Pfaff Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Šal bi svami, ma će bit prilike za ki drugi put. Kud si navalijo? A ki će delat simulacije??? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
thomcro Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Biti će još koja ekspedicija,... Sad kiki ima broj mobitela pa obavijestite ranije a ne da šaljem SMS a vi već ... . Quote
kico101 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Tracnice su napravljene od izuzetnog materijala, vrhunski Zencki celik iz celicane u Zenici, a gdje drugdje: Izlazni signal kazuje da mozemo krenuti: Pogled iz kabine strojovodje kako napredujemo: puca pogled na Krcki most: Usput bacamo pogled na prugu prema Bakru: Lijep pogled ne smije nam smanjiti paznju na znakove: Skretnica je u pravilnom polozaju: Ovo bi predstavljalo ulazni signal: Ako dolazite cestom, prilikom prelaska pruge u istom nivou naici cete na ovakav znak: Vidio je i bolje dane. Andrijin kriz postao je trokraki: Prelaz preko ceste: Neposredno uz prelaz nalazi se i ovaj stupic: Nesto dalje od njega ekspedicija je naisla na tehnicki problem-na putu nam se nasla - z m i j a, a s time se ne valja igrati, pa smo promjenili smjer za otprilike 180 stupnjeva i krenuli prema spoju na prugu Skrljevo-Bakar. Quote
kico101 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Izasli smo sa kolodvora i krecemo se prema skretnici i spoju na prugu Skrljevo-Bakar: Stup od telefona? Signal ulaska na prugu viseg reda: A ovo je baliza od Auto-Stop uređaja Uspon od 25 promila na 135m: Ovo je pogled prema kolodvoru Ivani-horizontala 1.800m. znak Početak pružne krivine koji pokazuje radijus krivine i dužinu krivine. Da ima i nadvišenje vanjske šine i to bi pisalo. Ovo ne bi trebao biti dio zeljeznicke infrastrukture: ;D Opomenica cestovnog prijelaza koja znači da se cestovni prijelaz (onaj na ulazu u kolodvor) nalazi na zaustavnoj dužini. Skretnica u punom pogonu: Izlazak na ravninu bivseg spoja na prugu prema Bakru: Lijepa sumica. Ulaz u samo krizanje: Medjik: Nazalost, ovdje se vise ne moze: Pruga prema Bakru i desno odvojak prema Ivanima: Da li ovaj odsjecak mora biti ovdje? Ostaci skretnice, proizvodjec EI Nis. Tracnice iz 1928. služe kao nosači sigurnosnih žica da nebi neko potrgal konaktnu mrežu. Madjari? Quote
ikar Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Malo si pobrkal tekst, ono sa pružnom krivinom ide ispod padokaza - 1800 m horizontala. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/
kico101 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Malo si pobrkal tekst, ono sa pružnom krivinom ide ispod padokaza - 1800 m horizontala. Ispravljeno, pomijesao sam loncice. Quote
Pfaff Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ovo ne bi trebao biti dio zeljeznicke infrastrukture: ;D Možda su ostaci drezine s kojom su obilazili prugu, iako meni jako vuče na peglicu Madjari? Tsk, tsk?! Poljaci Niste gledali u vrtiću "Čovjeka od željeza?" Sve skupa je suludo! Ovo ste divno napravili - reportaža o pruzi koja ide niotkuda i stiže nikamo, a ima kolodvor i šefa stanice... Svašta Posebno pohvaljujem vaš specifični hortikulturni nerv koji nam je pokazao kako se od pruge radi park prirode... Hvala! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
kico101 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Hvala na ispravci, Pfaff. Ja sam zaista mislio da su madjari, s obzirom na njihov utjecaj u ovim krajevima, ali mi jezici ocito ne idu. Vjerovali ili ne, ima jos slika, a moramo vam predstaviti i Sefa stanice bradom. Quote
Vedran Zeman Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Najprije čestitke za super prilogu, još jedino morate naučiti krotiti zmije. Sad slijedi cjepidlačenje. Opomenica cestovnog prijelaza koja znači da se cestovni prijelaz (onaj na ulazu u kolodvor) nalazi na zaustavnoj dužini. Ova mi rečenica djeluje pomalo nezgrapno, no ako sam dobro shvatio onda je tvrdnja iz nje djelomično netočna. Naime na slici se zaista nalazi opomenica putnog prijelaza, no ona se postavlja na 1/2 zaustavnog puta, Postoji i znak "početak zaustavnog puta ispred cestovnog prijelaza" koji je sličan ovome. No da sad ne prepisujem definicije, sve ovo (i još puno više) imate u Signalnom pravilniku u podforumu "Literatura". Najte ništ zameriti. Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
ikar Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Je imaš pravo, ja sam pogriješio. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/
kico101 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Prihvacam ispravke decki, jer ja jos ucim zeljeznicku abecedu. A sada zavrsni udar: Nastavljamo sa jos jednim stupom na cistini: Nosaca vodova je malo preostalo i vecina ih je u ovom kadru: Zice pocupane, izolatori bas i nisu na cijeni: Koja li je sila ucinila ovo, bura mozda? Proslost i buducnost struje u Hrvata-zeljeznica out, struja za klime in: kolodvorska zgrada u izvrsnom stanju: A sada da predstavimo, konacno, i naseg domacina-glavom i bradom Sef stanice Ivani-pozdravimo ga: Ovo je njegov ured gdje nam je pokazivao papire i bas danas cistacica uzela slobodan dan: Elektricari su upravo provlacili instalacije: No, dobro, to bi bilo uglavnom to. Zasad. Evo jos malo kadrova iz pticje perspektive: Zahvaljujem se Ikaru i Kikiju na odabiru zanimljivosti i objasnjenju nekih za mene nepoznatih pojmova. Pa do slijedece ekspedicije. Quote
Vedran Zeman Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 A sada da predstavimo, konacno, i naseg domacina-glavom i bradom Sef stanice Ivani-pozdravimo ga: Odlična slika, čak mu se vidi kap(p)a. Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
kiki273 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 A sada da predstavimo, konacno, i naseg domacina-glavom i bradom Sef stanice Ivani-pozdravimo ga: Odlična slika, čak mu se vidi kap(p)a. Pa kakav bi to bio šef stanice bez kap(p)e I zato : ŽIVIJO F-ŠE STANICE Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Ah,kad sam već toliko nahvalio šefa stanice bilo bi uredu da i pomoćnika posebno pohvalim Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
thomcro Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano! Što je slijedeće na redu? Škrljevo - Kukuljanovo? Quote
kiki273 Posted August 21, 2007 Posted August 21, 2007 Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano! Nema niš,samo nekakve boce i stara roba Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
ikar Posted August 21, 2007 Author Posted August 21, 2007 Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano! Što je slijedeće na redu? Škrljevo - Kukuljanovo? U onoj skretničarskoj kućici isto tako nema niš. Sve odneseno. Quote Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj: http://www.autobusi.org/
seabral Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Sjajne fotke, hvala !!! A tek da se zmija nije umiješala, gdje bi vam bio kraj ... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Pfaff Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Evo dragi moji, obećao sam vam dodatak kad iskrcate sve što se polupinali po Kostreni i šire: Projekt (jedan od) rekonstrukcije i buduće funkcije kolodvora Ivani http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/Razno/IvaniProjekcija.jpg Dao sam link jer je slika velika (preporučam download pa gledanje), a nisam želijo da mi se dogodi što i majkyy-ju koji je na forum stavijo škinu u majici dimenzija metar sa metar pa ga sad Renato vuče za uši Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
thomcro Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 ...A tek da se zmija nije umiješala, gdje bi vam bio kraj ... ... u Kostreni na pivcu, ali sigurno nisu otišli doma suhih grla . Quote
kico101 Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Ovaj plan je fascinantan. Iz koje godine je plan i koja bi bila planirana namjena ovakvog kolodvora? U svakom slucaju, ako bi se zeljelo napraviti ove sjeverne kolosijeke, moralo bi se dosta krciti i razbijati stijenje, sto je dosta skupo. Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor. U svakom slucaju zanimljivo. Quote
thomcro Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 ...Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor.... To je prvo na što sam pomislio kad sam vidio sliku! Ali ... šta bi se moglo ranžirati tu u tom slijepom crijevu? Van svake ruke? Još da je ostala Koksara (pokoj joj duši i ne digla se više iz mrtvih!, načinila je veliku štetu Bakru, Primorju, Gorskom kotaru ...) kako-tako ali u današnjim uvjetima? Quote
Pfaff Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 ...Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor.... To je prvo na što sam pomislio kad sam vidio sliku! Ali ... šta bi se moglo ranžirati tu u tom slijepom crijevu? Van svake ruke? Plan je negdje iz 2006. Kolodvor Ivani bi trebao biti spojen preko triangla na riječku prugu i budući ranžirni kolodvor Krasica što bi mu bitno smanjilo udaljenost od Rijeke. Temeljne funkcije bi mu bile: - prikupljanje i garažiranje vagona u čekanju (čekanje na dolazak broda i zatim brza dostava na utovarna mjesta u luci) - manji popravci na vagonima - čišćenje i pranje vagona - ranžiranje vagona prema utovarnim mjestima u luci. Ostale detalje vam ne smijem odati jer bih vas morao ubiti Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
kico101 Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Pucaj! Zahvaljujem, Pfaff. Ako tako bude ( nadam se da u dogledno vrijeme i hoce ), onda ce biti jos vise materijala za snimanje, a moci cemo i uciniti usporedbe. A onda ce i Sef stanice morati u radno odijelo. Quote
Pfaff Posted August 22, 2007 Posted August 22, 2007 Pucaj! Nou frks (But you, Gringo, you are my friend, I'll kill you for not'in'...) Zahvaljujem, Pfaff.Ako tako bude ( nadam se da u dogledno vrijeme i hoce ), onda ce biti jos vise materijala za snimanje, a moci cemo i uciniti usporedbe. A onda ce i Sef stanice morati u radno odijelo. Samo neka bude radnih mjesta, a dalje ćemo lako Sve u svemu, ova tema je sasvim lijepo zaokružena, ne? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.