Jump to content

Sličice Riječke pruge i Gorskog kotara


Pfaff

Recommended Posts

On 10. 08. 2023. at 9:39, up4014 said:

      

                                     HZ Cargo 1141-109 i u najmu 193-101 na celu vlaka iz Bakra, prolaze kolodvorom Meja i nastavljaju usponom prema Plasu.

Hm, zašto; prema "Plasu".....?

Kako se to mjesto na kraju zove; Plasa, Plase, Plas, Plasi............

Deklinacija? 

Što je ispravno?

Edited by STIB
obrisan višak citata
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Martin said:

Hm, zašto; prema "Plasu".....?

Kako se to mjesto na kraju zove; Plasa, Plase, Plas, Plasi............

Deklinacija? 

Što je ispravno?

Mjesto se zove Ruzic selo posta Hreljin postanski broj 51226 Hreljin i tako je to od ustrojavanja katastarskih opcina i od osnivanja postanskog prometa. Lokalitet gdje se nalazi kolodvor dobio je ime Plase 1873 godine; to mu je ime dala zelj. uprava MAV. U kraljevini i republici Jugoslaviji kolodvor je bio imena Plase-Crikvenica te je opet vraceno izvorno ime Plase, koje se odnosi na kolodvor negdje u 70-im godinama XX stoljeca. Pocetkom XXI stoljeca postavljene su pred obje strane naselja uz cestu Hreljin - Fuzine table sa oznakom Plase. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

Skrljevo 23. kolovoza 2023. 14:20 sati.

 

                                                                                         Pri ovim temperaturama u ovo doba dana "zvizdan" przi!

IMG_20230823_142643_178.jpg.9929d9d44bf606e7d1ade586ae20945e.jpg

 

 

IMG_20230823_142157_995.jpg.857bd265d7d825a2a369ac9e4af979f3.jpg

 

 

IMG_20230823_142127_022.jpg.99dc5d61aaff545a688a1a8a8b150639.jpg

 

 

IMG_20230823_142719_960.jpg.f74cd59478a4255e504e29a4b1280a24.jpg

 

 

IMG_20230823_142658_136.jpg.c61a85c9cf8e1a2ae96ae83979acc4d1.jpg

 

U ovoj opcoj pustosi odlucio sam i ja izgubiti se u blizini na 0 metara nadmorske visine....

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dana 25. kolovoza 11:35 do 12:25 sati.

                                                                                              "B" strana

IMG_20230825_113656_428.jpg.755c6eb444b98b2c9eba74984e2ee3a6.jpg

 

                                                    Za razliku od prethodnog dana kolodvor je solidno popunjen.

IMG_20230825_113216_991.jpg.5f25e077aebdb8eb84084f604c11e31d.jpg

 

                                                                      Stari znalac na stitnom kolosijeku.

IMG_20230825_113638_608.jpg.de6b704984b935b40c3d60a24c204f75.jpg

 

                                                                                    Malo blize vidi se i prezime i ime.

IMG_20230825_113812_651.jpg.13ece76c2a8d7cb4252b5a1c29a979a7.jpg

 

                                                                                     Kvacilo i poluspojke kocnica.

IMG_20230825_113820_838.jpg.53382f4cc83a9ca2c19c667033e23b09.jpg

nstavit ce se....

          

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Remotorizirana HZ Cargo 2041-101 ulazi iz kolodvora Susak Pecine.

 

IMG_20230825_113835_932.jpg.58b370291016a1220d3a8744973ff2ab.jpg

 

IMG_20230825_113844_201.jpg.4c9ac612c15025fa6e323ae63251c61b.jpg

 

IMG_20230825_113851_698.jpg.a0b6c42787788a40279e7ff4b8f13991.jpg

 

                                                                                 Preko skretnickog podrucja nastavlja voznju na sedmi kolosijek.

IMG_20230825_113917_045.jpg.bd79151db77e842714f480dc7cb5a49c.jpg

 

                                                                                                    Suncano celo Vectrona.

IMG_20230825_114150_578.jpg.b77c24b536b67c2d44bbead9b692c2b3.jpg

 

                                                                         Za sada se oprastam od OEBB-a.

IMG_20230825_114312_352.jpg.64d12106f0b71670a8eed8bf9d11b4b5.jpg

 

Dosta mi je "friganja" na suncu povlacim se u hladovinu nakon slijedecih fotografija.....

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon ulaska HZ Cargo 2041-101 spremnika punog goriva i pregledane u radionici stare lozionice Rijeka HZ Cargo 2132-310 vraca se iz sestog kolosijeka, nakon dezurstva u Rijeku.

 

IMG_20230825_114410_681.jpg.88546bb0d937ec3c7ad077599fceede9.jpg

 

IMG_20230825_114412_215.jpg.5fee003a8ab567d1e9b42535c6d88ef4.jpg

 

IMG_20230825_114425_379.jpg.a1fccc38eef4ca3728557f3714d773e5.jpg

 

Vrucine mi je bilo dovoljno pa sam si uspio naci mjesto na klupi do prometnog ureda u pravom hladu jednog manjeg stabla, koje je izbjeglo opcu sjecu prilikom promjene sistema vuce 2012. godine.

 

Oko 12:10 sati Bakarskom prugom stize:

 

                                                                 Jos jedan Traxx na celu vlaka iz Soica.

IMG_20230825_121030_688.jpg.df9d106c1bb851548a75301bc2e951ef.jpg

 

IMG_20230825_121033_482.jpg.0a505b9aa584ed1b23e3a24ec484a097.jpg

 

IMG_20230825_121038_982.jpg.5de83ec895cfb368a9087d9a28cd5ba6.jpg

 

IMG_20230825_121054_774.jpg.957de318abf49bd08b43686ab948ae4a.jpg

                                                                           

                                                                      I odlazi prema tunelu Baudine.

IMG_20230825_121104_665.jpg.033c3862db19f8f4249415c1865b3794.jpg

 

Vlak je prosao sjedim u hladu i cekam....  upravo kad se cuo signal zvona:"Voznja vlaka prema kraju pruge", javila se i supruga pa od novih fotografija nije bilo nista. Byby Skrljevo!

 

 

 

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Subota 26. kolovoza 2023. 10:35 sati.

 

                                                          Cestovni prijelaz "Vitlo" sirine 4,85 m, km 631 plus 996,350 m. Visina nad morem 474,274 m.

 

IMG_20230826_112914_009.jpg.91dc2a6831f29d532951877ee844ef54.jpg

 

     Pruga nastavlja uspon prema istoku sve do zavrsetka skoro potpunog kruga nakon kolodvora Plase, kada napusta obalnu crtu i ulazi u kontinent. Cesta se uspinje prema sjeveru sve do ove lokacije sa pogledom na A6, kada skrece prema istoku.

IMG_20230826_112339_662.jpg.a10e5246167f1384e06a337a80c1a7df.jpg

 

                                                                              I strmo se uspinje kroz bjelogoricnu sumu.

IMG_20230826_111952_797.jpg.f24942ed47a226163ad724b165d754cf.jpg

 

                                                                                    Penje se prema visoravni na visini.

IMG_20230826_111938_610.jpg.fe0dad0caa4e636350975cca06d57645.jpg

 

   Od 700 metara nad morem. Pogled na pozornicu na kojoj se odrzavala svecanost u sjecanje na "Tuhobicki odred", prvi u ovom dijelu drzave, clanovi kojega su otpoceli ustanak protiv Talijanskih okupatora. U bivsoj drzavi svecanost sjecanja odrzavala se 27. srpnja, a sada 22. lipnja svake godine.

IMG_20230826_111711_762.jpg.d4837e3e39c62d358abc1a61fc248e88.jpg

 

  Sada neasfaltirana cesta prolazi juznim rubom livade te dalje nastavlja skoro bez uspona i padova sve do pruge između Plasa i Zlobina dijelom i po trasi plinovoda iz Pule.

IMG_20230826_111223_677.jpg.ca4ab1f6f0489134eb90646477afc7eb.jpg

 

                                                           Vise manje ravno u duzini oko 1,5 kilometra.

IMG_20230826_110655_964.jpg.d74aa61d87db761ec73d13b797118479.jpg

 

IMG_20230826_110647_237.jpg.ccda12534d6af14ed2137f31238acfc5.jpg

 

  Dolazi konacno do zasvođenog propusta sirine 3,0 metra u km 623 plus 633,00 metara nadmorske visine  669,158 metara. Propust se nalazi tocno ispod prekida u zidu burobrana.

IMG_20230826_110145_122.jpg.de8197923b1592542f8dbc491e2c8392.jpg

 

                                                             Nisam se ni parkirao kako treba vec dolazi polako prvi vlak.

IMG_20230826_105310_672.jpg.022be6fa7ceec9257f0d074049bd2527.jpg

 

nastavit ce se...

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Subota 26. kolovoza 2023. u 10:55 sati. Lokacija navedena u tekstu između kolodvora Plase i stajalista Zlobin.

--------------------------------------

 

Sva sreca sto je strojovođa spustao vlak "korakom" pa sam se po tom suncu stigao nekako pripremiti i stabilno se smjestiti u kako tako povoljan polozaj za fotografiranje.

  Lokomotiva 185-676-4 polako ubrzava, ceka ju barem jos jedno cekanje zbog hlađenja kocnica. Nagib pruge na nasipu 26,20 o/oo u duzini 420 metara, polumjer zavoja 273,50 metara.

IMG_20230826_105320_059.jpg.1a4e99b3fa66ae64602cc6d09619876d.jpg

 

                                                         I nastavlja usjekom, nagib pruge slijedecih 220 metara 22,90 o/oo, polumjer zavoja i dalje 273,50 metara.

IMG_20230826_105341_011.jpg.e9f5e4cb42fee10e4f40f2b389edd0a1.jpgIMG_20230826_105341_011.jpg.e9f5e4cb42fee10e4f40f2b389edd0a1.jpg

 

IMG_20230826_105412_554.jpg.9f0949d83b82b00ec4675d71200baa67.jpg

 

IMG_20230826_105429_253.jpg.d0784aa33045902d5264a4e0d205f006.jpg

 

 

IMG_20230826_105325_824.jpg

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

.... 11:05 sati.

 

                                                                     Pogled prema nasipu i usjeku iza kojega se krije Zlobin.

IMG_20230826_105904_967.jpg.4c605e8716b8336228a53f4ad98737c1.jpg

 

                                                                        Vlak 1221 iz Praha Hl. n. prolazi zakasnjen 55 minuta.

IMG_20230826_105936_604.jpg.aa2b580a97dd28d1aebae167d5fa3c99.jpg

 

IMG_20230826_105942_004.jpg.7ba4e29d17d2e3f8a80bd6edb0a5cb19.jpg

 

       Prilog raspravi o klimi i prozorima: osim ove dvije varijante postoji i treca potpuno zatvorenih prozora;sve 3 varijante su klimatizirane RIC 160 i RIC 200.

IMG_20230826_105952_460.jpg.d894c97735d01f552d693599c469f9ec.jpg

 

IMG_20230826_105958_362.jpg.2ca50af79d9426b82ca52fff50f226c3.jpg

 

IMG_20230826_110007_192.jpg.317b5360ebb38a270f464abe84b2f0e1.jpg

 

                                                   Udar zraka nije me bacio u dubinu, a i aparat mi nije strgao iz ruku.

IMG_20230826_110022_149.jpg.e28820f01377717e89f1405ef0224ba1.jpg

 

IMG_20230826_110027_047.jpg.8ffe1444327c6ddc98ca410260d5e550.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Subota 27. siječnja osvanuo je još jedan u ovom nizu lijepih zimskih dana.

 

                                                           Pred sam odlazak još jedan pogled na Kvarner sa balkona.

IMG_20240128_112204_302.jpg.a846d0df1c69a1e0824c08875d324af1.jpg

 

                                                    prvo odmorište samo nekoliko kilometara daleko od kuće-pruga u padu prema Rijeci

IMG_20240127_104528_479.jpg.33096715678f432fc9947b7d69aab835.jpg

 

                                                       poštanskom se vagonu konačno izgubio svaki trag ovdje na dnu vrtače

IMG_20240127_104622_216.jpg.5668fcb98706116636797fc5300f8a73.jpg

 

                                                              pogled na prugu, koja dolazi iz Zagreba-promet je iu ovo doba godine prilično živ

 

IMG_20240127_104543_640.jpg.cdff08d01c01e189157de311fd53b738.jpg

 

                                                     Polubranik je spušten, vlak se spušta iz kolodvora Meja i odlazi prema Škrljevu.

IMG_20240127_104747_125.jpg.1c799c416cc84a0f49d22e1053c9f526.jpg

 

IMG_20240127_104757_115.jpg.b854aefd5e1a636db267d29d42787ae4.jpg

 

IMG_20240127_104759_979.jpg.35b261e2a5f136e93d692c96cd7c5977.jpg

 

IMG_20240127_104819_439.jpg.155558eef5e4fd9b598680adb3e3691f.jpg

 

idemo dalje.... vidjet ćemo gdje će nas put odvesti.....

 

 

 

IMG_20240127_104552_633.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

 Nakon kratke vožnje evo nas na vrhu.

IMG_20240127_110153_364.jpg.580812aadfb450806d48c61d0ec01a89.jpg

 

                                                                                     Lijevo Crikvenica, desno Rijeka

IMG_20240127_110124_114.jpg.a3d01c62434066e9273524e38623e6cb.jpg

 

                                Ravno prema Zagrebu nova dionica izgrađena do križanja za Mrkopalj pred 70-ak godina zbog akumulacionog jezera Lokve.

IMG_20240127_110133_113.jpg.3b54612ff827238dfa979fb585cc5ef1.jpg

 

                                                                     "Kraljev Jarak" još jedno od poznatih mjesta na staroj cesti.

IMG_20240127_110955_081.jpg.9b1950dbc6f686657f389f913aeef145.jpg

 

                                                                                   idemo dalje lokalnom cestom prema ......

IMG_20240127_110959_643.jpg.c3d0c40f8e166d37fe0a49bf3c95edda.jpg

 

IMG_20240127_111032_356.jpg.6c866208c993060640211d3a9f76efca.jpg

 

                                                                                  Jezero Bajer i brana u Fužinama.

IMG_20240127_112245_946.jpg.65c1e0371455f39502d9bab66625b337.jpg

 

                                                       Poslije prolaska kroz centar mjesta izlazimo na Ličko polje. Ostaci starog mosta čekaju svoju sudbinu.

IMG_20240127_112830_522.jpg.a8151008958cb9b8ca7f64c161b9c1ef.jpg

 

                                                                    Novi most "Ličanka" elegantan u svojoj jednostavnosti.

IMG_20240127_112848_112.jpg.8bc79d20ff259d65e05bf8d068f84bf6.jpg

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Povratkom ispod mosta penjemo se cestom do

 

IMG_20240127_113332_104.jpg.bb0a0895c86c4dfeb68308d93e25ed93.jpg

 

                                                                                Turistički zemljovid kraja.

IMG_20240127_113252_766.jpg.32ea3155b8b66b9fd1311a087f729495.jpg

 

                                                                                         kolodvor prazan na jednoj

IMG_20240127_113350_764.jpg.2879ad8c59d9b5c5c0f0bc8f335fa4ae.jpg

 

                                                                                   i drugoj strani.....

IMG_20240127_113357_192.jpg.d0f6151a765fb47b838a70ffc3ea52f4.jpg

 

                                                       U neka  davna vremena i kod mlina je bilo vagona.

IMG_20240127_113350_764.jpg.2879ad8c59d9b5c5c0f0bc8f335fa4ae.jpg

 

                                                     Opraštam se od Fužina i ova dva stvora, koja su se iznenada odlučila uživati na sviježem gorskom zraka.

IMG_20240127_113428_356.jpg.d403c9c7405e37bd0b9992d9ccc1f2de.jpg

 

 

                           ŽCP vrata, u pozadini istoimeni usjek. Jedan red kamenih snjegobrana postavljen okomito s jedne i druge strane  kolosijeka.IMG_20240127_114417_597.jpg.cdce92948352fbe2a25b47a7433e2569.jpg

 

                                                            Prvi red i najdalji od usjeka podignut je također s lijeve, a i.....

IMG_20240127_114425_154.jpg.0fa76f3865e388a263f2c3aa6ed74f8d.jpg

 

                                                                                        desne strane kolosijeka.

IMG_20240127_114430_384.jpg.f2fc35968288bf19c640009daa88d00b.jpg

 

                                        Prvi red ovih zidanih građevina vidljiv je u cijelosti, a također je uočljiva i promjena nivelete kolosijeka.

IMG_20240127_114433_610.jpg.60f19b5baa2f942a97965742ff7030ea.jpg

 

Idemo dalje i prijeći ćemo preko sedla "Sleme" na sjevernu stranu Dinarida.

 

 

IMG_20240127_113508_449.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Evo nas s druge strane u kolodvoru Lokve. Nažalost vlakova nigdje subotom prije podne.

 

IMG_20240127_120248_575.jpg.c55c036f517e7d563c473aa42187d358.jpg

 

                                                           

                                                                Strana A kolodvora sa bivšom EVP Lokve u pozadini.

 

IMG_20240127_120309_463.jpg.591ef3640f0d324f83bc4fd3b9f302fc.jpg

 

                                                   Pogled na stranu B kolodvora sa izvlačnjakom na desnoj strani u produžetku prvog kolosijeka.

IMG_20240127_120316_259.jpg.5ff5ec827cdf3ed6f8ac56d46be066bc.jpg

 

                                                   Nema mi druge vlakova nigdje idemo dalje slijedeći kolodvor je....

IMG_20240127_121835_355.jpg.d0ee662d2211f414ed11827e9087fca7.jpg

 

                                                                    pogled na prazne kolosijeke u pravcu Zagreba

IMG_20240127_121857_905.jpg.82723c7bf8becd4ff13614a1bb3b3d5c.jpg

 

                                                                 te isto tako prazne kolosijeke u pravcu Rijeke.

IMG_20240127_121906_570.jpg.c3a89f3ae5a8987d56896539a2bfe917.jpg

 

                                                     Na prvom peronu ostale su uspomene na Tin Express iz prosinca 2023. godine.

IMG_20240127_121927_800.jpg.8916c4dad3811d4b53bb71499cb27cd9.jpg

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako ni u Delnicama nije bilo Vlaka nakon ovog kratkog fotografiranja produžili smo Lujzianom do Skrada. Vlak 4000 baš je u subotu odlučio kasniti 45 minuta pa ni njega nisam uspio snimiti. 

 

                                           Evo nekoliko fotografija izlazne strane prema Delnicama.

IMG_20240127_124458_782.jpg.572e2a91de606807cfe0588cc26ffad6.jpg

 

                                                                      Uspon pruge se nastavlja, u pozadini bivša EVP Skrad.

IMG_20240127_124357_400.jpg.336e0800c2f5ce0efe39abb11be22a51.jpg

 

                                                                      još jedan pogled prema strani A kolodvora.

IMG_20240127_124438_831.jpg.9eb52b5aca185080f399432163c4f729.jpg

 

                                                                                                Kolodvorska zgrada.

IMG_20240127_125055_690.jpg.4a850f9cd3839ee56c449efb8d45bca8.jpg

 

Lujziana  se i dalje spušta sve do Donje Dobre, gdje tunelom prolazi ispod pruge i uspinje se na padine iznad Moravica i Vrbovskog. Prije tunela odvaja se lokalna cesta za Brod na Kupi te se nakon deset minuta vožnje dolazi do ...IMG_20240127_130943_197.jpg.8a7c7028a68a3e1c94e19ca010cee965.jpg

 

                                                                                    Sada se bolje vidi i štitni kolosijek na lijevoj strani.

IMG_20240127_131024_937.jpg.c5c5120d96be6e079117c1123d01179b.jpg

 

                                                 Brod Moravice, zadnj put sam bio ovdje sa autom u svibnju 1979. godine kada je bio sudar blizu Žrnovca.

IMG_20240127_131045_355.jpg.15c6572996fedc6baa2a86746d48a281.jpg

 

nastavit će se.....

 

                                                                          

 

                                                              

 

 

              

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cestom iz Donje Dobre dolazimo do parkirališta uz drugi kolosijek kolodvora. Parkirao sam se uz neke artifakte i trebalo mi je par sekundi dok sam shvatio o čemu se ovdje "radi".

 

                     Mještani Brod Moravica su jedini na cijeloj prugi od Karlovca do Rijeke obilježili 150 godišnjicu izgradnje pruge. Evo par fotografija:

 

IMG_20240127_130820_652.jpg.f0f5f0c80bd97e3e5cbc614053fb3751.jpg

 

IMG_20240127_130858_792.jpg.ee49a1de49b3300f770b0b3119c96fa6.jpg

 

IMG_20240127_130838_201.jpg.b45821048166c196284b2cf8291626e3.jpg

 

IMG_20240127_130914_716.jpg.45a15a2c0bb5dcb1ade24920c13dcdf8.jpg

 

IMG_20240127_131223_500.jpg.181f750e2ce0e5477b886ee2fb7812ef.jpg

 

Iz teksta na ploči možemo zaključiti kako je drugi kolosijek izgrađen tek 1890. godine. Do te godine Brod Moravice bio je stajalište.

 

                                                  Završit ćemo sa još dvije fotografije strane B  kolodvora Brod Moravice.

 

                                                                               Pogled prema usponu za Skrad.

IMG_20240127_131712_184.jpg.ccd8da9f14d711f0f43d3ba77d80ad32.jpg

 

                                                                                          Pogled prema kolodvoru, koji se gubi u zavoju.

IMG_20240127_131718_713.jpg.eb69a2db48a24adaab97169893800fd1.jpg

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dakle završili smo s Brod Moravicama i što mi je još ostalo.....

 

                                          Početak/kraj brdske dionice pruge. Evo me uz prvi kolosijek sa pogledom na postavnicu kolodvora Moravice.IMG_20240127_135506_894.jpg.0129d8b0b7c437008778a85931af296e.jpg

 

 Nakon nekoliko decenija ponovo dolazim autom u kolodvor, no nedelju je bio skoro prazan, pa sam preskakujući preko 8 kolosijeka došao na drugu stranu. Evo par fotografija kolodvorske zgrade.

 

IMG_20240127_135150_817.jpg.bdca3eb88c78321fd837498c9327b119.jpg

 

                                                                                     Pogled na Zagrebačku stranu.

IMG_20240127_135157_984.jpg.7d3cbc6084e89e4ec51463e4a6948926.jpg

 

IMG_20240127_135205_409.jpg.21af80b48cc692129e4894d5324690f6.jpg

 

                                                                                   Pogled na Riječku stranu.

IMG_20240127_135233_315.jpg.16f8ff31649d451130ee3c66221423b2.jpg

 

                                                      Zlatno doba "Kondora" prošlo je pred 11 godina. Na zatvorenim vratima papir sa natpisom "iznajmljuje se".

IMG_20240127_135331_477.jpg.a91468774603d9194ecf946f888ad506.jpg

 

                                                                             Osim pruge u Moravice  se spušta i rijeka Dobra.

IMG_20240127_135945_024.jpg.a295922477d7187618610ecd6273afcf.jpg

 

 

IMG_20240127_135957_815.jpg.819598de8a0680a4bef368765f67e28c.jpg

 

                                                            Vagonska radionica i okretnica na ručni pogon.

IMG_20240127_135913_742.jpg.8af6501b43de1216c20e303a89aec6fa.jpg

 

                                                                    Prema organizaciji, koja je na snazi sada se to ovako zove.

IMG_20240127_140057_073.jpg.4ed3645675142af96a3decef25c68653.jpg

 

                                                    ŽCP Moravice pogled prema ulaznoj liri strane B kolodvora Moravice i prema kolodvoru Brod Moravice.

IMG_20240127_140155_051.jpg.88977b09a5c1d071eaae4677e7ca6ec5.jpg

 

IMG_20240127_140200_250.jpg.01d1117b6590f64d12f11211158ab36d.jpg

 

Hvala na strpljenju... sutra samo jedna do dvije fotografije sa povratka u Hreljin.

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Povratak je uslijedio ulaskom na A6 u čvoru Vrbovsko te smo za 15-ak minuta već izašli u Delnicama i nastavili opet Lujzianom do Gornjeg Jelenja te dalje po  D501 nizbrdo do Hreljina.

Jedna fotografija sa prvog vidikovca u pravcu Rijeke. Lokvarsko jezero se napunilo nakon zadnje pražnjenja prošle godine.

 

IMG_20240127_150949_885.jpg.ae69022d0bd70f53f61d6eeae4534bd6.jpg

 

 

                                                                             ŽCP "Milja", još malo do zalaska sunca.

IMG_20240127_153110_820.jpg.f94c45377559a0b1f0fa4e389d954344.jpg

 

IMG_20240127_153113_183.jpg.8e5b1460d4c656bad77716d3ac7b11f0.jpgIMG_20240127_153113_183.jpg.8e5b1460d4c656bad77716d3ac7b11f0.jpg

 

 

Nažalost nisam dokumentirao kolodvore Drivenik i Zalesina, no nastojat ću ih posjetiti i to vlakom što mi je daleko komotnije nego vožnja po šumskim cestama. Također se ispričavam zbog kvalitete nekih fotografija, jer sam fotografirao iz nepovoljne pozicije napamet zbog odbljeska sunca na ekranu nije bilo moguće ništa vidjeti.

Vlakova bilo koje vrste bilo je premalo zbog vremenskog ograničenja i nemogučnosti drugog termina obilaska.

 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, up4014 said:

                                                                             ŽCP "Milja", još malo do zalaska sunca.

IMG_20240127_153110_820.jpg.f94c45377559a0b1f0fa4e389d954344.jpg

 

 

Ovo su prizori na koje zadnjih desetak ili više godina vrlo rijetko nailazim dok se vozim od Zagreba do svoje kuće u Šilu na otoku Krku.

 

Nekad davno, tj. 1980-tih i kasnije, su me svi ti vlakovi poprilično smetali jer sam svako malo nailazio na spuštenu rampu.

A sad, pogotovo otkako sam se prije 18+ godina pridružio našem forumu, su takvi prizori toliko rijetki da jednostavno nikad nemam dovoljno vremena poslikati vlak koji prolazi ispred mene.

 

Za putničke vlakove vjerujem da se u budućnosti situacija neće puno promijeniti, ali se nekako nadam da ću jednog lijepog (imaginarnog) dana biti u mogućnosti slikati puno više ovakvih vlakova koji idu u luku RIjeka ili u suprotnom smjeru. :-)

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Maškarani" HŽPP vlak broj 16450 Bjelovar-Rijeka prolazi kroz Sveti Kuzam. Od Moravica je skratio za 7 minuta i u Rijeku stigao redovit.

 

                                                                                       HŽPP 7121-127/128. 11. siječnja 2024. godine 11:10 sati.

IMG_20240211_110936_179.jpg.8c50538e0e1d576fee90dbaca2e6b286.jpg

 

IMG_20240211_110937_510.jpg.3d6228a6024d1363b638465a0ceefba3.jpg

 

IMG_20240211_110940_381.jpg.4bffdbf31a4d8e0cf7d8a6013b21af03.jpg

 

IMG_20240211_110943_442.jpg.5c8591145f507291530b82e413a86cbd.jpg

 

IMG_20240211_110954_328.jpg.6cd3e1efb08c22404ad5c987cf2054c1.jpg

 

IMG_20240211_110956_198.jpg.bf1f193b140243d750557105fd1f346d.jpg

 

IMG_20240211_111023_575.jpg.8a8eea78dec12be735aa9a45452a5c1d.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...