Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Crna Guja

Članovi
  • Posts

    1732
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Crna Guja last won the day on September 12

Crna Guja had the most liked content!

About Me

  • Sex
    Not Telling
  • Location
    naokolo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Crna Guja's Achievements

713

Reputation

  1. Govorimo u najbolje vrijeme HŽa… Sad je to slijepo crijevo, i to će najvjerovatnije ostati, jer glavnina tereta za Bosnu ide na Šamac….
  2. U najbolje vrijeme tam cca 2006.-2008. Su se znala dizati po 4 rudara dnevno za Mađarsku, plus jos 45160 i 45162 za Zagreb RK. I kako su polako nestali rudari, tako su i ova dva nestala 45160 ide po potrebi sada. Ostalo mrtvo.
  3. Samo 100 i 300 elektre imaju elektrodinamicku kocnicu. U ovom slucaju su 004 i 213 ni jedna nema EDK...
  4. To nije ni Zitnjak, vec otvorena pruga na dionici Zagreb Zitnjak - Zagreb Resnik
  5. Kolosijek za Zvijezdu, ide iz Resnika u uljaru. Tu se ulje koje dođe cisternama iz Srbije pakira u zvijezdine boce. Kolosijek se koristi, zvijezda ima svoju manevru...
  6. Vec su pojedinci na forumu pitali pa da kazemo opet.Zeljezna rudaca je teska i ona se tovari do cca pola vagona, dok recimo ugljen za istu masu se tovari do vrha vagona... A vagoni su tovareni do granice tovarenja.
  7. Vagoni nisu prazni, tovareni su Rudacom iz Bakra za Linz Voestalpine, masa vlaka je 800-900 tona. Takva dva se sastavljaju skupa u jedan u Sapjanama i nasatvljaju put dalje.
  8. to bi bilo najbolje sve gurnuti u more...
  9. Onaj industrijski kolosijek u Marofu je Pliva, vidi on dosta prometa. Po njemu ide Melasa i to sezonski...
  10. Jeftinije je iznajmiti od AAE ili Ermewe vagone po potrebi. Bolje to nego rekonstrukcije ili novi vagoni kupovina ili najam, rekonstrukcije nikako...
  11. Koliko ja zanm i sa dozvolom je slikanje po depoima zabranjeno....
  12. Tako je svi Brzi su 120 km/h zbog vagona, kroz Gradec je ogranicena brzina 100 km/h zbog osiguranja prijelaza mimiolaznim ogradama, teretni su u unutarnjem prometu 80 km/h, a medunarodni 100 km/h.
  13. Moravice su bile rasporedni kolodvor.
  14. Ono šta ste napisali da je 415 je 499, dok je ono drugo 158 Croatia umjesto Mimare..
×
×
  • Create New...