Jump to content
zeljeznice.net

Macosa 7121

Članovi
  • Content Count

    553
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Macosa 7121

  • Birthday December 15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    73303

Recent Profile Visitors

9,053 profile views
  1. Macosa 7121

    Macosa 7121

  2. Zato jer se u navedenom slučaju čekalo 2 sata na dolazak policijskog inspektora. Naravno, za to vrijeme ekipa zadužena za popravak KM-a ništa nije smjela popravljati.
  3. Na Integralovom kamionu, s kojim su radili nešto oko 3. perona u Križevcima, nisu spustili kran do kraja i potrgali su kontaktni vod. Vlakovi 2250 i 770 stajali na ulaznim signalima kolodvora Križevci 4 sata. Ostala kašnjenja će navesti DB, nadam se...
  4. Evo ga danas u Križevcima, špricao je dionicu od Koprivnice do Glavnog kolodvora. Aparatura na lokomotivi.
  5. Upravo tako. Ista stvar je i sa kolodvorskim prijelazom “B2” u Dugom Selu (ŽCP na zapadnoj strani kolodvora). “B2” zna biti spušten i po 15 minuta, što unosi veliku nervozu kod vozača cestovnih vozila. Ali neće još dugo, gradi se nadvožnjak koji će ga zamijeniti.
  6. Po broju vlaka, 29240 je prazna putnička garnitura (dakle ne prevoze se putnici tim vlakom) i pravo je pitanje kakve je to putnike vozio...
  7. R&S iz Gospića dovuče vlak do Vrhovina, zatim dignu pola kompozicije u Rudopolje i onda se vraća u Vrhovine po drugu polovicu.
  8. Par fotki Vectrona od jučer. Gradec: Križevci, zajedno sa ENNA Trans 2044 005 (eh da je bio i njihov Vectron...):
  9. Najpovoljnije djelovanje herbicida se postiže pri temperaturi od 20 do 25°C te uz uvjet da sljedećih 20-30 dana bude dosta oborina kako bi se isti unio u tlo. Prilažem 3 fotke kemijskog vlaka iz Bjelovara, kolodvora na pruzi koja je zadnja tretirana ove godine.
  10. Super onda, imamo insajdera. Zbog čega je došlo do promjene plana? Molio bih te onda da javiš kada ćete na bjelovarsku prugu.
  11. Danas se tretira dionica od Suhopolja do Križevaca via. Bjelovar. Vlak će do Križevaca vući 2062 050 (2016 ne može zbog osovinskog opterećenja) i vratiti će se za Bjelovar kao gurani sastav (Vmax = 20km/h) zbog nemogućnosti okretanja u Križevcima. Iduća dionica koja će se tretirati je Zabok-Đurmanec.
×
×
  • Create New...