Jump to content
zeljeznice.net

BarojE

Članovi
  • Content Count

    257
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    ZGB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sve se može, ali svi ti van troškovnički radovi koštaju.. tako da sumnjam da će uopće biti razgovora o tome
  2. ne samo brojači osovina, nego i ostali elementi (signali, skretničke postavne sprave, ETCS balize... itd.). Nažalost nije predviđen MO između KŽ i Žabnog... postoji sve što treba na pruzi i optička okosnica ali softver nije predviđen za to..
  3. ESSU je instaliran ali od vanjskih elemenata nije ugrađeno ništa... niti je išta kablirano po vani... štoviše još nije bila ni mikrolokacija vanjskih elemenata... sumnjam da će to biti moguće pustiti u siječnju 2020...
  4. pa u principu i treba... radi se o uklopu devijacije na A strani Vrbovca (u kolodvoru i par sto metara od nadvožnjaka brze ceste u smjeru DS-a...).. a tu je i KM i premještanje nekih SS uređaja (ŽCP, APB)... prespajanje TK i napojnih kabela... generalni problem je nedostatak ljudi, stručnih ljudi, a prvenstveno montera.. ali sada se poslodavcima vraća ono od prije par godina (nećeš raditi za toliko i tolko.? ne trebaš ima tko će) STAV
  5. Na Dan Republike pušta se jug Vrbovca (elektronika), APB između Vrbovca i Gradeca i Gradec (elektronika)...
  6. BarojE

    BarojE

  7. Dobro da ga nije pitao.. "pa kak nisi uspio zakočit a vidio si čovjeka na pruzi??" idiota...
  8. prebacuje se promet na novi desni kolosijek i devijaciju između Vrbovca i Gradeca
  9. realno, bit ce dobto ako cemo do kraja godine imati otvaranje ponuda.. onda do slijedećeg ljeta odluka o odabiru, moguće žalbe i potpisivanje ugovora.. početak radova ne očekujem prije jeseni 2020
  10. Comsa odabrana za Izvođača.. nadam se da bude bolje nego Gradec - ŽAbno
  11. skretnice veće radijusa su puno duže pa se onda javlja problem što na postojećem platou kolodvora (ako se ugrade takve skretnice) skraćujemo korisne duljine kolosijeka... bilo bi potrebno značajno produživati kolodvore u oba smjera da se ostvari potrebna dužina kolosijeka (minimalno 750m) a da se ugrade skretnice većeg radijusa ...
  12. molim pojasnite što podrazumjevate pod ETCSom i kakve to veze ima sa obostranim prometom? što bi HŽ trebao? možda graditi pruge bez prostornih signala u oba smjera na kolosijecima? ETCS je samo nadogradnja na klasični SS sustav.. a zbog starih lokomotiva (HŽ nema ni jednu opremljenu ETCS On board sustavom) potrebno će biti još netko DUUUUŽEEEEE vrijeme održavati odnosno ugrađivati i klasične svjetlosne signale
  13. a cuj, tu se projektant malo zeznul... naime spoj na cestu u Novom Selu je predviđen preko postojećeg kolosijeka, koji se mora ukinuti i demontirati na tom mjestu da se izvede spoj... a ne mogu unitu ŽCP ispod brze ceste, da puste devijaciju prije nego kaj završe nadvožnjak...
  14. a još će biti bolje kada se ugradi nova SS i TK oprema.. Novska - Sunja MO i Sunja - Sisag Caprag APB... Sve daljinski upravljano iz Siska Caprag.. sve nezaposjednuto osim Sunje i Siska
  15. Ne vidim problem... ako odgovorni odgovaraju.. Izvođač odradi radove i plati paprene penale zbog kašnjenja i nekvalitetnih radova, više nikad ne dobije posao u RH (niti se javi na neki posao)... nadzor odgovara pred zakonom i plati penale zbog lošeg vršenja nadzora... nadzorni inženjeri izgube licence i žigove... nemaju mogućnost vršiti nadzor barem 10 godina... tako to rješevaju ozbiljne države, u kojima ministri daju ostavke nakon što se utvrdi da voze bez valjane vozačke... sve sam reko... Q.E.D.
×
×
  • Create New...