Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Ovo je već treći put da srećemo ovog Plavca/Macosu. (Nije nas pozvao na piće, magarac jedan ) Došli smo do pruga. Ovim žičicama se upravlja iz maločas viđene postavnice (s balkonom, jasno) Evo je. Impozantan i dobro očuvan objekt građen u cigli. Antiša kaže da je nagrđen novom stolarijom (koja je izvorno bila metalna). Prepoznajem sličnost u tipu gradnje s riječkim Metropolisom Balkon s pogledom Naš je Antiša, kao sveprisutni službeni fotograf HŽ-a svugdje dobrodošao i bez problema je nas trojicu šalabajzera uveo na kat da nam pokaže mašineriju. Zadnji put sam ovako nešto vidio u željezničkom muzeju u Ljubljani. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Elektronički displej? Ekipa posjetitelja (- vaš izvjestitelj) + domaćin = puna prostorija! Ja sam morao odglumiti Juliju pa sam izašao na balkon odakle puca p...ogled duž cijelog kolodvora Naš prvorazredni žućko je još uvijek tamo. Uzgred, negdje usput sam saznao da je onaj šturc na kojem je parkiran radni vagon nekoć služio kao ekskluzivno parkiralište za Francuze dok su još ovuda vozili. Opet smo na nižoj razini. Ovo je otprilike pregled vučnih sredstava na području območja HŽ-a u Čakovcu. Fali još Jenbach, ali i njega ćemo sresti Posebno posvećeno ljubiteljima brundavki Mislili smo da nas je pričekao da odemo na piće, ali da – brus! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Vodotoranj. Naravno da je van funkcije, ali bih po boji podnožja rekao da mu kanta pušta Idemo prema drugoj postavnici na suprotnom kraju kolodvora. Prolazeći pored nekih željezničkih nastambi, uočio sam ovu instalaciju (... Ma, ne. Pa on je tu, samnom!) Radionica za željeznička vozila bavi se izradom inovativnih stvari. Ovo je Positov mikser za beton. Pretpostavljam da u paketu ide i cisterna za vodu i Eas za agregat i cement Evo nas. Pokraj postavnice nalazi se i šupa za laka šinska vozila Pristupni kolosjek I ova postavnica ima balkon Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Uređaji su u rekonstrukciji/oporavku pa im se dobro vide čreva (iako ja i dalje ništa ne kužim) A za kraj smo imali i demonstraciju rada. Nevjerovatno kako to nakon tolikih godina još uvijek radi kao švicarski sat. Naš putovoditelj Pogled na radionicu željezničkih vozila A evo i Jenbacha. Nisam točno shvatio, ali izgleda da on popodne honorarno radi u RŽV (?) Iz nevezanog prijateljskog razgovora shvatili smo da se Antiši polako primiče crni petak (s druge strane, zašto bi njemu bilo bolje nego nama ostalima?) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Antiša nas je obećao odvesti do Varaždina pa smo se opet posložili u njegov C3 (Kako u Citroen C3 posložiti četiri velika railfana? Jednostavno – dva naprijed i dva otraga!) Putem smo zastali na stajalištu Dunjkovec na pruzi Čakovec – Macinec koju ovoga sleda nisam stigao obići (veli Stanley da na tom ficleku od pruge nije ni on bio pa, sljedstveno tome, imam vjerovatno i ubuduće osigurano društvo za čakovečki kraj) PS: Spomen-pločica je malo pogrešna, al' nema veze. Ionako više nije nitko živ tko bi se točno sjećao Vinta Opet... Pa rekao sam da je tu SAMNOM! Prvomajska spomen-ploča. Baš lijepo Od Rijeke do Pećina, od Pećina do Rijeke... Treći put! Dugo već nisam u putopisima imao nikakvih životinja. Ovi breki u Dunjkovcu su mi svojim javnim nastupom omogućili da nadoknadim propušteno Primjer lokalne arhitekture Dunjkovec. Since 1259. Pa-pa Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 U Varaždinu smo se oprostili od Antiše, presložili u Pfaffmobil koji je strpljivo čekao i nakon prilično iscrpljujuće noćne vožnje po railfanovskoj magistrali (Varaždin – Budinščina – Bedekovčina – Zabok), našli smo se na mjestu mojih ranijih ovogodišnjih zločina – u biblioteci Fulir na kolodvoru Zabok. Odbor za doček sastojao se od Portosa i Zeusa. Lijepo je kad dečki ovako potegnu iz toplog doma sresti se s prijateljima. Čujemo da se susjedi zdravstveno stanje bitno popravilo Nas dvojica Zeus sa natpisnom pločom svog omiljenog (danas pokojnog) vlaka Ja sam od Zeusa na poklon dobio sliku zagorskog cuga. Zasad, dok ne nađem odgovarajući okvir, dobila je počasno mjesto na kredenci u dnevnom boravku vikendice. Hvala Kasnije nam se pridružio i Danijel Likar pa smo na terasi napravili jednu milenijsku. Ne znam točno tko je platio cugu, ali sam duboko zahvalan Opraštam se od mojih suputnika. Stanleya... ... i Ivoga te odlazim sam u mrklu noć. Nakon neinteresantne i mirne vožnje polupustom autocestom prema jugozapadu, Pfaffmobil se napokon dokopao svoje garaže, a i ja sam ubrzo krenuo njegovim stopama (samo kat više) Hvala svima koji su se družili samnom na ovom lijepom jednodnevnom izletu (eng.: Day-trip), a posebno hvala svim djelatnicima HŽ-a koji su me/nas susretljivo trpili. I sve slikano u istom danu... Za kraj (kako je i red), mali zemljovid: Toliko od mene Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 S obzirom da je Pfaff tako lijepo (p)oslikao sve što je trebalo, od mene tek mrvica. Čakovec, manevarski sastav u vožnji: ŽCPR Dunjkovec, nova oprema čeka puštanje u pogon: Ponosni vlasnik trofeja sa zagorskih pruga: S Danijelom sam na brzaka popričao o modelarstvu: I to bi bilo sve iz ovih putešestvija. Hvala maestru Pfaffu na ugodnom društvu i sigurnoj vožnji, a ostalima na druženju. Što se mene tiče, odvalio sam još dvije pruge na kojima prije nisam bio. Ostalo je malo pruga u Hrvatskoj kojima se nisam vozio: Čakovec - Macinec, Osijek - Beli Manastir, Vinkovci - Gunja i Vinkovci - Županja. Prugu Lupoglav - Raša ne računam jer tamo odavno nema putničkog prometa. Sve ostale pruge moj leđni nastavak je konzumirao, uključivo i neke pokojne ili polu-upokojene (Sisak - Karlovac, Unska pruga…). Quote Serija 05 je zakon!
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 A sad da vidimo ko još nije vidijo... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ivog Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Isss, ajde da napokon i ja hitim kaj imam na net, da me prestanu gnjavit.. Uglavnom, javili mi se seniori da dolaze u moj kraj.. Kaj buš, uspel sam si uzeti slobodan dan, pa da se malo provozam po Međimurju, ak ustvari ako izuzmemo prugu Varaždin - Čakovec, nisam se vozil po Međimurju vlakom.. Nisam išel odmah s njima iz Varaždina, već sam im se pridružil u Golubovcu.. Šved je već čekao, a naši seniori su se motali po kolodvoru.. Idemo vlakom, a ne autom.. Uvalili smo se u vlak, tura Golubovec - Varaždin mi je dosta poznata. Na vrijeme smo stigli u Varaždin i čekali smo vlak za dalje.. Prije toga smo išli kupiti karte i zamalo kupili karte iz Varaždina za Varaždin.. Na kolodvoru je bila prava gužva, jer je taman smjena srednjoškolcima.. Naš šved je stigao, ukcali se i ubrzo krenuli dalje.. U švedu ni ne osjetiš da se voziš 100.. U Čakovcu smo imali 20-ak minuta slobodnog, al šved se napunio do vrha, čak je dosta ljudi i stajalo, što me ugodno iznenadilo, nisam mislio da je tu takva gužva.. Gužva je bila do Vratišinca (predzadnja stanica), tamo je izašla većina putnika.. Nakon ugodne vožnje smo došli u naše odredište.. Šteta što nemremo produžiti.. S desne.. I lijeve.. Eto Seniora ispred kolodvora, jedino mi nije cijeli natpis stao na sliku.. Onda je Pfaff pital, jel bi mi išli.. Nije nam preostalo ništa drugo nego ući.. ..i krenuti natrag.. Quote
ivog Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Uspio sam uhvatiti vagončić na izlazu iz kolodvora.. Naša makina na kolodvoru.. Uslikao 2044 008 na odlazu za Varaždin.. I još jedna iz.. Ja sam taj dan još se vozio i u plavoj strijeli iliti macosi, do ajde nazovimo ga domicilnog kolodvora (mogu smatrati sve stanice/kolodvore) na "svojoj" pruzi domicilne.. Eto, to je to od mene.. Ja sam ovaj put više uživao u vožnji nego slikao.. Quote
seabral Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ovo je bio praktički mini-summit forumaša ! Svaka čast, lijepo ste se to dogovorili i odradili A posebno mi je drago da su se fotke seniora u velikom stilu vratile na ovaj forum .... ipak nije jako boljelo, zar ne ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Stanley Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Prije toga smo išli kupiti karte i zamalo kupili karte iz Varaždina za Varaždin To se meni nekaj zmešalo. Od tih silnih vlakova i kojekakvih kombinacija zaboravil sam di se nalazim, pa sam teti na blagajni rekel: - Varaždin molim. - A ona me belo pogledala i rekla: - Pa vi ste u Varaždinu! Quote Serija 05 je zakon!
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 A posebno mi je drago da su se fotke seniora u velikom stilu vratile na ovaj forum .... ipak nije jako boljelo, zar ne ? Bome, da ne bi Stanleyeve upornosti... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Stanley Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 (edited) A posebno mi je drago da su se fotke seniora u velikom stilu vratile na ovaj forum .... ipak nije jako boljelo, zar ne Naravno da nije. Sistem je jednostavan i totalno bezbolan: napraviš putopis za drugi forum, koji manje komplicira stvari, pa copy - paste. Edited February 16, 2011 by Stanley Quote Serija 05 je zakon!
ICE-3M Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Pogledao sam snimku Varaždin - Golubovec i brzina se prilično digla od kada sam se tamo zadnji puta tamo vozio. Često sam se vozio tom prugom od 93. do 95. i brzine su tada na cijeloj prugi bile kao danas kroz kamenolom, vlak je doslovno puzao tom prugom,ali putnika je bilo prilično. Uvijek sam išao vlakom koji je kretao iz Varaždina oko 10 i išao sam uvijek subotom i vozile su dvije macose i bile su pune. Inače u to vrijeme na toj prugi su bile samo macose, a jednom sam se vzio u šinobusu (vlak se sastojao od 4 skuplana), a teretne su vukli đurani, na sječam se da sam tada vidio velikog dizla tamo, a i vjerojatno s obzirom na stanje pruge niti ne bi mogao iči tamo. Inače u sječanju mi je ostalo stajalište Kuljevčica jer je bilo u ruševnom stanju (samo zidovi koji su se nekako držali, a krova nije bilo), a tada takvih stajališta nije bilo baš puno na prugama na kojima sam se vozio. U Golubovcu su na 5 kolosijeku bili parkirani baatiči i tamo su bili uvijek kad sam tamo prolazio. Kliko se sječam Cerje se zove Tužno zbog Turaka, ali to nije pouzdana priča. Inače postoji i Cerje Nabojse. Išao sam provjeriti na GoogleMaps i prema njima postoji i mjesto Tužno. Na kolodvoru Lepoglava su u to vrijeme bili na prvom kolosijeku parkirani troosovinski vagoni za aute, kaj su tamo radili pojma nemam. Još samo jedno pitanje kako je popunjen taj šved. Quote
Pfaff Posted February 16, 2011 Author Posted February 16, 2011 Još samo jedno pitanje kako je popunjen taj šved. Na putu tamo slabo, na putu natrag dobro. Na tim vožnjama (ne samo na toj pruzi - u Istri je slično) sve ovisi o trenutnim migratornim potrebama aboridžana Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Ćiro_bos Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Lijepo! Hvala svima...što ste se družili i slikali, pa svoje uradke nama pokazali. Pokazali nam krajeve gdje nismo bili i gdje možda nećemo ni biti, ali sada znamo kako izgledaju, bar sa pozicije railfana. pozdrav... Quote Posavina exspres
josip Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 huh, nauživo sam se u ovom putopisu, hvala vam svima! Quote Flickr account
Brunoh Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Baš mi se sviđa! Pogotovo vajdine čurke Quote
american.star Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ovaj je putopis fenomentastičan!!! A pogotovo je lepo kaj malo vidim Antu, već ga dugo nisam uživo vidla... Inače, iskreno se nadam da se budemo kad tad uspeli opet videti svi skupa, možda, ko zna nam se potrefi onaj slavni ljetni forumaški roštilj. To bi bilo jednostavno fantastično! Uživajte, lepo vas pozdravljam! Quote
mali.paja Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 (edited) U Čakovcu djeluje radionica za izradu željezničkih vozila. O tom će još biti govora kasnije. Trenutačno proizvode platforme za prijevoz kontejnera (iznajmljivat će ih Luci Koper? ) Ulazimo u Čakovec Uplovljavamo na peron. Ovi vagoni su danas bili na probnoj vožnji od Čakovca do Vrbovca i natrag. Ovo uplovljavanje na peron mi se sviđa. Kad se pojavila željeznica između Mostara i Metkovića nije bilo kolodvora niti stanica. Korišteni su službeni nazivi ŽELJEZNIČKO PRISTANIŠTE. Edited February 16, 2011 by mali.paja Quote
nbucic Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ni jedan nije spomenuo, a to se zapravo tiče Pfaffa koji je slikisao, odvojka prema Lepoglavskom zatvoru. Gdje je točno bio i odakle se odvajao. Mladići, demencija? Quote https://nikola.bucic.me/
ivog Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ni jedan nije spomenuo, a to se zapravo tiče Pfaffa koji je slikisao, odvojka prema Lepoglavskom zatvoru. Gdje je točno bio i odakle se odvajao. Mladići, demencija? Odvajao se nekih 200-300 metara od kolodvora, ali je skretnica bila u "suprotnom smjeru", dakle iz zatvora se izlazilo prema Golubovcu. Skretnica je demontirana prije par let, mislim da onda kad su delali remont, al zato pruga koja siječe cestu je još uvijek tu.. Quote
Adam Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Dečki odlična reportaža! Jedino mi je malo žal kaj mene niste pozvali, a ja sam bil u Varaždinu na praznicima i nisam znal kaj da delam od dosade. Nadam se da bu još prilika u budućnosti Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.