-
Content Count
563 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutralAbout Macosa 7121
- Birthday December 15
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
73303
Recent Profile Visitors
9100 profile views
-
Danas, u ponedjeljak i utorak (9. i 10.12.) bjelovarsko osoblje (strojovođe i kondukteri) imaju upoznavanje pruge do Gradeca. Voze se na TMD-u OBW-10 od HŽ Infre. 11.12. bi trebala biti promotivna vožnja za političare.
-
Plasser&Theurer podbijačice
Macosa 7121 replied to thomcro's topic in Ostala željeznička vozila u Hrvatskoj i inozemstvu
Bila je u Crnoj Gori. -
Macosa 7121 started following Infrastrukturna svaštara, Luka Vukovar - svakodnevica, Nova verzija foruma zeljeznice.net and and 2 others
-
05.11. sam bio na stručnom posjetu teretnoj luci Vukovar i Pretovarnoj luci Vupik. Gosp. Murvaj nas je proveo kroz luku i njena skladišta te sa zadovoljstvom mogu reći da je to bio vrlo koristan i poučan posjet, svo znanje iz teoretskog dijela sada smo upotpunili praksom. Tog dana su se iz vagona dopremljenih iz BiH istovarali željezni koluti (za koje se više ne sjećam kuda nastavljaju putovanje 😄). Ostao sam začuđen vidjevši ovu malu halu koja očito služi za garažiranje manevarske lokomotive: Da li još traju radovi na cestovnom nadvožnjaku, ulaze li vlakovi u luku još uvijek sa zapadne strane kod Vupika? Također, rečeno nam je kako su i privatni željeznički prijevoznici (RCC, ENNA) počeli voziti u luku, ali zaboravio sam pitati u kolikom omjeru naspram HŽ Carga?
-
http://www.ain.hr/Investigations/Get/219/Konacno-izvjesce-Vlak-se-nije-zaustavio-na-stajalistu
-
Pretpostavljam da je ovakva situacija:
-
Nova verzija foruma zeljeznice.net
Macosa 7121 replied to DB's topic in Pitanja, prijedlozi, kritike...
Pa, vjerujem da bi par megabajta bilo dovoljno (3, 4, 5?). -
Nova verzija foruma zeljeznice.net
Macosa 7121 replied to DB's topic in Pitanja, prijedlozi, kritike...
Antone, sve pohvale oko nove verzije foruma! 😊 Zanima me, da li je moguće da se poveća maksimalna veličina datoteke za naslovnu fotografiju na profilu? Ona sad iznosi 100kB, što je stvarno nedovoljno za bilo kakvu fotografiju. -
Pod vanjskim elementima se podrazumjevaju brojači osovina? Da li je predviđeno da dionica Križevci-Sveti Ivan Žabno bude osigurana međukolodvorskom ovisnošću po završetku radova u Križevcima?
-
Na dionici Vrbovec-Gradec će od 29.11. promet vlakova biti reguliran novim ESSU, a na dionici Gradec-Križevci ide kolodvorski razmak. ESSU u Križevcima još neće biti instaliran. Tako da će nova pruga normalno biti u funkciji, osigurana je međukolodvorskom ovisnošću sa ESSU implementiranim u Sv. Ivanu Žabnu i Gradecu.
-
Obnova i izgradnja drugog kolosijeka Dugo Selo - Križevci
Macosa 7121 replied to darko06's topic in Infrastruktura
29.11. se pušta u promet: -novi kolosijeci u Vrbovcu i ESSU u kolodvoru Vrbovec, -devijacija na ulazu u Vrbovec sa strane Dugog Sela (nisam 100% za ovo, molim da netko potvrdi), -Gradec se zaposjeda prometnikom vlakova i u rad se pušta ESSU, -dionica pruge Vrbovec-Gradec postaje dvokolosiječna i osigurana APB-om, -dionica pruge Gradec-Križevci postaje dvokolosiječna i uvodi se kolodvorski razmak; razlog tome je što u Križevcima još nije ugrađena skretnica br. 3 bez koje se ne može pustiti u rad ESSU u Križevcima - planirana ugradnja i puštanje uređaja u rad je početkom 2020. godine (tada će se u Križevcima pustiti promet na 5., 6. i 7. kolosijek). Još bih napomenuo da će od 02.12. kolodvor Sveti Ivan Žabno biti zaposjednut prometnikom vlakova. -
Zato jer se u navedenom slučaju čekalo 2 sata na dolazak policijskog inspektora. Naravno, za to vrijeme ekipa zadužena za popravak KM-a ništa nije smjela popravljati.
-
Na Integralovom kamionu, s kojim su radili nešto oko 3. perona u Križevcima, nisu spustili kran do kraja i potrgali su kontaktni vod. Vlakovi 2250 i 770 stajali na ulaznim signalima kolodvora Križevci 4 sata. Ostala kašnjenja će navesti DB, nadam se...
-
Kemijski vlak
Macosa 7121 replied to Thommo's topic in Ostala željeznička vozila u Hrvatskoj i inozemstvu
Evo ga danas u Križevcima, špricao je dionicu od Koprivnice do Glavnog kolodvora. Aparatura na lokomotivi. -
Upravo tako. Ista stvar je i sa kolodvorskim prijelazom “B2” u Dugom Selu (ŽCP na zapadnoj strani kolodvora). “B2” zna biti spušten i po 15 minuta, što unosi veliku nervozu kod vozača cestovnih vozila. Ali neće još dugo, gradi se nadvožnjak koji će ga zamijeniti.