x-type Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 netipično za mene - objavljujem slike koje su napravljene jučer slike nisu ništ spektakularno tak da ak nemate brzu vezu, nema potrebe za čekanjem da se učitaju jer uglavnom prikazuju granje, koprive i poljske puteve. ali bilo je jako vruće, koprive su pekle ko lude, a bio sam gladan ko pas tak da je bolje da se divite uratku naravno, posebna zahvala kolegi 2041024 koji je također prošao kroz sve te koprive sa mnom (al on nije ostao bez ručka radi slikanja granja ko ja ) početak u Bjelovaru nismo slikali, ostavili smo to za povratak, al nam se niej dalo. 2041 to može svaki dan poslikat pa njega tražite prve dvije slike prikazuju - travu. dakle, to je nekih 500tinjak metara od skretnice na kojoj pruga počinje, preciznije, Ulica Ivana Gregurića u bjelovarskom naselju popularno zvanom Jošine. do prije desetak godina ulica je prelazila preko nasipa i bile su vidljive tračnice, al su preuređenjem ulice nasip razorili da cesta ne ide prek brda za bezveze. prva slika je u smjeru izlaza iz grada i nasip tu prolazi kroz vrtove i šljive rastu po njemu. tu od pruge nema ni p, al do 1993. (ili 1992.) tu je bio žcp u Malim Sredicama (južni dio Bjelovara). cesta je imala dupli zavoj u kojem je sjekal prugu. kak je napravljena južna obilaznica, to je sve otišlo u povijest. inače, tu sam često kao klinac s pokojnim djedom bauljao i tražio ostatke pruge. btw, to je još nekih 500 metara od prethodnih slika. zanimljivost prva: most preko rječice Bjelovacke na ulazu u prigradsko naselje Brezovac. (još nekih 250 m iza prethodnog mjesta) sad smo već poodmakli od grada. selo Galovac, ostaci žcp-a. 2041024 je primijetio da su tračnice neobično uske. na nasipu pruge danas se nerijetko nalaze poljski putevi ovako izgleda flora, tj. nasip u Patkovcu. žcp je povijest pa ga nismo slikali. vidljiv je mostić preko grabe uz nekadašnji žcp (također Patkovac) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 slike nisu ništ spektakularno Kako nisu, već onaj prvi most je dovoljan da opravda ovakvu misiju! (što će tek biti dalje !) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Oooo, vidim da su se počele raditi lijepe reportažice, sve na mom tragu! Što reći nego samo: Hrabro naprijed!!!!! Daj još slika! Nemoj stati samo na ovome! Fotić u ruke i slikati sve živo i mrtvo u bližoj i daljoj okolici. Od nas ćeš dobiti samo riječi pohvale . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted August 16, 2007 Author Share Posted August 16, 2007 razmišljamo da li da odemo u Severin poslikati još jedan žcp ili ne. ipak idemo. a kad tamo iznenađenje: osim žcp-a nalazimo bivšu staničnu kuću! meni je posebno zanimljiva daska na kojoj je nekad stajao naziv stanice u Severinu nailazimo i na prvi prag na trasi nasip u smjeru Drljanovca i V. Pisanice i u smjeru Patkovca žcp na ulazu u Veliku Pisanicu mislimo da je ovo zgrada nekadašnjeg kolodvora Velika Pisanica. arhitektura podsjeća na željezničku. zgrada je posve obnovljena i danas su to prostorije neke firme. utovarna rampa u Velikoj Pisanici. iza se vidi i nekakvo skladište s nekim natpisom koji nismo uspjeli dešifrirati. čini nam se da je Velika Pisanica imala 3 kolosijeka. šnjofajući uokolo, u zgarištu nalazim na udaljenost od Bjelovara po šumi Kukavica mi se nije dalo bauljat, iako bi se moglo naći vjerojatno zanimljivih stvari unutra. zato smo već u Velikom Grđevcu (s druge strane šume). Grđevac potpuno razočarava jer nismo našli ništ interesantno. čini nam se da smo vidjeli nekakvu kućicu koja bi mogla bit nekadašnja stanica, al unutra netko živi i nije uz cestu. evo vam fotak grđevačke flore na nasipu i nekakvo skladište koje je moralo imati veze sa željeznicom. između Grđevca i Pavlovca nalazi se nekakva kao dolina rijeke Česme i ostaci mosta preko same rijeke. konstrukcija je vjerojatno bila zanimljiva jer prema mojoj procjeni, most je bio predug da bi bio obični konzolni pa je vjerojatno postojala nekakva rešetkasta konstrukcija, onda sam na nesreću ja ugledao nekakav beton u granju i koprivama. za svaku opeklinu kopriva sa slike Stanley svakom plaća po pivu riječ je o zanimljivom mostu preko nečega. valjda je nekakav potočić tekao. uz najbolju volju nismo mogli naći motiv da se probijamo do vrha nasipa (koji je tu visok neka 3-4 metra) ovo je žcp između Pavlovca i Dražice. tu je bila stanica Pavlovac i odvajanje pruge prema Grubišnom Polju i nečemu gdje se spajala s daruvarskom prugom (valjda Bastaji, nisam ziher). postojala je mogućnost da obiđemo i tu trasu, al to ćemo drugi put. dakle, tu je zanimljiv dvokolsiječni žcp lijevo u granje ode odvojak prema Grubišnom Polju, ravno o putu prema Banovoj Jarugi a ovo je negdje ni sam ne znam gdje. između Palešnika i Velikog Pašijana Zdenčac i Garešnički Brestovac. tu nalazimo zanimljiv industrijski kolosijek. sam kolodvor je očito bio povelik. ovo nije industrijski, to je baš pruga ovo mi se opako čini da je komad tračnice ostao i da si je netko napravio na njoj klizna vrata jer se otprilike podudara s mejstom di bi tračnica trebala prolazit još malo tog industrijskog kolosijeka nasip u Garešnici. osim malo tucanika, u Garešnici ne postoji baš ništa zanimljivo vezano uz nekadašnju prugu. ovo nam je arhitektonski ličilo na nekadašnju kolodvorsku zgradu Kaniška Iva: dupli žcp, valjda je bio nekakvi odvojak na ribnjake u Kaničkoj Ivi nalazimo iščupane pragove i tucanik govori da je tu stvarno bila nekad pruga odmah nakon mosta preko Ilove je ulaz u Sisačko-moslavačku županiju i žcp. vidiš, nismo se sjetili potražit most preko Ilove trasa pruga na istom mjestu i to je to. još je par km do Banove Jaruge (jedno 4-5). nije nam se dalo tražit eventualne ostatke odvajanja i skretnicu. slike šveda iz Banove imate u temi Šveđani. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Evo i mog skromnog doprinosa ovom putopisu jer je kolega X-type već sve pokazao pa ću ja staviti još samo par slikica da se ne ponavljamo i ne budemo dosadni. Za početak još jedamputa most ali sa druge strane slikano iz auta! Malo ostataka nasipa ispred samog mosta Ovdje sam snimio tračnicu koja mi se čini poprilično tanja od današnjih naravno radi se o cpn-u u Galovcu Mostić u Patkovcu sniman s drugog kraja Još malo stanične zgrade iz Severina Još jednom žcp V. Pisanica I slike sa područja vjerojatnog bivšeg kolodvora V. Pisanica Pretpostavili smo da je ovo bio nekada nekakav magazin ili tako nešto! Nasip između V. Grđevca i Pavlovca Još malo "VRUČEG" mosta ili šta god to da bilo Dionica Palešnik-Veliki Pašijan Ovdje tračnice vode malo dublje u šumu U Garešničkom Brestovcu jedna zanimljivost Vidi se da je ovdje nekada bilo industrije i posla Ovo je slika nasipa u Garešnici ako se to može tako nazvati ali nekih većih tragova željeznice nije bilo I za kraj malo NEOSIGURANOG željezničko-cestovnog prijellaza sa dva kolosijeka ili jednim i pol i trase pa čak i ostataka infrastrukture u Kaniškoj Ivi Toliko od mene za sada! Ali biti će još samo dok uhvatim vremena i odem snimiti postojeći dio kolosijeka iz bjelovarskog kolodvora! Pozdrav i nadam se da ćete uživati mi stvarno jesmo!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Dobar posao, ipak nisu bile samo koprive, granje i drač na ovim slikama. Za koprive vele da pomažu kod reume, tak da se nemate kaj žaliti. Quote Ako Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Sjajno !!! Izuzetno zanimljiva reportaža, vrijedna svake koprive koja vas je pronašla. Iako je prošlo jako puno godina od ukidanja pruge, ostalo je još dosta tragova za ovakva interesantna istraživanja. Zgrade su još tu, mostovi također, a čak je i rasputnica u Pavlovcu ostala gotovo sačuvana. Svaka čast, dečki Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Dečki, svaka čast na trudu i na fotkama. I, naravno, na super reportaži. Biti ću slobodan dodati nekoliko opaski. Šteta je da niste imali (? - pretpostavljam) popis bivših službenih mjesta, tj. kolodvora i stajališta, radi lakše orijentacije i potrage za ostacima. Ja ću ih rekonstruirati po sjećanju. Dionica BJELOVAR - PAVLOVAC-DRAŽICA: - Galovac - Kokinac - Severin - Bulinac - Velika Pisanica - Veliki Grđevac - Česma - Pavlovac-Dražica Dalje prema Garešnici ne znam, osim što se sjećam da je postojao kolodvor (možda stajalište) Hercegovac-Trnovitica Pruga PAVLOVAC-DRAŽICA - BASTAJI (danas Maslenjača): - Veliki Zdenci - Grubišno Polje - Ivanovo Selo - Bastaji Sva službena mjesta na ovoj pruzi bila su kolodvori. U Velikim Zdencima kolodvor se nalazio na ulazu u naselje iz smjera Bjelovara, odmah pokraj onog industrijskog objekta (ne znam što je to, ''Zdenka''?, a imao je tri kolosijeka. Tragovi pruge i kolodvora morali bi se naći i u Grubišnom Polju (dio trase dobro se vidi s nadvožnjaka na cesti prema Virovitici), a na kolodvoru Ivanovo Selo bio sam pred tri godine. Zgrada je vrlo dobro očuvana i danas služi za stanovanje, a dobro se vidi i trasa kolosijeka. Autom se može spustiti do samog kolodvora, iako je prilazni put zemljani i jako ''kvrgav''. I još nekoliko dodataka: - Kada vam bude usput ne bi bilo loše slikati bivši kolodvor Bulinac. Do njega se stiže skretanjem sa glavne ceste Bjelovar - Daruvar u smjeru Nove Rače. Zadnji puta kad sam bio tamo (doduše, ima tome dvadesetak godina) desno tj. zapadno od ŽCPR lijepo su se vidjela 2 kolosijeka, a na zgradi je stajala ploča s nazivom kolodvora. Vjerujem da je zgrada još čitava. - Ne vidim da ste slikali nasip i mjesto gdje je nekada pruga prolazila iznad ceste Bjelovar Daruvar. Mislim da je to između Velike Pisanice i Velikog Grđevca. Jesu li taj nasip u međuvremenu maknuli? Nekako mi se ne čini vjerojatnim, bio je vrlo visok i dugačak. - Most preko Česme bio je rešetkasto-lučne konstrukcije. U to sam siguran, jer sam često prolazio tuda, a most se dobro vidio s ceste. - Što se tiče kopriva i pive, vidi se da niste bili u izviđačima. Na ovakve ture kreće se prikladno opremljen (duge hlače, košulja dugih rukava i visoke cipele, a može i mrežica protiv komaraca, mlatilica protiv obada i ostale leteće gamadi, serum protiv zmijskog otrova, suha hrana za dva dana, zaliha vode... + busola i specijalka). Pivo ste od mene svakako zaslužili, bez obzira na koprive, pa se nadam da ćemo se u skoro vrijeme sresti i izravnati račune. To bi bilo sve od moje malenkosti za ovaj put. Još jednom bravo, zaslužujete sve čestitke za ovaj lijepi putopis i prisjećanje na jedan, nažalost zaboravljeni, dio povijesti željeznice u Hrvatskoj. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Ne, ne mogu izdržati! Moram se opet oglasiti! Jaaaako dobro, odlično, pet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Bravo dečki, svaka čast na trudu. Vrijedilo je navozati se, vrijedilo je izdržati svako peckanje koprive, svaki ubod insekta. Jedino bih malo iskritizirao kolegu 2041024 koji je stavio ogromne fotke zbog kojih sam morao scrolati do iznemoglosti ne bih li vidio kompletne slike i pročitao komentare drugih kolega. Stoga, 2041024, ukoliko još možeš editiraj odnosno smanji slike! Ako nikako drugačije u dogovoru s administratorima! I ne stavljaj nikada više tako velike preklinjem te... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted August 17, 2007 Author Share Posted August 17, 2007 Šteta je da niste imali (? - pretpostavljam) popis bivših službenih mjesta, tj. kolodvora i stajališta, radi lakše orijentacije i potrage za ostacima. Ja ću ih rekonstruirati po sjećanju. Dionica BJELOVAR - PAVLOVAC-DRAŽICA: - Galovac - Kokinac - Severin - Bulinac - Velika Pisanica - Veliki Grđevac - Česma - Pavlovac-Dražica Dalje prema Garešnici ne znam, osim što se sjećam da je postojao kolodvor (možda stajalište) Hercegovac-Trnovitica nismo imali i o tome smo pričali kak bi bilo dobro da imamo. išli smo više po njuhu gdje bi moglo bit kakvih ostataka. za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga. - Kada vam bude usput ne bi bilo loše slikati bivši kolodvor Bulinac. Do njega se stiže skretanjem sa glavne ceste Bjelovar - Daruvar u smjeru Nove Rače. Zadnji puta kad sam bio tamo (doduše, ima tome dvadesetak godina) desno tj. zapadno od ŽCPR lijepo su se vidjela 2 kolosijeka, a na zgradi je stajala ploča s nazivom kolodvora. Vjerujem da je zgrada još čitava. zapravo smo u Bulincu zastali, ali nismo vidjeli ništa zanimljivo samo ostatke nasipa kroz vrtove pa nam se to nije učinilo zanimljivim. a kolodvorska zgrada nam je nekak promaknula ak postoji - Ne vidim da ste slikali nasip i mjesto gdje je nekada pruga prolazila iznad ceste Bjelovar Daruvar. Mislim da je to između Velike Pisanice i Velikog Grđevca. Jesu li taj nasip u međuvremenu maknuli? Nekako mi se ne čini vjerojatnim, bio je vrlo visok i dugačak. khm, jes da smo malo brže prošli kroz šumu, ali sam se ja ipak zgledao ne bih li vidio ostatke nasipa. pretpostavljam da po njemu danas ide šumski put, vjerojatno tamo di je unproforov punkt bio u ratu. - Što se tiče kopriva i pive, vidi se da niste bili u izviđačima. Na ovakve ture kreće se prikladno opremljen (duge hlače, košulja dugih rukava i visoke cipele, a može i mrežica protiv komaraca, mlatilica protiv obada i ostale leteće gamadi, serum protiv zmijskog otrova, suha hrana za dva dana, zaliha vode... + busola i specijalka). Pivo ste od mene svakako zaslužili, bez obzira na koprive, pa se nadam da ćemo se u skoro vrijeme sresti i izravnati račune. jebo te led sunce je pržilo preko 30, kakvi dugački rukavi!?!? btw, vidim da mi je kolega baš lijepo uslikao noge na zadnjoj slici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 jebo te led sunce je pržilo preko 30, kakvi dugački rukavi!?!? Hehe... Negdje sredinom osamdesetih bio sam, po običaju, na godišnjaku u Somboru. Pokojni tast i ja krenuli smo na pecanje na tzv. Ministarske bare (hadzibane zna gdje je to). Bilo je vruće kao u paklu, preko dana 36 u hladu. Dok smo prolazili kroz šumu između benta (nasipa) i jezera ja sam obukao ''tankericu''(!) i navukao kapuljaču na glavu(!), jer su oko nas zujale milijarde komaraca. Nikada nisam doživio nešto slično, doslovce su nam u rojevima ulijetali u nos i uši. A kada me tast, isto tako pakleno vrućeg dana, pozvao da mu pomognem otresti dudove za rakiju, obukao sam duge hlače i košulju dugih rukava, te nabio na glavu kapu, jer je mojih ''omiljenih'' gusjenica (dudov svilac) bilo tri puta više nego dudovih plodova i padale su po meni poput tuče. Drugim riječima, tko želi u akciji proći neuboden/nepofuren, mora se malo i (s)kuhati. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Prihvačam kritiku i nadam se da se neće ponoviti!!! još jednom SORRY!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Odlična reportaža o još jednoj nestaloj i zaboravljenoj željezničkoj pruzi. Vaš trud se isplatio. Posebno su me oduševile slike staničnih zgrada Velika Pisanica i Garešnica. Kada se te stare zgrade obnove onda stvarno bljesnu u punom sjaju. Iako više ne služe prvobitnoj namjeni još uvijek svjedoče da su nekada ovdje prolazili vlakovi i tisuće i tisuće ljudi ovdje počinjalo i završavalo svoje putovanja. Pitam se koliko ovakvih i sličnih staničnih zgrada, devastiranih i poluporušenih ima širom Hrvatske ? Pozdrav iz Osijeka ! Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Pitam se koliko ovakvih i sličnih staničnih zgrada, devastiranih i poluporušenih ima širom Hrvatske ? Ima ih zasigurno još jako puno, ali zahvaljujući ovakvim i sličnim ekspedicijama (Stanley je upravo malo prije u zasebnoj temi najavio još jednu novu ), velik njihov broj će biti pronađen i ovjekovječen na ovom forumu. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga. Pogledao sam još jedanput vaš putopis (zbilja je gušt) i sjetio se da je između službenih mjesta Pavlovac-Dražica i Hercegovac-Trnovitica bilo stajalište Pavlovac-Ladislav. Nego, jeste li vas dvojica tamo 1. ili 2. rujna? Postoji mogućnost da izravnamo račune tj. da vam isplatim odštetu za one koprive. To ovisi o dogovoru s moja dva kompanjerosa, seabralom i Portosom. Mi polako radimo na planu putovanja tj. očevida, a nije isključeno da osvanemo u vašem dvorištu. Guknite, a detalje možemo preko PP. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted August 18, 2007 Author Share Posted August 18, 2007 za daljnje stanice ja bih rekao da su ovak išle: Hercegovac/Trnovitica, Palešnik, Garešnički Brestovac, Garešnica, Kaniška Iva, Banova Jaruga. Pogledao sam još jedanput vaš putopis (zbilja je gušt) i sjetio se da je između službenih mjesta Pavlovac-Dražica i Hercegovac-Trnovitica bilo stajalište Pavlovac-Ladislav. a jel ne bi Pavlovac-Ladislav bilo na kraku prema Grubišnom? ovak gledajući na kartu postoji i ta mogućnost. nego - jel se sjećaš možda je li bilo stajalište Zdenčac? Nego, jeste li vas dvojica tamo 1. ili 2. rujna? zasad nemam ništ u planu. javi negdje 30tog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Popis stajališta i kolodvora prema voznom redu 1957/58: Na dionici Garešnica-Banova Jaruga vlakovi ne voze, iako je ucrtana u mrežu pruga u navedenom voznom redu. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Hmm, zaista sam krivo smjestio stajalište Pavlovac-Ladislav, ali je bitno da je postojalo. Uostalom, za nekoga tko sipa podatke iz glave tj. po sjećanju nisam puno ni fulao. Stajališta Rašenica u zadnjim godinama prometa nije bilo. A pruga Banova Jaruga - Garešnica izgrađena je puno kasnije (čak mislim u vrijeme kada je ostatak mreže ukinut) i služila je, koliko znam, samo za teretni promet. Dobro bi nam došao vozni red iz šezdesetih (1962.-66.). Ima netko da skenira i stavi na Forum? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Da vam nadopunim temu: Jučer smo poslikali dio onoga što ste vas 2 propustili. U gustišu ostaci nasipa željezničkog nadvožnjaka preko ceste Daruvar-Bjelovar Malo dalje ostaci nasipa s upornjacima bivšeg nadvožnjaka preko kanala Zgrada bivšeg kolodvora Bulinac koji je imao 2 kolosijeka Za kraj poklon x-typeu (Stanley me nagovorio a j... onog tko se ne da nagovoriti) Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Putopisi od jučer se polako pripremaju, ali kad smo već spomenuli Bulinac: 1. Do jučer nisam imao pojma da takvo mjesto uopće postoji 2. Osim kolodovora, tu je osim nas bilo još dosta živih bića (za razliku od drugih mjesta koja su bila prilično pusta). Na primer: - koze (umjesto Portosa, njima se bavila njihova čuvarica, i pas: A Portos nije bio ni svjestan da su mu iza leđa ovce sve dok nije došao ostatak ekipe: 3. Jedna slika iz Pizzerie "Bilogora" je već na forumu, a druga pokazuje zavjese u istom objektu: 4. Kvaliteta ćevapćića se nažalost ne može pokazati pravom slikom, nego samo ovako: Srećom, postoji i pa se nekako preživjelo! Želim(o) svima ugodan vikend Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 I još nešto: Da ne bi mislili da smo gledali samo u zemlju, na nebu iznad Bulinca se pojavilo i ovo: Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Za kraj poklon x-typeu(Stanley me nagovorio a j... onog tko se ne da nagovoriti) Hehe... U ove koprive x-type nije mogel upasti, jer nije bil na lokaciji (Veliki Zdenci). I tak u znaku ove plemenite biljke (korisne protiv reume) dojde i moj 1.500-ti post. Rekel bi da nije loše za godinu dana. Ja se nisam štel pofuriti, jer nemam reumu. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErrAseR Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 ovaj Portos me svako malo iznenađuje pred ljeto zeme oštrodlaku živinu, a sad pred zimu dugoglaku... kad malo bolje razmislim nije ni on tak bedast Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 ovaj Portos me svako malo iznenađuje pred ljeto zeme oštrodlaku živinu, a sad pred zimu dugoglaku... kad malo bolje razmislim nije ni on tak bedast Nisam ja zel nikakvu živinu. Sasvim dovoljan mi je bio 6-dnevni boravak curinog mačka u Zaprešiću Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.