Jump to content

Godina dana na LIČKOJ PRUZI


amtrak

Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pogled na Dalmatinsku Ostrovicu između Benkovca i Kistanja

 

p3130065vf6.jpg

 

Bibinje i izlaz prema Zadru

 

p3130067fl2.jpg

 

p3130070oa3.jpg

 

p3130077qe4.jpg

 

predsignal od Knina iz smjera Zadra

 

p3130085mq7.jpg

 

lokomotiva ko u priči, s desne strane na čelu, 2061-011, druga je 2061-015, Turner ne znam koji je. s lijeve strane je 2062-056

 

p8080136ge8.jpg

 

još malo snježne Like. te godine nije baš bilo snijega. pričaju kolege da ga inače zna toliko bit da nizbrdo moraju vući vlak s pol gasa

 

pc150042ht9.jpg

 

pc150046ay2.jpg

 

pc150050ii7.jpg

 

2063-014 prije revizije

 

pa070026bg8.jpg

Link to comment
Share on other sites

pohvale i od mene, zadrtog EMDljupca. Prvi putopis na kojem sam uživao u doslovno svakoj fotki :wink:

 

negoo... netko je jednom rekao da je jedini plavi Kennedy 015 a eto i 033 je bila :cry: Jel ipak bilo još plavih Kennedyja?

#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Link to comment
Share on other sites

Zašto mi se slike neće otvoriti??? :evil:

Hebiga ne mogu vidjet slike! :evil::evil:

Ali znam da su odlične :D

 

2061-011 je još uvijek bila u voznom stanju, kao i 015 koja se nazire

u pozadini.

Da mi je to vidjeti... :(

 

također križanje u Ličkoj J., ali sada na povratku. vozna lokomotiva je 2061-011

...ne vidim - hebiga :(:(

nedugo prije nego sam otišao u proljeće 2006., 011

je povučena iz prometa, a kolega mi kaže da odnedavno više ne vozi

niti 015.

Svaki puta kad ovo čujem oko srca me stegne... :(

Pitam se hoće li ikada više vozit??

 

Nego amtrak onaj video clip - vlak 61334 - to je zima 2006?

Link to comment
Share on other sites

15.12.2005., da budem ubojito točan. ne znam zašt ti neće, nije se nitko još dosad bunio :?

Link to comment
Share on other sites

Predivne slike Amtrack!

 

Da mi je vidjet Brenu kako juri po unskoj pruzi... :mrgreen:

Down around the corner, half a mile from here

Link to comment
Share on other sites

Da mi je vidjet Brenu kako juri po unskoj pruzi... :mrgreen:
A tek Brenu na ličkoj pruzi :D ili u Splitu...

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Uuu, daleko najbolje slike do sada. Svaka čast.

 

Nego, primjetio sam u Martin Brodu 2 turnerice na putničkom vlaku, i ŽFBH 661-300 na putničkom. Dali to znači da ima putničkog prometa na Unskoj pruzi između Knina i Bihaća?

Link to comment
Share on other sites

Ovim slikama si dirnuo u mnoga srca, čak si i neke elektorljupce pridobio na stranu EMD-a.

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

ne, nije putnički vlak. nego jedan pulman ide ujutro prvim teretnim vlakom u kojem je kolodvorsko osoblje za kolodvor Ličko Dugo Polje, koji je jedini zaposjednuti kolodvor na dionici Knin-Martin Brod, a ujedno i naša strana granice. također ide i dio našeg osoblja u Martin Brod, vlakovođa i pregledač vagona mislim.

jer, unskom prugom inače nema prometa. evo sad u ovom trenutku

onuda ne voze vlakovi, nego je promet išao onuda jedino za vrijeme

većih zatvora na Ličkoj pruzi. eventualno ako bi iz Bosne išla kakva

rudača na brod u Šibenik. a kada bi se promet otvarao onda bi se nosila

kompletna oprema, od telefona pa nadalje..to je sve opustošeno, devastirano, nigdje ničeg, ko da je jučer bio rat.

Link to comment
Share on other sites

Amtrak, nadam se da si svjestan koja je to čast biti na Kennedyju :kul

Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

evo polako postajem svjestan. makar imaju katastrofalno malu upravljačnicu, ovak otprilike 1,5x2,5m najviše. ali nepoderive jesu, čak i mirne u radu, bez vibracija, imaju dobre kočnike u usporedbi s turnerom, za svoje vrijeme bile su space shuttle.

Link to comment
Share on other sites

Pusti upravljačnicu - stroj je stroj :kul

Evo, nažalost više i ne voze (možda provoze :D ), nego kolko si uopće bio na njima?

Kolko jesi da jesi, kako se kaže-bolje išta nego ništa.

Meni je čast samo ući u upravljačnicu... ma zapravo čast mi ju je samo vidjet... Legenda

Link to comment
Share on other sites

ajde hvala vam. da sam znao da će svi bit toliko oduševljeni, bi prije stavio.

 

slike s unske pruge su sredina 2005. i početak 2006.

 

a na 2061 sam bio kojih desetak puta, možda i više, nekad

i par tura za redom. nešto na 015, a nešto na 011. ali sjećam se

da sam na 011 jedanput išo u ogulin a na povratku mi je stari dovezao

bicikl iz zagreba pa sam ga furao u kljunu gdje je nekad bio parni generator. sad je to veliki prazan prostor, unutra bi se mogla komotno soba napravit

Link to comment
Share on other sites

prijevoz sastavljene skretnice iz ZG Borongaja (radiona u Trnavi, MOJ KRAJ!!),

 

I moj kraj :P:P

 

Tamo gotovo da dežuram. A 2063006 se često vidi tam na putu prema Istočnom.

 

Još jednom sve pohvale :D

 

Nego, koliko je dugačak najdulji tunel na unskoj pruzi i nalazi li se u BiH ili kod nas?

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

po Dodatku knjižici voznog reda kojeg ima i na ovom forumu pod literatura, piše

da je najdulji tunel br. 15 "Tiškovac" vozeći se iz Martin Broda u smjeru Knina, a između kolodvora Lički Tiškovac i Bosanski Drenovac.

koliko se sjećam to je s naše strane.

ali to je samo što se tiče dionice Martin Brod-Knin. s one bihaćke strane

definitivno ima i duljih tunela..

Link to comment
Share on other sites

Fenomenalne fotke ... zaista prava šteta da se jedna takva pruga ne uredi i ne koristi više ... :(

Link to comment
Share on other sites

zaista prava šteta da se jedna takva pruga ne uredi i ne koristi više ... :(

 

Hehe, zbog takvog razmišljanja jedan me na Forumu proglasio ''jugonostalgičarem''. :mrgreen:

Dakle, oprez u izjavama.

Usput, pridružujem se čestitkama na još jednom sjajnom putopisu.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

navodno dolje negdje ima super pastrva za nabavit, a jeftino. nisam išao

ali dečki su često znali uzimat

IMA!!! U mjestu Suvaja, nekih 1km od izvora Une (stavim sliku ribogojilišta kad dođem doma)

 

sve je to lijepo, ali ipak se ne mogu otet dojmu da je ona bihaćka strana ljepša. gledajući na kartu, dalje od Kulen Vakufa pruga konstantno ide

uz Unu, tuneli, mostovi..tko zna kako je to slikovito. volio bih i to jedanput vidjet, možda tko ima kakve slike?

Ja sam pokraj Unske pruge odnosno pokraj slapa Štrbački buk bio 2003

i 2004 godine, slike su u temi o Unskoj pruzi.

http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?p=79092&highlight=%8Atrba%E8ki+buk#79092

 

Inače ove Tvoje slike su...

Naježio sam se gledajući ih.

Pa gdje si ih dosad skrivao, čovječe?!?

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, zbog takvog razmišljanja jedan me na Forumu proglasio ''jugonostalgičarem''. :mrgreen:

 

Hello Stanley!!

Znaš onu. U tunelu, u sred mraka, sija zvijezda...

Ma zajebavam se. Nadam se da se ne ljutiš. :) Pruga je opće jugoslavensko dobro, ali je prelijepa. U Principu za vrijeme rata je prolazila čak kroz ti države!!!!!

 

Kao djete sam putovao Unskom prugom. Sjećam se da su cijelo vrijeme oko Une mostići i tuneli. Ludnica, bilo je to divota gledati. Samo bilo je davno i imao sam malo godina i gotovo se ničega ne sećam. No ipak sjećam se jednog događaja. Bio sam u vlaku "Dalmacija express" koji je kretao s GL.Kol. u 10:00. Bio je jako dugačak i svi vagoni su bili zeleni na čelu s ASEA-om!! Išao je s 2A preona, čini mi se, i to u smjeru Čulinca na Resnik. Kada je vlak došao u Bosanski Novi na ASEA-u su prikopčali 661 i šibaj!!! Ajme kako je parala!!!! Mučila se preludo. Voli bih znati zašto. Penje li se pruga nakon Bosanskog novog! Zašto nisu dodali još jednu ASEA-u????

Link to comment
Share on other sites

Ma zajebavam se. Nadam se da se ne ljutiš. :) Kao djete sam putovao Unskom prugom. Sjećam se da su cijelo vrijeme oko Une mostići i tuneli. Ludnica, bilo je to divota gledati. Samo bilo je davno i imao sam malo godina i gotovo se ničega ne sećam. No ipak sjećam se jednog događaja. Bio sam u vlaku "Dalmacija express" koji je kretao s GL.Kol. u 10:00. Bio je jako dugačak i svi vagoni su bili zeleni na čelu s ASEA-om!! Išao je s 2A preona, čini mi se, i to u smjeru Čulinca na Resnik. Kada je vlak došao u Bosanski Novi na ASEA-u su prikopčali 661 i šibaj!!! Ajme kako je parala!!!! Mučila se preludo. Voli bih znati zašto. Penje li se pruga nakon Bosanskog novog! Zašto nisu dodali još jednu ASEA-u????

 

Hehe, a kaj bi se ljutil. Kam bi došli kad bi se počeli duriti na sitne zajebancije... :mrgreen:

Pruga se, koliko pamtim, laganini penje već od Majura/Kostajnice i dalje uzvodno uz Unu, ali uspon nije prevelik. Mislim da je V/max nakon rekonstrukcije i elektrifikacije pruge podignuta s 50 na 75 km/h. Više znaju dečki koji su onuda vozili, ili još voze.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

U Principu za vrijeme rata je prolazila čak kroz ti države!!!!!

 

Mislio sam na tri, broj 3. komada tri!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, zbog takvog razmišljanja jedan me na Forumu proglasio ''jugonostalgičarem''. :mrgreen:

Dakle, oprez u izjavama.

Usput, pridružujem se čestitkama na još jednom sjajnom putopisu.

Hehe, hvala ti na upozorenju :mrgreen:

 

Srećom, mnoge pruge na našim prostorima su u zadnjih više od sto godina nadživjele i ratove i države ... i usprkos tome i dalje plijene ljepotom, kao što se vidi i iz ovih amtrakovih fotki ... :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...