Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

zeljko256

Članovi
  • Content Count

    2038
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zeljko256

  • Birthday 08.08.1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Konjščina
  1. zeljko256

    zeljko256

  2. Vode se logikom, ako nitko ništ ne piše, znači da je sve u redu.
  3. Čini mi se da sam negde čul da u Hrvatskoj postoji firma koja može proizvesti vlak.
  4. Ako Zabok bude povezan zagrebačkim prigradskim vlakovima(malo gušćim i smislenijim voznim redom) i ak bu od Glavnog kolodvora do Zaboka trebalo pol sata onda je to već prihvatljivo. Od Zaboka prema Varaždinu - "šinobusi" svakih pol sata.
  5. Prije tri godine sam prestao putovati vlakom iz Konjščine u Zg jer mi je to bilo možda i napornije nego sada kad putujem svaki dan autom. Primjer sam korisnika kojeg je Hž izgubio i koje će se na prijevoz vlakom vratiti onda kad za 8 satno radno vrijeme neću od doma izbivati 12 i više sati (kad je sve "po planu"). Da kojim slučajem vlak iz Konjščine vozi jedan sat, a ne dva sata, ne bih ni trenutka razmišljao - uživao bih u vožnji vlakom. Svakodnevno na stotine ljudi putuje iz Zagorja u Zagreb. Neki se voze sami, neki dijele prijevoz autima. Umjesto brojanja putnika na postojećim linijama, nek HŽ radije broji aute na staroj zagorskoj magistrali i priupita prosječnog radnika : 1. Dal' bi se vozili vlakom kad bi ta vožnja trajala jedan sat umjesto dva ? 2. Dal' bi se vozili vlakom kad bi taj način prijevoza bil pouzdan(iji), tj. bez velikih kašnjenja ili otkazivanja vlakova, 3. Dal' bi radije spavali putem do doma ili bi nakon posla sjeli za volan pa se vozili sat vremena ili sat i pol. Sad sam malo otišel u OT, ali to je stanje koje nikako ne privlači putnike, nego ih odbija. (za druge regije ne pišem jer ne znam kakva je tamo situacija, ali sumnjam da je puno drugačija) Po meni, na relaciji Zagreb - Zabok (Krapina / Stubica) - Varaždin u obzir dolaze isključivo dizel motorne garniture jer dizelske su lokomotive preteške, troše previše goriva i u pravu obnovu je vjerojatno potrebno uložiti ne puno manje novaca nego na nabavu dizel motornjaka. Nakon ovoga će me zamrziti polovica foruma ali razmislite koliko je vremena, logistike i infrastukture potrebno za odvoziti jednu liniju sa klasikom, a koliko sa motornjakom. Klasika je lijepa, romantična, ali dal volite kad u autu imate klimu, ili vam je baš super voziti se autom starim 30 godina, bez klime, bez električnih podizača stakala itd.
  6. http://www.njuskalo.hr/lcd-monitori/lg-flatron-ips235-oglas-21775139 Info na mail: zeljko256@gmail.com
  7. 1.Ispod žice mogu raditi dizel i strujaš.2.Bez žice ne može radit strujaš, ali može dizel. Prva varijanta je ok, ali bilo bi vrlo smisleno da se u varijanti 2. moze primjeniti primjer iz citata. Može li se povećati snaga dizel motora na DEMV-ovima ?
  8. Malo crnog humora Ovo me podsjetilo na jednu zgodu kad je putnik konduktera pital, zakaj vlak tu vozi tak sporo, a kondukter mu je odgovorio upravo to.. A putnik će na to " ... ja sam čul da su ispod La Manchea skopoali željeznički tunel pod ispod mora... "
  9. Evo jedno generalno pitanje. Pretpostavljam da Hž ne može u nekom kratkom vremenu većinu putničke flote svesti na motornjake pa me zanima koliko je izgledna daljnja modernizacija BL vagona na EE varijante ?
  10. Hoće li biti kakvih promjena na elektronici ?
  11. http://www.njuskalo.hr/objektivi/tamron-17-50-f-2.8-vc-canon-mount-oglas-17526058
  12. Prodajem objektiv Tamron 17 - 50 mm / f2.8 sa stabilizacijom. EF CANON mount. Info preko privatne poruke.
  13. zeljko256

    YouTube

    Kaj ti je Rusija.. vozi i dok gori
×
×
  • Create New...