Jump to content

Željeznička hodnja Podpićan-Raša (20+km)


Portos

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nisi se u nedjelju ništa pohvalio!

Buduć da Ti ona pašareta (pače, dvije) u tom času još nije došla na naplatu, nije imalo smisla upućivat Te :roll: Osim toga, mislim da si bio preumoran za akceptiranje novih podataka.

 

Inače, planiram napraviti jednu zasebnu temu o istarskim ugljenokopima (i njihovoj vezi sa željeznicama da baš ne bude OT) pa ću tu natrpati većinu mog materijala iz Raše i Krapana. No, prije toga treba još malo terenskog istraživanja pa da sve povežemo. Čekaju se ljepša vremena i bolje zdrastveno st/ranje

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

... Osim toga, mislim da si bio preumoran za akceptiranje novih podataka...

To je istina :lol: bio bi to prevelik rizik da te samo tako otpilim. Jedino što bi me u tom trenutku još moglo potaći na akciju je kakva lokomotiva :wink: .

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Kao što rekoh: usred Raše!

Desno je raskršće za glavni trg (Piazza Impero)...

 

Ti dicevo sempre che Istra xe un vero čudo Krepah.gif

Glavni trg ima najnoviji naziv trg Gustava Pullitzera (tal. projektanta Raše). :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kao što rekoh: usred Raše!

Desno je raskršće za glavni trg (Piazza Impero)...

 

Ti dicevo sempre che Istra xe un vero čudo Krepah.gif

Glavni trg ima najnoviji naziv trg Gustava Pullitzera (tal. projektanta Raše). :lol:

No, ja. Impero bi bilo malo preveć čak i za vodeće stranke u Istri, ne?

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

I. dio

 

Bogu hvala, putopis kojeg ne započinjem izvatkom iz zdravstvenog kartona!!! A ne započinjem ga niti sa Vratima Jadrana i Vidikovcem i to iz dva razloga. Prvi je taj što sam taj dio ekšna preskočio (doći ćemo kasnije i do toga...), a drugi je taj što je za mene, kao savjesnog logističara, ovaj ekšn počeo znatno prije negoli za ostatak ekipe...

 

Počelo je, dakle, onom raspravom na forumu o tome kakvi su pristupni putevi do pruge i postoje li oni uopće. U petak sam na Google Earthu uočio svjetlu crtu koja prati lijevu obalu Raše i pri dnu prelazi na desnu. Daljnjim guglanjem dolazim do mjesta gdje se mogu kupiti biciklističke i topografske karte Istre i tu počinje moj put. U subotu kupujem topografsku kartu doline Raše i krećem put Labina, odnosno Most Raše u izvidnicu i pripremu terena.

 

Kasno subotnje popodne... Sunce se lagano pakira "u krpe" iza Učke, obasjavajući crvenom svjetlošću vrhove creskih brda. Oblaci već mute nekakvu kišicu nad Lošinjem. Stajem na odmorištu prije Brseča i hvatam Cres i Lošinj ispod duge:

SmanjenoDSCF3607.jpg

 

SmanjenoDSCF3608.jpg

 

SmanjenoDSCF3609.jpg

 

SmanjenoDSCF3610.jpg

 

SmanjenoDSCF3617.jpg

 

SmanjenoDSCF3604.jpg

 

Nedugo nakon Zagorja prvi radovi:

SmanjenoDSCF3618.jpg

 

To je ujedno i semafor na kojem se najduže čeka zeleno:

SmanjenoDSCF3620.jpg

 

Dok sam stigao do Most Raše već je pao debeli mrak. Neposredno poslije prelaska ceste prvo preko pruge, a zatim preko rijeke Raše skrećem na bijelu cestu koja vodi u polje. Put je relativno dobar. Na Google Earthu se vidi nekakvo postrojenje u šumi i znam da put sigurno vodi do njega. Za dalje ćemo vidjeti... Prolaskom pokraj te osvjetljene hale put postaje sve lošiji i pun ogromnih lokvi. Uskoro nailazim na most preko Raše i eto me na drugoj strani. Prugu vidim pod osvjetljenjem farova :jup . Uskoro ŽCP i još nekakvo postrojenje, no ono u potpunom mraku... Nastavljam dalje. Ako je vjerovati karti, uskoro će se taj put i pruga ponovno dodirnuti, a ako je put prohodan do kraja, trebao bih izaći u Potpićanu...

 

Mobitel poručuje "Samo SOS pozivi". Močvarno tlo, mrak i farovi Clija rezultirali su baletom žaba na putu. Cestica je čitavim putem prekrivena kraterima promjera od 30 do 150 centimetara, koje je kišurina koja je padala zadnjih dana pretvorila u lokve. Široka je dovoljno da se dva auta mogu mimoići. Između ceste i pruge nalazi se šašavo tlo (obraslo u šaš!), a povremeno i prava šuma. Ipak, pruga je dostupna i to je ono što je najvažnije. Još ako je cesta prohodna skroz do Potpićana...

SmanjenoDSCF3621.jpg

 

Potpićan je na vidiku! Samo da pred kraj nije nekakav trošni drveni mostić ili kakav glib...

SmanjenoDSCF3624.jpg

 

Cestica je prohodna!!! Dakle, logistička ekipa ima kuda pratiti "hodače", te može uvijek biti relativno blizu, za slučaj "ne daj Bože". Obilazim još i Šumber i ŽCP kod kolodvora Potpićan, gdje završavam preliminarnu ophodnju rute sutrašnjeg ekšna (u suprotnom smjeru, doduše...). Prst sudbine htio je da u nedjelju ujutro nastavim baš sa mjesta gdje sam u subotu navečer stao sa slikanjem:

SmanjenoDSCF3627.jpg

 

Nedjelja je započela dosta smušeno. Thomcro je nazvao da mi javi kako je došlo do promjene plana i da se za detalje čujem sa Kikijem, čiji će mi broj poslati SMS-om. Sjedam u auto i krećem prema Istri, očekujući znak za SMS (Decooooooo!!! :rofl ) koji nikako da stigne. Nedugo nakon vage u Opatiji prošla mi je glavom crna slutnja da mi je mobitel ostao doma! Pipanje po praznim džepovima potvrdilo je najcrnju slutnju i jedino što mi je preostalo bilo je vratiti se po njega :ljut2: . Zbog toga sam propustio Vidikovac i start iz Potpićana i priključio se Mannasu i Filetu na ŽCP-u:

SmanjenoDSCF3681.jpg

 

Ostaci prošlih vremena:

SmanjenoDSCF3683.jpg

 

i id(e)ologija:

SmanjenoDSCF3684.jpg

 

I taman kad mi je na pamet pala ideja da se popnem na prvi kat pretovarnog skladišta te da od tamo opalim koju sliku hodača, eto njih... Preduhitrili su me:

SmanjenoDSCF3685.jpg

 

Netko prugom:

SmanjenoDSCF3687.jpg

 

a netko cestom:

SmanjenoDSCF3688.jpg

 

Evo i KLJŽ-ovaca!

SmanjenoDSCF3689.jpg

 

LLeon se već negdje spentrao... Tek su krenuli...:

SmanjenoDSCF3690.jpg

 

Logistička karavana se sastoji od tri mobilne operativne stanice:

SmanjenoDSCF3691.jpg

 

Hodači nastavljaju dalje:

SmanjenoDSCF3692.jpg

 

Sljedeći susret sa hodačima samo parsto metara dalje, na križanju pruge i ceste Potpićan-Pićan (...i dalje prema Jakačićima :kul ):

SmanjenoDSCF3699.jpg

 

Detalj eko-rampe:

SmanjenoDSCF3694.jpg

 

Narcis i Zlajo pokušavaju spustiti rampu da ostatak ekipe može nesmetano proći:

SmanjenoDSCF3703.jpg

 

Prolaze oni i sa dignutom rampom:

SmanjenoDSCF3702.jpg

 

Skitam se i snimam... Portos:

SmanjenoDSCF3706.jpg

 

Kiki sa hodačima:

SmanjenoDSCF3707.jpg

 

Na čelu kolone LL i LnP:

SmanjenoDSCF3708.jpg

 

Na ŽCP-u iznad raskršća za Šumber i Martinski na pruzi smo naletjeli na nekakvo čudno šinsko vozilo:

SmanjenoDSCF3710.jpg

 

koje je išlo ususret hodačima na pruzi:

SmanjenoDSCF3711.jpg

 

pa su u pomoć pritekli vatrogasci:

SmanjenoDSCF3712.jpg

 

Ekipa stiže! Prvo izviđačko-navigacijski odred:

SmanjenoDSCF3715.jpg

 

Ponovo imamo i drumski dio ekipe:

SmanjenoDSCF3717.jpg

 

Evo, uspio sam okupiti svih u jednom kadru. I šetači i logistika:

SmanjenoDSCF3720.jpg

 

Narcis najavljuje prolazak putničke kompozicije...

Zapravo razglašava, jer kompozicija je već prošla :evil:

 

Prvi i jedini koji je počeo hodnju i odustao je Kiki :( . Kasnije će reći da je on to tako i planirao, da ujutro radi, da čeka prinovu... Ok, vjerujemo mu! :(

 

Krećemo dalje prema kamenolomu između Potpićna i Šumbera. Spuštena rampa na ulazu predstavlja krajnju točku do koje se smije autom. Da smo se pješice nastavili spuštati prema pruzi, došli bi dolje vjerojatno nakon hodačke ekipe. Zato samo uspostavljamo glasovnu komunikaciju s brda po sistemu "Ooooooj, thomcrooooooo!" :twisted:

 

Uz pristupni put prema pruzi, netko je instalirao "Trijezdvobitni vindouz Istra":

SmanjenoDSCF3724.jpg

 

Kako sam preskočio jutarnji dogovor oko rute, a logističari nisu pratili moje terensko izvješće od večer prije, prezentirao sam im detalje sa noćne ophodnje (ob-vožnje?). Odbačena je ruta Šumber-Martinski i kroz koju minutu opet smo na prašnjavom putu uz Rašu:

SmanjenoDSCF3725.jpg

 

Između nas i pruge je potok. Karta kaže da je neposredno poslije mostića preko tog potoka nekakva staza prema pruzi. Kiki prelazi u moj auto kako bi proučavao kartu dok ja vozim:

SmanjenoDSCF3726.jpg

 

Neposredno poslije mostića je poljski put, ali i nekakva zgrada! Pa to je stajalište Vetva!!! Željezničko stajalište usred ničega! Najbliža kuća udaljena je oko 8 kilometara, najbliže industrijsko postrojenje je u Potpićanu...

SmanjenoDSCF3727.jpg

 

Gasimo motore. Tišinu remete samo naši glasovi i kreket kreketuša iz obližnje bare:

SmanjenoDSCF3728.jpg

 

Stajalište Vetva sa "cestovne" strane. Slika super za teksturu, nadam se da je netko uslikao i ostale strane jer ja nisam...:

SmanjenoDSCF3729.jpg

 

Nekada je i telegrafista bio ovdje:

SmanjenoDSCF3768.jpg

 

Dočepali smo se pruge:

SmanjenoDSCF3735.jpg

 

Dok čekamo da se hodači pojave, File pokušava uspostaviti telefonsku vezu (i uvaliti kredit "s povoljnim kamatama" thomcrou :kul ). Uspjeva iz trećeg pokušaja (uspostaviti vezu - kredit će nastaviti ugovarati negdje gdje je GSM signal malo jači).

 

Kako nismo imali kod sebe DPŽ-ovih naljepnica, ostala nam je samo improvizacija:

SmanjenoDSCF3742.jpg

 

GSM signal je slab, ali bi zato u kutiji sa velikim slovom T na stupiću uz prugu trebao biti željeznički telefon. Možda uspijemo koga dobiti? Kiki sumnjičavo otvara pretinac, a unutra... Ophodarska knjiga! I to najsvježija! Ophodar ima ritam prolaska svaki četvrti dan, ako su zapisi točni, prošao je dan prije u 10:30 ujutro:

SmanjenoDSCF3746.jpg

 

SmanjenoDSCF3745.jpg

 

Podne je. Sunce je u zenitu. "Vazduh trepti kao da nebo gori..."

SmanjenoDSCF3750.jpg

 

Nisam neki ljubitelj cvijeća, ali tratinčice me uvijek vrate u djetinjstvo i onaj park ispod ogulinskog kolodvora...:

SmanjenoDSCF3753.jpg

 

Filetova informacija glasi: "Hodačka ekipa je udaljena još puna dva kilometra." Vraćamo se u aute prezalogajiti nešto i napojiti žedna grla:

SmanjenoDSCF3756.jpg

 

Pored nas se zeleni nabujala Raša:

SmanjenoDSCF3757.jpg

 

Vraćamo se na prugu. Kroz par minuta u daljini se nešto nazire. Ekipa hodača, predvođena Barba bojnikom ( :( ) približava se stajalištu Vetva!!!

SmanjenoDSCF3758.jpg

 

SmanjenoDSCF3759.jpg

 

SmanjenoDSCF3760.jpg

 

SmanjenoDSCF3761.jpg

 

SmanjenoDSCF3762.jpg

 

Ekipa je u odličnoj formi! Thomcro je najbolji dokaz da je hrvatsko zdravstvo vrhunsko. Do prije par dana nije mogao ustati, a vidi ga sad! Deset kilometara pragova i tucanika je za njima, a drug thomcro jaše na čelu kolone! Mali predah:

SmanjenoDSCF3769.jpg

 

SmanjenoDSCF3766.jpg

 

SmanjenoDSCF3767.jpg

 

Odmor za noge...

SmanjenoDSCF3773.jpg

 

..., za leđa...

SmanjenoDSCF3772.jpg

 

...i za fotografiranje:

SmanjenoDSCF3770.jpg

 

SmanjenoDSCF3774.jpg

 

U Mannasovom rječniku pojam "Stanica" označava mjesto do kojeg treba dovesti putnike... Ne znam kako bi se 669 ponašao u močvarnoj kaljuži, ali Corsa je svom (uz šoleta) jedinom putniku, Filetu, priuštila silno zadovoljstvo off-road vožnje u stilu Camel trophy:

SmanjenoDSCF3765.jpg

 

Ekipa nastavlja dalje prugom

SmanjenoDSCF3776.jpg

 

SmanjenoDSCF3777.jpg

 

...a mi se vraćamo na prašnjavi put. Usput gledamo brazde koje je Corsa napravila po močvarnoj livadi... K'o da je Tomo Vinković prošao...

SmanjenoDSCF3778.jpg

 

SmanjenoDSCF3779.jpg

 

SmanjenoDSCF3780.jpg

 

Dan prije ga je oprao... :kul

SmanjenoDSCF3781.jpg

d18bcddd.gif
Link to comment
Share on other sites

II. dio

 

Tri i po kilometra dalje, na mostiću četiristo metara prije mjesta gdje pruga tangira put organiziramo novu sačekušu:

SmanjenoDSCF3783.jpg

 

Ohooo, bandera!

SmanjenoDSCF3784.jpg

 

Točno po Kikijevom proračunu ekipa se pojavljuje iza zavoja:

SmanjenoDSCF3797.jpg

 

Jedan za drugim... K'o pačići u onom crtiću :mrgreen :

SmanjenoDSCF3799.jpg

 

Ponovno slijedi kraći odmor, a zatim svi skupa (nas 11!) pješačimo tih 400 metara do spoja cesta i pruge:

SmanjenoDSCF3804.jpg

 

SmanjenoDSCF3805.jpg

 

SmanjenoDSCF3806.jpg

 

SmanjenoDSCF3807.jpg

 

Maratonci silaze sa pruge na makadam odmoriti noge. Još uvijek nema zainteresiranih za uslugu prijevoza prema Most Raši:

SmanjenoDSCF3808.jpg

 

Mi se vraćamo u aute i upućujemo prema vodovodu Mutvica ispred kojega se nalazi ŽCP osiguran Andrijinim križem:

SmanjenoDSCF3809.jpg

 

SmanjenoDSCF3812.jpg

 

SmanjenoDSCF3813.jpg

 

Izvor Mutvica vodom napaja šumske životinje, labinske ljude, a nekada davno i parne lokomotive:

SmanjenoDSCF3811.jpg

 

File je u naletu defetizma legao na prugu! Dosta mu je svega! Sva sreća da se taj napad desio na pruzi Lupoglav-Štalije :evil:

SmanjenoDSCF3821.jpg

 

Evo i maratonaca! Sad je karavana već poprimila nekakve normalne konture: LLeon na čelu, Thomcro i Narcis na bremzi…

SmanjenoDSCF3823.jpg

 

SmanjenoDSCF3824.jpg

 

SmanjenoDSCF3826.jpg

 

Lovac se nešto uspuhao, ali nakon pravovremene logističke intervencije (u obliku vrlo kratkog odmora i riječi potpore) nastavlja dalje još energičnije nego do sad:

SmanjenoDSCF3827.jpg

 

Ima li umornih? Zainteresiranih za prijevozničke usluge? Mannas i Kiki su ponijeli i po blok „cvikalica“, ali slabo su tržili. Nema zainteresiranih, iako im je ovo bila posljednja prilika za odustajanje, a do kraja je još 4 kilometra!

SmanjenoDSCF3829.jpg

 

Odvajamo se od pruge i prelazimo preko mosta na desnu stranu Raše. Prolazimo pored još jednog vodocrpilišta otkuda se pitkom vodom snabdijeva jug Istre. Preko rijeke vidimo opomenice predsignala kolodvora Raša i nakon par zavoja likovni predsignal:

SmanjenoDSCF3832.jpg

 

Nakon tri i pol sata offroada ponovno smo na asfaltu! Sat vremena dok se ostatak ekipe ne pojavi na kolodvoru Raša koristimo za podizanje netko tlaka kavom, a netko alkoholnih promila u bircu u Most Raši.

 

Dok se jedan Tomo sa ostatkom ekipe približavao cilju, jedan drugi Tomo, bjelovarac prezimena Vinković tek je kretao na svoj put:

SmanjenoDSCF3833.jpg

Ako nije Tomo, molim za prosvjetljenje!

 

A drug Radoje nas je gledao svisoka:

SmanjenoDSCF3834.jpg

 

Nakon kaf'ce uputili smo se na kolodvor Raša. Tamo nas je dočekao apsolutni mir, nikakav muving. Jedino se iz ITV-a čulo brujanje nekakvih strojeva koji rade i nedjeljom:

SmanjenoDSCF3835.jpg

 

Krećemo ususret maratoncima i susrećemo ih kod ulaznog signala:

SmanjenoDSCF3837.jpg

 

SmanjenoDSCF3839.jpg

 

Pfaff!?!?!?!? Pa otkuda se on stvorio??? E, ovo je iznenađenje u pravom smislu te riječi!

SmanjenoDSCF3852.jpg

Ako je Thomcro hodajuća reklama hrvatskog zdravstva, Pfaff je hodajuća reklama za domaću farmaciju (ili narodnu medicinu, ako je prihvatio Thomcroov savjet za suzbijanje simptoma gripe) :twisted:

 

Neki su već vidno umorni:

SmanjenoDSCF3840.jpg

 

SmanjenoDSCF3862.jpg

 

Dok su neki drugi još puni snage:

SmanjenoDSCF3848.jpg

 

Veki, trebao si ići s nama!!! Mannasu, uz najbolju volju, ovaj posao ne ide kao tebi!:

SmanjenoDSCF3843.jpg

 

SmanjenoDSCF3844.jpg

 

Thomcro u dilemi: smijem li ili ne smijem??? :kul:

SmanjenoDSCF3846.jpg

 

Konačno su na cilju!!!

SmanjenoDSCF3859.jpg

 

Pripreme za povijesnu:

SmanjenoDSCF3865.jpg

 

SmanjenoDSCF3866.jpg

 

SmanjenoDSCF3868.jpg

 

Mažoretkinje i pleh-mužika su izostali iz razloga što bi tolika količina buke poremetila nedjeljni mir u ovom pitomom kraju. Kao nadomjestak, ponio sam vlastiti glazbeni iznstrumentarij (gitaru i drombulju), ali ekipi nije bilo do muzike, nego do osvježenja. Zbog toga je prigodni kulturno-umjetnički program preskočen, a umorni prugopješaci okrjepu su požurili potražiti u pasareti i favoritu u konobi Nando u Trgetu:

 

Logističar Mannas i hodač Drempa:

SmanjenoDSCF3871.jpg

 

Logističar File (hmmm, jesam li se zaj**'o što sam naručio ovo???):

SmanjenoDSCF3874.jpg

 

Hodač Thomcro:

SmanjenoDSCF3881.jpg

 

Dvostruki hodač, penjač i kaskader LLeon:

SmanjenoDSCF3872.jpg

 

Logističar i iznenaditelj Pfaff:

SmanjenoDSCF3882.jpg

 

Dvostruki hodač Narcis i jednostruki (samo južna dionica!) Portos i Lovac na pruge:

SmanjenoDSCF3876.jpg

 

Hodač i moj suputnik od Most Raše do vidikovca nad Plominom, Zlayo:

SmanjenoDSCF3880.jpg

 

Kiki mi je utek'o. Taman otišao obaviti blagajničko-računopolagačke dužnosti, kako to i dolikuje čovjeku njegovih kvalifikacija…

 

Nakon cijelog dana na pruzi i 20 kilometara tucanika i pragova u nogama, čovjek se osjeća ko tovar. I jedino ga tovar može shvatiti i utješiti:

SmanjenoDSCF3891.jpg

 

Obilazak raške pruge završili smo vožnjom u rudarskom vagonetu. Portos, LL i ja smo se ukrcali, a thomcro tresao vagon (kao u onom vicu):

SmanjenoDSCF3896.jpg

 

SmanjenoDSCF3895.jpg

 

Od Zagrebačke ekipe rastali smo se na vidikovcu iznad Plomina. Pale su i neke velike riječi i obećanja u vezi nekih novih skorih ekšna… Vidjeli smo da smo dovoljno složni i organizirani da možemo poduzeti i nešto veće. Samo se treba dogovoriti!

 

Preko razrovane ceste odlazimo u crveni kvarnerski suton...

SmanjenoDSCF3899.jpg

 

Do nekog novog ekšna čestitam na sjajno obavljenim zadacima i zahvaljujem na fenomenalnom druženju redom: Drempi, Filetu, Kikiju, LLeonu, Lovcu na pruge, Mannasu, Narcisu, Thomcrou, Pfaffu, Portosu i Zlayi. Postavili smo visoki standard!

d18bcddd.gif
Link to comment
Share on other sites

Dobro je da se vidi i ona "druga" strana ekšna! Jer i logističari su dali svoj obol cijelom pothvatu na svoj način.

Bez logističara ovaj, ni onaj prethodni ekšn nebi ni bili odrađeni.

Savjet za svih koji se misle upuštat u ovakve pothvate, bez da vas netko prati uz prugu ili u blizini pruge (ovisi o situaciji), nikako se nemojte upuštati.

To nije šetnja po lungomareu ili nekoj livadi. Ipak je to hodnja po teškom terenu, nikad se ne zna.

Link to comment
Share on other sites

Evo da i ja nadodam svoje dojmove jer prije nisam stigao iamo sam naporan početak tjedna nego da se zahvalim Rječkoj ekipi na gotoljubivosti i vrlo ugodnom i napornom druženju i na sendviču koji me je spasio , nego da počnem neče biti previše slika kad je sve več viđeno IMG_0401.jpg , IMG_0402.jpg , IMG_0408.jpg , IMG_0409.jpg , IMG_0422.jpg , IMG_0425.jpg , IMG_0426.jpg , IMG_0427.jpg , IMG_0430.jpg i sjetio samse čemu to služi tose prikopča za buldožer i služi za trganje pragova između tračnica , te malo ko če bit brži IMG_0437.jpg , IMG_0443.jpg , to je prvi dio bit če još .

Link to comment
Share on other sites

trasa ex rudničke željeznice i tri stupa gornjeg voda

http://i268.photobucket.com/albums/jj13/portosmedex2/Skrad/61IMG_0733.jpg

Sjećaš se kako smo raspravljali da li je možebitno pruga išla iza one betonske ruševine? E pa vidi što sam pronašao!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Čemu je inače služila ta Vetva? Nema uokolo ni industrije, ni naselja, a nije bilo ni ukrižje.

Ni meni nije jasno. Vidi što je onomad postao STIB:

U redu vožnje 1969/70 sam našao ovo:

j0903015iw8.jpg

:lool

Ni spomena...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

U ovom voznom redu nema Vetve, a nema ni Šušnjevice. :--)

Pretpostavljam da su služile kao stajalište/odjavnica zbog prevelikog kolodvorskog razmaka. A i km se ne slažu, po sadašnjem grafikonu pruga završava na 54,7 km, a ovdje je 61, a do Bršice nema 6 km. :D

Link to comment
Share on other sites

Vlak je vozio 2 sata na ovih 60km pruge? Koma...

 

A što je tu išlo od putničkog prometa? Baat-ići ili?

 

Super putopis, bez zamjerke....

 

Nego...nije mi jasno zašto prugu ne koristi ova tvornica građ. materijala Murexin, a i luka Raša???

Link to comment
Share on other sites

Nego...nije mi jasno zašto prugu ne koristi ova tvornica građ. materijala Murexin, a i luka Raša???

Da su Istarske pruge povezane sa ostalom mrežom HŽ vjerujem da bi ta pruga bila itekako aktivna. Tranzit kroz Slovenski teritorij je skup i spor, dok god se ne izgradi željeznički tunel koji će spojiti Istru i ostatak RH na pruzi neće biti prometa niti će se do Bršice išta prevoziti željeznicom i pretovarati na brodove.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

A što je tu išlo od putničkog prometa? Baat-ići ili?

Reć bi da da

 

RaskiVlak2.jpg

 

Inače, koloko mi je poznato - uvijek samo komada 1 (mješoviti vlak). Iza lokse bi nakrpili putnički vagon, a ostalo su biti teretnjaci. Putnici su ionako bili željezničari...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

... Iza lokse bi nakrpili putnički vagon, a ostalo su biti teretnjaci. Putnici su ionako bili željezničari...

Ako je to tako kako si i napisao, onda je to bio vagon samo za vlakopratno osoblje. Kabus ... bi rekli po domaću :) .

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Uzival sam čitajuči putopis,istina i Bog malo kasnim sa čitanjem ali kaj sad :)

Vi zbilja znate uživati.

Imaš još 2 putopisa. Jedan 2 tjedna stariji od Lupoglava do Kršana i drugi 5 godina mlađi kad smo ponovili prvih 28 kilometara pruge.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...