Jump to content

Domagoj Vu

Članovi
  • Posts

    1598
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

Domagoj Vu last won the day on November 6 2023

Domagoj Vu had the most liked content!

2 Followers

About Domagoj Vu

  • Birthday 30.10.1998

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Vukovar
  • Interests
    Samo teretni vlakovi, vagoni većinom. Putničke ništa

Recent Profile Visitors

20687 profile views

Domagoj Vu's Achievements

3k

Reputation

  1. Ta sigurno već godinama tu stoji, čudi me da nije izrezana. S obzirom da su to već stare cisterne u dobi 40-tak ili više godina, mic po mic nestaju i sa Francuskih pruga. Kako Francuski iznajmljivač vagona NACCO ne postoji, kupio ih je VTG AG, a neke je bivše NACCO vagone preuzeo Tankwagon SP Zoo iz Szczezina i poneke Wascosa.
  2. ....koje su i one ošle u Bugarsku.... Vidio sam te Gošine bivše mazutare par puta 2014 godine, prve friške izašle u rujnu iz Bjelovara, predpostavljam 2015 zadnji put da su išle u Plivu i od tada trunule kad su izgubile posao. Znam jedna od takvih da je vjerovatno početkom ili polovicom 2000-tih bila prerađena za prehrambene tvari, ostalih par brojeva neznam jel su u isto vrijeme ili 2014 godine došle na red.
  3. Sjajan putopis, šteta što se samo još par industrijskih kolosijeka koristi još u Hrvatskoj, s obzirom da je sve prešlo na kamione.... Austrija, Mađarska, Njemačka imaju jako puno industrijskih kolosijeka. Ako se dobro sjećam, ove srebrne cisterne su išle? Ako sam negdje pročitao, mislim da su bile u zakupu uljare Zvijezde? na cisterni se vidi ispod HŽ loga crna ploča na koji su većinom bili natpisi za zakup / najam te podaci o firmama koje su preuzeli.
  4. Ja sam bio par puta u Mađarskoj isto u mrklo doba noći par puta. čak jednom i do 2 u noći, policija prošla par puta i ništa, isto i u Vinkovcima par puta i nikom ništa. Ta jugovremena su odavno potonula pod vodu. No svakako ni ja ne preporučujem baš bit vani u mrklo doba noći, pogotovo sam, s obzirom da bude svakakih ološa.
  5. @up4014pitanjce, kamo su nestale one cisterne koje su doživjele nesreću? Vidim da ih nema kod tih Infrinih vagona, predpostavljam da su izrezane tu gdje su bile parkirane Imaš podatak od kada su nestale?
  6. To su vagoni serije Res u vlasništvu českog ČD Carga.
  7. Vrhunska reportaža, pogotovo industrijski kolosijeci koji se guše pod grmljem! Moram te ispraviti, to nije Helga već BR 185 'Traxx'. https://nl.wikipedia.org/wiki/Baureihe_185 Siemens E189 / EU45 'Helga' su prepoznatljive po crtama sa strane, al su jako slične, al neznam koja je razlika između njih pa ostavljam nekome tko se bolje razumije u lokomotive.
  8. To su nove cisterne proizvedene za prijevoz prehrambenih tvari, proizvodio ih je Graaff prošle godine. VTG kao vodeći iznajlmjivač vagona se počeo riješavat starih cisterni i drugih vrsta vagona koje imaju, mnoge svakih par mjeseci završe u rezalištima. VTG trenutno ima skoro 84.000 vagona u floti. Evo iste te cisterne koje sam ja fotkao jedno jako rano jutro krajem ožujka ove godine dok su još bile glanc friške.
  9. Gotov obilazak zasada, vraćam se u civilizaciju. Iza Mađara je naišao i on sa HŽ Cargovim Rgs-ovima, čekaj, jel to Enna ili HŽ Cargo? Po povratku u kolodvor sam ga opet uhvatio i zaključak je da se radi o Enninom vlaku sa HŽ Cargovim Rgs-z vagonima u najmu za Ennu Trans. Iskaznica vagona Toliko zasada o putopisu, uskoro namjeravam još jedanput otići na Ranžirni kolodvor u obilazak, ovoga puta planiram otići skroz do nadvožnjaka za Jarminu i Ivankovu gdje je kraj Ranžirnog kolodvora prije nego sve opet zaraste.
  10. Puklo. Niti jedan vlak da prođe. Neki zapušteni objekt odmah pored glavne pruge. Pitam se čemu ovakve kockaste rupice služe
  11. Još samo malo..... Ali kako god se prebližavam postavnici uvijek mi se pričini da se postavnica udaljava, da ja sve duže hodam. Neznam jel me ovo podsjeća na polje s šinjama ili polje trave. Ovo nemam pojma šta je
  12. Zona visoke trave. Na pola puta sam stigao Nastavljam hodati između dva kolosijeka sve do postavnice.
×
×
  • Create New...