Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Matey41094

Članovi
  • Content Count

    1035
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nije ti loša ova ideja da se napravi W varijanta no pitanje je koliko bi to duralo kod nas s obzirom na održavanje ? A kao što si napomenuo za W varijantu bi trebalo okretnice i ostalu tehniku dovesti u red ..... Koliko mi je poznato MRL (inaće Montana Rail Link) ima i preko 30 istrčalih lokomotiva serije SD40 i eto.. A i što Renato kaže ni dvokabinski dizeli nisu loši (nešto tipa JT42CW možda?)
  2. Moguće je da si vidio 2062 024 jel su i 018 i 025 u Vinkovcima
  3. 025 je u redovnom prometu. Danas je imala vlak 258/259 i vrlo lijepo radi!
  4. Dakako da jesmo Sad sam išao iz Vinkovaca za Osijek i mogu reć da 006 fino ide. Vinkovčanin strojovođa je bio "zapanjen" tehnologijom displeja
  5. 2062 018, 2062 018 (slika) Video snimku možete pogledati u video galeriji.
  6. Danas je dama na 258/259. Očekujte video i sliku
  7. Brzi 782 i šved 017 u poslije-zimskom periodu
  8. Izvana je ajmo reći "potpuno" ograđen. Za RvR-ovce neznam i naravno da se svi plavci nemogu staviti u hale, neki bivaju i vani a neki su na vožnjama. Često ovi koji bivaju vani se spremaju za put pa donekle i budu pod nadzorom i 100% sam siguran da se u Osijeku preko noći plavci ne ostavljaju na peronima i kolosjecima bliže kolodvorske zgrade. O zaključavanju; od jednog od prometnika sam saznao da se hale drže otključane do 00:00h dok se zadnji plavac ne spremi unutra koji dođe oko 23.30 iz Belog Manastira, neznam kakvo je to pravilo vjerovatno jedno od onih ne-standardnih samo u kod nas. Svi ostali bivaju vani ali kao što sam reko sa manjim nadzorom. Još k svemu tome, jedno cijenjeno mjesto u hali zauzima i nagibni koji noći u Osijeku a neznam baš da koji nagibni ima grafit. (ne po pitanju našeg depoa) Upravo zbog toga se male karavele drže vani osim ako nije kvar a plavci unutra osim ako isto nije kvar-onda čekaju sudbinu vani I ako grafiti nastaju u depou, onda će biti da nastaju na neaktivnim plavcima kada ih samo stave sa strane i ne diraju ništa do daljnjeg.. Kako, neznam!
  9. Plavci se preko noći spremaju u halama a unutra i sami znamo tko i kako ulazi. Nitko osim osoblja Što se tiče neaktivnih plavaca, oni se spremaju iza depoa, van hale. E sad bi bilo dobro pitanje da li se po noći nešto dešava iza ali i u to sumnjam zato jer je ograđeno sa ogradom koju je malo teže za preskočit ali sve se može kad se hoće, nažalost u ovom slučaju. Druga stvar koja mi je bila pala napamet je da plavci koji dobiju grafite "u" Osijeku, dobiju ih na nekoj od putnih odredišta ali opet ni u Erdutu ni u Belom Manastiru se ne zadržavaju više od 30 minuta. Opet, ja neznam da li se grafiti rade u ili izvan depoa, na kolodvoru i sl. samo iznosim stvari koje demantiraju mogućnost rađenja grafita u depou ili općenito u Osijeku (to je ono da me ne lovi ona railfanovska sramota )
  10. Drage kolege u Osijeku se NE MOŽE probiti u depo. Mislim osobno, da se može u depo podigao si bih kamp tamo ali sa oba dvije strane grada je zagrađeno. Što sa kućama i privatnim posjedima, što sa mrežom i ogradom....... Naravno, ipak se može u depo trknuti na dvije tri sekunde i ako te ne ulove sretan si. A za kakav grafiterski rad mislim da treba više od sat vremena a to je u hali nemoguće a u "dvorištu" još manje jer svakog trena netko hoda i prolazi. @Vedran Zeman za vagone nisam rekao ništa jer oni nisu u halama kao plavci, ali do plavaca nemožeš.
  11. Ajde da je to netko primjetio Nadam se da nisi jedini Što se tiče grafita, svi plavci koji su u Osijeku jednostavno nemogu dobiti grafite u Osijeku. Ni jedna budala od onih koji to rade ne šara po kolodovru, a u depo se jednostavno nemože probiti i da si Bog O tome sam pričao sa jednim pregledačem vagona i upravo zbog toga mi nije jasno kako je 031 dobio grafit a dan prije je bio čist a i nije išao u službu van Osijeka...
  12. Evo ga, u Osijeku Video, kao vlak 6404 iz Strizivojne Slika, kao vlak 6014 za Viroviticu
  13. Plavac 026 je već na redovnim vlakovima. Upravo sa kamerom krećem u lov
  14. Pa nebi palio vatru ali "vaš" 008 je kod nas tak da po nekoj logici 026 trebao smjeniti njega.
×
×
  • Create New...