seabral Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Kao što znamo, od stupanja na snagu novog voznog reda na relaciji Novska - Sunja putničke vlakove voze elektre i Mađari. Danas sam išao provjeriti kako to izgleda i nakon dugo vremena osjetiti kako me 25 KV vozi na toj dionici. Vrijeme je bilo prilično nepovoljno za putovanja. Ujutro je bilo nekih -10 Celzija, što normalne ljude upućuje na primjerenije aktivnosti u kući ili okolo. Ali crv (da ne velim sad gdje ) već danima radi svoje i danas se jednostavno moralo putovati. Za putovanje sam odabrao: putnički 2011 (Zg Gl. kol 07.41 - Novska 09.53) i putnički 5204 (Novska 10.43 - Zg. Gl. kol 13.20) Ujutro na Glavnom kolodvoru: EC 158 za Beč Putnički 3200 za Gornju Stubicu Putnički 2011 za Vinkovce Najtopliji vagon je bio onaj koji je istovremeno imao i najveći prostor za noge u kupeima. Bio je to deklasirani A vagon. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Početak putovanja teče po planu. Sesvete Dugo Selo. Putnički 8022 za Zagreb Strojevi u Dugom Selu Odvojak pruge prema Koprivnici Odavde je počela duuugačka lagana vožnja. Najprije smo stali na ŽCPR koji je izgledao ispravan, zatim smo maltene korakom gmizali skroz do Ostrne, da bi sve skupa kulminiralo stajanjem i zatim prolaskom preko ŽCPR-a s podignutom rampom neposredno ispred stajališta Ostrna. Vozači su valjda već navikli na takav režim i ŽCPR, jer su mirno čekali da vlak prođe usprkos podignutoj rampi. Ta lagana vožnja je donijela 10 minuta kašnjenja u odnosu na red vožnje. Prečec i križanje s IC550 iz Osijeka Ivanić Grad (i dio mog prsta ) U Ivanić Gradu smo čekali na novo križanje. To je bio B742 iz Vukovara. Ova čekanja su povećala ukupno kašnjenje na više od 15 minuta, da bi već nakon sljedećeg kolodvora (Deanovec) to kašnjenje bilo ispod 10 minuta. Svaka čast onome tko je napravio tako fleksibilan vozni red, gdje se kašnjenja tako lako dostižu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Novoselec Popovača Voloder (ovdje očito ne deru samo volove, nego i fasade ) Moslavačka Gračenica i industrijski kolosijek Repušnica Kutina dok čekamo križanje s B744 iz Vinkovaca, fotkam jezero nasuprot kolodvora B744 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Nakon prolaska 744, povratak na glavni kolosijek. Kašnjenje se popelo na preko 20 minuta Banova Jaruga Iako već kasni u polasku iz Banove Jaruge, u daljini nas čeka Šved na vlaku 2414 za Viroviticu Lipovljani Ulazak u Novsku. Ovdje se spaja pruga iz pravca Sunje Moj 2011 nastavlja dalje prema Vinkovcima. S desne strane je već postavljen 5204 prema Sunji i Zagrebu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Kolodvor Novska Vlak 5204 za Sunju i Zagreb. Srećom, nije Mađar nego klasika, a to ostavlja pogodnost otvaranja prozora u svakoj prilici. Iako netko drugi to pri ovoj temperaturi vani i ne bi baš nazvao prevelikom pogodnosti. Parkiralište Strojevi Nakon šetnje i smrzavanja u Novskoj, vraćam se do vlaka koji polazi za 10-tak minuta. Vlak je potpuno prazan. Ulazim u srednji vagon, ali u njemu je temperatura jednaka onoj vanjskoj. Srećom zadnji vagon dobro grije. Ima i dio za bicikle Čudan način smještaja oznaka, na podu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Polazak prema Sunji ... odvajanje od pruge prema Dugom Selu Prolazak ispod autoceste .... brrr , iako vlak ne juri, ipak je zima gurati glavu kroz otvoreni prozor Most preko Struga. U pozadini je porušeni most Kula ... čemu je ona nekada služila "... vozi me vlak v daljave ..." Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Do kolodvora Jasenovac vozimo laganom vožnjom. Spomen park Jasenovac Vlak u daljini je garnitura iz spomen parka ... detaljnije o tom spomen parku u putopisu od prije dvije godine na: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4088 Kolosijek prema spomen parku je zarasao u drač Kolodvor Jasenovac Približavamo se mostu preko Save Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Prilazak stajalištu Višnjica Moj GPS pokazuje da se ovdje brzina vlaka se popela na 50 km/h Kolodvor Hrvatska Dubica Stajalište Cerovljani. Izgleda potpuno obnovljeno, a peron je produžen na 160 m Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 devastirani kolodvor Živaja devastirani kolodvor Šaš Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Stajalište Papići devastirani kolodvor Staza Pred Sunjom, ostaci rasputnice Krivaja (odvojak prema Volinji) Spajanje s prugom iz pravca Volinje Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Sunja Mađar na vlaku broj 5300 prema Sisku. Prije desetak minuta je stigao iz Volinje i sad ima pauzu od preko sat vremena za nastavak prema Sisku Od Sunje krećemo prema Sisku Brđani Krajiški Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 Blinjski kut Poznati detalji pred ulaskom u Caprag: romsko naselje, željezara i rafinerija Sisak Caprag Mađar na vlaku 5203 prema Sunji Pokojna pruga prema Karlovcu ... RIP više o toj pruzi u putopisu od prije dvije godine: http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4377 Ovdje mi je baterija na fotiću otkazala poslušnost. Putem prema Zagrebu je bilo još interesatno vidjeti: - u Sisku međunarodni vlak B415 Zürich-Beograd, koji inače prema voznom redu vozi redovnim prijevoznim putem preko Dugog Sela - 115 km/h od Grede prema Lekeniku i 110 km/h od Lekenika prema Pešćenici - peron u izgradnji u Lekeniku - ogromna količina starih kolosijeka i pragova u Turopolju Povratak u Zagreb je bio s neprimjetnih 5 minuta zakašnjenja. Sve u svemu, interesantna vožnja klasikom po sisačkoj pruzi. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Odlicno! Zanimljivo i informativno! Hvala seabral! pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Seabral,odlične fotke. Inače,dio pruge do Novske mi je dobro poznat jer sam puno puta putovao vlakom do bake u Rajić,ali sad dugo nisam tuda išao(nekih 4 godine ) otkad sam kupio auto,ali lijepo je za vidjet tu dionicu.Još se davno sjećam kad sam bio u Novskoj i kad su dizelke prevlačile vlakove od Novske do Okučana ili Nove Gradiške i natrag(sad se ne sjećam najbolje od kuda) zbog uništene KM.Idem 12.01. na godišnji,pa ću se malo provozati vlakom.Možda skoknem do Vinkovaca ili do Rijeke i natrag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozren29 Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Koji je razlog zašto Hrvatske željeznice nisu osposobili dio pruge rasputnice Krivaja ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Koji je razlog zašto Hrvatske željeznice nisu osposobili dio pruge rasputnice Krivaja ? Možda su zaključili da im taj dio jednostavno nije potreban ili je u pitanju lova. Vidim na ovoj slici http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040298res.jpg da će prometnik izgleda uručiti Pe-51 strojovođi vlaka IC 550.Dal je to možda zbog onog ŽCPR-a kojem je bila dignuta rampa i gdje ste stali?U tom slučaju bi i prometnik u Dugom Selu morao strojovođi tvog vlaka 2011 isto uručiti Pe-51. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Sjajne fotke, svaka čast i na izdržljivosti jer vani ni baš toplo (valjda su svi prsti na broju i grlo niš ne škripi... ). Da, i mene intrigira ova rasputnica, prometa od rata i nije bilo, valjda će nekom proraditi kliker da sredi taj triangl. Lijepo da je to obnovljeno i reelektrificirano, ali od signala ni s. Jao, po meni, to je jedan od gorućih problema HŽ-a (barem što se infrastrukture tiče). Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Jako lijep putopis! Nisi bio jedini kji je danas bio u ekšnu, i mi smo danas došli čak do Oštarija. Naš putopis će tek uslijediti jer smo kasno došli a imamo popriličnu hrpu fotki pa će trebat malo vremena da se sve to "digne" na net.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Hvala svima na pohvalama. Sjajne fotke, svaka čast i na izdržljivosti jer vani ni baš toplo (valjda su svi prsti na broju i grlo niš ne škripi... ). Prsti su na broju, iako su se na nekim fotkama zaboravili i ostali na objektivu. Slikanje u vožnji pri otvorenom prozoru na -10 Celzija sam možda ipak trebao ostaviti za neko toplije doba godine. Vidim na ovoj slici http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040298res.jpg da će prometnik izgleda uručiti Pe-51 strojovođi vlaka IC 550.Dal je to možda zbog onog ŽCPR-a kojem je bila dignuta rampa i gdje ste stali? Da, to je moguće. Prometnik je mahao strojovođi IC-a da stane, iako se po voznom redu IC ne zaustavlja u Prečecu. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Iako već kasni u polasku iz Banove Jaruge, u daljini nas čeka Šved na vlaku 2414 za Viroviticuhttp://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040327res.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040329res.jpg ...a Šved i putovanje prema Virovitici biti će tema jednog budućeg putopisa Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Prekrasne fotke i odlična reportaža. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Čestitke i od mene, majstore. To smo nekada zvali Živa Volja. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
410 EXP Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Koji je razlog zašto Hrvatske željeznice nisu osposobili dio pruge rasputnice Krivaja ? pa ja mislim da nema potrebe za to, jel nije toliki velik promet da nam je to neophodno, a da ne spominjem onda zaposjedanje i uređivanje SS uređaja !! SEABRAL jako lijepo, hvala ti ! Samo pitanje, koji od ovih kolodvora od Novske do Sunje su zaposjednuti, nisam blizu knjižice voznog reda da vidim, s obzirom da sam na G.O. ? Quote ...samo mokri snovi za pojedine... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted January 5, 2009 Author Share Posted January 5, 2009 Samo pitanje, koji od ovih kolodvora od Novske do Sunje su zaposjednuti, nisam blizu knjižice voznog reda da vidim, s obzirom da sam na G.O. ? Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja.Možda je zaposjednut samo radnim danom, ti si išao u nedjelju... Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.