Jump to content

Izbjegavajući štrajkove, kroz snijeg do Grčke i natrag


STIB

Recommended Posts

Bit će da si letio na KEF, a ne RKV (iz jednostavnog razloga što svi srednji i dugi letovi polijeću i slijeću na Keflavik )
Svakako. Ispravio, thx :mudri

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kao sto kolega STIB zna, prenjeo sam reportazu na zrakoplovni forum i svima se svidja reportaza i slike :lol:

 

I evo jedna mala reakcija:

 

Hvala na reportazi... =D>

 

Inace ova 4 A340-300:

 

Epidauros, Olympia, Marathon, Delphi (u latiničnoj transkripciji):

10y0211056.th.jpg 10y0211057.th.jpg 10y0211058.th.jpg 10y0211059.th.jpg

 

se vec neko vrijeme prodaju, tj. prikupljaju ponude za kupovinu, pa ako neko ima viska para za "oprati" u ovoj krizi, bujrum... :-D

flybosna.com

 

the low-cost-airline of Bosnia-Herzegovina

Link to comment
Share on other sites

Super putopis!! Samo mala napomena: svi avioni za jug Europe (SLO/HR/BiH/MK/AL/TR/GR..) u principu polijecu sa MUC sa 08R ili 26L i odmah nakon polijetnja okrecu prema jugu. To znaci da nikako ne lete preko Zugspitze. Prije ce biti da je to Tauernmassiv kojega se vidi ca. 15 minuta po polijetanju.

Link to comment
Share on other sites

Super putopis!! Samo mala napomena: svi avioni za jug Europe (SLO/HR/BiH/MK/AL/TR/GR..) u principu polijecu sa MUC sa 08R ili 26L i odmah nakon polijetnja okrecu prema jugu. To znaci da nikako ne lete preko Zugspitze. Prije ce biti da je to Tauernmassiv kojega se vidi ca. 15 minuta po polijetanju.

 

a tak je svejedno s koje piste polijeću jer su paralelne i obje su 08-26. ali onon nije Zugspitze iz jednostavnog razloga što je s lijeve strane (a ipak bi bio prevelik luk da ga obiđe s te strane; mogao se eventualno vidjeti s desne strane ako je polijetanje bilo prema jugozapadu)

Link to comment
Share on other sites

Ovako:

 

U Minhenu na letu prema Athini se leti preko odlazne tocke VAVOR koja se nalazi tocno jugoistocno od Minhena, daljina 29 NM/50 km!

 

Ugl nakon polijetanja se radi VAVOR Standard Instrument Departure (SID), sto znaci ide se neka procedura prema VAVORu:

 

Staza 08L/R: Nakon polijetanja se ide smjer staze prema istoku nekih 4-6 NM/10ak km i desno se zaokrece prema jugu nekih 15NM/25km i onda ljevo na jugoistok zadnjih 10NM/18 km na VAVOR. Ova procedura se radi da bi se zaobisla vojna baza Erding juzno od Minhenaskog Aerodroma.

 

Staza 26L/R: Nakon polijetanja ide se smjer staze prema zapadu nekih 2 NM/3,5 km i onda se ljevo skrece prema jugu i ubrzo jugoistoku na Minhen FAR (MUN) koji se nalazi na poziciji starog aerodroma Reim sadasnji sajam/Messe znaci tocno istocno od grada Minhena (grad je tako na desnu ruku). Nakon toga se ide 9 NM/ 15 km istocno jugoistocno i onda zadnjih 10 NM/18 km jugoistocno na VAVOR. To je kratka procedura s brzim zaokretom da se ne preljecu pregradja Minhena niti sam grad.

 

Ima i jedna druga procedura sa staze 26L/R koja salje avion 15ak NM/25 km zapadno od Minhena na smjeru staze i onda ljevo zakrece na istok jugoistok na Minhen FAR i onda dalje kao ostatak. Ta procedura prouzrukjue prelijetanje sjevernog dijela Minhena, centar je na desnoj ruci, al je avion na puno vecoj visini.

 

Nakon VAVORA se dalje sve do Athine ide jugoistocno od Minhena, a nikad jugozapadno ili juzno, tj. prema Zugspitze. No, moze se desit da zbog guzve u prostoru da avion dobija alternativnu rutu da bi zaobisao promet i da se tako dodje negdje drugo, al sumnjam da ce slati promet toliko prema jugu i Salzburgu, kad mogu prema jugozapadu gdje ima puno vise mijesta za maneveisanje i takodje je na ruti, znaci nema povecanog troska goriva te CO2 emisije.

 

A da sad idete za Mallorku, Spanjolsku ili Portugal, onda bi isli blize prema Zugspitze, tj juzno i jugozapadno...

 

Uglavnom evo vam na karti EDDM VAVOR SID: http://edmm.vacc-sag.org/downloads/charts/EDDM/EDDM_SID-16_VAVOR_20091119.pdf

 

Evo vam koji koordinati plana letenja Minhen-Athina, pa vi se snadjite na Google Maps i nadjite koji je spic najblizi 8)

 

 

ID FREQ TRK DIST Coords Name/Remarks

EDDM 0 0 N48°21'13.62" E011°47'09.90" MUNCHEN

VAVOR 149 29 N47°56'03.00" E012°09'37.00" VAVOR

LOMRO 146 14 N47°44'00.08" E012°21'28.36" LOMRO

NOKDA 138 71 N46°51'20.22" E013°30'29.25" NOKDA

REKTI 135 23 N46°35'04.34" E013°53'50.81" REKTI

NIPEL 135 8 N46°29'22.10" E014°01'57.35" NIPEL

ABISO 135 19 N46°15'44.61" E014°21'08.13" ABISO

NEMEK 135 57 N45°34'28.80" E015°17'52.92" NEMEK

TUPUS 129 33 N45°13'15.00" E015°53'23.00" TUPUS

MONID 130 23 N44°58'03.00" E016°18'21.00" MONID

IDASI 130 45 N44°28'13.00" E017°06'19.00" IDASI

SOLGU 130 32 N44°06'57.00" E017°39'41.00" SOLGU

GILUK 126 24 N43°52'00.60" E018°06'19.80" GILUK

NEPSI 139 45 N43°17'35.00" E018°45'40.00" NEPSI

AKIKA 139 59 N42°32'03.00" E019°36'14.00" AKIKA

MAVAR 139 66 N41°40'12.00" E020°31'48.00" MAVAR

TALAS 117 72 N41°04'36.00" E021°55'00.00" TALAS

ELPIS 143 55 N40°19'34.00" E022°36'11.00" ELPIS

ABLON 155 140 N38°10'10.00" E023°44'08.00" ABLON

LGAV 142 17 N37°56'12.12" E023°56'40.20" ATHINAI/ELEFTHERIOS VENIZELOS

 

Nadam se da vam je pomoglo :roll:

flybosna.com

 

the low-cost-airline of Bosnia-Herzegovina

Link to comment
Share on other sites

Ovako:

(...)

Nadam se da vam je pomoglo 8)

Nisam ni sanjao da će jedna slika izazvati toliko komentara.

Napisao sam Zugspitze jer je to najviši vrh u okolici Munchena (za koji znam), ali sasvim je moguće da je na slici iznad oblaka bilo nešto sasvim drugo.

Drago mi je da pažljivo čitate i gledate slike, pa makar nas to ponekad odvelo izvan teme :roll:

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Izuzetno zanimljivo. Mozda bih mogao dodati i jedno zapazanje - za vrijeme olimpijskih igara maraton se trci po gradu i okolici gdje je olimpijada, a organizatori se cesto trude lijepo pokazati gradske zanimljivosti, pa je to ujedno i prilika upoznati grad i iz jedne neobicne perspektive. Evo ove tvoje slike iz onog ljetovalista juzno od Atene su me podsjetile upravo na taj maraton.

Link to comment
Share on other sites

Tu sam izašao i snimio prolazak 3 tramvaja - molim obratite pažnju i na zvuk:

 

Zanimljiv zvuk, zvuči poput svemirskih brodova iz jeftinih SF-ova. :mrgreen:

Zapravo svi noviji niskopodni tramvaji imaju specifične "svemirske" zvukove, pa i naš 2200/2300.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...