hzlokve Posted January 12, 2014 Posted January 12, 2014 Vec duže vrijeme planiram otic do Moravica, pa sam odlucio da danas bude taj dan.Vrijeme me je nekim cudom posluzilo cijelim putem 1. Dio Prvo sam svratio do Delnica 4000 na ulazu u Delnice Skrad Prometa bas i nije bilo Prema Žrnovcu Lijevo nekad bio EVP, desno pruga za Zalesinu Ova užasna cesta dovela me do Žrnovca Stajalište Žurno ka Brod Moravicama Zgrada na stajalištu i nije bas u naj naj stanju Quote
hzlokve Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 2. Dio Tu se našao i 700 za Rijeku Donja Dobra i pruga prema Moravicama Prema Brod Moravicama Brod Moravice Nisam uspio otkriti kuda vodi ovo? Ovoga bi trebalo biti vise Quote
hzlokve Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 3. Dio Nadmorska visina u Brod Moravicama Prema Moravicama Panoramska I onda napokon Moravice Pogled unatrag Okretnica Ulaz u stanicu Kolodvorska zgrada Quote
hzlokve Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 4. Dio Nekako nisam prosao za tim da pogledam oznaku ovih vagona I u Moravicama se izvršava promjena kompletnog kolosjeka Brdo pragova i pružnih strojeva Jedan dio Kolodvorske zgrade Ovo bi bio put prema remizi? Stanica s druge strane Ovaj je svoje odvozio Onda se culo brundanje iz Vrbovskog, 2062 113 Quote
hzlokve Posted January 12, 2014 Author Posted January 12, 2014 5. Dio Jos sam odlucio otic do mosta koji je u fazi remonta Cesta inace vodi do vrbovskog ali zbog remonta je zatvorena Privremeni prijelaz na drugu stranu Lijeva... I desna strana mosta Onda sam odlucio krenuti natrag, uz lagani zalazak sunca Kritike i komentari dobrodošli Quote
Adam Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Lijep putopis Planiraju li i konstrukciju ovog mosta zamijeniti zatvorenom? Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.
Pfaff Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Lijep putopis I nemoj da Ti se potkradaju izjave tipa "zaboravio sam slikati...". 4umaško pučanstvo na to obično diže strašnu graju! Nisam uspio otkriti kuda vodi ovo?http://i1300.photobucket.com/albums/ag90/HzLokve/P1120752_zpsaa13c46c.jpg Nikamo. To je šturc s uzbrdicom za slučaj da se nešto otme kontroli na putu iz Skrada... Planiraju li i konstrukciju ovog mosta zamijeniti zatvorenom? Ne. Fužinski most je zamijenjen jer je imao nosivost od 20t za razliku od cijele pruge koja ima 22,5t. Ovaj most samo popravljaju. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
crhav Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Lijep putopis I nemoj da Ti se potkradaju izjave tipa "zaboravio sam slikati...". 4umaško pučanstvo na to obično diže strašnu graju! Ipak da si napravio malo...malo...malo vise slicica gdje je bila lozionica i sva zona oko nje bilo bi......OK! Ako se vratimo unatrag 50-tak godina u vrijeme parulja to je bilo veliko cvoriste! Velimir Quote
zglajzan Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Ljetos je bilo natječaj u Večernjem za zamjenu mosta "Jelenski jarak" (ovaj na slikama - na putu Moravice-Vrbovsko) i mosta također na Dobri, na riječkoj strani tunela Vrbovsko. Očigledno su svi mostovi isto stari (meni je bivši "Ličanka" jednak ovom u "Jelenskom jarku"). Quote zglajzan
Adam Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Ljetos je bilo natječaj u Večernjem za zamjenu mosta "Jelenski jarak" (ovaj na slikama - na putu Moravice-Vrbovsko) i mosta također na Dobri, na riječkoj strani tunela Vrbovsko. Očigledno su svi mostovi isto stari (meni je bivši "Ličanka" jednak ovom u "Jelenskom jarku"). Našel na EOJN (fala ti na imenu mosta). Dobro sam nanjušil da ide nova rasponska konstrukcija (ne bi inače bezveze nanovo betonirali upornjake). Ali ne ide, kao u slučaju mosta Fužina, čelični sandučasti nosač, već dva uzdužno položena prednapregnuta roštiljno povezana betonska nosača. Ako je vjerovati onomu što piše, prvo bu se demontiral postojeći raspon od 30 m s dvije željezničke dizalice, zatim postavil provizorij 21+25 m, a na teškoj cijevnoj skeli pored bude se vršilo betoniranje novog nosača in situ (monolitna konstrukcija). Nakon dovršavanja, slijedi naguravanje pomoću tračnica na konačni položaj (slično kao i most Fužine). Novi raspon bude jedan metar kraći. Most je iz 1873., obnavljan 1946., 1990. ojačan za klasu D4. Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.
zglajzan Posted January 13, 2014 Posted January 13, 2014 Most je iz 1873., obnavljan 1946., 1990. ojačan za klasu D4. Malo su me zainteresirali ti mostovi riječke pruge, a za željeznicu vrijedi pravilo da gdje pikneš, a ono praznina. Da je "Jelenski jarak" iz doba izgradnje pruge, kao što se gotovo tvrdilo i za staru konstrukciju "Ličanke" - to sigurno nije točno. U monografiji o riječkoj pruzi nema ni spomena ovog mosta, ali zato je prikazana scena opterećenja na "Riječini" sa parnjačama 32. Ja eto ne znam koje je to godine bilo (most su talijani srušili na Božić 1920.), ali konstrukcija je ista kao i "Ličanka". Quote zglajzan
Adam Posted January 14, 2014 Posted January 14, 2014 Malo su me zainteresirali ti mostovi riječke pruge, a za željeznicu vrijedi pravilo da gdje pikneš, a ono praznina. Da je "Jelenski jarak" iz doba izgradnje pruge, kao što se gotovo tvrdilo i za staru konstrukciju "Ličanke" - to sigurno nije točno. U monografiji o riječkoj pruzi nema ni spomena ovog mosta, ali zato je prikazana scena opterećenja na "Riječini" sa parnjačama 32. Ja eto ne znam koje je to godine bilo (most su talijani srušili na Božić 1920.), ali konstrukcija je ista kao i "Ličanka". Kak sam ti rekel, izvor je tender dokumentacija HŽ Infrastrukture za obnovu mosta. Koja ne mora biti točna ni potpuna Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.
Stanley Posted January 14, 2014 Posted January 14, 2014 Lijep putopis iz lijepog kraja. Malo mi fali Kupjak, ali nećemo biti sitničavi. A što se tiče Moravica i vremena parulja, kako kaže Velimir, bilo i prošlo. Danas su Moravice samo ukrižje. Po mojem skromnom mišljenju i jedan od kandidata za smještaj HŽM. Quote Serija 05 je zakon!
file Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 . Po mojem skromnom mišljenju i jedan od kandidata za smještaj HŽM. Mislim da bi i oni iz Dobre (koji se ne smiju zvati kak se već zovu) se složili s time... Quote "Nikad stati, osim kad se mora""Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf
DB Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 ... Ako se vratimo unatrag 50-tak godina u vrijeme parulja to je bilo veliko cvoriste! Velimir ... Danas su Moravice samo ukrižje. ... Nit su bile čvorište, niti su ukrižje - Moravice su bile i ostale "samo" kolodvor. Quote
Stanley Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Nit su bile čvorište, niti su ukrižje - Moravice su bile i ostale "samo" kolodvor. Ma jasno mi je da Moravice nisu ukrižje, to je više igra riječi. Ono što je bitno jest to da su izgubile funkciju zamjene lokomotiva i postale međukolodvor (s masom kolosijeka, idealno za HŽM). Quote Serija 05 je zakon!
Pfaff Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Nit su bile čvorište, niti su ukrižje - Moravice su bile i ostale "samo" kolodvor. Mislim da je Stanley mislio preneseno - kao mjesto gdje se dva vlaka mogu mimoići, a da su sve ostale funkcije ovog, nekoć značajnog mjesta na Riječkoj pruzi, umrle (joooj, kako bi se Tuki veselijo da je živ! ) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Mislim da je Stanley mislio preneseno - kao mjesto gdje se dva vlaka mogu mimoići, a da su sve ostale funkcije ovog, nekoć značajnog mjesta na Riječkoj pruzi, umrle Upravo tako. Quote Serija 05 je zakon!
Crna Guja Posted January 15, 2014 Posted January 15, 2014 Ma jasno mi je da Moravice nisu ukrižje, to je više igra riječi. Ono što je bitno jest to da su izgubile funkciju zamjene lokomotiva i postale međukolodvor (s masom kolosijeka, idealno za HŽM). Moravice su bile rasporedni kolodvor. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.