Jump to content

Zg-Moravice "nagibnim" vlakom


Portos

Recommended Posts

Kada nema dovoljnog broja ispravnih "Swingera" onda vlak 700 i 501 u povratku opslužuje klasična garnitura, a vozni red je također kao za klasiku.

Dakle, oblačno poslijepodne na Glavnom.

 

m1.jpg

 

lokomotiva "nagibnog" vlaka

 

m2.jpg

 

3 lokse na 1 slici

 

m3.jpg

 

OVV Mađar ulazi na V peron

 

m4.jpg

 

Caterpilarka 316

 

m5.jpg

 

Odraz lokomotive u Horvatinčićevom neboderu

 

m6.jpg

 

ŽCPR Demerje

 

m7.jpg

 

Zdenčina

 

m8.jpg

 

007 i 301

 

m9.jpg

 

Prolazi nagibni

 

m10.jpg

 

Poznato?

 

m11.jpg

 

Poznato?

 

m12.jpg

 

Poznato?

 

m13.jpg

 

U karlovcu križanje sa teretnim vlakom

 

m14.jpg

 

Zapravo u Karlovcu su 2 vlaka

 

m15.jpg

 

Stajalište Karlovac centar u izgradnji

 

m16.jpg

 

Križanje u Mrzlom polju

 

m17.jpg

 

Iako je pruga obnovljena ovdje je spora vožnja zbog kontaktne mreže...

 

m19.jpg

 

...koju planiraju podići do crvene crte na vrhu stupa

 

m18.jpg

 

Nadvožnjak iza Generalskog stola sa kojeg sam prije 7 mjeseci na putu prema Josipdolu slikao nagibnog

 

m20.jpg

 

"nagibni"

 

m21.jpg

 

U ovom vlaku nalazio se daco

 

m22.jpg

 

Skretanje prema Lici u Oštarijama

 

m23.jpg

 

308 u Ogulinu

 

m24.jpg

 

Ulazak u Moravice

 

m25.jpg

 

nastavit će se!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Jako dobro! Samo ... di su fotke između Ogulina i Moravica :mrgreen: ?

Na memorijskoj kartici Lovca_na_pruge :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

I tako stigosmo u Moravice

 

Odmah nam prilazi Karavela 006

 

m26.jpg

 

m28.jpg

 

Kaći nas, ispod 3000V odvlaći u smjeru Ri...

 

m29.jpg

 

m30.jpg

 

...potiskuje...

 

m31.jpg

 

...i odbacuje prema 25 kV

 

m32.jpg

 

m33.jpg

 

ovdje ćemo čekati naše vagone koje je 006 u međuvremenu zakačila i odvukla u smjeru Rijeke.

 

m34.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

U Moravicama je i sestra 388

 

m35.jpg

 

ali i Caterpilarka 309

 

m37.jpg

 

2. kolosijek se još uvijek obnavlja

 

m36.jpg

 

Uskoro stiže "Žutka" 007 koju kaći ASEA 102 i odbacuje ju ispod 3000V

 

m38.jpg

 

m39.jpg

 

m40.jpg

 

...te se vraća po "svoje" vagone

 

m41.jpg

 

Promet na kolodvoru vrlo je gust

 

m42.jpg

 

m43.jpg

 

m44.jpg

 

m45.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ima i tereta danas

 

m46.jpg

 

Nešto se šulja spuštenih pantografa

 

m47.jpg

 

bila je to 010

 

m49.jpg

 

010 odlazi, 043 čeka svoje vagone

 

m50.jpg

 

stigla i 106

 

m51.jpg

 

postupak isti

 

m52.jpg

 

Konačno je stigla i naša kompozicija sa samo cca 1 sat zakašnjenja

 

m54.jpg

 

Čim je Karavela otkačila vagone prišla je naša 383 i zakačila vagone.

 

m55.jpg

 

Na povratku u Zdenčini naišli smo na potrgan gornji vod i srećom, upozoreni od dispečera na vrijeme, spustili pantograf i prošli bez oštećenja. Prešli u nagibnog i njime se dovezli u Zagreb.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ne. Žuti stupovi su na mjestu gdje nema napona. Taj dio je rasklopcima odvojen od 3 i 25 kV mreže. Žuto je zapravo granica koju ne smiješ preći sa podignutim pantografom.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Ne. Žuti stupovi su na mjestu gdje nema napona. Taj dio je rasklopcima odvojen od 3 i 25 kV mreže. Žuto je zapravo granica koju ne smiješ preći sa podignutim pantografom.

vidio sam rasklopce (na ovoj fotki) izmedju zutih stupova i 1141 pa sam zato i pitao, misleci da je samo rasklopac "granica napona"

 

koliko je dugacak taj "neutralan" potez pruge?

Chuck Norris vozi elektru bez žice. :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

Meni je uvijek taj prijelaz 3/25 bio enigma, samo nije me nikad dovoljno interesiralo da si i odem pogledati, a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam.

Link to comment
Share on other sites

Meni je uvijek taj prijelaz 3/25 bio enigma, samo nije me nikad dovoljno interesiralo da si i odem pogledati, a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam.
Možda ne u Moravicama, ali u Dobovi će ostati još duugo, stići ćeš i to pogledati :D:wink:

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

koliko je dugacak taj "neutralan" potez pruge?

Dugačak je oko 30-40 metara, za dužinu 2 stupa KM

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam.

Kaj si odustao od toga da idućeg ljeta opet dođeš u Zagreb ? :)

 

Bravo za fotke, Portos. I za onoga u čiju upravljačnicu si se smjestio :D

Link to comment
Share on other sites

a sad kad bih upio svaku kap informacije, sad k vragu nisam tam.

Kaj si odustao od toga da idućeg ljeta opet dođeš u Zagreb ? :)

 

Nisam. U stvari - karta mi je v zepu! Nadam se da cu se temeljito upoznati s rijeckom prugom!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

U drugom pokušaju stvarno je i bio nagibni-mada smo priželjkivali elektru+pullmane. No ipak je slikano podosta zanimljivih fotki, stigli smo se cijelih 7 minuta družiti sa Jimom i Thomcroom te se sretno vratili u Zg.

 

n1.jpg

 

n2.jpg

 

n3.jpg

 

n4.jpg

 

n5.jpg

 

n6.jpg

 

n7.jpg

 

n8.jpg

 

n9.jpg

 

n10.jpg

 

n11.jpg

 

n12.jpg

 

n13.jpg

 

n14.jpg

 

n15.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Moj mali skromni doprinos temi.

 

Čul sam se sa Portosom da dolaze lovac na pruge i on nagibnim u Rijeku i brzo odjurio do kolodvora. Taman sam došao, zauzeo poziciju i evo nagibnog.

PA250374.jpg

 

Nismo stigli ni cugu popit!

PA250376.jpg

 

PA250377.jpg

 

Buon voyage!!!

PA250378.jpg

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

No ipak je slikano podosta zanimljivih fotki ...

 

http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/zeljeznice/n7.jpg

A u Moravicama ste bili posebno brzi na okidaču ... ova mi je super ! :)

Link to comment
Share on other sites

Šteta što je stup zasmetao kod one dvije karavele, ali slika je jedinstvena! 8)

 

Upravo tako...to se rijetko viđa. Očito je bila mrcina od teretnjaka 8)

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Šteta što je stup zasmetao kod one dvije karavele, ali slika je jedinstvena! 8)

 

Upravo tako...to se rijetko viđa. Očito je bila mrcina od teretnjaka 8)

 

8) Da da mrcina rudače iz Bakra. Ne znam gdje je slikano,ali evo par podataka o takvim vlakovima. U Bakru se slažu vlakovi od 12Eas vagona ili ti 950t i vuku se do Lokava, gdje se spajaju sa još 12Eas vagona od prije, jer prema nekim podatcima sada u Bakru ima 65000t ili ti otprilike 8-10 vlakova iz Bakra, tako da posla uvijek ima. E sada kas su se ta dva vlaka spojila otprilike teže oko 1900t i takvi idu skroz do odredišta, samo ih od Moravica vuče 1x1141! 8)

Link to comment
Share on other sites

Tko zna, da je skroz 25kV, bi li trebala zaprega asea od Bakra do Moravica?

 

No, da ne kradem topic Portosu :oops:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...