Brunoh Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 19.06.2007. Karlovac-Ogulin 2062 108 nevjerojatno dimi Josipdol Plaški Vrhovine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Brunoh...hm...fenomenalno! Lijepo je vidjeti stari kraj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Super fotke !!! Gdje se ovo točno nalazi ? http://img443.imageshack.us/img443/2521/p1090683oe2.jpg Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivancrnkoci Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Između Oštarija i Ogulina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jel ima kaj putnika između Ogulina i Vrhovina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivek Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Super "slikice". Nego jel imas li kakvih filmica s tog izleta? Ivek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Snimio sam dosta materijala, ali baš nisam siguran dal ću moći staviti. Budem probal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Jel ima kaj putnika između Ogulina i Vrhovina? Od Ogulina do Plaškog ima dosta đaka, a dalje se voze željezničari koji idu u noćnu. Po povratku od Vrhovina sam bil jedini putnik, a dalje su počeli "kvapati" lokalni putnici ili je rijetko ko išao za Karlovac ili Zagreb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Jel ima kaj putnika između Ogulina i Vrhovina? Od Ogulina do Plaškog ima dosta đaka, a dalje se voze željezničari koji idu u noćnu. Po povratku od Vrhovina sam bil jedini putnik, a dalje su počeli "kvapati" lokalni putnici ili je rijetko ko išao za Karlovac ili Zagreb. Znači šved bi tu bil savršen za prijevoz putnika... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Da savršen, ali nebi bilo fora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Da savršen, ali nebi bilo fora. Nek švedu stave remus, pa nek zvuči kao 2062, pa bu onda savršen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubimir_1 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Nek švedu stave remus Ili skinu auspuh, još bolje bu dimil i ružil... Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Između Oštarija i Ogulina Odvojak za skladista bivse JNA u Ostarijama? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Krajem prošle godine i ja sam se vozio tom dionicom, ali u 2 062104 Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivancrnkoci Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Između Oštarija i Ogulina Odvojak za skladista bivse JNA u Ostarijama? To suti dvije usporedne pruge elektrificirana ide prema Oštarijama i dalje za Karlovac i Zg, dok ldesna ide za Josipdol i dalje za liku. A kolosijek od JNA ti je na izlazu iz Oštarija kad ideš prema Ogulinu sa desne strane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Između Oštarija i Ogulina Odvojak za skladista bivse JNA u Ostarijama? To suti dvije usporedne pruge elektrificirana ide prema Oštarijama i dalje za Karlovac i Zg, dok ldesna ide za Josipdol i dalje za liku. A kolosijek od JNA ti je na izlazu iz Oštarija kad ideš prema Ogulinu sa desne strane Je, sad i ja kuzim kad sam bolje pogledal. Hvala Ivane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Dva filmića s tog putovanja, pa uživajte: (Polazak iz Vojnovca; 1:17min) (Polazak iz Blate; 1:09) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 (Polazak iz Blate; 1:09) Ovo smo već jedanput ispravljali. Polazak nije iz Blate, već iz Blata. Kolodvor se zove po jezeru Blata (kao blato u množini). Ispričavam se zbog zagađivanja lijepe reportažice ovim sitničarenjem. Kako je netko već rekao: bilo je to jače od mene. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Nema veze, al mi je čudno da bi napisao "polazak iz Blata", pa samo je jedna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Uzas kako Turneri dime.... Pa nemodernizirane su mrak prema njima. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jura Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Ekološka svijest na nivou... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Uzas kako Turneri dime....Pa nemodernizirane su mrak prema njima. nije to niš... Kad smo se gumica i ja nateravali sa Turnerom po glavnom u 8. stupnju (ne ona 120-ka, bilo je toga još ) iza nas je ostajala takva magla da se nije niš vidlo. Al zato stara poteže da se moraš loviti po kabini Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Ne mogu se oteti dojmu da im ne pase ulje koje stavljaju u njih i da ga zato trose... Koliko vidim ne dime sve plavo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Ne mogu se oteti dojmu da im ne pase ulje koje stavljaju u njih i da ga zato trose... Koliko vidim ne dime sve plavo... meni se više čini da na nekima (da imaš pravo, ne kade sve isto) nije dobro izveden sistem za podmazivanje te pod višim okretajima tj. tlaku ulja za podmazivanje malo ulja dolazi u cilindre pri taktu izgaranja dizla... Ako uz to uzmemo da Turnerice bolje potežu, čitaj malo su jače nafrljene od 2200 KS i eto ti uvjeta za brže trošenje nekih dijelova motora... Doduše, Karavelić imaju isti taj motor i 3300 KS (i turbo al je to nebitno u ovoj priči) pa im je motor nepoderiv... Tko će ga znat... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 nije to niš... Kad smo se gumica i ja nateravali sa Turnerom po glavnom u 8. stupnju (ne ona 120-ka, bilo je toga još ) iza nas je ostajala takva magla da se nije niš vidlo. Al zato stara poteže da se moraš loviti po kabini Ma gonjajte tu kramu u staro željezo. Zato nam se i topi led na polovima... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.