Jump to content

marco

Članovi
  • Posts

    240
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marco's Achievements

0

Reputation

  1. Zar i u Gorskom Kotaru nisu problem i vjeverice koje sa ovakom konstrukcijom kucice mogu veoma lako 'krasti' hranu pticama ? Moja zena ih zove "zijanceri" jer joj veoma cesto pregrizu peteljke od cvjeca
  2. marco

    Solana Ston

    Sa ogromnim zanimanjem sa posmatrao kako 'manevristi' sa svoje dvije konjske snage pomazu lokomotivi da radi manevru. A i vuca posebno svakog pojedinacnog vagona sajlom uz onu rampu je prava kao i 'kocenje sajlom kasda se vagon spusta prazan Vise je nego ocito da radnici-manevristi 'poznaju prugu/teren', tj. odlicno znaju gdje/na koju stranu je nagib i kada treba gurati. Svaka cast na videu BRAVO i HVALA
  3. marco

    Solana Ston

    Pokusavam da vidim skretnicu, ali nesta nemam srece. Ismare, dali si imao priliku da izbleze preostudiras kako se 'skrece' kompozicija/vagoni?? Hvala
  4. Gledajuci ove zaista lijepe fotografije, nametnulo mi se jedno 'off topic' pitanje: Zapazio sam da decki nemaju one 'high visibility' prsluke [ drecavo-fosforecentno narandzaste ili xute] Zar na forumu ne postoji neko nepisano pravilo da ga svi clanovi kada se 'motaju' po pruzi moraju imati na sebi da bi ih majstori uocili na vrijeme? A na skoro svakom buvljaku im je cijena svega par eura [kao 2-3 piva] Hvala
  5. Valpovo i Belisce imaju ukupno 33.000 stanovnika. Ti govoris o vlakovima za/iz Osjeka na svakih sat/pola sata i 'sigurno bi bili puni'. Mozda [licno ne vjerujem] bi bili puni oko pocetka i kraja radnog vremena/skole, ali ne vjerujem prije i nakon toga. Koliko osoblja putnika/garnitura HZ treba da ima za to ?? Ako pruga nema robnog prometa slabo ce se 'ovajditi' samo od putnickog. Ovde u Bosni najvece gubitke ima zeljeznicki putnicki saobracaj
  6. Poznavajuci Pfaffa [nazalost, ne uzivo nego sa foruma] i njegovu metodicnost - posvecenost cak i najmanim detaljima, nebi me zacudilo da 'slikuje' i tu alatku za pravljenje kuglica i postira [naprimjer kao sto je slikao onaj zilet za skidanje naljepnica ili kao sto slika termometar] :-)
  7. Odlican putopis !! Meni je jedino zao sto ne odoste do samog vrela Zrmanje, nego prikazaste samo brda iz daljine. Najvise me zanima jeli to vrelo slicno vrelu Bosne ovde u mom komsiluku, tj jel se odjednom pojavljuje - iz brda izlazi maltene cijela rijeka [kao Bosna ispod Igmana] ili se radi o potoku koji usput sakuplja sve vise i vise vode. Ne napisaste koliko daleko od izvora Zrmanje ste uradili onu fotografiju rijeke jer bi se onda to dalo 'skontati' http://img715.imageshack.us/img715/8205/p6080270.jpg Bravo
  8. Hvala, I to je vise nego dovoljno [inace, ja sam Sarajlija]
  9. Ja sam ranih 70-tih sluzio vojsku u Osijeku i poslje toga nikad vise nisam bio u tom gradu. Ako se dobro sjecam, tramvaj je prolazio pored 'moje' kasarne koju su zvali 'bjela kasarna' i bila je preko puta gradske bolnice. A u strogom centru bila 'crvena kasarna'. Pokusao sam da nadjem 'bjelu kasarnu' na ovim slikama, ali bez uspjeha tako da bi svaka pomoc dobro dosla. Hvala. Zanima me dali ti objekti/kasarna i sada postoje kao kasarna, ili je tu sada nesta sasvim drugo [objekti sruseni i napravljeno nesta sasvim drugo]?? Izvinjavam se za off topic, ali su emocije jace. Zanimljivo je kako se covjek i danas skoro 45 godina kasnije, sjeca mnogih detaklja. Recimo sjecam se da nam je kao vojnicim bilo srogo zabranjeno prelaziti most preko Drave 'jer nas Madzari mogu kidnapovati', ali smo ipak nalazili nacina da stignemo cak do 'Cingi-Lingi carde' koja je sjevernije [Darda]. ponovo: Izvinjvam se za o/t
  10. Besprekorna CISTOCA svuda naokolo je ono sto je mene, kao Bosanca naviknutog da na svakom koraku vidim smece, najlon kese, stare kade, sporete..., najvise zapanjilo. Naravno tu je i briga oko odrzavanja, obiljezavanja biciklisticke staze, putokazi,..i na kraju ljepota pejsaza i pogled na more [sto uvjek odusevljava nas 'kontinentalce']
  11. marco

    Radi nje

    Iskreno: POTPUNO SE SLAZEM sa onim sto je Stanley rekao/predlozio vezano za nedostatak [bar ugrubo] opisa odakle poticu snimci. Reecimo ja koji sam iz Bosne i na taj nacin upoznajem svoju sada bivsu drzavu. A nije mi sasvim jasno i odogovaranje na javno pitanja putem PP.
  12. Posto smo se poceli razbacivati izrazima, prevodima sa/na engleski, moze onda i ovako: Tin [engl.] = Limenka/konzerva [hrv.]
  13. Tinejdjer je izvedenica iz engleske rijeci "Teenager", a odnosi se na djecu/omladinu od 13 do 19 godina, posto na engleskom jeziku za brojeve 13 - 19, izgovor zavrsava sa 'teen' [13=thirTEEN, 14=fourTEEN, 15=fifTEEN, 16=sixTEEN, 17=sevenTEEN, 18=eighTEEN, 19=nineTEEN]. A popualcija TIN Expressa je znatno mladja
  14. Ima li ono "TIN" mozda veze sa: 1. Pjesnikom Tinom Ujevicem ili 2. Engleskom rjecju "Tin', a koja znaci "konzerva/limenka"
  15. Divne fotke. Zaista je lijepo vidjeti djecu na kojima i inace svijet ostaje. Nego, citam ovo o skoro praznom "Tin Expressu' pa me zanima dali HZ uopste ima svoj PR tim i koliko taj tim radi svoj posao? Zar se recimo uz one standardne kolodvorske najave nebi mogao ubaciti segment od nekih 30-60 sekundi u kom se obavjestavaju svi putnici da HZ tokom decembra organizuje Tin i da se sve informacije o redu voznje i ostalom mogu dobiti na salterima/blagajnama Ima more nacina da se javnost animira, a koji obzirom na to da HZ ima jaku infrastrukturu nebi trebali biti skupi?? Recimo, svi znamo fa je u suboitu bila izborna tisina, ali zar bas ta tisina nije bila idealna prilika da se i HRT ili Nova pridruze i snime prilog u Tinu?. Bas zato sam pitao za PR tim koji radi za HZ [malo sarkazma: Mozda ljudi iz tima uopste ne rade subotom ili nedeljom nego samo radnim danima i to iskljucivo od 08:00- do 16:00]
×
×
  • Create New...