Vedi Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". Pa nemrem BLW...pa dali ima kakav promet putnika i putničkih vlakova u vrijeme kad je wc zatvoren ?? Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Opet nastavak: Nekaj se raspravljaju u Budinscini: I sad slike vlakova i ljudi s i ispod Dravskog mosta: Pogled na ekipu s željezničkog mosta: I s Drave: Odlazak brzog preko mosta: Pogled prema Varaždinu: I preko mosta: Ufff,kaj se dimi: Nastavak uskoro. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Još jednom hvala svima na ugodnom druženju, organizaciji, prijevozu, doprinosu u naturi, informacijama itd, itd... Hvala i tebi i čitavoj ekipi za odlične fotke. Vidim da vam je bilo odlično i da se nitko nije vratio gladan. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Treci nastavak: Pripreme za roštilj: MESO! Dok se roštilj kuri,ja slikaM vlakove: Idu na mjesto za slikanje: Prošo: Ovaj me tak zapuhnul da sam skoro odletel: Pripreme traju: I tek kaj smo dosli i Zeus izjavi da nam prvi vlak prolazi za 10 min,kad 10 sec kasnije evo Šveda: Slike od prije roštilja sljede... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
drempa- tzv-v7 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Ja ču za sada stavit uvo ulazak putničkog u Novi marof Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Prije roštiljade,nakon Budinšćine: Kućica: Macosa u zavoju i na odlasku: Drstoka se vraca,a Portos zauzima poziciju za slikanje Macose: Pogled iz moje sačekuše: U tom zavoju postoji uređaj za podmazivanje ali je sluh: Portos odlazi u sačekušu: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedi Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 samo ovo nisam još vidjeo....pa zar i wc ima radno vrijeme !!?? Ima, ima, zato jer ona baba koja ubire lovu nemre bit 0-24 tamo, ima svoje "radno vrijeme". Pa nemrem BLW...pa dali ima kakav promet putnika i putničkih vlakova u vrijeme kad je wc zatvoren ?? Naravno da ima.. Trebaš onda vidjet dok nekog stisne i dotrči do wc-a a ključ u vratima. Ma to ti je priča za sebe, nema te babe tam puno puta i dok bi wc trebal bit otvoren... Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Jos prije toga: Ekipa odlazi na pozicije: Pogled na drugu stranu: I,evo ga-DOLAZI: i prošo je: Nastavak odma iz ovog... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Slike iz Novog Marofa: ??? Magazin? Kolodvorska zgrada: i WC: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Victor slika nas: Samoubojica nas slika: Samoubojica: I pogled bez samoubojice: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Odlazak brzog preko mosta: Ovo je dobra slika jer pokazuje koliko je zapravo most širok i da ni 2063XXX ni ostali koji su hodali po mostu nisu bili u stvarnoj opasnosti dok su prolazili vlakovi. A (za one koji možda ne znaju) most je tako širok zato jer je sve do izgradnje ovog novog ispod kojeg smo roštiljali, preko tog istog mosta prelazila i cesta. Naravno, kad je prolazio vlak, cesta se s obje strane mosta zatvarala rampama, a rampa se spuštala kad je vlak kretao iz Čakovca, pa je trajalo i trajalo. Sjećam se da smo nekad polaske iz Čakovca autom tempirali tako da izbjegnemo rampu na mostu. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Slike s stanice Podrute: Pogled na ekipu s bika: Iz 1 u 2: Spajanje: Drvo: Skretnica: Pogled s poda na mak i signal: Ekipa i Victor koji slika: Tek smo došli: Kuća stanice Podrute: Pogled s šinje: Bik: Dr.Stoka vodi,a KR-DO ide za njim: I to su sve slike od mene...sljede videa. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Trebaš onda vidjet dok nekog stisne i dotrči do wc-a a ključ u vratima. Ma to ti je priča za sebe, nema te babe tam puno puta i dok bi wc trebal bit otvoren... Koja je korist onda od ovako apotekarski uređenog šekreta ? Dobro se sjećam šekreta kakav je bio do prije godinu-dvije ... jest da je i slijepac mogao po smradu nepogrešivo identificirati na kojoj strani kolodvora se nalazi šekret, ali ništa se nije plaćalo i stalno je bio otvoren ... a to je u ključnim momentima ono najbitnije Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Dupli Šveđan: Brzi iz Varaždina: (snimo sam ga iz otvorenog šahta (ak ne vjerujete pitajte Drempu)) Jos dva videa moram skratit pa stavit... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 I evo jos ta 2 videa: Jos jedan brz iz Varazdina za Cakovec. I vlak sniman negdje: Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Izgleda da slikanje u depou Varaždin nije dozvoljeno,pa je STIB izbrisao moj post s slikama od tamo... No nisu sve slike lokomotiva iz depoa,tako da cu ja ponovo postat slike 2044 koja je stajala na kolodvoru... Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Dakle evo ponovo slika 2044 koja je stajala na kolodvoru: Vučni motor: I osovina bez njega: Za oštrenje bandaža: Slike s lokomotive: I pokraj nje: STIB nemoj se ljutit,ali ovo NIJE iz depoa,nego s kolodvora. Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedi Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Koja je korist onda od ovako apotekarski uređenog šekreta ? : I još da znaš da je toj babi jedini posel "čuvanje" wc-a i ubiranje love? Nit kupuje sredstva za čišćenje nit čisti wc, to rade čistačice sa kolodvora, dok je ovoj jedino doći tamo, otvoriti wc, i sjedit pokraj, i to još ne radi kak' Bog zapoveda. Dobro se sjećam šekreta kakav je bio do prije godinu-dvije ... jest da je i slijepac mogao po smradu nepogrešivo identificirati na kojoj strani kolodvora se nalazi šekret, ali ništa se nije plaćalo i stalno je bio otvoren ... a to je u ključnim momentima ono najbitnije Ovo sve potpisujem. Quote A. G. MATOŠ. Pjesnik. 120/121 A. G. MATOŠ. Legenda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Prilično desetkovani, stigli smo na varaždinski kolodvor. Ćim sam si poslikal vagončeke stigao je brzi vlak 790 2 044 017 se odmarala na suncu Nakon toga uputili smo se prema Vž depou iskušavajući sreću. Putem smo susreli pravu ljepoticu s starim EMD svjetlima. Mrak. Približavajući se depou, priđe nam neki tip i počne se praviti važan. Kaj vi tu delate, zakaj slikate po tuđem. Ja mu velim da volimo vlakove i da nam je to hobi. A on veli na to: I ja volim peneze, pa ne slikam o banci. Kak je pametan. Nakon toga naše izaslanstvo odlazi u potragu za nadzornikom, ali ne uspijevaju ga naći. Ostaje nam posljednja šansa. Strojovođa koji je premještao 2 062 055. Čovjek ide prema nama vraćajući se pješke u depo. Mi mu priđemo, predstavimo se, kažemo mu što želimo i čovjek veli: Nema problema, pođite za mnom. I cijelo vrijeme je pričao s nama. Ljudina, kaj ne. Majstore, ako ovo čitaš (a obećao si), još jednom veliko HVALA. Molim sve sudionike jučerašnjeg skupa koji su fotkali u depou da slike ne stavljaju na forum, jer nas je čovjek to zamolio zbog neugodnosti koje bi mogao imati. Mislim da mu u znak zahvalnosti dugujemo barem toliko. Nakon depoa, vratili smo se u kolodvor. Tu nas je dočekala Spremna za nastavak radnog dana Zatekli smo i žuću šveda I na kraju slika Vž kolodvora i raznolikih prometala na njemu. Nakon toga slijedila je okrepa u jednom kafiću na kolodvoru i razlaz. Što reći na kraju. Da je barem više takvih dana. Sretan sam što sam bio dio ovog predivnog druženja. Hvala svim sudionicima na prelijepom druženju i prekrasnim fotkama i hvala našem organizatoru koji je sve to osmislio. Toliko od mene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 DIO PRVI Dugo i nestrpljivo sam čekao taj dan. Prvi puta sudjelovat ću na forumaškom roštilju koji se već tradicionalno odvija na potezu Budinčćina – Varadždin. Protekle dvije godine stjecajem raznih okolnih, nisam bio i nervoza pred premijeru je bila razumljiva makar sam se s većinom forumaša već otprije uživo upoznao. I tako započe sve. Srećom, noć prije sam dobro proučio vozni red i otkrio da moj plan ima puno opakih rupa koje su mi mogle upropastiti putovanje. Pretpostavka da trnavska blagajna radi subotom i da istim danom prometuje 8008 bile su pogrešne. Zato sam namjestio uru na pola 6 i hvatao raniji cug. U dobroj staroj Trnavi me iznenadio friško obnovljeni mađar (013) koji je, kako se čini, imao svoju prvu vožnju nakon Gredelja. Na GK uobičajna pospana, mamurna žurba koja je mnoge putnike namjernike svalila na klupa ili vlastite ogromne naprtnjače u nadi da će dočekati svoga vlaka. Tako je prostorija s blagajnama bila puna studentica koji se bezbrižno spavale uvaljene u svoje torbetine sve dok im „šefica“ nije došla i nježno cukala nogom ne bi li dozvala budnosti. Zaista se svašta mogne vidjeti na kolodvorima, zacijelo su stoga oni stalna inspiracija pisaca, skladatelja, umjetnika...čitav svijet u malom. 994, vlak kojim trebam krenuti, još nije postavljen, a dvije dizelke škilje nedaleko botanike. Napokon, eto i garniture: 2 betejca na čelu, a iza njih bijeli bl. A onda se počelo događati neobično i začudno manevriranje: manevra je ubacila još jednog betejca na čelo. Ok, nećemo se gužvati. Potom je cijeli vlak odgurala na prvi peron i otkačila bl. Tipično – pomislih. Vlak je vraćen na staro mjesto. Potom se odnekud pojavila 2044010 s, činilo mi se, potpuno istim Bl-om. I stvarno, zakačili se i oni na vlak. Mislio sam da je svemu kraj, kad eto iz botanike 2044020, dolazi na čelo vlaka. Zaprega!!! O, koje li časti. Spazih, odjednom, visokog i ozbiljnog gospona kako slika i vidjeh – pa to je STIB. Nije prošlo dugo, a još nam se pridriži i reiche i egerke. I tzako naše putovanje otpoče. Pričamo tako o forumu, vagonima, fotićima i ne primjećujemo kako cug klizi i ne mari za zagrebačke kvartove. Respektira samo Zaprešić gdje staje. Reiche izražava već sada vrlo blago nezadovoljstvo betejcem u kojeg se smjestismo (naravno, bijeli bl se napunio dok si rekao keks). I tako dođosmo u gradić Intera i našu pažnju smjesta zaokupi radni teretnjak za Zagorje, na čelu mu 2062055, a i iza tek Utz i par Eas-a.- Pravi railfanovi, zanemarismo naše kolega koji su bili na prvom peron u i kao ozebli sunce tražili nas. No, kasnije će im se posrećiti... I tako se naša ekipa trucka prema Zaboku... A kad smo tamo došli, eto nam dočeka: Zeus nam se pridružuje, a 2063 XXX i Stanley „okidaju“. Zeus je živi enciklopedija, nema tog vagona kojegh on ne zna. Užitak ga je slušati. Vlak jako sliči Maestralu po zaustavljanjima, a ja sve više atkiviram svoje fotkalo: Zlatar Bistrica Konjščina Pokušao sam uhvatiti i zapregu u akciji. I tako smo stigli do Budinšćine. STIB nije sišao s nama, nastavio je put Varaždina, no to je bio tek privremeni sastanak. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 DIO DRUGI BUDIJNŠĆINA Mjestašce s puno, opuno ljudi. Inače ih nema toliko, ali danas je prošćenje pa su mnogi potegnuli iz svojih mjesta i zaselaka cestom. Uglavnom mlađarija i obitelji, zgodna neka atmosfera. U kafiću i za klupama iza stanice neka mi poznata lica. Zanimljivo je da smo mi koji smo došli vlakom stigli prvi. Dočekao nas je naš domaćin i vođa puta. Tek malo kasnije počela je kapati ekipa iz Zagreba, Rijeke, Varaždina, Krapine... Dok je tako vrijeme prolazilo u našem askupljanju, valjalo je pronjuškati budinšćinski kolodvor. To je meni jedno prilično mistično mjesto o kojem sam toliko slušao, a danas tek prvi puta i kročim istim. Prema Zaboku / Zagrebu Prem Novom Marofu/Varaždinu Sam kolodvor, skroman i malen, stisnut između brad i zavoja. A onda smo se podijelili u ekipe koje se posjedale u moćne automobile. Posebno treba istaknuti vozače: neutralac, portos, Pfaff, ivog i dakako, drstoka. Još da smo istaknuli kakve forumaške rekvizitze i da smo trubili, bi ljudi pomislili da smo svatovi. Peljali smo se do Podruta, meni najljepše stanice na cjelokupnoj trasi Zg-Vž. Do tamo smo vidjeli i prvi ŽCPR prijelaz nedaleko Peca i prvi opaki zavoj i uspon pruge. Idealno mjesto za začekušu. Slijedi nas Ivog sa svojom črlenom makinom, no rijetko tko može sustići drstoku. U pozadini još jedan divan motiv s podrutskom cirkvom. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 DIO TREĆI PODRUTE I ovdje sam prvi put u životu, na ovom divnom stajalištu/odjavnici,a, kad bi se HŽ potrudio, i ukrižju. Dogodio nam se fenomen po kojem su bili poznati Riječani. desant na stajalište. Podrute su zaposjednuite, tu je jedan prometnik i nije mu bilo svejedno kad je vidio 20 nas naoružanih s fotićima spremnih da uslikamo apsolutno sve. Zato je malo gunđao, no na kraju je sve bilo ok. Možda zaista ne bi bilo loše opet učiti od Riječana i prvo otići put prometnog ureda, predstaviti se, a ne da čovjeka strefi herc. Podrute prema Vž... ...odnosno Zg. Zanimljivo, iako se dopima prilično neiskorišten, skretnice s ind. kolosijekom su opremljene elektromotorima. Razrada taktike za dalje... Znak za prugu i cestu, ovdje su usklađene Najljepši dio pruge...malo nezgodno slikan... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 DIO ČETVRTI NOVI MAROF Desantirali smo i na Marof i to na nadvožnjak kod Remetinca (al nikto ni završil v reštu). Iz smjera Zg... Za Vž...kolodvor je manje od 1 km dalje...2063 XXX je junačio malo, nemre njemu nio jedna 2'044 niš... Al nemre ni nama poslužiti kao foto-ulov, vlak dojde tek za sat, zato tek jedna skupna slika.... Ne trebam valjda komentirati reakcije mještama koji su nam se čudom čudili. Zato smo nastavili vožnju autima i umarširali u kolodvor... Iz Zg ne ide niš.. Bome ni iz Vž... Marof je opremljen i izlaznim signalima, kaj je takav trošak da ih se metne i u Budinšćini? Zanimljiva zelena fasada: Tu je i naš filsmki snimatelj čija oprema ulijeva strahopoštovanje. Uvijek opravimo frizuru kad naletimo na njega. Drempa će desantirati na YouTube... Mukotrpno se traže teksture za simulatore... Možda je jedan od ovih motiva nagnao prometnika da „privede“ Stanleya i Zeusa. No, ubrzo je sve razjašnjeno i čak smo dobili njegvu sliku i informaciju o onom teretnom u Zaprešiću. Zeus je, usput, iksazao veliko diplomatsko umijeće i gotovo svaku informaciju je uspio iskamčiti od poslovično sumnjičavih i zatvorenih HŽ-ovaca. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 DIO PETI BEDNJANSKA SAČEKUŠA Luifta do sljedećeg vlaka je bilo i oni poduzetniji su htjeli u sačekušu. Pridružio sam se reicheu, portosu, zagiju, ivogu i otputismo se nedaleko one marofske tvornice. A tamo...ko stvoreno za nas. Pažljivo oko otkrit će, međutim, vrlo ćoškast zavoj (toga više nema ni u simulatorima). Portos sugerira lokaciju... Ivog i ja smo krenuli dalje, no, iz moje perspektive, ja sam pretjerao. Otišao sam u sam zvizdan podneva u gustu i visoku travu, na magdan kojoj zmiji ili insektu...da je bila zima, ovo bi nilo super, ali ovako...dobio sam samo ovo (i nešto slično)... Od danas je 2044020 moja omiljena. vukla na s iz Zg, sad smo je uslikali na povratku i kasnije smo ju opet sreli. Puno fala i strojovođi koji je svirnuo vrlo tiho i umilno, pravi pozdrav, a ne ljutito strašenje. Makar nije čisti leslie, truba ima krasan zvuk. Čudesno je kako se zvuk odbija o brda Presečnog i bednjanske doline. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.