kiki273 Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Ekipa je ovdje dolje ispod nas, dovikujemo si i nastavljamo svak svojim putem Cesta vodi koliko-toliko uz prugu, od koje nas djeli gotovo nepristupačan močvarni teren i šikara 10 km od Podpićna može biti jedino ex stajalište Vetva Zgrada je užasno devastirana Dok čekamo ekipu osvježavamo se uz Jelen pivo! Zašto hodati do zgrade kroz močvaru kada imamo auto? Auto je skoro zaglibio u blatu! Ekipa se približava Vetvi Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Ponovo jedna zajednička fotka Ekipa nastavlja put Raše Mi radimo sljedeću sačekušu nakon cca 2 km Točni su u minutu, kao Japanska podzemna Ovog puta nastavljamo hodati svi zajedno Cesta se odvaja od pruge a mi se odvajamo od ekipe Na sljedećem ŽCP-u postavljamo im zapreku Iznenađeni smo, dolaze nekoliko minuta ranije od plana Ovdje je bila zadnja šansa za odustajanje, cesta prelazi na drugu stranu korita rijeke Raše Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Nalazimo se 52 km od Lupoglava, točnije na kolodvoru Raša Ulazni signal je zatvoren, zašto ovi ne staju? Opa, jedan je viška! Pfaff!!!!! Da, ovo je cilj; kolodvor Raša Autima nastavljamo prema Štalijama, ovdje negdje se pruga račva u 2 kolosjeka i na kraju obale završava Osvježenje uz tipična Istrijanska pića, Pašaretu I Favorit! Neki su malo porazgovarali s rodbinom Vagoneti u Raši su u voznom stanju Jedna za kraj ispred crkve u Raši Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Odlično! Baš mi je drago da sam vas dočekao. Nego, Portos je negdje na početku postao kartu. Da li bi netko na kraju priče imao snage povezati par karakterističnih fotki s lokacijama na karti (dok se još sjećate). Pogotovo na ono pustopoljinastom dijelu??? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Uvod Krenuli samo! LLeon me je pokupio ispred Bille i čul sam se sa kikijem i dogov orili se da se nađemo sa njime i mannasom a i sa zagrebačkom ekipom na "Vratima Jardana". Kako smo LL i ja prvi došli, imao sam sasvim dovoljno vremena i za probno fotografiranje na parkiralištu. Učka na ranojutarnjem suncu. Prema jugu Krk i iza Velebit. Bus "Gulliver travela" i ... ... "Pino viaggi" sa druge strane ceste. Evo i njih trojice, kiki, file i mannas. Nedugo za njima došli su i zagrepčani i uz kratak dogovor odosmo dalje uz obalu prema Plominu. Opet smo LL i ja prvi došli tako da sam opet na miru imao vremena snimati.Ulaz u Plominski zaljev. Preko puta Cres i u daljini Lošinj. Uto dolazi i ostatak ekipe. Nakon okrijepe uz jutarnju kavu i pregrupiranja zagrebačke ekipe u domaća "borbena" vozila nastavili smo put. Prvo stajanje je bilo u Plominu. Pogled na zaljev i termoelektranu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Prvi dio, polazak Dolaskom na kršanski kolodvor opet smo se pregrupirali na dva tima, jedan koji ide pješke po pruzi i drugi koji će prvi pratiti vozilima, zlu netrebalo! Naravno da se i fotografirali prije polaska u Kršanu. Tu odmah na kolodvoru "uhvatio" sam i artefakt kao uspomenu na ovaj fenomenalan ekšn. Dalje vas neću davit komentarima uz svaku forografiju posebno osim tamo gdje to bude nužno potrebno. Uživajte u fotografijama! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Drugi dio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Treći dio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Četvrti dio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Peti dio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Peti dio, drugi put Pogledajte dobro Lovca! Ovo lice otkriva da smišlja nešto! Haaloooo ... jel Mostar tamo? Ej, ajd molim Te vid' ima l' kak'a veza iz Raše za Mostar! Aaaa ... ... nema kažeš! Ma kako nema, ajd me nemoj zezat ja držim nekakvu knjižurinu i po njoj ima! Aaaa ... ... ma jel ti to mene zezaš!? Ma lijepo ti kažem da zovem sa raške pruge! Kako gdje, pa u Istri! I kažeš nema ništa! Au prijatelju ... gadno! Onda ću morat pjehe dalje. Ajd bog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Šesti dio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Sedmi dio Dolazimo na 42.2 km. Vetva, napuštena, devastirana ... netko se potrudio i da spali ono što je preostalo. Ni ćenifa nije bolje prošla! Mannas, crni mannas! Što učini sa Corsom!? Pripreme za grupno fotografiranje. Još jedna od grupnih. Nakon okrijepe, vrijeme je da idemo dalje. U Vetvi smo ostavili i trag, nažalost samo DPŽ-a! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Osmi dio Idemo dalje. Ovdje moram istaći jednu stvar. Hodanje po pruzi iznimno oduzima snagu! Kondicija nevjerovatno popušta a pogotovo nakon stanke. Mišići se ohlade i nanovo kretanje je dosta teško i zna biti iznimno opasno ako se ne pazi. Meni se to desilo, trenutak nepažnje, "teške noge", zveranje okolo i ... brlllllmmm ... za živi tren sam se našao na tucaniku! Na sreću samo sam se malo ogrebal po ruci. Zašto baš desna? Čuvao sam fotoaparat! Normalno, svi su se sjatili oko mene, si živ si OK ... jesam, jesam sve je OK! Prvo što sam pitao ... je tko snimao? Paaa ne mogu vjerovat! Nitko nije snimo moje kotrljanje! Nisu brzi, nisu brzi ... morat će još palente jest iz brzine snimanja. Ovo mi nije baš jasno, uglavnom svaki šliper ima čaval koji na glavi ima broj godine kad je proizveden ali ovaj ima i š'rafčinu! Naletjeli smo kasnije na još jedan takav prag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Deveti dio Mladi poskok platio svojom glavom. Rijeka Raša. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Deseti dio Cesta između rijeke Raše i pruge, samo malo noge odmorit od tucanika. Mmmmmm ... koji osjećaj hodati po makadamu!!! Kao da lebdiš! Povratak na prugu i nastavak dalje. Odjednom osjetih da nešto miriše! Prvi vjesnici proljeća, ljubičice. Malo dalje smo se opet susreli sa logistikom. Zastali smo vrlo, vrlo kratko jer mišići već trpe veliko opterećenje i svako opetovano kretanje nakon stanke je vrlo teško. Inače ovo je bila zadnja šansa za odustajanje, slijedećih 5 kilometara nema prilaza pruzi sve do kolodvora "Raša"! Sad treba stisnut zube i hrabro naprijed! A da je bilo lako, nije! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Jedanaesti dio Opet smo uz rijeku Rašu. Još nije puno ostalo! Samo 3 i pol kilometra! Chinaman. Opa ... oznake predsignala! Još malo, još malo! LLeon na likovnom predsignalu. Još ima snage i za penjanje. Meni je i Olympus pretežak za držanje u ruci. Ostatak polako dolazi za nama. Ja ja ... ćeš ga pokrenut, kako da ne! Ma čekaj malo, netko dolazi iza zavoja! Ophodar? Mmmm ... neće bit! Nevjerovatno! Pfaff! Mada nas je uvjeravao i da je buban i da je 8 mart pa obiteljski obed ... ma sigurno nemogu doć ... poznajući ga, kad on počne vrdati i tupit kakve neuvjervljive razloge, napravi upravo suprotno od toga što govori. Još dok smo kretali iz Rijeke pričao sam LLeonu kako imam nekakav osjećaj da bi nam se Pfaff mogao pridružiti u Raši. I opet sam bio u pravu! Ali nema stajanja, idemo dalje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Dvanaesti dio Postalo mi je sve teže hodati, noge ne da su teške nego k'o da su zakovane za šlipere! Svako malo moram stat mada je svako opetovano kretanje muka Isusova! Sada ću Vam otkrit tajnu, da sam u prilici ... ovog trena bi dignuo ruke od svega!!! Na sreću nije bilo logistike u blizini. Dalje do ulaska u kolodvor više nisam mogao ni Olympusa držat koliko sam bio iscrpljen. Još me samo držalo to što sam znao da smo vrlo blizu cilja. I tada sam ugledao kikija i mannasa, mojim mukama je kraj! Odustajem! Došao sam do kikija i pitam ga gdje su "borbena" vozila a on mi kaže dolje kod kolodvora! Au zaje*a!!! Ne mogu vjerovat da ni odustati ne mogu! On me pita u čemu je problem ... čuj ja sam gotov, ni koraka ne mogu više ali bogme sad neću odustat! Još ću toliko rezerve izvuć iz sebe. Osjećam i astma pokazuje znake pobune! Kvragu, pa nemojte mi to radit sad kad sam na domak cilja, pa još treba proć samo tih pišljivih 100-150 metara! Pi*kin dim! Kad ih možeš proć. Sve ove fotografije koje slijede učinjene su uz izuzetno veliku volju. Jednostavno moj ponos i prkos nije dozvoljavao da se sad na samom kraju predam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Trinaesti dio Još jednom, zadnji osvrt na kolodvor "Raša". Kraj raške pruge, luka Bršica. Još na kolodvoru "Raša" dogovorili smo se da odemo do Trgeta na cugu da dođemo k sebi od napora. Moja dupla "Pašareta" sa puuuuno ... leda! Sad samo pametno, polako pit da ne napravim još veće zlo. Nemogu Vam opisat kako je prijalo. Kasnije sam naručio još jednom duplu "Pašaretu", da ne prifali! Bilo je i onih koji su vjerovali i u nešto drugo. Polako se hvatao sumrak i bilo je vriujeme da odemo dalje. Par motiva iz Trgeta. Još smo otišli i u samu Rašu ali smo se zaustavili da se i magarci poslikaju. Ja tu nisam ništa slikao jer sam čuvao snagu za Rašu. Dolaskom na trg ispred crkve što ćeš prvo ako ne odvojene ćenife. Crkva. Ma vidi ti našeg omladinca u stavu mirno! 4 "borbena" vozila: crveni, bijeli, crveni i metalik tamno-sivi (zaštitari nisu bili s nama!). Sa strane crkve, uz cestu, je i dio rudarskog vlaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Četrnaesti dio Vagoneti. I tu je došlo vrijeme rastanka sa djelom ekipe i opet smo se pregrupirali! Pfaff je odvezao narcisa natrag do Kršana po njegov auto a mi ostali smo se potrpali u tri auta i otišli natrag do vidikovca ponad plominske luke. U sumrak sve to drugačije izgleda nego ujutro. Cres. Sunce polagano zalazi. Još par riječi i dojmova i oproštaj do nekog slijedećeg ekšna. ********* Prolog! Nebi htio da me se krivo shvati jer znao sam što mogu očekivati od ovog ekšna , za kojeg sam znao da će biti izuzetno naporan, vjerujte da kad bi bio u prilici, uz sve (nazovimo to tako!) zdravstvene poteškoće, sutra bi sve opet ponovio! Ako mi moje zdravlje bude omogućivalo uvijek možete računat na mene! Čak se niti astma nije pokazala tako jakom kao što je to jučer izgledalo. Dok je ekipa koja te "nosi" možeš od sebe čuda očekivati. Ja sam sam sebi to jučer i dokazao. Da nije bilo ljudi koji su bili oko mene sigurno nebi izdržao izuzetan napor. Još jednom hvala svima koji ste učestvovali, bilo kao hodači bilo kao support. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Gospodo, sjajno, sjajnije, najsjajnije. Ipak, evidentno je ostala mini-etapa za propješačiti od Raše do Štalija, jasno mi je da to sad niste poduzeli jer ste se zaista nahodali, ali mene živo zanima i onaj ŽCPR s magistralom, i onaj željezni most...znam da je Pfaff radio reportažu otamo prije 2 ljeta, ali zanima me današnja situacija (ukoliko se išta promijenilo). Zaista sam zabezeknut ignorancijom ove pruge koja je nekad nosila toliko prometa, k jarcu pa tu su TE, vapnara, drvo, kontejneri, Rockwool (što god tko mislio o istom) i ne ide mi i ne ide u glavu kako taj tulavi i korumpirani HŽ Cargo ne zna pobrati novce koji gotovo leže na podu. Stvarno mi je nejasno. Što se putničkog prometa tiče, mislim da šanse baš i nema, ali ima golemi potencijal za teret i veliki za turizam. I pravo će se čudo morati dogoditi da se netko sjeti sanirati ono klizište.... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Miliću, nešto si pobrkal! Na raškoj pruzi nema TE! TE (ako misliš na Plomin 1 i 2) je na sasvim drugom mjestu. Potez od kolodvora "Raša" pa do Štalija se nije puno promjenio od Pfaffovog zadnjeg posjeta, samo ima više prašine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 S Miliću, nešto si pobrkal! Na raškoj pruzi nema TE! TE (ako misliš na Plomin 1 i 2) je na sasvim drugom mjestu. Sorry, my zez No, i bez nje ima dovoljno razloga za opstanak pruge, zar ne? Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Naravno da ima! Ako ništa drugo pruga ima turistički potencijal. osposobiti kršanski kolodvor za prijem turista ... otvorit kakav ristoranti i napraviti vatrogasnu zabavu ... ma na bilo koji način dovuć turiste .. sve je bolje nego ovo stanje koje je sad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 ... ma na bilo koji način dovuć turiste .. sve je bolje nego ovo stanje koje je sad. Prije tjedan-dva je bilo bolje stanje jer je pruga bila vozna, ako se nešto ne pokrene-bit će još većih nevolja Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.