Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

2044

Članovi
  • Posts

    1421
  • Joined

  • Last visited

About 2044

  • Birthday February 10

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Valpovo

Recent Profile Visitors

11361 profile views

2044's Achievements

65

Reputation

  1. Ne, u pravilu vlak ide normalno do Belišća, a zatim se vuče u Valpovo. Dionica Valpovo - Belišće se koristi uglavnom za izmjenu vagona u Valpovu te kada vlak ide na vagu u Belišće. Do prije nekih godinu dana, izmjena vagona se obavljala u Valpovu, ali je 3. kolosijek zatvoren nakon iskliznuća 2062 na njemu. U pripremi je remont 3. kolosijeka, za to su predviđene tračnice što stoje između 2. i 3. kolosijeka. Inače, zadnji vlak s teretom iz kombinata Belišće, nakon onoga u prosincu 2013. godine, otpremljen je negdje u travnju 2020. za vrijeme općeg lockdowna. Ukupno je išlo 34 vagona za Italiju, ali nemam informaciju o kakvoj se vrsti tereta radilo. Nakon tog vlaka su ponovno odustali od prijevoza željeznicom. Prije četiri godine je kombinat prodao svoju manevarku 732 CIOS-u. Što se tiče PPK Valpovo, od prošle godine se broj otpremljenih vagona iz silosa se značajno povećao, što od HŽ Carga, što od RCCC-a i PPD-a, tako da je broj vlakova na ovoj pruzi dosta povećan. PPK Valpovo planira i ulaganja u željezničku infrastrukturu u svom vlasništvu, a tiče se obnove postojećeg kolosijeka i izgradnje novog u krugu silosa.
  2. Cesta je dobra, bez problema se može njome voziti i kada pada kiša. Jedino što su u tijeku radovi na rekonstrukciji i asfaltiranju dionice Slatinski Drenovac - Jankovac i cesta se zatvara radnim danom od 8 - 15 h. Nisam prolazio tom dionicom otprilike mjesec dana pa ne znam kakva je situacija otkako imaju zatvore ceste.
  3. Samo su dva velika, taj za podmornice sa početka putopisa i jedan negdje iznad Komiže, ne znam točnu lokaciju. Ostali su mali ili srednji, ali sa dosta dugackom mrežom tunela. Osim tunela postoje skladišta, dvije vojarne, raketna baza, itd. Ali tuneli su nekako najatraktivniji ljudima. Uglavnom, ima se svega za vidjeti.
  4. Hvala! Naravno, može se bez vodiča, ali preporučljivo je da se ide s terencem jer su pristupne ceste do većine objekata u jako lošem stanju. Nije na odmet raspitati se za točne lokacije objekata prije obilaska jer su udaljeni od glavne ceste. Ovo je dio tunela, jedan dio sam obišao 2011.-te godine, ali nemam fotke. Od ukupno 37 vojnih objekata na otoku, dobar dio su tuneli.
  5. Odličan putopis, a naravno i fotke su prekrasne! I jedno pitanje oko fotki, koristiš li polarizator, odnosno filter ili ih kasnije obrađuješ da budu takve?
  6. Hvala na ti nadopuni, nisam znao da je postojala uskotračna pruga u Londžici. Hvala! Nadamo se da će uspjeti riješiti financiranje da dovrše obnovu ove dionice. Hvala! Nažalost dionica je neprohodna kao što je rekao dominik42, tako da ne bih mogao proći.
  7. Skrenica br. 1 Nastavak pruge prema Čaglinu... Kraj.
  8. Zanimljivo je da se na nekadašnoj kolodvorskoj zgradi nalazi poštanski sandučić, ali je upitno kada je zadnji put poslano pismo s ovog mjesta... Unutrašnjost planinarske kuće... Lijepo je uređena i održavana Nekada je za ovim stolom sjedio prometnik vlakova... Život kao da je stao nestankom vlakova... Nastavak prema Čaglinu... Pogled unazad Još jedan pogled na kolodvorsku zgradu... S lijeve strane je spremište sekcije ZOP-a Slavonski Brod Nema ničega... Skretnica br. 2 Ulaz iz smjera Čaglina Nastavlja se...
  9. O samoj Londžici ne treba puno govoriti jer je već dosta puta pričano o njoj i postoji tema na forumu o pruzi na kojoj se nalazi, ali ću napisati neke bitnije stvari za one koji nisu upoznati s ovom postajom i prugom. Londžica je nekadašnji kolodvor, a danas je prema statusu službenih mjesta stajalište na pruzi Nova Kapela-Batrina - Pleternica - Čaglin - Našice. Pruga na kojoj se nalazi Londžica je uvijek bila od lokalnog značaja, ali za vrijeme rata je bila od velikog značaja za jugoistočni dio Slavonije kada je promet prugom bio u prekidu tamo negdje oko Okučana i još na pojedinim spojnim prugama između pruge Koprivnica-Osijek i Zagreb - Vinkovci pa je iz tog razloga sav promet išao ovom lokalnom prugom. Sama Londžica ima ukupno 4 kolosijeka od kojih je jedan prolazni, jedan utovarni koji završava bikom te dva manipulativna. Namjena kolodvora je bila utovar kamena iz obližnjeg kamenolom Gradac te za utovar drveta iz obližnjih šuma, ali utovara nažalost nema već dugi niz godina. Od 17. svibnja 2010.-te godine ova je pruga zatvorena zbog lošeg uporabnog stanja. Prije četiri godine započeto je s remontom dionice Pleternica - Čaglin koja je obnovljena i puštena u promet u listopadu 2015.-te godine U listopadu 2016.-te godine započeto je s krčenjem pružne dionice na kojoj se nalazi Londžica te je nakon toga započela obnova pruge od Čaglina prema Našicama, ali se u međuvremenu stalo s obnovom zbog nedostatka materijala i financijskih sredstava. Tako da će se još pričekati na to da opet počnu prolaziti vlakovi kroz Londžicu... Danas sam posjetio Londžicu jer je dio Slavonskog planinarskog puta kojeg sam danas obilazio te je ujedno KT-17 tog puta, pa sam odlučio napraviti kratak izvještaj s ovog stajališta. Ulaz u nekadašnji kolodvor iz smjera Našica Kolosijek u drugom smjeru prema Našicama Naravno, svi su kolosijeci zarasli u travu Izlazne skretnice prema Našicama Vidi se bivša kolodvorska zgrada 4. kolosijek je nekada služio za utovar kamena te je ovdje i utovarna rampa Nekadašnja kolodvorska zgrada iz blizine Nekad je bila kolodvorska zgrada, a danas ima novu namjenu. Prije nekoliko godina je predana na korištenje Planinarskom društvu "Krndija" iz Našice te je obnovljena i prenamjenjena u Planinarsku kuću "Krndija". U nastavku zgrade je stan u kojem živi bivši prometnik i šef kolodvora Londžica sa suprugom te ujedno i brine u planinarskoj kući. Pogled prema Našicama Pogled prema Čaglinu Nastavlja se...
  10. Naravno da postoji, to je pruga M303 Strizivojna-Vrpolje - Slavonski Šamac - DG. Stajalište se teritorijalno nalazi u općini Velika Kopanica u zaseoku Beravaca (Crno Selo), pošto već postoji službeno mjesto s imenom Beravci (tj. kolodvor Kopanica - Beravci), stajalište je nazvano prema najbližem većem naselju. Pruga je otvorena za promet i osigurana APB-om pa je stoga i prostorni signal u funkciji. Putničkog prometa nema jer se vlakovi supstituiraju autobusima od travnja 2014., pa je pruga otvorena samo za teretni promet.
  11. Lijep putopis! Mali ispravak, vagon nije od ŽS-a već od ŽRS-a (Željeznice Republike Srpske). Povezuje Sesvete i Veliku Goricu, a s te pruge se odvaja pruga za RK. Pretpostavljam da je to ipak bio znak strojovođi da može krenuti sa stajališta.
  12. Hvala na fotkama, lijepo si to popratio! Kad sam ja bio prije dva mjeseca su nažalost sve lokomotive bile u spremištu...
  13. Zahvaljujem se. Da, za čega je, dobro je. Usput, Željko, stavi još fotki sa ribnjaka ako ima.
  14. Kad ćeš detaljno fotkati teretni kolodvor?
  15. Prerežu ih na pola i koriste ih za ovu uskotračnu prugu. Nisam ga vidio, ali snimio ga je Google Street view: https://www.google.hr/maps/@45.551991,18.1452131,3a,15y,179.49h,85.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1sBYfJpf1_EfeLTgqh-MIgmQ!2e0!7i13312!8i6656?hl=hr Ne znam puno o tome, ali moguće je.
×
×
  • Create New...