Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ivancrnkoci

Članovi
  • Content Count

    1319
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Odkud tebi ove brzine Harmica - Zagreb GK. To su gluposti....
  2. Te sve stare rage od dizela. Ionako ovdje pod žicom nikakve koristi od njih... Htjeli vi ili ne ovo je budućnost, bar ćemo imat ljudske radne uvijete.
  3. ista baca više dima i čađe u motorni prostor nego na ispuh....
  4. Nema teoretske šanse... Na njima sam svakodnevno već preko 2 godine u Dizel turnusu i mogu reć da ni jedna nemože na Rijeci vuć 630 tona, s 500 tona se muči na 25-30 km/h.
  5. A kolka bi bila investicija elektrificirat cijelu Američku mrežu i nabavka novih elektri? Ja vas shvačam da ste fanatici za tim dizelima, ali di god ima žice oni se nemogu mjerit s elektrama kakve god da bile. Ovi naši dizeli se s Elektrama nemogu mjeriti ni u kojim god pokazateljima bilo eksploatacijskim ili ekonomskim. Dizel poz žicom je čisto bacanje novaca. Evo vam za primjer Karavela na relaciji Rijeka - Moravice - Rijeka spali oko 1500 litara Eurodizela. Di je tu računica? Di su još tu ostali troškovi? Ja vas shvačam da volite Američke dizele, ali njima bude polako odzvonilo. Budućnost su Dizeli tipa Bombardier Traxx DE ili Siemens ER20. Mada po meni je želja di je žica Bombardiera Traxx MS ili danas sutra kad sve bude 25kV Traxx F140AC2. Jer je nabavka novih vozila nužna pod hitno. To je moje mišljenje ukratko...
  6. Pogledaj Uputu 52 i opterećenje žutke i karavele za brzinu 60 km/h na mjerodavnom otproru pruge 29 daN/t kakav je na Rijeci. Pa češ vidjet da žutka povuče dvostruko više po papiru. Ovo kaj su Karavele dolje je naprosto krpanje nedostatka elektri i mučenje lokomotiva i osoblja. Ja ću ti reć svoje mišljenje da čim vidim da idem s Karavelom u brdo odma mi je slabo, jedino kad Karavela valja je zimi zbog grijanja upravljačnice koje je kudi kamo bolje nego na Žutki.
  7. A ne pitaš koliko Karavela produžuje vozna vremena? Karavela je staro smeće i bilo kakva elektra pa čak i Žutka je bolja od nje. Prekjučer sam imao 2063 014 i vlak 460 tona ona je Rijeke do Škrljeva išla 25 km/h i usput dimila ko parnjača, dok bi se Elektra igrala s tim vlakom. A da ne pričamo koliko Karavele troše ulja i vode. Svaki dan u nju bacamo po par kanti ulja. Di je tu računica?
  8. A kaj te tu čudi druže? To su naša posla, takve vagone bi trebalo odbiti i naplatiti Gredelju penale dok vagon ne izađe ispravan. Na Beet vagonima kolko su kasnili bi se lijepa cifrica nabrala na vagonskim dangubninama. Ali to su Balkanska posla, znaš kak to kod naš ide. Kod nas pravila igre ne donosi nažalost kupac. Zato je našim firmama najveći domet za Tiristorizacija starih elektri za Srbe i Bosance ili neki dizeli za Afriku ili Arabiju. Sve u svemu jadno...
  9. samo Moravice - Rijeka ima oko 15 laganih vožnji, a ima ih dosta i na Moravice - Zagreb... Jedan dan sam za 48902 na dionici Bakar - Moravice lagane vožnje dobio napisane na 2 naloga jer na jedan nisu stale.
  10. Pa toga ima i u Lici, pa kod Kostajnice, prema Splitu, ne vidim nekih problema. Odrona ima svugdje. Lika se čisti jer ima više prometa pa se dojavljuje, ali odrona ima. Počelo se sa ugradnjom zaštitnih mreža, ali još je dosta pruge nezaštićeno. Ima tog na Rijeci kolko češ, kod ulaznog signala u Drivenik od smjera Plasa je ogromna kamenčina...
  11. hm, 60282 kojeg je zadnjeg vozila je išao na Brajdicu, kako misliš da su je tamo okretali? 60782... al mene zanima kak su ju okrenuli u Moravicama kad je dovezla vlak gore....
  12. Za sada 008 i 014 pokrivaju manjak elektri na Zgb području.Vjerovatno ćete ih više viđati ako ih sila ne potjera u Rijeku. Samo nek ostanu u Zgb, te dvije su najveće smeće.... Nek dole ostave 001 i 003 i svi sretni i zadovoljni....
  13. 2 063 001 sa vlakom 62205 u Lokvama 2 063 001 na vlaku 45543 u Šapjanama
×
×
  • Create New...