Jump to content

Ex-kolodvor Ivani


ikar

Recommended Posts

Bili je danas delegacija u sastavu kiki273 i ja u posjetu bivšem kolodvoru Ivani u Kostreni gdje se tovario koks.

 

Kolodvorska zgrada:

Picture240.png

 

Razbacani papiri unutar zgrade, razni dokumenti, upute, listovi iz KVR-a, tovarni listovi itd.:

Picture243.png

 

Picture244.png

 

Na podu nađena shema stanice:

Picture241.png

 

U stražnjem dijelu zgrade :?:

Picture242.png

 

Jedan list iz KVR-a iz '94. godine, malo drugačije to danas izgleda:

Picture245.png

 

Šefa stanice nismo našli:

Picture246.png

 

Pogled prema izlazu iz kolodvora prema pruzi Bakar-Škrljevo:

Picture247.png

 

Ostaci tereta između kolosijeka:

Picture248.png

 

Stanje infrastrukture:

Picture249.png

 

Oznaka na stupu KM:

Picture250.png

 

Međik je još na mjestu:

Picture251.png

 

Borić izrastao usred skretnice :)

Picture252.png

 

Izlazni signal:

Picture253.png

 

Skretnica:

Picture254.png

 

Skretnica se još uvijek da okrenuti uz malo više snage:

Picture256.png

 

Picture255.png

 

Stražnja strana kolodvora:

Picture257.png

 

Picture258.png

 

I za kraj kolodvor Sušak-Pećine pogled prema Škrljevu:

Picture259.png

 

I prema Rijeci:

Picture260.png

 

Biti će ubuduće još koja ekspedicija tamo.

Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Link to comment
Share on other sites

Odlične i vrlo interesantne fotke ... hvala !!! :D

 

Iako mi koksare nimalo nije žao, ipak je tužno vidjeti ovakvo propadanje željezničke infrastrukture, k tomu još i elektrificirane ... :?

Link to comment
Share on other sites

A Kiki, mogal si malo pomoc Ikaru oko one skretnice. :mrgreen: Svaka cast na reportazi i pomalo mi je krivo sto nisam bio s vama. Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio.

Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks ). Sine i zice su, naravno, nestale, a ostalo-koga briga. Tipicno naski. Kada napr. ja ostavim olupinu auta, ide globa-ovi su ostavili citav kolodvor u raspadu i nikom nista. :x

No, barem je izrastao boric. :kul

Link to comment
Share on other sites

...Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio....

Idemo zajedno? I mene kopka šta tamo ima! Nego, Ikar,kiki273, jeste što uzeli za uspomenu i dugo sjećanje?

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

...Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio....

Idemo zajedno? I mene kopka šta tamo ima! Nego, Ikar,kiki273, jeste što uzeli za uspomenu i dugo sjećanje?

 

Ja se javljam za vodiča :) Bio tamo više puta. Pa nema se baš šta i uzeti od tamo, svi dokumenti su zaprljani. Vidio sam grafikon vr-a u šefovom uredu ali vrata su bila zatvorena, a nisam bio prikladno obučen za ulazak kroz staklo. Može se cijeli kolodvor proći sa autom jer je sota široko između kolosijeka.

Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Link to comment
Share on other sites

A Kiki, mogal si malo pomoc Ikaru oko one skretnice. :mrgreen: Svaka cast na reportazi i pomalo mi je krivo sto nisam bio s vama. Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio.

Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks ). Sine i zice su, naravno, nestale, a ostalo-koga briga. Tipicno naski. Kada napr. ja ostavim olupinu auta, ide globa-ovi su ostavili citav kolodvor u raspadu i nikom nista. :x

No, barem je izrastao boric. :kul

A da sam ja pomagao oko skretnice,tko bi onda slikao :?::mrgreen:

P.S.probao sam je i ja okrenuti,ali teško ide.......

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Ja se javljam za vodiča :) ...

O pa to smo već trojica, k'o prava expedicija! Mjesto sljetanja ex-kolodvor Ivani :mrgreen: . Samo moramo dogovoriti termin.

ispravak:četvorica: Ikar,Kićo,ti i ja

BTW možda ima i cigića koji nisu tako "škuri" :kul:kul:kul:kul

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Bravo, bravo, bravo!

Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks)...

No, barem je izrastao boric. :kul

Glede toga, nisam sasvim uvjeren u to. Kolodvor Ivani je u nekim projekcijama razvoja riječkog željezničkog čvora predviđen čak i za povećanje s time da bi mu temeljna funkcija bila pranje i čišćenje vagona jer su postojeći kapaciteti na riječkom kolodvoru definitivno premali...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Bravo, bravo, bravo

Glede toga, nisam sasvim uvjeren u to. Kolodvor Ivani je u nekim projekcijama razvoja riječkog željezničkog čvora predviđen čak i za povećanje s time da bi mu temeljna funkcija bila pranje i čišćenje vagona jer su postojeći kapaciteti na riječkom kolodvoru definitivno premali...

Živi bili pa vidjeli,znači da ćemo nać šefa stanice :mrgreen:

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Bravo, ekipa. :)

A, ovo sto kaze kolega Pfaff, je po logici stvari sasvim moguce. Bila bi steta ne iskoristiti temeljnu infrastrukturu i onda izvesti nadgradnju, vec prema potrebama, pa zasto ne, i za pranje vagona.

Link to comment
Share on other sites

Zbog problema sa "brzinom" koju nakon jucerasnjeg nevremena ima moja veza na internet, ono sto je jucer najavio Kiki, pocinjemo u dijelovima danas.

"Ekspedicija" je krenula jucer popodne u off road prema kolodvoru.

Ovakvi prizori polurastavljene pruge su vrlo cesti:

P8200389.jpg

Ne znam zasto, ali stabalca vole rasti izmedju tracnica. Mozda je koks hranjiv :mrgreen: :

P8200390_edited.jpg

P8200391_edited.jpg

Bivsa skretnica dvaju slijepih kolosijeka na juznoj strani kolodvora:

P8200392_edited.jpg

Tracnice su ocito paljene brenerom:

P8200393.jpg

Na cijeni su i stupovi-malo ih je preostalo:

P8200394.jpg

Ovaj resetkasti toranj je moguce imao funkciju i nosaca reflektora:

P8200395_edited.jpg

Za razliku od tracnice koje su na cijeni, pragovima se nije nitko previse zabavljao:

P8200396.jpg

P8200398.jpg

Ali, je zato umjetnik oslikao stijenu iznad kolosijeka:

P8200397.jpg

Od zeljeznickih pragova mogu se napraviti i skulpture:

P8200399.jpg

Ovdje zapocinje najzapadniji izvlacni kolosijek-ne bi se reklo da pruga ide dalje :mrgreen: :

P8200400_edited.jpg

Ali ide, i to poprilicno cista od raslinja:

P8200401_edited.jpg

Na ovom dijelu ima i dosta prezivjelih stupova:

P8200402.jpg

P8200415.jpg

Ovaj je zadnji prema odbojniku:

P8200416.jpg

Pogled sa ovog dijela pruge prema kvarneru je izuzetan:

P8200403.jpg

P8200414.jpg

Nastavak slijedi. :)

Link to comment
Share on other sites

Stupic br. 8 jos nije zarastao

P8200404.jpg

Pogled iz daljeg:

P8200405.jpg

Kraj ovog kolosijeka zavrsava ovim odbojnikom:

P8200406.jpg

P8200407.jpg

P8200408.jpg

Nakon odbojnika, odmah iza na kraju nasipa nalazi se prekrasan vidikovac:

P8200410.jpg

A tko zeli moze i malo odmoriti:

P8200409.jpg

Zavrsetak nasipa izgleda ovako:

P8200413.jpg

Tracnice su poprilicno izgrizene pittingom:

P8200418.jpg

Netko je mislio demontirati tracnicu, ali je izgleda odustao, jer je ovo jedini porezani vijak na ovom dijelu:

P8200419.jpg

Zato su stupovi platili:

P8200420.jpg

Vise fotki ocekujemo poslijepodne i veceras. Nastavak ide. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nastavak ide. :wink:

Kico101, majstore!

Budis u meni nostalgična sjećanja na zlatno razdoblje kad smo na Ivanima skupljali rasuti koks za potrebe termoregulacije vlastitih obitavališta :mrgreen:

Imam zgodan dodatak cijeloj priči, ali ću pristojno & ljubazno pričekati da iskrcaš sve slikopisne zapise...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Usmjerivaci su bili Kiki273 i Ikar i koji su napravili plan puta, a ja sam bio Lupino. :mrgreen:

S obzirom da su mi ostale slike doma na kompu, moci cu ih staviti tek veceras. :oops:

Mozda do tada Ikar nesto ubaci. :)

Link to comment
Share on other sites

Nastavak price:

Vracamo se na centralni dio kolodvora-i ovdje ima porezanih stupova ( ali uzemljenje je ostalo- za svaki slucaj ;D ):

P8200423.jpg

Bivsa skretnica in the middle of nowhere:

P8200424.jpg

Pogled na sredisnji dio kolodvora, prema istoku:

P8200425_edited.jpg

Ovdje je po svemu sudeci bila vaga:

P8200426_edited.jpg

Pogled prema zapadu:

P8200427_edited.jpg

Malo je preostalo zice od vodova. Ova je vjerojatno bila previse korodirana:

P8200428_edited.jpg

U palaci Sefa stanice ( kojega cemo vam predstaviti kasnije ) tijekom 93/94 proizvodio se ovakav vozni red, zapravo VR - list iz Knjižice Voznog Reda (KVR) koji stoji u lokomotivama

P8200437_edited.jpg

P8200438_edited.jpg

Prsti koje vidite na slici pripadaju referentu za odnose s javnoscu pri sefu stanice ( kojega cemo, jeli, upoznati kasnije, ali to smo vec konstatirali pa vise ne bi ovdje, zapravo :P ).

Sasvim slucajno prisustvovali smo i primopredaji sluzbe skretnickog osoblja cija imena vam i razumljivih razloga ne smijemo odati, ali zato imamo ispis:

P8200439_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Žal mi je šta sam zbog one kriminalno spore veze kasno saznal da idete u action. Šal bi svami, ma će bit prilike za ki drugi put. Ste možda slikali ulaz sa pruge za Bakar?

 

Biti će još koja ekspedicija, naravno ima još puno slika :)

Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...