Brunoh Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Krajem mjeseca listopada s jednim našim forumašem odlučio sam se pogledati kakvo je stanje na slavonskom Vc koridoru.. B 741 vlak za Vinkovce Strizivojna Vrpolje. Vlak je kasnio 10 minuta zbog vožnje po nepravilnom kolosijeku, pa je i automatski brzina sa 160 smanjenja na 100 kmh.. Ode put Vinkovaca Nekih 10-tak minuta čekamo IC 258 vlak iz (Sarajeva) Slavonskog Šamca koji danas na iznenađenje ima minimalno kašnjenje.. U sastavu ima 2 HŽ vagona umjesto MAV i ŽRS vagona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Stajalište Budrovci. Budući da smo brzi vlak, do Osijeka stajemo samo u Đakovu.. Nekih 3 km prije Đakova počinje ograničena brzina sa 30 kmh jer remont nije dalje rađen Pruga je u katastrofalnom stanju, za koridor neodgovarajuća.. Pružne oznake su jako izbljedile i zahrđale, tako da se na padokazu nisu mogle pročitati brojke, ali vidi se da usponi nisu mali.. Pogled na đakovačku katedralu. Najviši biser u ravnici.. Vlak jednostavno gmiže prugom U kolodvoru Đakovo je jedinstvena rampa, koju skretničar ručno zaokreće ne cestu.. Kolodvorska zgrada Prolazni kolosijek je, mislim, u gorem stanju nego onaj u Budinšćini.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Ajde, barem kolodvor nije mrtav, nego ima teretnog prometa Na izlasku iz kolodovra. Uvije mi je zanimljivo vidjeti jablan u Slavoniji.. Prilazni signal Neravan teren u okolici Đakova Pruga na ovom mjestu presjeca ribnjak Stajalište Viškovci Od onog mjesta gdje pruga presjeca ribnjak, pruga je u stalnom usponu, do ovdje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Brzina je ponovo 100 kmh Prolazimo stajalište Semeljci Dobra brzina je, ali zato je svo lišće u zraku Stajalište Lipovac Koritna Stajalište Vuka Stajalište Dopsin Ulazimo u kolodvor Vladislavci. Ne sjećam se kad je remont bio izveden, ali znam da već ima dosta godina.. Da od onda nisu mogli obnoviti ovaj kratki kolodvor.. Već godinama vlakovi ovdje moraju usporavati sa 100 kmh na 20 kmh.. Jojojoj.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 13, 2011 Author Share Posted November 13, 2011 Stajalište Čepin Ulazimo u Osijek Interesantne boje vlakova, samo još fali neki zeleni.. Skretničar u kolodvoru Darda ručno daje ulaz vlaku Kolodvorska zgrada Darda Stajalište Čeminac Kolosijek je u najboljem stanju Približavamo se Belom Manastiru. Naravno ni ovaj kolodvor još nema ulazne signale, pa ide ručni ulaz.. Prvi dojam, malo gora pruga od ličke, samo to nitko ne spominje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted November 13, 2011 Share Posted November 13, 2011 Vozikaš se po našim krajevima i ne javiš se da se malo zajedno provozamo, ili da te počastimo sa pićem.Sramotno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Taj puta sam bio najkraće u Osijeku do sad - samo u prolazu, tako da se nisam javio.. Beli Manastir, dolaz IC vlaka 258 Lokomotiva ide okolo, a ovdje zatečemo mađarsku lokomotivu na teretnom vlaku. U zadnje vrijeme srećem samo ove ružne lokomotive Ima neko bruto za Poljsku. U daljini se vidi vlak od Swietelskog. Tko zna gdje su bili i što su radili? Pogled u smjeru Magyarbólya. Desni kolosijek je vjerojatno nekadašnji odvojak za prugu prema Batini? Sada se koristi samo za deponiranje vlakova Kao npr. ovo jer se mora osloboditi jedan kolosijek da može okolo mađarska lokomotiva koja će doći sa IC 259 Odlazimo do trgovine na nedalekom trgu. A oko mi se zaustavlja na ovim gusto posađenim brezama Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 U daljini se vidi vlak IC 259 koji kasni samo 5 minuta. Kak sam već napomenuo, kolodvor nema ulaznih signala, pa skretničar dizanjem zastavice pušta vlak u kolodvor Rasha, jel ovo najkraći IC vlak u Europi? U kolodvoru se tovari repa za Viroviticu. Iznenadio me ovaj pojam: direktna repa. Čuo sam za šećernu repu, ali za direktnu još ne. Možda postoji kakva repa koja presijeda? Zbog štrajka strojovođa na ŽRS moralo je doći do nekih promjena u prometovanju garnitura.. Na području HŽ-a moraju voziti naši vagoni, a po MAV idu mađarski vagoni, tj. jedan.. Tako da su putnici morali presjedati u BM. Putnici koji put nastavljaju prema Budimpeši već sada kasne preko 50 minuta.. Lok ide okolo. Ako se neko sjeća, neki dan nas je ova loksa vukla od Murakeresztura do Pečuha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 Teretni za Osijek dolazi na otpremni kolosijek A ovako izgleda kolodvorska zgrada i kolodvorsko područje s druge strane Osijek dravski most Kolodvor Osijek Opa, kak se ovi Đakovčanci misle utrpati u dva vagona koji su već i onako dovoljno puni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 14, 2011 Author Share Posted November 14, 2011 U cijeloj Hrvatskoj je taj dana padala kiša, osim, ovdje na istoku gdje je vrijeme bilo povoljno Još nekoliko slikica sa neremoniranog kolosijeka oko Đakova Kako je kondukter rekao, dolazimo na glavnu prugu. Strizivojna Vrpolje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Taj puta sam bio najkraće u Osijeku do sad - samo u prolazu, tako da se nisam javio.. Pogled u smjeru Magyarbólya. Desni kolosijek je vjerojatno nekadašnji odvojak za prugu prema Batini? Sada se koristi samo za deponiranje vlakova Brunoh nas u zadnje vrijeme zatrpava nadasve zanimljivim putopisima prvo iz Mađarske a sada se prebacio na moj teren. Odlično to radiš, hvala ti i dođi nam još koji put i najavi se pa da se upoznamo i popijemo nešto u staničnoj "biblioteci". Na gornjoj slici sasvim desno ti je kolosjek koji je nekada išao prema šećerani "Belje" u B.Manastiru, nažalost šećerana je zatvorena i sad se repa iz Baranje, kao što si zabilježio, vozi za Viroviticu. Kolosjek na slici sasvim lijevo koji se završava u travi je nekada bila pruga prema Baranjskom Petrovom Selu i državnoj granici. Pruga koju spominješ, prema Batini odvajala se od pruge B.Manstir-Osijek, nakon par kilometara koliko je išla paralelno uz nju (izgledala je kao dvokolosječna pruga)u obližnjoj šumi i nastavljala prema Karancu, Kneževim Vinogradima i Batini i završavala na obali Dunava.... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1142007 Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Ček malo ; onaj teretni sa 026 ; da li mi se učinilo ili je došao iz Hungarie sa našom loskom ? Quote Samo 1.razred ! 1.'st class only ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Ček malo ; onaj teretni sa 026 ; da li mi se učinilo ili je došao iz Hungarie sa našom loskom ? Nije, učinilo ti se, Brunoh je napisao da su morali oslobodit kolosijek za IC 259, pa su ga izmaknuli na onaj desni kolosijek prema šećerani. Btw. Brunoh odličan putopis, samo nastavi, Osječani dajte nas malo razveselite fotkicama i s ove pruge, ne samo s kolodvora Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Bruno, Nadam se da neces zamjeriti, ali u naslovu putopisa pominjes i Slavonski Samac, ali ne vidjeh da si postavio i jednu sliku iz njega. Samo si u tekstu rekao da je Sarajevo - Budimpesta dosao iz S.Samca. A ja taman zeni rekoh: "Evo covjek bio u tvom Samcu" [ona je u njemu rodjena, a mi u Bosni zene iz tih krajeva od preko Save zovemo 'Precanke']. Pozz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Prekrasan prikaz pruga na ovim prostorima, pogotovo Vc koridora, do sada nisam primijetio mnogo putopisa koji s ovoliko detalja prikazuju stanje na pruzi Osijek-Strizivojna! Svaka čast! Btw. Brunoh odličan putopis, samo nastavi, Osječani dajte nas malo razveselite fotkicama i s ove pruge, ne samo s kolodvora Fotkicama čega? Putnički promet (osim IC 258/259 i "nagibnog" 550/551) sastoji se od 6 vlakova u jednom i 7 u drugom smjeru,a to su isključivo plavci. Teretni promet je slab, i pitanje je koliko ga se isplati čekati...možda napraviti koji putopis po kolodvorima i stajalištima na toj pruzi, ali nikako ne pješke (zbog opasnosti od kojekakvih sajli uz prugu)^^ Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Marco, Sl. Šamac dolazi na kraju, kao šećer, pa pokaži ženi aku je interesira kolodvor Izlazak iz Strizivojne je zanimljivo izveden, u obliku S krivine Dizel praši punim gasom.. U vlaku smo ja, kolega i jedno 30 stranaca koji putuju za Sarajevo U Kopanici-Beravcima se zaustavljamo zbog naloga. Vlak je na svakom prijelazu morao usporiti na 50kmh, ali ne se i zaustaviti. Križanje sa vlakom 6406 Sl. Šamac-Osijek Predsignal kolodvora Kopanica-Beravci Stajalište Sikirevci Prije kolodvora Sl. Šamac na kratkom djelu se vidi kolosijek koji nije remontiran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 Slavonski Šamac. Zbog štrajka strojovođa ŽRS, nažalost, nismo mogli vidjeti crvenu aseu. Tako da je vlak B 450 već spreman za polazak. Upravo je došao i autobus iz Doboja koji supstituira vlak.. Dizelka 013 ide okolo Neko češko bruto čeka na lokomotivu Bosna express za Doboj nalazi se iza kolodvorske zgrada. Bus također mijenja IC vlak 259 IC 450 za Beograd u sastavu ima 2 vagona. Jedan je od ŽS, a drugi od ŽRS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 (edited) Vrata na ŽRS vagonu se nisu mogla zatvoriti U Kopanici-Beravcima se zaustavljamo radi naloga. Ko da ga nije mogla napisati prometnica u Šamcu. Križanje sa vlakom 6407 iz Osijeka. Na S krivini kod Strizivojne U Hrvatskoj su samo dva kolodvora gdje se križaju dva koridora. To su Zagreb i Strizivojna Vrpolje.. B 450 ode put Vinkovaca i Beograda.. Primjećujemo skretnicu kakvog lika u signalnom pravilniku nema Vozni red u odlazu.. Ima se vlakova Uskoro dolazi vlak 10450 iz Sl.Šamca za Vinkovce. Reži je, pa ima prolaz.. Na kraju. Vlak B 748 sa brenom za Dugo Selo i Zagreb To je to.. Zaključili smo da je stanje na jednom bitnom koridoru dosta loše.. Bitno da se priča o autocesti dok se u prugu nisu nikad uložila neka sredsta do kraja.. Pozdrav Brunoh EDIT: u prethodnom postu ide B 450 a ne IC 450 Edited November 17, 2011 by Brunoh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted November 17, 2011 Share Posted November 17, 2011 (edited) Svaka ti čast na još jednom odlično odrađenom putovanju i putopisu sa njega Zanimljivo je vidjeti ovaj dosta nepoznati dio željezničke mreže, pogotovo ovaj prema Šamcu i šteta je da nisu dovršili ono kaj su najavljivali kad je remont počinjao, a bili su dosta glasni i optimistični i čak se je i elektrifikacija kompletnog koridora spominjala, a ovako mi to liči na stanje u Liki gdje je isto obnovljen samo kolosijek, a signalizacije nema, stvarno šteta Edited November 17, 2011 by ICE-3M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor 2110 Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Da malo dignem temu iz mrtvih. Neznam koliko vam je poznat susret mladih u Vukovaru; Dok smo bili tamo dan prije bili smo smješteni u Sikirevcima. Bilo je vrlo zanimljivo nisam uopće znao da tamo postoji pruga. Nažalost nisam ništa slikao jer nismo baš imali previše vremena, a ni sama pruga ne prolazi kroz Sikirevce. Što se tice ostaalog vidio sam kontaktnu mrežu i sa prjelaza se vidi jedan prostorni signal na izlazu iz stajališta Sikirevci prema Šamcu. Začudo signal je bio u finkciji tj. na njemu je svjetlilo "Slobodno". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2044 Posted May 2, 2017 Share Posted May 2, 2017 Da malo dignem temu iz mrtvih. Neznam koliko vam je poznat susret mladih u Vukovaru; Dok smo bili tamo dan prije bili smo smješteni u Sikirevcima. Bilo je vrlo zanimljivo nisam uopće znao da tamo postoji pruga. Nažalost nisam ništa slikao jer nismo baš imali previše vremena, a ni sama pruga ne prolazi kroz Sikirevce. Što se tice ostaalog vidio sam kontaktnu mrežu i sa prjelaza se vidi jedan prostorni signal na izlazu iz stajališta Sikirevci prema Šamcu. Začudo signal je bio u finkciji tj. na njemu je svjetlilo "Slobodno". Naravno da postoji, to je pruga M303 Strizivojna-Vrpolje - Slavonski Šamac - DG. Stajalište se teritorijalno nalazi u općini Velika Kopanica u zaseoku Beravaca (Crno Selo), pošto već postoji službeno mjesto s imenom Beravci (tj. kolodvor Kopanica - Beravci), stajalište je nazvano prema najbližem većem naselju. Pruga je otvorena za promet i osigurana APB-om pa je stoga i prostorni signal u funkciji. Putničkog prometa nema jer se vlakovi supstituiraju autobusima od travnja 2014., pa je pruga otvorena samo za teretni promet. Quote Pozdrav iz Valpova! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.