kiki273 Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Prošlog tjedna kolegi Narcisu je pala na pamet ideja o ekspediciji Ogulin - Vrhovine - Ogulin.Zvali smo nekolicinu pripadenika 1.RŽB ali svi su imali nekih drugih planova i obveza pa mi je pala na pamet ideja da pozovemo kolege iz Zagreba,ionko se Portos i ja već duže vrijeme planiramo upoznati. Nisam ga trebao pretjerano puno nagovarati o zajedničkom ekšnu,teško žabu u vodu natjerati........Naravno,zajedno s Portosa je stigao i Lovac_na_pruge. Ovaj susret definitivno ulazi u legendu forumaških druženja. Dogovor je bio da se nađemo u Ogulinu ali putem smo promjenili plan,tako da smo se našli u Josipdolu. Narcis i ja smo krenuli iz Rijeke i kroz G.Kotar nas je pratio snijeg Po naputku središnjice iz Rijeke morali smo najprije posjetiti Vojnovac Ulazni signal u smjeru Splita Pogled prema Ogulinu Kolodvor Vojnovac Ovo je dokaz da sam doista bio u Vojnovcu Unutrašnjost zgrade nije nimalo reprezentativna Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted March 29, 2008 Author Share Posted March 29, 2008 Nakon obavljenog photo-sessiona uputili smo se nazad k Josipdolu,pruga prolazi uz samu cestu Žcp u Josipdolu Kolodvor Josipdol Pogled prema Splitu Pogled prema Ogulinu Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Dakle, teško žabu u vodu (railfana na prugu) natjerati Kiki me nije trebao dugo nagovarati, niti ja Lovca_na_pruge, jedino, od prvobitne zamisli da do Ogulina dođemo vlakom, došli smo rezervnim terenskim vozilom 1. ZG brigade, usput se zaustavivši na nekoliko mjesta: Nadomak Karlovca kod kanala Kupa-Kupa slikali smo prvi vlak Karlovac-most preko kojeg je prolazila i pruga prema Glini, Sisku Između Mrzlog polja i D.Rese na mjestu gdje je Mrežnica pokraj pruge, dočekali smo Splitski nagibni Donji Zvečaj gdje sam kupajući se na Mrežnici početkom 90-ih provodio svoje godišnje odmore. Ovdje smo odlučili dočekati opet nešto...(prije toga u DP popiti kavu i pojesti kremšnjite) kako ničeg nije još bilo spustili smo se do rijeke i slikao sam vikendicu-brod i Mrežnički slap Gledamo u nebo i nasip i molimo Boga da naiđe kakav vlak Vrativši se do pruge pronašao sam još dobrih pozicija za slikanje Ali ŽCPR nikako da najavi dolazak vlaka N A G I B N I !!! Sljedeča čeka: Generalski stol Što to ja radim? Molitva za vlak... Molitva je uslišena Sjeverozapadno od mjesta Tounj nalazi se kamenolom koji isporučuje tucanik za HŽ. Na utovarnom kolosjeku bilo je vagona za utovar. Valjda se vide iako je zrak pun kamenolomske prašine. A nasuprot malo simpatično i veoma čisto mjesno groblje. i tako uz pomoć vjernog AX-a stigosmo u Josipdol Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted March 30, 2008 Author Share Posted March 30, 2008 U Josipdolu su nas dočekali Portos i Lovac_na_pruge Usljedila je sačekuša prilokom dolaska šveda na kolodvor Vozio nas je šved 020....... ...........iz Vinkovaca I počela je avantura;slike ćete vidjeti uskoro! Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Tema je privremeno zaključana - dok ne bude spreman cijeli putopis. EDIT: sad je tema opet otključana, ali nažalost sam u editiranju napravio (nadam se popravljivu) POGREŠKU. EDIT: Popravljeno! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Povijesni susret Vrhovinskog bratsva i jedinstva započeo je na ničijoj zemlji, bolje rečeno kolodvoru Josipdol. Zašto baš u njemu uvjetovano je činjenicama da je on na polovini puta između Zagreba i Rijeke, tj. Rijeke i Zagreba, vodeći i računa o kilometarskoj udaljenosti mjesta iz kojih dolazimo, županijske pripadnosti-radi se o četri županije, cestarinama, izdržljivosti sudinika, njihovim težinama itd., itd. Ono što se prije toga dešavalo nije bilo plod dobro razrađenog plana nego slijed slučajnih događanja koji su završili ovakvim hapyendom. Došao je trenutak istine: rukovanje i izmjena pogleda sudionika oči u oči, kava, i zajednička fotografija kako se inače to radi kod svih susreta kao svjedočanstvo za neka buduća vremena. Sva usmena komunikacija prestala je kod dolaska vlaka u kolodvor i nije uspostavljana do Vrhovine. I svaki od nas se potpuno posvetio se svom foto-aparatu sa namjerom da se zabilježi jedinstvo Like sa njenom prugom. Dolazi naš prijevoz, Šved 020 16.08h-krećemo sa pruge se vidi dionica autoceste od Bosiljeva prema Gospiću, Svetom Roku, Dalmaciji 16.14h pogled na prugu kroz stražnju kabinu stižemo u Vojnovac nastavljamo dalje, uz prugu nema puno snijega ali po poljima ga ima upravo smo prošli kroz jedan od 5-6 tunela na trasi 16.16h Latin vozimo poprilično brzo na ovom polju malo manje snijega Plaški 16.25h ovuda Šved juri prosječno 75-80 km/h Panorama Plaškog Iza Plaškog pruga se penje Sunce na zalazu Stajalište Plavča draga 16.32h kolodvor Blata 16.36h U kolodvoru Blato iznenađenje. Snjegović prometnik i prava prometnica ispratili su vlak. Da nam se nasmiješila prometnica kod ispraćaja vlaka siguran sam, a meni se čini da je to i Snjegović učinio. jezero usred polja signal na pruzi sunce se još ne da ovdje se nešto radi pogled iz vlaka Ovuda se vozi jaaako polako. čist snijeg, čist zrak, Šved prede uzbrdo Lička Jesenica 16.45h Ostaci infrastrukture Lovac_na_pruge Portos & Kiki 273 Rudopolje 17.01h Ekipa u vlaku Još malo pa smo u Vrhovinama Vrhovine 17.11h Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 U Vrhovinama signali još nisu u funkciji Bivša ložiona Nagibni vlak 4. put Malo dalje čekamo ga Narcis, ja i Kiki 273 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Malo po kolodvoru i oko njega Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Bravo , bravo , bravo! Sad sam zadovoljan (reportažom iako je admin skupa s kikijevim uvodnikom iznogatao i moj prvi post ), ali nikako ne stanjem objekata uz prugu. Jest da su trebale decenije da se rastuca ono što je gradila pokojna Carevina, ali eto, uspjelo smo ovuda Šved juri prosječno 75-80 km/h Koliko onda ide nagibni? Ili je nagibni samo otmjenija varijanta šveda, a brzina ista? Ima li netko pri ruci vozni red pa da se usporede brzine... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Koliko onda ide nagibni? Ili je nagibni samo otmjenija varijanta šveda, a brzina ista? Ima li netko pri ruci vozni red pa da se usporede brzine... Šved vozi u krajnjem, petom položaju, i jednostavno uz uspon od toliko promila brže ne može voziti. Da li nagibni tom istom prugom može voziti brže ili ne može, to će ti reći netko stručniji ili netko tko ima pri sebi knjižicu voznog reda. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Odlično, čestitam ekipama 1RB i 1ZB na ovom povijesnom susretu i nadam se da će biti još takvih susreta. Fotke su super, ulov sa sačekuša je bio bogat i efektan a vjerujem i da vam je druženje bilo odlično. Jeste imali šveda samo za sebe ili su vam smetali još poneki zalutali putnici ? Vjerujem da ste višestruko digli prosjek putnika na toj relaciji. došli smo rezervnim terenskim vozilom 1. ZG brigade Hm ... šta je pisac htio reći ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Vidim, da ste imali pik samo na nagibnjake.. Svaka čast, dobar putopis.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRED Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Odličan reportaža i prekrasan krajolik i slike. Po VR od Ogulina do Vrhovina su dva polaska dnevno, u 4:08 i 15:48 iz OG i 5:30 i 17:58 iz Vrh. Neznam koliko ima putnika, prepostavljam malo, zna li ko zašto vlak završava u Vrhovine, a ne produžava do Gospiča? Po nekoj logici trebao bi ići Ogulin-Gospič. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Hm ... šta je pisac htio reći ? da AX nije niti sluga tvom Meganu Neznam koliko ima putnika, prepostavljam malo, zna li ko zašto vlak završava u Vrhovine, a ne produžava do Gospiča?Po nekoj logici trebao bi ići Ogulin-Gospič. Ima dosta putnika od Ogulina do Plaškog, dalje se vlakom koriste uglavnom željezničari. Mislim da osim do Vrhovina 2x dnevno ide i skraćena relacija, do Plaškog. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Ima dosta putnika od Ogulina do Plaškog, dalje se vlakom koriste uglavnom željezničari. Mislim da osim do Vrhovina 2x dnevno ide i skraćena relacija, do Plaškog. 1x put dnevno s polaskom iz Ogulina u 14.10... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Bravo za nas učesnike opisanog ekšn-a. Da ne postam sve svoje fotke, jer su više manje slične s ostalima gore, jedan mali bonus putopisu 1. Dolazak šveda u Josipdol i naše ukrcavanje Nekoliko motiva sa Ličke pruge Iz Vrhovina ograničena je brzina 70, a nagibnom 85 Pogled na Vrhovine prije ulaska na kolodvor Pogled sa kolodvora na mjesto Vrhovine Prolazak nagibnog kroz Vrhovine I vrijeme je povratka Ja i pripadnici 1.ZGB Dio 1.RZB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Super reportaza! Onaj kolosjek sa utovarnom rampom u Vrhovinama je ravan a pruga ide nizbrdo? Kiki... tebi nekaj ne stima sa foticem. Sve slike su precrvene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 ovuda Šved juri prosječno 75-80 km/h Koliko onda ide nagibni? Ili je nagibni samo otmjenija varijanta šveda, a brzina ista? Ima li netko pri ruci vozni red pa da se usporede brzine... Jučer sam putovao ICN-om 521 iz Zagreba u Gospić. Bio sam u 1. razredu (sâm samcat!), u odjeljku odmah do stražnje upravljačnice. Kroz staklo na vratima lijepo se vidio brzinomjer koji je radio, iako je upravljačnica bila prazna. Ne treba naglašavati da sam često ustajao i provjeravao brzinu na pojedinim dionicama. Moram priznati da me fasciniralo kada sam vidio da na usponu od Plaškog dalje uz Malu Kapelu, na 18 promila i kroz sve one zavoje, prašimo 90 km/h. Ovdje moram dodati neke opaske, jer sam Ličkom prugom putovao puno puta (pretežito noću) od 1965. na ovamo. Šezdesetih i početkom sedamdesetih godina, sve do dolaska 664/2062, brze vlakove vukle su po dvije 642/2041 u zaprezi. Nakon izlaska iz kolodvora Plaški vlak bi, po mojem sjećanju, na onom još ''nizinskom'' dijelu povukao brzinom do cca 50 km/h, a prije oštrog zavoja kojim počinje uspon na Kapelu čuo bi se zvuk kočenja i vlak bi smanjio brzinu. I onda bi počinjao dugotrajni i spori uspon. Ne vjerujem da je vlak vozio brže od 30 km/h - i uglavnom tako do Rudopolja. Mislim da ni 664/2062 nije vozila puno brže, po mojoj procjeni 40-60 km/h ovisno o dionici. Sve to ICN je odradio sa 90 km/h, s iznimkom nekih ograničenja brzine. Jučer sam, primjerice, zapazio ograničenje na 40 km/h iza kolodvora Lička Jesenica prema Javorniku, pretpostavljam iz sigurnosnih razloga. Bilo bi lijepo da nam netko od strojovođa, koji vuku noćni brzi Zagreb (zapravo Ogulin) - Split sa 2062, ili su vukli nekadašnji ''Marjan'', precizno navede vozne brzine po dionicama uključivo ograničenja. A za Šveda, uz ispriku dečkima ako griješim, ne vjerujem da dionicu Plaški - Vrhovine vozi 75-80 km/h. Brzina bi morala biti manja(?). Usputna informacija ekipi: snijeg se uglavnom otopio, a Likom se jučer i danas moglo skoro pa u košulji kratkih rukava. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Super reportaza!Onaj kolosjek sa utovarnom rampom u Vrhovinama je ravan a pruga ide nizbrdo? Kiki... tebi nekaj ne stima sa foticem. Sve slike su precrvene. Odmah po završetku kolodvora, pruga pada možeš vidjeti i po ovoj slici Ne vidi se dobro padokaz, ali pad je 9 prom, 210 m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Jučer sam putovao ICN-om 521 iz Zagreba u Gospić.Bio sam u 1. razredu (sâm samcat!), u odjeljku odmah do stražnje upravljačnice. A kad bude izvještaj i doživjalji s putovanja i to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted April 1, 2008 Author Share Posted April 1, 2008 Kiki... tebi nekaj ne stima sa foticem. Sve slike su precrvene. Nisu sve,samo one na kojima je bila uključena opcija "Snijeg" Tek kasnije sam skužio Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Bilo bi lijepo da nam netko od strojovođa, koji vuku noćni brzi Zagreb (zapravo Ogulin) - Split sa 2062, ili su vukli nekadašnji ''Marjan'', precizno navede vozne brzine po dionicama uključivo ograničenja. Nažalost kod sebe neman cijeli stari VR, samo ovaj dio od Ličkog Lešća do Ogulina, pa eto, bar to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 A kad bude izvještaj i doživjalji s putovanja i to? Radio sam reportažu o Središtu pošta Gospić za moj časopis. Vlakom sam putovao Zagreb - Gospić i u povratku Ogulin - Zagreb. U međuvremenu sam obišao poštanske urede Gospić, Korenica, Plitvička Jezera, Otočac, Jablanac, Sveti Juraj, Senj, Vratnik i Brinje. Bilo je to lijepo putovanje, ali za forumaše ne bi bilo zanimljivo. Na putovanju željeznicom vrebao sam, naravno, druge vlakove. Naročito me zanimao teretni promet. U ponedjeljak sam iz ICN-a primijetio samo dva teretna vlaka. Prvog sam vidio u kolodvoru Gornje Dubrave (bio je rastavljen i mislim da se spremao s nekoliko vagona u Tounj), a drugi nas je čekao na križanju u Gospiću (2 x 2062 + puno vagona za rasuti teret). Na povratku sam vidio tri teretnjaka, od kojih jedan u Gornjim Dubravama i dva u kolodvoru Generalski Stol. Iz Ogulina je vlak (također nagibni, ali u kategoriji brzog) krenuo s nekoliko minuta zakašnjenja. Dosta dugo čekali smo u kolodvoru-ukrižju Kukača, gdje smo propustili nagibnog u suprotnom smjeru. S obzirom da smo još u Mrzlom Polju i Zdenčini vođeni u skretanje pretpostavio sam da ćemo kasniti i da će mi Zagorec zbrisati, ali smo stigli (po mojem satu) minutu ranije! P.S: Vice, hvala ti za podatke o 824 koji potvrđuju moje pretpostavke. Bilo bi zanimljivo vidjeti i podatke za 825 za istu dionicu, jer na usponu (pretpostavljam) vlak ide sporije. P.P.S. Isprika ekipi zbog ubacivanja u putopis. To je iz razloga jer sam srdit kao pas što nisam mogao ići s vama. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Evo i VR od 825 na istoj dionici. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Thanks. Očito je brzina na usponu Plaški - Rudopolje cca 70 km/h, uz ograničenja na nekim mjestima. U odnosu na nekadašnje ''plaženje'' uz Malu Kapelu (iz mojih sjećanja na mlade dane) to je veliki napredak. Doduše i stanje same pruge se bitno izmijenilo tj. popravilo. Pratio sam brzinu ICN-a na dionici Josipdol - Plaški. Brzinomjer je pokazivao 95 - 105 km/h. Vlak se opako naginjao lijevo-desno, ali meni to srećom nije smetalo. Dapače, uredno sam tamanio sendviče bez obzira na kut upadanja u probavni sustav. Još uvijek me intrigira brzina Šveda na usponu Plaški - Rudopolje. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.