Jump to content

Ex-kolodvor Ivani


ikar

Recommended Posts

Tracnice su napravljene od izuzetnog materijala, vrhunski Zencki celik iz celicane u Zenici, a gdje drugdje:

P8200440.jpg

Izlazni signal kazuje da mozemo krenuti:

P8200441.jpg

Pogled iz kabine strojovodje kako napredujemo:

P8200442.jpg

puca pogled na Krcki most:

P8200443_edited.jpg

Usput bacamo pogled na prugu prema Bakru:

P8200444.jpg

Lijep pogled ne smije nam smanjiti paznju na znakove:

P8200445_edited.jpg

Skretnica je u pravilnom polozaju:

P8200447.jpg

Ovo bi predstavljalo ulazni signal:

P8200448_edited.jpg

Ako dolazite cestom, prilikom prelaska pruge u istom nivou naici cete na ovakav znak:

P8200449.jpg

Vidio je i bolje dane.

Andrijin kriz postao je trokraki:

P8200451.jpg

Prelaz preko ceste:

P8200452_edited.jpg

Neposredno uz prelaz nalazi se i ovaj stupic:

P8200450.jpg

Nesto dalje od njega ekspedicija je naisla na tehnicki problem-na putu nam se nasla - z m i j a, a s time se ne valja igrati, pa smo promjenili smjer za otprilike 180 stupnjeva i krenuli prema spoju na prugu Skrljevo-Bakar.

Link to comment
Share on other sites

Izasli smo sa kolodvora i krecemo se prema skretnici i spoju na prugu Skrljevo-Bakar:

P8200453.jpg

Stup od telefona?

P8200454_edited.jpg

Signal ulaska na prugu viseg reda:

P8200455.jpg

A ovo je baliza od Auto-Stop uređaja

P8200457.jpg

Uspon od 25 promila na 135m:

P8200458.jpg

Ovo je pogled prema kolodvoru Ivani-horizontala 1.800m.

P8200459_edited.jpg

znak Početak pružne krivine koji pokazuje radijus krivine i dužinu krivine. Da ima i nadvišenje vanjske šine i to bi pisalo.

P8200460.jpg

Ovo ne bi trebao biti dio zeljeznicke infrastrukture: ;D

P8200461.jpg

Opomenica cestovnog prijelaza koja znači da se cestovni prijelaz (onaj na ulazu u kolodvor) nalazi na zaustavnoj dužini.

P8200462.jpg

Skretnica u punom pogonu:

P8200463.jpg

Izlazak na ravninu bivseg spoja na prugu prema Bakru:

P8200464.jpg

Lijepa sumica.

Ulaz u samo krizanje:

P8200465_edited.jpg

Medjik:

P8200466.jpg

Nazalost, ovdje se vise ne moze:

P8200467.jpg

Pruga prema Bakru i desno odvojak prema Ivanima:

P8200468.jpg

Da li ovaj odsjecak mora biti ovdje?

P8200475.jpg

Ostaci skretnice, proizvodjec EI Nis.

P8200476.jpg

Tracnice iz 1928. služe kao nosači sigurnosnih žica da nebi neko potrgal konaktnu mrežu.

P8200480.jpg

Madjari?

P8200481.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ovo ne bi trebao biti dio zeljeznicke infrastrukture: ;D

P8200461.jpg

Možda su ostaci drezine s kojom su obilazili prugu, iako meni jako vuče na peglicu :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Madjari?

P8200481.jpg

Tsk, tsk?! Poljaci :lol: Niste gledali u vrtiću "Čovjeka od željeza?"

 

Sve skupa je suludo! Ovo ste divno napravili - reportaža o pruzi koja ide niotkuda i stiže nikamo, a ima kolodvor i šefa stanice... Svašta :lol:

 

Posebno pohvaljujem vaš specifični hortikulturni nerv koji nam je pokazao kako se od pruge radi park prirode...

Hvala!

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Hvala na ispravci, Pfaff. Ja sam zaista mislio da su madjari, s obzirom na njihov utjecaj u ovim krajevima, ali mi jezici ocito ne idu. :oops:

Vjerovali ili ne, ima jos slika, a moramo vam predstaviti i Sefa stanice bradom. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Najprije čestitke za super prilogu, još jedino morate naučiti krotiti zmije. :mrgreen:

Sad slijedi cjepidlačenje.

Opomenica cestovnog prijelaza koja znači da se cestovni prijelaz (onaj na ulazu u kolodvor) nalazi na zaustavnoj dužini.

th_P8200462.jpg

Ova mi rečenica djeluje pomalo nezgrapno, no ako sam dobro shvatio onda je tvrdnja iz nje djelomično netočna.

Naime na slici se zaista nalazi opomenica putnog prijelaza, no ona se postavlja na 1/2 zaustavnog puta,

Postoji i znak "početak zaustavnog puta ispred cestovnog prijelaza" koji je sličan ovome.

pocetakzpbo0.gif

No da sad ne prepisujem definicije, sve ovo (i još puno više) imate u Signalnom pravilniku u podforumu "Literatura".

Najte ništ zameriti. :wink:

Prije će Turci, nego hrvatski ku*ci

Link to comment
Share on other sites

Prihvacam ispravke decki, jer ja jos ucim zeljeznicku abecedu. :)

A sada zavrsni udar: :kul

Nastavljamo sa jos jednim stupom na cistini:

P8200429_edited.jpg

Nosaca vodova je malo preostalo i vecina ih je u ovom kadru:

P8200430_edited.jpg

Zice pocupane, izolatori bas i nisu na cijeni:

P8200431.jpg

Koja li je sila ucinila ovo, bura mozda?

P8200432_edited.jpg

Proslost i buducnost struje u Hrvata-zeljeznica out, struja za klime in:

P8200446_edited.jpg

kolodvorska zgrada u izvrsnom stanju:

P8200433_edited.jpg

A sada da predstavimo, konacno, i naseg domacina-glavom i bradom Sef stanice Ivani-pozdravimo ga:

P8200434.jpg

Ovo je njegov ured gdje nam je pokazivao papire i bas danas cistacica uzela slobodan dan:

P8200436.jpg

Elektricari su upravo provlacili instalacije:

P8200435.jpg

No, dobro, to bi bilo uglavnom to. Zasad.

Evo jos malo kadrova iz pticje perspektive:

P8200469.jpg

P8200470.jpg

P8200472.jpg

P8200473_edited.jpg

Zahvaljujem se Ikaru i Kikiju na odabiru zanimljivosti i objasnjenju nekih za mene nepoznatih pojmova.

Pa do slijedece ekspedicije. :)

Link to comment
Share on other sites

A sada da predstavimo, konacno, i naseg domacina-glavom i bradom Sef stanice Ivani-pozdravimo ga:

th_P8200434.jpg

Odlična slika, čak mu se vidi kap(p)a. :mrgreen:

Pa kakav bi to bio šef stanice bez kap(p)e :?:

I zato : ŽIVIJO F-ŠE STANICE :!::!::!::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::kul

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano!

 

Što je slijedeće na redu? Škrljevo - Kukuljanovo?

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano!

 

Nema niš,samo nekakve boce i stara roba :x:kul

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Link to comment
Share on other sites

Dečki ... jaaa-ko dobro odrađeno. Najviše me imresionirao spoj na prugu višeg reda! Ima li čega u onoj maloj kućici za skretničara? Ili je i to počepano!

 

Što je slijedeće na redu? Škrljevo - Kukuljanovo?

 

 

U onoj skretničarskoj kućici isto tako nema niš. Sve odneseno.

Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Link to comment
Share on other sites

Evo dragi moji, obećao sam vam dodatak kad iskrcate sve što se polupinali po Kostreni i šire:

 

Projekt (jedan od) rekonstrukcije i buduće funkcije kolodvora Ivani

 

http://i204.photobucket.com/albums/bb287/mkrema2/Razno/IvaniProjekcija.jpg

 

Dao sam link jer je slika velika (preporučam download pa gledanje), a nisam želijo da mi se dogodi što i majkyy-ju koji je na forum stavijo škinu u majici dimenzija metar sa metar pa ga sad Renato vuče za uši :puc

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Ovaj plan je fascinantan. Iz koje godine je plan i koja bi bila planirana namjena ovakvog kolodvora?

U svakom slucaju, ako bi se zeljelo napraviti ove sjeverne kolosijeke, moralo bi se dosta krciti i razbijati stijenje, sto je dosta skupo. Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor.

U svakom slucaju zanimljivo. :)

Link to comment
Share on other sites

...Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor....

To je prvo na što sam pomislio kad sam vidio sliku! Ali ... šta bi se moglo ranžirati tu u tom slijepom crijevu? Van svake ruke? Još da je ostala Koksara (pokoj joj duši i ne digla se više iz mrtvih!, načinila je veliku štetu Bakru, Primorju, Gorskom kotaru ...) kako-tako ali u današnjim uvjetima?

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

...Ali 20 kolosijeka? Pa to je pravi veliki ranzirni kolodvor....

To je prvo na što sam pomislio kad sam vidio sliku! Ali ... šta bi se moglo ranžirati tu u tom slijepom crijevu? Van svake ruke?

Plan je negdje iz 2006.

Kolodvor Ivani bi trebao biti spojen preko triangla na riječku prugu i budući ranžirni kolodvor Krasica što bi mu bitno smanjilo udaljenost od Rijeke. Temeljne funkcije bi mu bile:

- prikupljanje i garažiranje vagona u čekanju (čekanje na dolazak broda i zatim brza dostava na utovarna mjesta u luci)

- manji popravci na vagonima

- čišćenje i pranje vagona

- ranžiranje vagona prema utovarnim mjestima u luci.

 

Ostale detalje vam ne smijem odati jer bih vas morao ubiti :puc

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Pucaj! :kul

Zahvaljujem, Pfaff.

Ako tako bude ( nadam se da u dogledno vrijeme i hoce ), onda ce biti jos vise materijala za snimanje, a moci cemo i uciniti usporedbe.

A onda ce i Sef stanice morati u radno odijelo. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pucaj!

Nou frks :lol:(But you, Gringo, you are my friend, I'll kill you for not'in'...) :mrgreen::mrgreen:

 

Zahvaljujem, Pfaff.

Ako tako bude ( nadam se da u dogledno vrijeme i hoce ), onda ce biti jos vise materijala za snimanje, a moci cemo i uciniti usporedbe.

A onda ce i Sef stanice morati u radno odijelo. :mrgreen:

:jup:jup Samo neka bude radnih mjesta, a dalje ćemo lako :jup:jup

 

Sve u svemu, ova tema je sasvim lijepo zaokružena, ne?

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...