Zeus Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Jučer sam odlučio navratiti u depo Knin i konačno se naći među njima. Prometnik u Kninu mi je rekao da ne bi smjelo biti problema. Pa ajde da vidimo. Na putu do depoa, primio sam telefonski poziv nakon kojeg sam shvatio da sam najednom u žurbi, a i oblaci na nebu postajali su sve brojniji i sve gušći. Pobogu, pa zar se sve urotilo protiv mene. Nakon petnaestak minuta hoda stigao sam do porte i javio se gospodinu iz RVR-a. „Dobar dan, ja sam ljubitelj željeznice i htio bi malo pogledati ove lokomotive i malo ih poslikati“. Gospodin odgovori: „Gledati možeš, ali slikati ne“. Nakon toga pokažem mu ja dozvolu i nakon par minuta razgovora, čovjek je popustio (ne zbog dozvole) i dozvolio mi da slikam samo lokomotive i još mi je rekao da mu se prije odlaska javim i da će me odvesti do radione. Sav zadovoljan, bacam se na posao. Mislim da nema smisla da vas dalje gnjavim svojim tekstom. Slike će vam ionako reći puno više. Pogled na lokse i šveda 007 koji čeka odlazak u Bjelovar na SP (ili možda VP). Za početak još i dvije slike 2 061 101. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Na red su došle i ličanke. 2 062 047 2 062 053 2 062 054 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Na red su došle i karavele. 2 063 009 2 063 010 2 063 011 2 063 012 Taman kad sam bio pri kraju, iz radione izađu tri čovjeka i krenu prema meni s pitanjem: Što vi tu slikate? Nakon toga opet je slijedilo natezanje, ali završilo je i više nego dobro. Jedan od njih odveo me u radionu i lijepo popričao sa mnom. U radioni se radi na Turneru 2 062 111 , a unutra je i šved 027 kojemu je prekjučer riknuo motor. Slike iz radione iz razumljivih razloga ne želim stavljati ovdje, ali ću ih rado poslati zainteresiranima na PP ili mail. Još dok sam bio u radioni začula se grmljavina, tako da sam se trčeći vratio do kolodvora i zamalo umaknuo proljetnom pljusku. Toliko od mene sa ovog pothvata, koji je trajao malo više od jednog sata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Jesu to sve lokomotive kaj su tamo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Druge nisam vidio. Ne mogu sa sigurnošću tvrditi da ih nema više, ali okolnosti mi nisu dopuštale da sve detaljno pregledam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
homonovus Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Nakon petnaestak minuta hoda stigao sam do porte i javio se gospodinu iz RVR-a. „Dobar dan, ja sam ljubitelj željeznice i htio bi malo pogledati ove lokomotive i malo ih poslikati“. Gospodin odgovori: „Gledati možeš, ali slikati ne“. Ne kužim. Koja je poanta da smiješ ući, detaljno razgledati lokse, a da ih ne smiješ slikati? Što je to toliko opasno u slikanju starih lokomitiva? Da li ti je dao kakvo objašnjenje zašto ne bi smio slikati? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted March 31, 2011 Author Share Posted March 31, 2011 Ne kužim. Koja je poanta da smiješ ući, detaljno razgledati lokse, a da ih ne smiješ slikati? Što je to toliko opasno u slikanju starih lokomitiva? Da li ti je dao kakvo objašnjenje zašto ne bi smio slikati? Ne kužim ni ja, ali pravilo je takvo i amen. Nema tu nikakvog prevelikog obrazloženja. Čovjek samo radi svoj posao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Uuuuu, supeeer.. Svaka čast na trudu i ulovu.. I sad si zeznuo ekipu koja hoće u depo na izlet, sad smo sve vidjeli.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikola-Zabok Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Jako lijepo. Tužno je vidjeti sve te lokomotive kako propadaju. Kamo sreće da ih opet vidimo u prometu, ali sudeći po tome u kakvom su stanju teško da je to moguće Quote HŽ VUČA VLAKOVA sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matey41094 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Zeus, hvala ti na ovim slikama iako ih je jako tužno gledati, najviše me se dojmila (u negativnom smislu) 2061 101. Već sam planirao i prošlo ljeto napraviti nešto slično ovome al sad se više i neisplati toliko. Što reći nego šteta.. A onda se tužakamo da nam je manjak lokomotiva... Ne kužim. Koja je poanta da smiješ ući, detaljno razgledati lokse, a da ih ne smiješ slikati? Pa kako ne kužiš? To su stare, neuporabive lokomotive koje će Zeus slikati, i odnjeti slike na ________ željeznicu i onda će ta željeznica napraviti bolju lokomotivu temeljenu na slikama od Zeusa. Ne bih ništa reko da su lokomotive u dobrom stanju, onda bi se vratili onim pravilima nesmiješ slikati bla bla, al kakvu korist oni misle da ćeš ti izvuć iz ovih slika, nego čisto uživanje u gledanju...Iako gledaš groblje Quote 2044 007 - Karavela, mala karavela! Link to comment Share on other sites More sharing options...
homonovus Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Ne bih ništa reko da su lokomotive u dobrom stanju, onda bi se vratili onim pravilima nesmiješ slikati bla bla, al kakvu korist oni misle da ćeš ti izvuć iz ovih slika, nego čisto uživanje u gledanju...Iako gledaš groblje Ako im je problem da mogu izvući neku korist od tih fotografija mogli bi uvesti neku razumnu svotu za slikanje komercijalnih fotografija (slična stvar postoji u nacionalnim parkovima,a čini mi se da slično pravilo vrijedi i za Medvedgrad). Naime ako ćeš već zaraditi na tome onda ti neće možda biti krivo i platiti neku razumnu cijenu za to.... Ali opet mi živimo u Hrvatskoj - zemlji neslućenih mogućnosti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Bog te, koje groblje slonova! Jesu li to posljedice ratnih dejstava ili su se jednostavno zdošle? Ili je u pitanju nehat & nemar? Možda je to uzrok paranoičnoj tajnovitosti kojoj sam i ja onomad bio žrtvom... Naravno, zahvalan za zanimljiv prikazić (a nema slike tamnog neba i pljuskom opranog kolodvora Knin?) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Bog te, koje groblje slonova! Jesu li to posljedice ratnih dejstava ili su se jednostavno zdošle? Ili je u pitanju nehat & nemar? Možda je to uzrok paranoičnoj tajnovitosti kojoj sam i ja onomad bio žrtvom... 2 062 lokomotive su tamo jer su vjerovatno možda nekada planirali koju od njih vratiti u vozno stanje. 2 063 lokomotive su sklonjene u Knin kako ih na RK u ZG ne bi još više očerupali. 2 061101 je lokomotiva ex ŽS koja je prije rata obnovljena u Gredelju te nakon toga korištena na HŽ, sada čeka sukcesiju između HŽ i ŽS. Depo Knin nije niti sjena prijeratnog depoa, dio hala je pogođen tokom Oluje i prokišnjavao je ne znam da li su to sanirali unazad 3 godine otkad me tamo nije bilo. Mislim da su i kadrovski vrlo nepopunjeni te rade jako malo popravaka u odnosu na prije 1990. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Hvala Zeus na reportazi. I sad si zeznuo ekipu koja hoće u depo na izlet, sad smo sve vidjeli.. Nije on nista zeznuo on je poslan kao izvidnica iza neprijateljskih linija Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 (edited) Klanjam klanjam klanjam plačem plačem plačem... :hai :( Slike 2061 101 i 2063 010 su me posebno dirnule... Edited March 31, 2011 by zagi988 Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Pa kad su 2061 101 odfurali u Knin, i zakaj? Znam da je defektna bila u Ogulinu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 2061 - 101 je već godinama u senci depo(nije) Knin.Šteta,a bila je to grom makina(661-120,Subotička - godinama je sa 254 radila sezonac Subotica i Novi Sad - Split.Ta kad zagrmi uzbreg sa 12 pulmana,sva se brda tresu... ) Ista neće biti vraćena u domovinu jer je očito da su se 2 uprave "džentlmenski" dogovorile po sistemu: "Taknuto - maknuto".A menjati hrpu gvožđurije se ne isplati.Tako je,recimo,u Novi Sad Teretnoj ostala Vinkovačka 664-034 i po nekim informacijama ona je menjana "glavu za glavu" za 661-120,tj 2061-101. Na koncu,hvala Zeus na ovoj tužnoj reportaži.Neću reći lepoj,jer malo toga na groblju ima da se vidi lepo... Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Pa kad su 2061 101 odfurali u Knin, i zakaj? Znam da je defektna bila u Ogulinu! Već 2008. je bila u depou Knin na pomoćnim postoljima dakle odavno su ju odvukli iz Ogulina. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Mislim da sam je baš u Ogulinu vidio na pomoćnim postoljima, pa zato pitam na koji su je način prebacili.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Mislim da sam je baš u Ogulinu vidio na pomoćnim postoljima, pa zato pitam na koji su je način prebacili.. Krivo si zapamtio. Ima na forumu slika nje od prije par godina u Kninu na pomocnim postoljima. Mislim da su postolja zavrsila na nekoj od one dvije 2061 sto su zadnje vozile. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeljko256 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ovo je još žalosnije od onog zaraslog kolosjeka koji sam ja snimao, a još je žalosniji stav ovih koji su ti rekli da ne smiješ snimati.. Jel zna neko koliko ima električnih koje su u sličnom stanju ? Quote Od Konjščine do Sibira... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Pa kad su 2061 101 odfurali u Knin, i zakaj? Znam da je defektna bila u Ogulinu! Evo Bruno možda ti ovo pomogne u traženju odgovora na to pitanje!! http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/4193-godina-dana-na-liekoj-pruzi/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ovo je još žalosnije od onog zaraslog kolosjeka koji sam ja snimao, a još je žalosniji stav ovih koji su ti rekli da ne smiješ snimati.. Jel zna neko koliko ima električnih koje su u sličnom stanju ? U takvom stanju nije niti jedna. A GP na RK čeka barem 4 kom. ASEA nulte podserije. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
american.star Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Tužno i jadno. Iskreno žalosno. Ah, nemam drugih riječi... Zeus, ne znam kak si uspel tam prejti i još imati treznu glavu kad su ovi došli piliti s nekim glupim pravilima koja niko normalan ne razme a ostali ne preispituju. Možda malo pretjerujem i dramatiziram bezveze, ali ovo je jedan tužan odraz društva u kojem živimo. Samo je malo organizacije potrebno i većina tih lokomotiva bi vozila. Ili bi barem bila pošteno penzionirana jer bi prugom prašile nove. Ah, ah... U svakom slučaju hvala ti Zeus na ovom putopisu, kolko je god tragičan, ipak ima neku ljepotu. Pozz! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Putopis je ujednom tužan i veličanstven. Svaka čast. Jedna stvar mi vrlo zanima? Prije rata, kada je Unska pruga bila elektrificirana, gdje su se bavili s električnim lokomotivama? Depo Knin očito nije elektrificiran i nikada nije bio. Barem (kad ja sam bio tamo) nisam našao tragove elektrifikacije. Žice vode samo do odvojnice prema depou. Kako je onda bilo s brzim vlakovima ZG/BG – Bihac – Knin – Split? Do Knina je bila pruga „pod strujom”, a u Kninu je trebalo zamjeniti lokomotivu. Al’ kamo su išli električne bez odgovarajućeg depoa? Možda su čekali vlakove nazad prema sjeveru? Nestrpljivo čekam odgovore. Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.