crhav Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Lijep putopis, uvijek interesantan. A tako i stalno, intersantna ta stanica Moravice....(bar za mene)....kakva je tek morala biti za vrijeme "pare", sve one "malletice" JZ32 sto su tamo dolazile. Pa onda sve druge imponentne lokomotive i do zadnjih "unrinih". Gledam onu okretnicu za lokomotive pa mi se cini mala! Kako su okretali velike kao JZ32? Velimir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltazar Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Super putopis. Eto, nisam znao da je kolodvor toliko velik. Nego, gledam one dvije upregnute ASEA-e na slici i pitam se, da li nije trebao biti prvi pantograf uključen na drugoj lokomotivi,a ne zadnji, pošto su odmah iza lokomotive cisterne zakačene? Pitam samo, ne vrijeđam . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Gledam onu okretnicu za lokomotive pa mi se cini mala! Kako su okretali velike kao JZ32? Pa nije ona baš ni tako mala... 32-ka je bila dugačka 14,5 metara. U najgorem su ju mogli okrenuti bez tendera (svrabljivo, ali kad se mora...) Trebalo bi potražiti, nekoć je negdje na 4umu bila lista kolodvora s okretaljkama. Možda pišu dimenzije Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 15, 2014 Author Share Posted March 15, 2014 ... Jedino mi nije jasno šta si ovime htio reći ... je li tu slučajno postavljena ista fotka ili su one samo jako slične, pa trebamo tražiti 5 razlika između gornje i donje Mea culpa ... kad sam skužio bilo je gotovo i više nisam mogao editirat post. Poslat ću ti ispravan link na PP pa napravi zamjenu. Vjerovatno da, ali ih je sve manje i manje. Kad sam onomad (prije nekih 5 godina) šalabazao po kolodvoru, bilo ih je puno više... Jel' tako ... i meni se čini da ih je prije bilo kud i kamo više nego sad! ***** Što se tiče okretnice, neznam odakle mi podatak, ali čini mi se da je ta okretnica promjenjena. Ovaj podatak nemojte uzet zdravo za gotovo jer lako je moguće da sam u krivu!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Mea culpa ... kad sam skužio bilo je gotovo i više nisam mogao editirat post. Poslat ću ti ispravan link na PP pa napravi zamjenu. OK, to je sad sređeno. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Netko će sigurno znat, čemu služe ova dva transformatora? ... Moguće za grijače skretnica ... al trebalo bi vidjeti i ostatak instalacije (tj. kam vode oni kablovi ispod trafoa). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 15, 2014 Author Share Posted March 15, 2014 Moguće za grijače skretnica ... Ne sigurno! Za grijanje skretnica koristi se plin i na gotovo svim goranskim kolodvorima postoje stanice sa po nekoliko boca butana (valjda je butan) i ti grijači su poput slova U i protežu se cijelom duljinom jezičaca. Imam ja to i snimljeno al' trenutno nemogu (odmah i sad) nać ... ****** Našal sam nešto ... ovo je na izlazu iz Fužina prema Lokvama... Zeleno je "plinska stanica" a crveno su grijači skretnica ... bi rekli po domaću šparhet vulgaris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Ne sigurno! Za grijanje skretnica koristi se plin i na gotovo svim goranskim kolodvorima postoje stanice sa po nekoliko boca butana (valjda je butan) i ti grijači su poput slova U i protežu se cijelom duljinom jezičaca. Ne bi bio toliko siguran. Na potezu od Moravica do Škrljeva je do 31.12.2013. trebala završiti ugradnja sustava električnog grijanja skretnica. Dokle je to došlo na terenu s obzirom na zimsko vrijeme ne znam, ali eto povoda za još jedan izlet do Moravica, uz obraćanje pažnje na skretnice. Šema električnog grijanja kolodvora Drivenik, po kojoj mi se čini da su na spomenutoj fotki upravo trafoi za grijanje skretnica. Zanimljivo da je skretnica (6) koja vodi na 4. kolosijek iz smjera Rijeke grijana, dok ona iz smjera Moravica (4) nije. P.S. Raspisan je natječaj za ugradnju električnog grijanja od rasputnice Delta do Vrbovskog, ako će sve biti u roku od 30.6.2016. nema više grijanja na plin na riječkoj pruzi. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Fužine i Lokve imaju ugrađene sustave električnog grijanja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Jesam lepo napisal: ... al trebalo bi vidjeti i ostatak instalacije (tj. kam vode oni kablovi ispod trafoa). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Mea culpa ... (moram nać smajlića da više to ne kuckam ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 ... (moram nać smajlića da više to ne kuckam ... ) Može 'vako ... ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Hvala za zanimljiv izvještaj! Mnoge se čistine i proplanci čiste od drvene građe stradale od leda. Ak ništ drugo, bude novih zanimljivih lokacija za fotkanje željezničkih pejzaža. Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.