thomcro Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Ostaci arhitekture su ... najblaže rečeno, depresivni. Zgrada je sa lijeve strane gore u produžetku. E sad je to Bršica, neznam, ali to je od mosta udaljeno kojih 50-100 metri. To je odmah tu napočetku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Odlično i vrlo interesantno !!! Obzirom na to da je ova lokacija spominjana kao jedno od odredišta za izlet KLJŽ-a, dobro je da ste provjerili i utabali teren Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phalanx Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Zaista divne fotke! Ova kiša samo je još dodatno pojačala "tužno-depresivni" dojam pruge, a vi ste to odlično prenijeli nama "s ove strane ekrana"! Fala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 ... i utabali teren S obzirom na vrijeme, prije bih rekao ugacali Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 ... i utabali teren S obzirom na vrijeme, prije bih rekao ugacali A bogme i promirisali Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Rudnik u Raši je zatvoren negdje početkom 80-tih godina,kad je ukinuta ova uskotračna pruga,prije zatvaranja rudnika ili u isto vrijeme Koliki je bio napon na toj pruzi Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 5, 2008 Author Share Posted January 5, 2008 Rudnik u Raši je zatvoren negdje početkom 80-tih godina,kad je ukinuta ova uskotračna pruga,prije zatvaranja rudnika ili u isto vrijeme Koliki je bio napon na toj pruzi Negdje na str. 3. ove teme ima čak i slika te pruge, ali nema podatka o naponu. Citira se knjiga Josipa Orbanića "Promet u Istri". Daklem, ako netko od Forumaša posjeduje ili ima u dohvatu rečenu tiskovinu, toplo se preporučamo za podatak Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Krasne slike, i koliko je zapravo šteta da je taj prekrasni dio Istre bil upropašten ovim rudnicima i njihovom infrastrukturom. Jest da ne bi bilo željeznice tada, ali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Moram Vam skrenuti pozornost na jednu stvar: nismo kisnuli! Kiša je paduckala dok smo bili u "kočijama" ali dok smo bili izvan njih nije padala. U Most Raši nismo nigdje ugacali niušta ... osim možda u pokoji kozji braboljak . U Puli je bilo oblačno i moro ali kiša nije padala. Padala je kad smo se vraćali doma od Labina do Rijeke a i u Rijeci je više rosilo nego padalo. Sve u svemu ... dobro smo prošli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 I nešto što nismo mogli dokušiti što bi to trebalo biti! Ovo mi u brodogradnji zovemo "top". Služi za izbijanje/podbijanje ( na pruzi očito pragova ). 4 ručke i udri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 5, 2008 Share Posted January 5, 2008 Ovo mi u brodogradnji zovemo "top". Služi za izbijanje/podbijanje ( na pruzi očito pragova ). 4 ručke i udri. Vrlo lako moguće da tome služi jer je nekako baš u tom djelu bilo zamjenjenih šlipera. Samo šta si to nisu uzeli nego su pustili u tom grmu pored pruge. Ni vrag da to nikome više neće trebati. Sad mi je palo na pamet ... trebalo bi to Kobleru pokazati! Pa da se spremi negdje u kakav kutak za neku buduću izložbu kao eksponat domišljatosti našeg čovika . Švabi za to imaju mrcine od makina a mi ... četiri kršna mladića ki nabijaju po šliperu. Mislim da je lipše videt na četiri mulca nego švapsku makinu. Judi su judi, ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barney Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Odlicne fotke, narocito mi se dopa most i arhitektura. Sve tako mokro i tuzno, ali sto se moze. Takva je realnost. Nadam se da je thomcro snimio brdo kvalitetnih tekstura. Barney Quote Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 He he he ... da brdo! Poslati ću ti nešto sličica dok ih malo sredim! Nisam sve stigao pripremiti. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Nadam se da je thomcro snimio brdo kvalitetnih tekstura. Zbog toga smo se i zaustavili na tom mjestu i otkrili još puno toga zanimljivog Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trambus Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Rudnik u Raši je zatvoren negdje početkom 80-tih godina,kad je ukinuta ova uskotračna pruga,prije zatvaranja rudnika ili u isto vrijeme Koliki je bio napon na toj pruzi Negdje na str. 3. ove teme ima čak i slika te pruge, ali nema podatka o naponu. Citira se knjiga Josipa Orbanića "Promet u Istri". Daklem, ako netko od Forumaša posjeduje ili ima u dohvatu rečenu tiskovinu, toplo se preporučamo za podatak Tu knjigu sam posudio u knjižnici "Medveščak", Zg. Prenio sam sve bitno što piše o toj pruzi, znači ne piše napon i godina zatvaranja Ali, sjećam se u popisu literature, spominju se "Željeznice u Istri" ili slično, kao i literatura o rudnicima Raša. Ako netko ima vremena (a ja nemam) kopati, valjda negdje pišu i ti podaci. Quote Maranatha ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Knjiga "Željeznice u Istri" postoji i u rijećkoj knjižnici!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Knjiga "Željeznice u Istri" postoji i u rijećkoj knjižnici!!! Odlično! Još da nađemo nekog penzića koji je voljan prošećkati i istražiti Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Još da nađemo nekog penzića koji je voljan prošećkati i istražiti ... osećan se prozvanim . Jel' more jutra? Sad mi se baš više nejde do čitá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Odlično! Još da nađemo nekog penzića koji je voljan prošećkati i istražiti Nismo ga trebali dugo tražiti Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Nismo ga trebali dugo tražiti Vavek ćeš nać ku ribicu ka će se ćapat na ješkicu . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Sjajne slike, odlično zaista.... Pitam se bi li se mogao bar šved ili manevarka otputiti do Štalija, čini se bi ga pruga izdržala. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pula-Terminal Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Sjajne slike, odlično zaista.... Pitam se bi li se mogao bar šved ili manevarka otputiti do Štalija, čini se bi ga pruga izdržala. Manevarka da, ali šta će šved u industrijskoj zoni. Došao je do Most-Raša. Quote TEK otvoreno! - http://ships.forumj.biz/index.htm http://commons.wikimedia.org/wiki/User:Orlovic/Railway <- moje slike Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Pitam se bi li se mogao bar šved ili manevarka otputiti do Štalija, čini se bi ga pruga izdržala. Pa ... neznam baš da bi. Jer od iskliznice prema industrijskoj zoni, pogotovo na dijelu oko mosta!, ima dosta trulih šlipera bez obzira što smo našli i nekoliko promjenjenih. Ti truli šliperi dosta štrče uvis po vanjskim stranama tako da bi bilo dosta rizično voziti po tom djelu pruge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Pitam se bi li se mogao bar šved ili manevarka otputiti do Štalija, čini se bi ga pruga izdržala. Pa ... neznam baš da bi. Jer od iskliznice prema industrijskoj zoni, pogotovo na dijelu oko mosta!, ima dosta trulih šlipera bez obzira što smo našli i nekoliko promjenjenih. Ti truli šliperi dosta štrče uvis po vanjskim stranama tako da bi bilo dosta rizično voziti po tom djelu pruge. Mislim da je veća frka s totalno zapunjenim tračnicama na dijelu gdje pruga dijeli suživot s prometnicom No, uvijek postoji opcija da manevri utočimo par kantica Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted January 7, 2008 Share Posted January 7, 2008 Čini mi se da do Štalija nebi ni drezina prošla po ovoj pruzi u kakvom je stanju Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.