STIB Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 Bit će da si letio na KEF, a ne RKV (iz jednostavnog razloga što svi srednji i dugi letovi polijeću i slijeću na Keflavik )Svakako. Ispravio, thx Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
flybosna.com Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Kao sto kolega STIB zna, prenjeo sam reportazu na zrakoplovni forum i svima se svidja reportaza i slike I evo jedna mala reakcija: Hvala na reportazi... =D> Inace ova 4 A340-300: Epidauros, Olympia, Marathon, Delphi (u latiničnoj transkripciji): se vec neko vrijeme prodaju, tj. prikupljaju ponude za kupovinu, pa ako neko ima viska para za "oprati" u ovoj krizi, bujrum... Quote flybosna.com the low-cost-airline of Bosnia-Herzegovina
Alen Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Super putopis!! Samo mala napomena: svi avioni za jug Europe (SLO/HR/BiH/MK/AL/TR/GR..) u principu polijecu sa MUC sa 08R ili 26L i odmah nakon polijetnja okrecu prema jugu. To znaci da nikako ne lete preko Zugspitze. Prije ce biti da je to Tauernmassiv kojega se vidi ca. 15 minuta po polijetanju. Quote
x-type Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Super putopis!! Samo mala napomena: svi avioni za jug Europe (SLO/HR/BiH/MK/AL/TR/GR..) u principu polijecu sa MUC sa 08R ili 26L i odmah nakon polijetnja okrecu prema jugu. To znaci da nikako ne lete preko Zugspitze. Prije ce biti da je to Tauernmassiv kojega se vidi ca. 15 minuta po polijetanju. a tak je svejedno s koje piste polijeću jer su paralelne i obje su 08-26. ali onon nije Zugspitze iz jednostavnog razloga što je s lijeve strane (a ipak bi bio prevelik luk da ga obiđe s te strane; mogao se eventualno vidjeti s desne strane ako je polijetanje bilo prema jugozapadu) Quote
flybosna.com Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Ovako: U Minhenu na letu prema Athini se leti preko odlazne tocke VAVOR koja se nalazi tocno jugoistocno od Minhena, daljina 29 NM/50 km! Ugl nakon polijetanja se radi VAVOR Standard Instrument Departure (SID), sto znaci ide se neka procedura prema VAVORu: Staza 08L/R: Nakon polijetanja se ide smjer staze prema istoku nekih 4-6 NM/10ak km i desno se zaokrece prema jugu nekih 15NM/25km i onda ljevo na jugoistok zadnjih 10NM/18 km na VAVOR. Ova procedura se radi da bi se zaobisla vojna baza Erding juzno od Minhenaskog Aerodroma. Staza 26L/R: Nakon polijetanja ide se smjer staze prema zapadu nekih 2 NM/3,5 km i onda se ljevo skrece prema jugu i ubrzo jugoistoku na Minhen FAR (MUN) koji se nalazi na poziciji starog aerodroma Reim sadasnji sajam/Messe znaci tocno istocno od grada Minhena (grad je tako na desnu ruku). Nakon toga se ide 9 NM/ 15 km istocno jugoistocno i onda zadnjih 10 NM/18 km jugoistocno na VAVOR. To je kratka procedura s brzim zaokretom da se ne preljecu pregradja Minhena niti sam grad. Ima i jedna druga procedura sa staze 26L/R koja salje avion 15ak NM/25 km zapadno od Minhena na smjeru staze i onda ljevo zakrece na istok jugoistok na Minhen FAR i onda dalje kao ostatak. Ta procedura prouzrukjue prelijetanje sjevernog dijela Minhena, centar je na desnoj ruci, al je avion na puno vecoj visini. Nakon VAVORA se dalje sve do Athine ide jugoistocno od Minhena, a nikad jugozapadno ili juzno, tj. prema Zugspitze. No, moze se desit da zbog guzve u prostoru da avion dobija alternativnu rutu da bi zaobisao promet i da se tako dodje negdje drugo, al sumnjam da ce slati promet toliko prema jugu i Salzburgu, kad mogu prema jugozapadu gdje ima puno vise mijesta za maneveisanje i takodje je na ruti, znaci nema povecanog troska goriva te CO2 emisije. A da sad idete za Mallorku, Spanjolsku ili Portugal, onda bi isli blize prema Zugspitze, tj juzno i jugozapadno... Uglavnom evo vam na karti EDDM VAVOR SID: http://edmm.vacc-sag.org/downloads/charts/EDDM/EDDM_SID-16_VAVOR_20091119.pdf Evo vam koji koordinati plana letenja Minhen-Athina, pa vi se snadjite na Google Maps i nadjite koji je spic najblizi ID FREQ TRK DIST Coords Name/Remarks EDDM 0 0 N48°21'13.62" E011°47'09.90" MUNCHEN VAVOR 149 29 N47°56'03.00" E012°09'37.00" VAVOR LOMRO 146 14 N47°44'00.08" E012°21'28.36" LOMRO NOKDA 138 71 N46°51'20.22" E013°30'29.25" NOKDA REKTI 135 23 N46°35'04.34" E013°53'50.81" REKTI NIPEL 135 8 N46°29'22.10" E014°01'57.35" NIPEL ABISO 135 19 N46°15'44.61" E014°21'08.13" ABISO NEMEK 135 57 N45°34'28.80" E015°17'52.92" NEMEK TUPUS 129 33 N45°13'15.00" E015°53'23.00" TUPUS MONID 130 23 N44°58'03.00" E016°18'21.00" MONID IDASI 130 45 N44°28'13.00" E017°06'19.00" IDASI SOLGU 130 32 N44°06'57.00" E017°39'41.00" SOLGU GILUK 126 24 N43°52'00.60" E018°06'19.80" GILUK NEPSI 139 45 N43°17'35.00" E018°45'40.00" NEPSI AKIKA 139 59 N42°32'03.00" E019°36'14.00" AKIKA MAVAR 139 66 N41°40'12.00" E020°31'48.00" MAVAR TALAS 117 72 N41°04'36.00" E021°55'00.00" TALAS ELPIS 143 55 N40°19'34.00" E022°36'11.00" ELPIS ABLON 155 140 N38°10'10.00" E023°44'08.00" ABLON LGAV 142 17 N37°56'12.12" E023°56'40.20" ATHINAI/ELEFTHERIOS VENIZELOS Nadam se da vam je pomoglo Quote flybosna.com the low-cost-airline of Bosnia-Herzegovina
STIB Posted February 27, 2010 Author Posted February 27, 2010 Ovako:(...) Nadam se da vam je pomoglo Nisam ni sanjao da će jedna slika izazvati toliko komentara.Napisao sam Zugspitze jer je to najviši vrh u okolici Munchena (za koji znam), ali sasvim je moguće da je na slici iznad oblaka bilo nešto sasvim drugo. Drago mi je da pažljivo čitate i gledate slike, pa makar nas to ponekad odvelo izvan teme Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
ruxrux Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Izuzetno zanimljivo. Mozda bih mogao dodati i jedno zapazanje - za vrijeme olimpijskih igara maraton se trci po gradu i okolici gdje je olimpijada, a organizatori se cesto trude lijepo pokazati gradske zanimljivosti, pa je to ujedno i prilika upoznati grad i iz jedne neobicne perspektive. Evo ove tvoje slike iz onog ljetovalista juzno od Atene su me podsjetile upravo na taj maraton. Quote
tram4 Posted March 5, 2010 Posted March 5, 2010 Tu sam izašao i snimio prolazak 3 tramvaja - molim obratite pažnju i na zvuk: Zanimljiv zvuk, zvuči poput svemirskih brodova iz jeftinih SF-ova. Zapravo svi noviji niskopodni tramvaji imaju specifične "svemirske" zvukove, pa i naš 2200/2300. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/
drstoka Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 Kaje ovo na tračnicama? Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate..
Stanley Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 Kaje ovo na tračnicama? Tvrdo kuhano jaje kojem je istekao rok trajanja. Quote Serija 05 je zakon!
STIB Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 Kaje ovo na tračnicama? http://i635.photobucket.com/albums/uu79/STIB2009/ATH2010F/10Y0212-093.jpg Bikovi (ima bolja slika u temi o bikovima) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.