portosu Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.