Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Evo i mojih fotografija. Prva zajednička fotka sa vidikovca iznad Plominskog zaljeva Krenuli smo iz kolodvora Kršan iako se on nalazi u Podpićanu. Razlog je što kada je pruga građena naselja Podpićan nije bilo. Sagrađeno je nakon što je kolodvor već nazvan Kršan, a prema Pićanu koji se nalazi na vrhu obližnjeg brda. Nailazimo na napušten kombi sa neobičnom kvakom u dolini se nalazi i okno 28.5.1999. zatvorenog posljednjeg HR rudnika Tupljak http://hr.wikipedia.org/wiki/Istarski_ugljenokopi a ovo je Pićan bivši pogon za separaciju i utovar kamenog ugljena nedaleko kolodvora Kršan te isti objekt sa Učkom u pozadini te trasom plinovoda ali i radarom na vrhu. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Ne znam od kud je zalutao ovaj ŽFBiH ophodar pruge i zašto mu nitko nije rekao da bivša država više ne postoji i da se sa njom ugasila i ŽAT (željeznička autonomna telefonija) mreža U ophodarovoj knjizi izvještaj o ophodnji pruge. Nismo ponjeli pečate KLJŽ i DPŽ Thomcro i Lovac u šetnji prugom LLeon na čeki da li će Šved promoliti iza zavoja? 40 godina Končar-električnih vozila Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Prešli smo skoro polovicu a budući je teren močvaran pruga je na nasipu od krupnih stijena i prolazi pokraj litica Nije lako uživati u ljepotama okoliša, zbog teškog hodanja po pragovima i tucaniku hoda se gledajući u tlo ispred sebe ostaci infrastrukture Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Kod stajališta Vetva prvi se put susrećemo sa našom pratnjom Mannas pokušava izglibiti iz blata uspjeva i parkira pokraj na tvrdom koji ga je vrag tjerao ovuda Lovac dopunjava energiju nakon još jednog milenijskog fotografiranja krećemo dalje ostavljejući iza nas devastiranu zgradu stajališta Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Ovaj stup sa oznakom udaljenosti uspravio je LLeon, a ja ga slikao Ušćuvanost i stanje gornjeg sloja pruge stvarno fascinira, šteta što su pragovi, tračnice i kolosiječni pribor dotrajali Ovo je vrlo mali Poskok slikan u veeelikoj rezoluciji. Platio je glavom od nekog grabežlljivcavećeg od njega. Naši pratitelji čekaju nas na drugoj točci ŽCPR usred ničega sljedeći ŽAT Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 treći, posljednji susret s pratnjom prije cilja pokraj vodocrpilišta za Labin malo ostale infrastrukture stvarno super stanje gornjeg sloja pruge još 2,4km "Lovac je dobro trčao" trasa plinovoda Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Najava predsignala još malo... zatezač sajli predsignala ulazni signal... ...kojeg sam pokušao pomaknuti. Rezultat je da je sa njega pao meni na glavu kako kaže Pfaff pol miš pol tić-Šišmiš Lovac je krepao zec je otrćao Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Na kolodvoru Most Raša Industrija trasa prema luci Raša-Bršica Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 ŽCPR više nema brklju ruševine Musolinijeve TE još stoje na istom mjestu Mostovi trasa ex rudničke željeznice i tri stupa gornjeg voda Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Trasa prema luci Raša-Bršica završava Bikovima pokraj ovih brodova a mi stižemo u Trgat te se u konobi krijepimo... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 dečki nemam što drugo reći nego super, neznam što da kažem Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Putem prema Raši zastajemo pokraj farme Magaraca Te se pokraj crkve divimo preživjelim rudničkim vagončićima Da rezimiram. -umoran ali ne previše -put kući se odužio zbog radova na magistralnoj cesti od Plomina prema Mošćenićkoj Dragi te zatvorene Ri obilaznice -boljeo me taban lijeve noge jer sam njome čuvao desnu čiji me mali prst žuljao 2/3 puta -žulj na tom istom malom prstu saniran je još jučer -baterije fotića napunjene mem. kartica ispražnjena i spreman sam za nove poduhvate Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 dečki nemam što drugo reći nego super, neznam što da kažem Imam ideju: Sljedeći put idem i ja s vama... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Da se ne bih ponavljao na oba foruma preporučam vam pogledajte http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/putopisi-i-reportaze-f1/pjesaeki-maraton-lupoglav-rasa-t1537.htm Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 Iako već u poodmakloj životnoj dobi i lošeg zdravstvenog stanja, odlučio sam otići dočekati maratonce na stanici Raša. Krenuo sam oko podneva, škrto i šparljivo preko Poklona umjesto kroz tunel. Rijeka se ljeskala na suncu... Na Poklonu (a i kasnije preko cijele Učke), bilo je krcato izletnika tako da sam se uspio zaustaviti samo na čas Čak tri "Autotrolejeva" busa su dovela planinare... Nakon kraćeg obilaska Raše i Krapana dokjotrljao sam se do kolodvora Raša i proveo neko vrijeme dokumentirajući ga (al' to je neka druga tema). Onda sam zapazio da na pruzi Lupoglav – Štalije ipak nisu počupali svu signalizaciju i odlučio slijediti signalne žice pa što bude... I bilo je – kod predsignala naletio sam na vesele maratonce koji su bili odlično raspoloženi i zadovoljni pa smo zajedno krenuli natrag Kod signala sreli smo već i prateću logistiku Portos i Narcis su nešto prčkali po signalu... ... pa je Portosu pal šišmiš na glavu! Pouka priče: Prčkanje po željezničkim instalacijama ostaviti LL-u i Vekiju! Barba bojnik je nevjerovatno dobro podnio cijeli štrapac Kiki je bio nešto nujan, al' kad se sjetim u kojem je psiofizićkom stanju, još je i dobar Tempra je čekala u hladu kolodvorske zgrade Onda smo činili milenijske fotke uz pomoć najsuvremenije tehnologije koja sve može sama (treba samo podmetnuti kamenčić na pravo mjesto ) U Trgetu kod "Nanda" su neki pili pašaretu A oni mlađi su u Raši smogli još dovoljno snage da se poigraju s pravim vagončićima I toliko od mene za dodatak! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikoc89 Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Svaka vam čast dečki! Ja bi odustao nakon petog kilometra i vjerojatno bi se počeo plakat Nego, da vas pitam, zašto mi se čini da je ophodar pruge našvrljao te datume unaprijed, tako da izgleda da je bio? Quote Down around the corner, half a mile from here Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Da se ne bih ponavljao na oba foruma preporučam vam pogledajte http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/putopisi-i-reportaze-f1/pjesaeki-maraton-lupoglav-rasa-t1537.htm Ne trebaš se bojati ponavljanja jer je ponavljanje majka učenja Samo copy - paste Hvala Portosu što je uslikao baš onaj most i ŽCPR. Vidjevši poskoka i šišmiša, pomišljam da taj izlet i nije tako bezopasan Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Da se i ja javim, sa mojih par slika. Kao što je već poznato, odradili smo jedan do sada najjači ekšn, riječka/labinska i zagrebačka ekipa zajedno. Nakon što smo se našli netko na Vratima Jadrana, netko se pridružio na Vidikovcu, netko u Potpićnu, krenuli smo na drugu etapu pješačkog maratona prugom Lupoglav-Raša i to od kolodvora Kršan do Raše. Konačni popis sudionika je izgledao ovako: HODNJA 1.Narcis 2.Thomcro 3.LLeon 4.Portos 5.Lovac na pruge 6.Drempa-tzv-v7 7.ZlayoZg LOGISTIKA 1.Kiki273 2.Mannas 3.File 4.Jean I na kraju nam se pridružio i Pfaff, koji nam je ususret došao u Raši kod ulaznog predsignala. Ovo je naša polazna točka; kolodvor Kršan, pogled prema Lupoglavu pogled prema Raši Jedna zajednička, neki nedostaju Početni položaj Baraka Nakon što je zatvorio skretnicu, u hodnji nam se pridružio i kiki do 3.žcp-a. Jedna unazad Nekadašnja skretničarska kuća, danas ruševina Poklopci kabelske glave (što li je tu bilo električnoga?) Ovaj kombi ste već vidjeli, sa zanimljivom ručicom na stražnjim vratima A tek ovo, kao da je to bio centar za daljinsko vođenje prometa ??? Na ovome mjestu je nekada stajao ulazni signal Hodamo prugom i sa naše desne strane Rockwool, za neke uzdanica gospodarstva, a za neke kamen spoticanja. Nakon 1,5 km imamo prvi objekat, nekadašnje mjesto za pretovar ugljena 1.žcp, na cesti Potpićan-Tupljak, drugi su već prikazali moje ovdašnje zvonovne akrobacije na rampi Pa dolazimo ubrzo i do 2.žcp-a, na cesti Vozilići-Pazin Unutar skretničarske kuće ili bolje reći onog što je od nje ostalo, pokušao sam snimiti izvod iz voznog reda, ali nisam uspio Ova slika ima dvojako značenje; 1. Štacion je krenuo u obnovu pruge Lupoglav-Raša 2. Kiki ima dobru alternativu, ako mu dosadi vožnja busa. Nastavk hodnje Ja, drempa, zlayo i portos Thomcro snima dokumentarac Uputismo gromoglasne pozdrave daci sa žaljenjem što nije s nama. *** Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 *** (2) Kraj malog jezerca Izvire vodica U pozadini gore Šumber Evo nas kod prvog tel. uređaja, zanimljive stvarčice smo otkrili Ali se nakupilo stršljenova i ostalih kukaca Lovac nešto smišlja Zove informacije ŽFBIH i pita kad ima vlak iz Raše Ne može saznati ništa, i odustaje. A mi grabimo dalje put Raše Malo okolice Lovačka čeka, i LLeon u ulozi lovca Na nekom šumskom prijelazu Manekeni na djelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 *** (3) Ostaci nekog objekta, nismo skužili čega Još malo, pa polovica puta Ne nije ovo močvara, ostaci vode još od prethodne kiše Već smo kod nekadašnjeg stajališta/odjavnice Vetva Totalno devastirano i zapaljeno Tu nas je dočekala naša logistika, uslijedila je i mala offroad vožnja, evo rezultata; Zgrada sa civilne strane Jedna zajednička, na kojoj smo svi osim Pfaff-a. Ophodaru pruge smo ostavili podsjetnicu, da ne obilazi prugu samo on. Opraštamo se s logistikom, idemo dalje, do nekog drugog susreta, tamo gdje bude moguće. Jedan od brojnih mostića na ovom dijelu pruge Malo artefakata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 *** (4) Viđeni fotografi Ovdje je ovaj mladi poskok skončao (je li zima već prošla?) Zatim nas je ponovo dočekala logistika (preko vog mosta su prešli) Pruga, cesta i rijeka Još 6 km i nešto sitno Sa strane je ipak nešto lakše hodati. Još jedan mali izvor Km 48, ostalo je još 4,5 I evo opet naše logistike, imali kandidata za odustajanje, nema Kod vodocrpilišta Mutvica smo, otkud se i Labin opskrbljuje pitkom vodom, a u prošlosti i parnjače Grabimo posljednje kilometre Još malo nizvodno uz rijeku Rašu I uzvodno km 49 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 *** (5) I ovdje se krčila šuma Plinovod se nazire, blizu smo kraja km 50 «Kaj ima još puno»? LLeon je i ovdje našao igračku u obliku kineskog šešira Nakon poziranja je lijepo fino sve vratio na svoje mjesto Plinovod Predsignal je blizu LLeon ga pokušava otvoriti, neće ići. Vidi, vidi tko nam dolazi u susret Zatezači Kamenolom u daljini, odnosno blizini Horizontala nas prati sve do kraja puta km 51,3 i ulazni signal bi trebao biti blizu Aha, evo ga Tu nas je i logistika dočekala, više nema potrebe da paze na nas. Ulaz u kolodvor Raša Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 *** (6) Malo signalizacije, sve u paketu; hektometarska oznaka, granica manevrianja, ograničenje brzine, ulazni signal Kamenolom Raša prvi susjed kolodvora Istarska tvornica vapna, kao drugi susjed Pripreme za zajedničku fotku I konačno svi na okupu Posjedali smo u aute i put Štalija, Bršice, i konačno za stolom na Trgetu u konobi Nando Na povratku prema Raši, malo nevezano uz željeznice, ali simpatično, posjetili smo farmu magaraca Pa smo u Raši, zastali da malo pogledamo rudarske vagonete, jedini koji su ostali sačuvani, a neki su i probali gurati. I to bi bilo to, tu smo se već počeli razdvajati svatko svojim putem, netko u Labin, Rijeku, Zagreb, Zaprešić. Što reći na kraju, bilo je predivno, i svi zajedno odlučili da tako nešto moramo ponoviti što prije i u većem broju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Dolaskom na trg ispred crkve što ćeš prvo ako ne odvojene ćenife.http://i458.photobucket.com/albums/qq309/thom58/istra/P3080318.jpg A vidi malo što sam ja uslikao par sati ranije odmah tu, iza ugla... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 11, 2009 Share Posted March 11, 2009 Pfaff pa gdje nađe ovog vespazijana?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.