ikar Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Bili je danas delegacija u sastavu kiki273 i ja u posjetu bivšem kolodvoru Ivani u Kostreni gdje se tovario koks. Kolodvorska zgrada: Razbacani papiri unutar zgrade, razni dokumenti, upute, listovi iz KVR-a, tovarni listovi itd.: Na podu nađena shema stanice: U stražnjem dijelu zgrade Jedan list iz KVR-a iz '94. godine, malo drugačije to danas izgleda: Šefa stanice nismo našli: Pogled prema izlazu iz kolodvora prema pruzi Bakar-Škrljevo: Ostaci tereta između kolosijeka: Stanje infrastrukture: Oznaka na stupu KM: Međik je još na mjestu: Borić izrastao usred skretnice Izlazni signal: Skretnica: Skretnica se još uvijek da okrenuti uz malo više snage: Stražnja strana kolodvora: I za kraj kolodvor Sušak-Pećine pogled prema Škrljevu: I prema Rijeci: Biti će ubuduće još koja ekspedicija tamo. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Veze sa prugom Škrljevo - Bakar više nema,ali to ćemo slikat drugom zgodom Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Odlične i vrlo interesantne fotke ... hvala !!! Iako mi koksare nimalo nije žao, ipak je tužno vidjeti ovakvo propadanje željezničke infrastrukture, k tomu još i elektrificirane ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Hvala na komentaru Pitam se pitam gdje su žice završile ??? Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 A čuj, najvjerovatnije su je cigići počepali. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 A Kiki, mogal si malo pomoc Ikaru oko one skretnice. Svaka cast na reportazi i pomalo mi je krivo sto nisam bio s vama. Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio. Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks ). Sine i zice su, naravno, nestale, a ostalo-koga briga. Tipicno naski. Kada napr. ja ostavim olupinu auta, ide globa-ovi su ostavili citav kolodvor u raspadu i nikom nista. No, barem je izrastao boric. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 ...Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio.... Idemo zajedno? I mene kopka šta tamo ima! Nego, Ikar,kiki273, jeste što uzeli za uspomenu i dugo sjećanje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted August 19, 2007 Author Share Posted August 19, 2007 ...Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio.... Idemo zajedno? I mene kopka šta tamo ima! Nego, Ikar,kiki273, jeste što uzeli za uspomenu i dugo sjećanje? Ja se javljam za vodiča Bio tamo više puta. Pa nema se baš šta i uzeti od tamo, svi dokumenti su zaprljani. Vidio sam grafikon vr-a u šefovom uredu ali vrata su bila zatvorena, a nisam bio prikladno obučen za ulazak kroz staklo. Može se cijeli kolodvor proći sa autom jer je sota široko između kolosijeka. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 A Kiki, mogal si malo pomoc Ikaru oko one skretnice. Svaka cast na reportazi i pomalo mi je krivo sto nisam bio s vama. Morat cu jednom prilikom malo obici i tu lokaciju na kojoj, iskreno, jos nisam bio.Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks ). Sine i zice su, naravno, nestale, a ostalo-koga briga. Tipicno naski. Kada napr. ja ostavim olupinu auta, ide globa-ovi su ostavili citav kolodvor u raspadu i nikom nista. No, barem je izrastao boric. A da sam ja pomagao oko skretnice,tko bi onda slikao P.S.probao sam je i ja okrenuti,ali teško ide....... Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Ja se javljam za vodiča ... O pa to smo već trojica, k'o prava expedicija! Mjesto sljetanja ex-kolodvor Ivani . Samo moramo dogovoriti termin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Ja se javljam za vodiča ... O pa to smo već trojica, k'o prava expedicija! Mjesto sljetanja ex-kolodvor Ivani . Samo moramo dogovoriti termin. ispravak:četvorica: Ikar,Kićo,ti i ja BTW možda ima i cigića koji nisu tako "škuri" Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Bravo, bravo, bravo! Nije mi jasno zasto nisu razmontirali citav kolodvor ako ga vise nikad ne planiraju koristiti ( ne mora biti samo koks)...No, barem je izrastao boric. Glede toga, nisam sasvim uvjeren u to. Kolodvor Ivani je u nekim projekcijama razvoja riječkog željezničkog čvora predviđen čak i za povećanje s time da bi mu temeljna funkcija bila pranje i čišćenje vagona jer su postojeći kapaciteti na riječkom kolodvoru definitivno premali... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Bravo, bravo, bravoGlede toga, nisam sasvim uvjeren u to. Kolodvor Ivani je u nekim projekcijama razvoja riječkog željezničkog čvora predviđen čak i za povećanje s time da bi mu temeljna funkcija bila pranje i čišćenje vagona jer su postojeći kapaciteti na riječkom kolodvoru definitivno premali... Živi bili pa vidjeli,znači da ćemo nać šefa stanice Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gti150 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=3191 Ovdje možete pogledati i moj dio pruge prema kol. Ivani pa da putopis bude kompletan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Bravo, ekipa. A, ovo sto kaze kolega Pfaff, je po logici stvari sasvim moguce. Bila bi steta ne iskoristiti temeljnu infrastrukturu i onda izvesti nadgradnju, vec prema potrebama, pa zasto ne, i za pranje vagona. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=3191 Ovdje možete pogledati i moj dio pruge prema kol. Ivani pa da putopis bude kompletan. Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Tročlana ekipa se upravo vratila u Rijeku Slijede nove i zanimljive fotke Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Zbog problema sa "brzinom" koju nakon jucerasnjeg nevremena ima moja veza na internet, ono sto je jucer najavio Kiki, pocinjemo u dijelovima danas. "Ekspedicija" je krenula jucer popodne u off road prema kolodvoru. Ovakvi prizori polurastavljene pruge su vrlo cesti: Ne znam zasto, ali stabalca vole rasti izmedju tracnica. Mozda je koks hranjiv : Bivsa skretnica dvaju slijepih kolosijeka na juznoj strani kolodvora: Tracnice su ocito paljene brenerom: Na cijeni su i stupovi-malo ih je preostalo: Ovaj resetkasti toranj je moguce imao funkciju i nosaca reflektora: Za razliku od tracnice koje su na cijeni, pragovima se nije nitko previse zabavljao: Ali, je zato umjetnik oslikao stijenu iznad kolosijeka: Od zeljeznickih pragova mogu se napraviti i skulpture: Ovdje zapocinje najzapadniji izvlacni kolosijek-ne bi se reklo da pruga ide dalje : Ali ide, i to poprilicno cista od raslinja: Na ovom dijelu ima i dosta prezivjelih stupova: Ovaj je zadnji prema odbojniku: Pogled sa ovog dijela pruge prema kvarneru je izuzetan: Nastavak slijedi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Stupic br. 8 jos nije zarastao Pogled iz daljeg: Kraj ovog kolosijeka zavrsava ovim odbojnikom: Nakon odbojnika, odmah iza na kraju nasipa nalazi se prekrasan vidikovac: A tko zeli moze i malo odmoriti: Zavrsetak nasipa izgleda ovako: Tracnice su poprilicno izgrizene pittingom: Netko je mislio demontirati tracnicu, ali je izgleda odustao, jer je ovo jedini porezani vijak na ovom dijelu: Zato su stupovi platili: Vise fotki ocekujemo poslijepodne i veceras. Nastavak ide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Nastavak ide. Kico101, majstore! Budis u meni nostalgična sjećanja na zlatno razdoblje kad smo na Ivanima skupljali rasuti koks za potrebe termoregulacije vlastitih obitavališta Imam zgodan dodatak cijeloj priči, ali ću pristojno & ljubazno pričekati da iskrcaš sve slikopisne zapise... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Usmjerivaci su bili Kiki273 i Ikar i koji su napravili plan puta, a ja sam bio Lupino. S obzirom da su mi ostale slike doma na kompu, moci cu ih staviti tek veceras. Mozda do tada Ikar nesto ubaci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Želimo konačno vidjet šefa stanice Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Nastavak price: Vracamo se na centralni dio kolodvora-i ovdje ima porezanih stupova ( ali uzemljenje je ostalo- za svaki slucaj ;D ): Bivsa skretnica in the middle of nowhere: Pogled na sredisnji dio kolodvora, prema istoku: Ovdje je po svemu sudeci bila vaga: Pogled prema zapadu: Malo je preostalo zice od vodova. Ova je vjerojatno bila previse korodirana: U palaci Sefa stanice ( kojega cemo vam predstaviti kasnije ) tijekom 93/94 proizvodio se ovakav vozni red, zapravo VR - list iz Knjižice Voznog Reda (KVR) koji stoji u lokomotivama Prsti koje vidite na slici pripadaju referentu za odnose s javnoscu pri sefu stanice ( kojega cemo, jeli, upoznati kasnije, ali to smo vec konstatirali pa vise ne bi ovdje, zapravo ). Sasvim slucajno prisustvovali smo i primopredaji sluzbe skretnickog osoblja cija imena vam i razumljivih razloga ne smijemo odati, ali zato imamo ispis: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Žal mi je šta sam zbog one kriminalno spore veze kasno saznal da idete u action. Šal bi svami, ma će bit prilike za ki drugi put. Ste možda slikali ulaz sa pruge za Bakar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikar Posted August 21, 2007 Author Share Posted August 21, 2007 Žal mi je šta sam zbog one kriminalno spore veze kasno saznal da idete u action. Šal bi svami, ma će bit prilike za ki drugi put. Ste možda slikali ulaz sa pruge za Bakar? Biti će još koja ekspedicija, naravno ima još puno slika Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.