Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Sličice Riječke pruge i Gorskog kotara


Pfaff
 Share

Recommended Posts

Subota 4. lipnja 2022. u 20 sati

 

                                                                                Vlak HŽPP broj 4609 u kolodvoru Plase

20220605_114451.jpg.43f5259bb9e855eb8749d8cd63c48215.jpg

 

20220605_114533.jpg.2683f8a30f6bd85695ff5b2c15b8cae3.jpg

 

20220605_114632.jpg.7b11dc2cf658985931e73bb484785217.jpg

 

20220605_114752.jpg.01fafe45431ed28e9318e7dc4cc6484c.jpg

 

20220605_114837.jpg.7c0822eef9b03d50bc91c2989aa253be.jpg

 

20220605_114915.jpg.01b666a315ee54358eb5b3b74f41e4e1.jpg

 

Nitko nije ušao, a izašao je jedan putnik

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Vlak 4609 ode prema Driveniku, gospođa prometnica u svoj ured, još mi je u prolazu rekla kako stiže još jedan teretni iz Meje prij Čeha. Mislio sam kako APB radi to neće dugo potrajati no načekao sam se dok nisam čuo dobro poznatu zvonjavu 3 puta po tri kratka zvonjenja "vlak ide prema početku pruge" pa sam se premjestio na protivnu stranu kolodvora uz stijene do 4. kolosijeka.

 

 

                                                         izlazni signal na drugom kolosijeku i manevarski signal u položaju "slobodno"

20220605_174502.jpg.9d9ecda7d4082efec7dfb3e81ea1ac12.jpg

 

 

 

                                                 Vrijeme: 20 sati i 14 minuta,gledajući lokomotivu vidljiv je lom nivelete u "S" zavoju na ulaznom području prema Meji

20220605_174602.jpg.c45de590523dfb49a6eceeced23d471b.jpg

 

20220605_174720.jpg.cab3adf482c73bf30dec53fa0585302d.jpg

 

                                    Railpool Bombardier TRAXX 2, F140 AC2 lokomotiva broj  185-717 i tovareni kontejneri iz Brajdice

20220605_174744.jpg.4028c2052f237673db104f0cd9c0404a.jpg

 

20220605_174820.jpg.b1eadbef37f9414b8e39593e7ff58bef.jpg

 

 

                                                                                        prolaz kolodvorom prema postaji Drivenik

20220605_174854.jpg.e60745b1b48eb5e9de5643a7c1f8bb54.jpg

 

20220605_174922.jpg.ce4a8155f3a17a24d35808a6b6a4d385.jpg

 

20220605_174957.jpg.007d0d6efc1da45ba47f9f82c72cfa11.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Dana 29. lipnja 2022. Meja-Plase cestovni prijelaz km:631+996,35o između predsignala A i ulaznog signala A kolodvora Meja. Sat 10:30 - 10:45 vrijeme  30C i više, no hvala bogu manje od prethodnog dana. Čekam vlak 1702 iz Delnica kasni 44 minute. Ovdje daleko od raznih zaobilaznica prava tišina vlak se čuje kilometrima. Evo prvi se spušta prema Meji; nije Regiojet nego kontejneraš. 

 

                                                                                         Evo ga sa velikom "Rumunjkom" na čelu

20220630_114947.jpg.7cc30efddf77ac26ba868cc6c9637e6e.jpg

 

 

20220630_115147.jpg.da1d857f7063141ed7464100d4363626.jpg

 

 

20220630_115231.jpg.8d614ac235fbad359934958956845abb.jpg

 

 

20220630_115333.jpg.cafaa1b52151135f85f6cc179393651b.jpg

 

 

20220630_115439.jpg.e9ac1b87021e6abce719202b02660157.jpg

 

 

20220630_115504.jpg.1a90cdd57e8163d30a121c79098b7bde.jpg

 

Od viška glava ne boli! i dalje čekam vlak 1702.....

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

                                                                U 10:39 pojavljuje se na pravcu ispred predsignala Meja žuta garnitura.

 

20220630_212932.jpg.696e6f11fa712e20b92470d2370c129d.jpg

 

                                                                za razliku od nekad sada su putničke garniture vrlo tihe, ali na ovoj lokaciji čuju se kilometrima

20220630_213019.jpg.b54386ff7e64f44614f0eea80aa450f3.jpg

 

 

                                                     pozicija je odabrana  sada je 10:40 vlak 1702 tvrtke Regiojet kasni 44 minute i za koji će se čas pojaviti.

20220630_213054.jpg.1c9c375d6a68b7ede75159993e2af7e6.jpg

 

20220630_213137.jpg.c0e02b5f1233c5d9bee47a8649f6fdc0.jpg

 

20220630_213234.jpg.ea7d579718c73b982c8771b9d3a5ead4.jpg

 

 

                                                                        HŽPP 1141-303  i žuta garnitura upravo su prošli prema kolodvoru Meja

20220630_213523.jpg.87f5275fea053132d7b44af5e50f745d.jpg

 

20220630_213636.jpg.0f20e391fdd12b2828fa51aaa9f9a755.jpg

 

20220629_104150.jpg.df78dfa269088c3a8f1624109294b6c1.jpg

 

Što ti je APB u 5 minuta dva vlaka

 

 

                                                                       

 

 

                                                                              

 

 

 

 

 

 

.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ljetni dan na kolodvoru Lokve, 02.07.2022

Budući da poslo-bavljenje u Zagrebu nisam mogao privesti kraju tijekom radnog tjedna, za put u Pulu morao sam se odlučiti za vikend. Autoceste vikendom postaju gmizališta, jer je, kakti počela sezona, pa ih u to vrijeme u potpunosti mrzim i zaobilazim u širokom luku.
Do Karlovca sam vozio starom cestom i napravio kratku pauzu na karlovačkom kolodvoru, ali to nije tema današnjeg mini-putopisa. Nastavio sam i dalje starom cestom, iduće stajanje bilo je u Moravicama, gdje nije bilo nikakvog "muvinga" i zatim u Skradu, gdje mi je teretni vlak pobjegao "ispred nosa". Rekao bi Pfaff, - balada o ljubavi, psu i majci!
Ljubazni šef kolodvora dao mi je informaciju da će u idućih 45 minuta biti "muvinga", pa je odluka pala - napravit ću sačekušu u kolodvoru Lokve!

Na civilnoj strani kolodvora, pripreme za sezonu grijanja su u punom tijeku!
EOSR_5127.jpg.0a58e05400f4854a1a996c47c8535f77.jpg


Drva su naslagana uz veći dio zida - Gorskom kotaru niti Putin ništa ne može!
EOSR_5129.jpg.98724d2494561451befba6c2bc210009.jpg


Na peronu se nalazi improvizirani stol ukrašen dodatnim priborom - još samo nedostaju limenke piva i to bi bio čisti zen!
EOSR_5132.jpg.52f7a6d5db33ba460db72608a3732445.jpg

Prijatelj se dobro drži, ali sve teže podnosi ljetne vrućine. Ali ipak mu je na 806 metara nadmorske visine ugodnije nego njegovim rođacima u pakleno vrućem i sparnom Zagrebu!
EOSR_5137.jpg.803870e2b303bc7722a39747744391b1.jpg

Kolodvor je prazan... Vruće je, ali ne i neugodno vruće, zrak je suh i puše nekakav lagani vjetar.
EOSR_5148.jpg.5fa93d56f58e73b972880ae7dc8372db.jpg

Desetak minuta kasnije u kolodvor pristiže teretnjak koji mi je bio spomenut još u Skradu, a vuče ga prljava HŽ Cargo ASEA.
EOSR_5160.jpg.de46330d030f641c93f04c214e0b71ba.jpg

A onda je pristiglo i nešto modernije - TRAXX u najmu Kombinovanog prevoza koji je iz smjera Rijeke dovukao kontejnerske vagone. Nakon otkopčavanja vagona, TRAXX se strojno premjestio na susjedni kolosijek.
EOSR_5186.jpg.0a4077b1a4a3a6dd7452f400f7613320.jpg

Bilo je vrijeme za poći dalje prema Rijeci, i konačnom odredištu - Puli.
 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Plase 4. srpanj 2022. vrijeme 11:30 - 12:00 .

 

Pruga se padom od 25 o/oo spušta do ulazne strane kolodvora Plase.Temperature na suncu su takve kakve jesu u ovo doba godine. Sunce visoko, sjena nema.

 

20220704_141035.jpg.540d7df8199cb674c50b37a0d7f49d34.jpg

 

pogled na drugu stranu "S" zavoja, koji za završava u kolodvoru Plase. Plan je bio produžiti, pješice naravno, još nešto više od pola kilometra do mjesta gdje pruga izlazi na prisojne obronke sa pogledom na Kvarnerski zaljev. i naći pogodno mjesto sa kojega se može fotografirati vlak, kako se spušta u Plase te prugu i vlak ispod Melnica, koji nakon završene vožnje petljom sada nastavlja vožnju do kolodvora Meja potpuno protivnim smjerom samo jedno stotinjak metara niže

20220704_141143.jpg.8be2e3d2ffc02900b16ca8b6a13459a0.jpg

 

No kao i obično čovjek dok ne obavi sve u mjestu i svim starim susjedama isporuči  narudžbe za taj dan izgubi pojam o točnom vremenu i zakasni. Tako je bilo i jučer nisam ni stigao do dijela pruge u pravcu, kad pušta se RegioJet i HŽPP 1141-377 na čelu.

20220704_140338.jpg.7c1a9814211dfb33f873239cd0fa7075.jpg

 

 

20220704_140410.jpg.e8510ce3a7d2928de68aafe6e7f44d5d.jpg

 

 

20220704_140442.jpg.785f41e4be2166a4f3fc35702adad79d.jpg

 

 

20220704_140614.jpg.e679c89da8a02c8c1050a978ae255884.jpg

 

Vlak je prošao i primjereno kasnio, a moja me staračka upornost natjerala na još koju stotinu metara pešaćenja po onoj podnevnoj jučerašnjoj  temperaturi na suncu, dalje prema obroncima sa kojih je moguć pogled na more, barem ovako djelomičan ne iz vlaka nego fotografirajući stojeći na kolosijeku..

 

                                                                              Pruga iz Melnica prema Meji prolazi ispod ceste Hreljin-Fužine

20220704_140637.jpg.d708e555da74b95681f7336c992f62a2.jpg

 

 

 

 

Nakon ovako polu uspješno završenog plana pješice natrag, vrućina je ionako već pomalo teška za duže izdržati, evo još i motorka uz pozdrav prolazi.

20220704_140819.jpg.29f7e2358e88969bcc7f198b46d22e50.jpg

 

 

 

20220704_140847.jpg.c598006414631a0af9f5b7c3cba9f54f.jpg

 

 

 

                                                                    Baliza  ulaznog signala kolodvora Plase, no sad je tu APB konačno pa ih ima "posijanih" po prugi.

20220704_140927.jpg.6f565f5ed2aba9a8007e13de29c6ab28.jpg

 

 

 

                                                                           Fotografija ulaznog signala i povratak pod hitno kući postalo je pretoplo!

20220704_140942.jpg.4796370fe9b972e9417ec2022ffd9069.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Spoiler

 

11. srpanj 2022. Meja prema Melnicama  19:45 do 19:55

 

 

                                                                        RCC Taurus spušta se prema Meji na križanje sa  vlakom 4609 Rijeka-Ogulin

20220711_211523.jpg.f61d874df1ad85d3867c7fdfa5e3ab43.jpg

 

20220711_211617.jpg.fae070f041551fcf8c480c4df6b0172b.jpg

 

 

 

                                                                  HŽ EMV 6112-105 na vlaku 4609 odlazi prema Plasu

20220711_211709.jpg.4f98a1a3917b2fa673425440412cc174.jpg

 

20220711_195855.jpg.0e48724290892e822b6e1bf629885985.jpg

 

Spuštam se autom dole u Hreljin pa uzbrdo na drugu stranu cestom za Plase i onda nekakvvom kvrgavom uzbrdicom sva sreća pogon je 4x4 sve je kamenje frcalo no stigao sam do pruge

 

                                                                        sunce se približava današnjem zalasku Kvarner polako dobiva tamnije obrise

20220711_211830.jpg.2d7cf84e44aa1a3c2b6823158cec8f77.jpg

 

 

20220711_211935.jpg.95d01e350d07ca0334c345d942d4955b.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            

 

 

       

 

                                                                 

Link to comment
Share on other sites

                                              Južna strana Bakarskog zaljeva sa brodskim otpremnim terminalom derivata rafinerije Urinj.

20220711_211858.jpg.8e665590189a2ed7525f86450989ca33.jpg

 

 

                                                              nakon 5 minuta kloparanja pojavljuje se u 20:19 još jedan strojni vlak ovaj put prema Plasu

20220711_212050.jpg.db01d7de6fb8aa523976d0e2f426fe1e.jpg

 

 

                                                                                                    lokomotiva 185-676

20220712_085405.jpg.9b419abd3d34a8debb0d3030885aaf7d.jpg

 

 

                                                                                                 i odlazi dalje uzbrdo

20220712_085708.jpg.252dbaa5bf55b19f9d4fc2e760527b56.jpg

 

20220711_212251.jpg.cc98540a31e9dd688d25af27d7a5cff8.jpg

 

 

 

 

 

20220711_212251.jpg.cc98540a31e9dd688d25af27d7a5cff8.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 TRAXX je otišao "svojim poslom" vrijeme prolaska 20:19 do prolaska vlaka br: 1703 još dvanaestak minuta čekanja, koje ispunjavam osluškivanjem raznih, pretežno životinjskih zvukova

                                      

                                                                                           pogled prema Meji

20220712_115817.jpg.331bba0df32a6f22a6088b04103b16c8.jpg

 

                                                                                                           i Plasu               

20220712_115742.jpg.b91c471153ffc8493f5c33d88b0f223f.jpg

 

                                                                   novo kloparanje s donje strane i stiže

20220711_212517.jpg.bdad301f513f1ab5181591361e10e279.jpg

 

 

                                                                       HŽPP 1141-304 je izgleda "bezecirala" ovaj turnus vlakova 1221/1702 i 1703/1220

20220711_212743.jpg.6273b0e2136813119ab590b0aec47c9d.jpg

 

20220711_212826.jpg.ef4bd59e29fbcce69225350ad492d033.jpg

 

                                                                                     20220711_212924.jpg.107abf2c01008d03740b2833b1218045.jpg

 

20220711_213134.jpg.b1535551f6f4c869797b08afdf526db8.jpg

 

Sumrak se polako spušta -"željeznicu...." (A.G.Matoš)

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Subota  16. srpnja  2022.  17:45 sati oko Melnica

 

                                                                                  Spomen ploča Menciju Klementu Crnčiću

20220716_220429.jpg.b80382b175f2438ff2954de06a43481b.jpg

 

 

                                                                                                          Vlak 4606 Ogulin-Rijeka 

20220716_220303.jpg.d84db11fc3d574a562466e961d1aeec9.jpg

 

 

                                                              Zadivljen ovom umjetničkom instalacijom pokojnik se sigurno okreće u grobu

20220716_220528.jpg.2cce200c33eb694acfb19acfc90c32d6.jpg

 

 

                                                                              Znak lijepo pokazuje "kakva cesta takva i pruga".

20220716_224810.jpg.78843ad537fc42e622a24ad37e729540.jpg

 

 

                                          Od nadvožnjaka prema Meji u dužini od 120 metara nagib pruge je 28 o/oo, najveći na cijeloj dionici Škrljevo-Drivenik

20220716_225012.jpg.e006c75aec61547fe032f6c823025a7e.jpg

 

Subotom i nedeljom nema odlaska na more, nego u brda na hlađenje. Slijede fotografije iz Zlobina  od 20:05 do 20:40 sati

 

 

                                                                                        

 

 

                                                                                       

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

                                             Stajalište Zlobin 16. srpnja 20:12 minuta . Brklja je već spuštena. 4609 Rijeka-Ogulin upravo dolazi.

20220716_233056.jpg.df1483509dccdf9a7240dfda1ea58c21.jpg

 

 

 

 

                                             Dva sata nakon prvog susreta HŽPP 6111-013 opet na prugi, no ovaj put prema Ogulinu.

 

20220717_085007.jpg.c973d71b35da27c02a759895ee14260a.jpg

 

 

                                       Gužva se rasčistila i vlak se polako pokreće na zavoju u usponu. Stajalište Zlobin opet pusto.

20220717_085312.jpg.ec515b65c1766d123ce5f5e0d41745b9.jpg

 

 

20220717_134340.jpg.36a9334a3fac8f0bdf654be1aab3b0f6.jpg

 

 

1474399343_20220717_103903(1).jpg.caa2fb219daa221ec52e71ff85c5adc9.jpg1474399343_20220717_103903(1).jpg.caa2fb219daa221ec52e71ff85c5adc9.jpg

 

 

                                                                           Uz obostrano pozdravljanje vlak 4609 nestaje u zavoju

20220717_104003.jpg.227364e05e0b414b6bc6327bd08e0975.jpg

 

20220717_104109.jpg.2c90f2e9a59e09ca2b64dd196188dd82.jpg

 

Sada idemo na novi položaj još 30 minuta sunce polako na zalasku, prekrasno je svježe i lagana burica

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Prije ulaska u Zlobin pruga desnim zavojem prelazi dolinu te poslije lijevim zavojem u usjeku ulazi u mjesto.

 

 

                            Posljednjih se godina izvode brojni radovi, tako je i ovaj zemljani nasip sa burobranom dužine 200,6 metara torketiran i stabiliziran.

20220717_171756.jpg.25494626c3defda86255aaca5f55aaec.jpg

 

 

                                                                                   Nadsvođeni prolaz širine preko 3 metra u temelju nasipa.

20220717_173502.jpg.b733cccf374bc22c32952fd534c0ac2b.jpg

 

 

  Pogled sa kolosijeka u pravcu Drivenika. Par stotina metara dalje 2005. godine na veliku sreću poduzetnog dijela lokalnog pučanstve iskliznuo je vlak sa pšenicom iz Mađarske.

20220717_200554.jpg.e35a9b0d6fc5b10e12c034e17193ff09.jpg

 

 

                                                                     Ispod mene naftovod iz Omišlja nastavlja trasu prema Pančevu i Mađarskoj.

20220717_175417.jpg.5b1c9f2a5c0da0866d18eb8a2a562c2d.jpg

 

 

                                                                                                           Pogled prema Zlobinu.

20220717_194617.jpg.70969155f1b98c8b79b8b85dcd32c687.jpg

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 sati, Danchibald said:

Nema problema s kočenjem Mađara na ovoj padini? Znam da se nešto jednom govorilo o tome...

Mislim očito je da nema problema čim voze... I ne daj bože da ima...

A zašto bi bilo problema sa kočenjem? Ne postoje vagoni niti vlakovi koji mogu ići samo po ravnom ili samo nizbrdo. Pa o tim Mađarima neznam koliko puta sam ja pisao da su se spuštali niz bradinsku rampu za Ploče i opet se postavlja pitanje kako mogu nizbrdo vozit? Prije rijeke spuštali su se i u Volinju kao i iz Koprivnice i Moravica prema Zagrebu bez problema!

Link to comment
Share on other sites

                                                                                        Niz ovu padinu spušta se naftovod iz Omišlja 

20220717_214420.jpg.45eb56276a9db0b069542d609dbd8509.jpg

 

 

 

                                                                                         Mjesto Zlobin poluskriveno u šumi

20220717_215431.jpg.4cf4ca1e145976f2cd163bd459e1140f.jpg

 

 

                                                              S druge strane ovog šumovitog grebena u dolini sjevernih padina nalaze se Fužine.

20220717_221905.jpg.61597a32f3a38da8875ad6bd1133caf9.jpg

 

 

                                                                 Nakon par minuta štropota i zujanja u 20:25 stižu kontejneri iz Brajdice

20220718_075046.jpg.ab8b92d14ada9f3bd14cd6272f60b0c8.jpg

 

 

 

                                                                      Na čelu je 6-ero osovna "Rumunjka" Train Croatia, najteža lokomotiva na prugi.

20220718_140355.jpg.73d663a957554bf753495ac7eba8e168.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

                                                                                                  Evo je u prvom planu

20220718_161456.jpg.690aff0d6eb16b57f2f799ec46f84eb9.jpg

 

 

 

 

 

 

   Ovaj će vlak biti sastavljen u kolodvoru Lokve sa prvim dijelom ili je to prvi dio pa će lokomotiva "strojno u Brajdicu po drugi dio i s njim opet do Lokava gdje se sastavljaju u jedan vlak i nastavljaju dalje.

20220718_162355.jpg.9471f78d4a6bb72b4f217ee34995daa8.jpg

 

 

                                       Vlak jest kontejnerski no zbilja prevozi stvari u svakakvom agregatskom stanju kao što je vidljivo na forografiji.

20220718_214443.jpg.9aea18dee7b94d4574587e94a430b3ee.jpg

 

 

 Ovo je već treći vlak; OEBB Vectron u službi RCC-a prošao je prije ovoga "strojno" prema Driveniku poslije vlaka 4609. Nažalost zbog burobrana vidjeli su se samo krov i pantografi.

20220718_170504.jpg.85c68bc94ce8f97e1e5403d044cea0be.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, mali.paja said:

A zašto bi bilo problema sa kočenjem? Ne postoje vagoni niti vlakovi koji mogu ići samo po ravnom ili samo nizbrdo. Pa o tim Mađarima neznam koliko puta sam ja pisao da su se spuštali niz bradinsku rampu za Ploče i opet se postavlja pitanje kako mogu nizbrdo vozit? Prije rijeke spuštali su se i u Volinju kao i iz Koprivnice i Moravica prema Zagrebu bez problema!

Pa pitao sam jer se u nekoliko navrata pisalo da naši Mađari slabije koče i nekakvi problemi oko toga...

slika013jg2am4.jpg
Link to comment
Share on other sites

                                                Kontejneri nestaju sa vidika u pravcu Drivenika i ja i dalje čekam na onoj kosini naftovoda......(svaki bedak ima svoje veselje)

20220718_221328.jpg.404d192c7ef3d0840a848fd4196bcf29.jpg

 

 

                    Oko 20:40 gotovo bešumno za razliku od teretnjaka pojavljuje se na izlazu iz usjeka lokomotiva vlaka 1703 Rijeka-Ogulin(Praha Hl. N.)

20220718_231148.jpg.b0e80e4309aaa787aab09d3b3cc8186b.jpg

 

                                                                           HŽPP 1141 i 8 vagona Regiojet na nasipu

20220718_233216.jpg.c4c8e434483f680185278b6cf2ea99e7.jpg

 

20220719_062656.jpg.f64e542c130b44c0c1a37c52ced7d25c.jpg

 

                                                                             I ovaj brzo nestaje u zavoju prema Driveniku

20220719_063649.jpg.5520f485cafcc3f1b41ec7eb0c919c36.jpg

 

20220719_071954.jpg.fffb3e15d59c50dbdfb616f833c79d63.jpg

 

 

Jedan lokomotivski, jedan teretni te dva putnička vlaka u 30 minuta, a ja zadovoljan jedva sam se strmoglavio po onoj sipini do pruge. Tako je završio izlet u Zlobin i okolicu.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 sati, Danchibald said:

Pa pitao sam jer se u nekoliko navrata pisalo da naši Mađari slabije koče i nekakvi problemi oko toga...

 

O tome da mađari ponekad znaju biti "ćudljivi" što se tiče kočenja pričaju mnogi strojovođe. Jedan mađar se prije par godina nabio na bika na Glavnom kolodvoru, a drugi profulao stajalište Lužani za 1400 metara iako je prije toga normalno stao u Oriovcu i nakon toga u Novoj Kapeli. U oba slučaja je uzrok potpunog otkazivanja kočnica ostao nepoznat.

  • Thanks 1

trolist.jpg.082e2e55548364b119ea6f919667fd14.jpg

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, zagro said:

 

O tome da mađari ponekad znaju biti "ćudljivi" što se tiče kočenja pričaju mnogi strojovođe. Jedan mađar se prije par godina nabio na bika na Glavnom kolodvoru, a drugi profulao stajalište Lužani za 1400 metara iako je prije toga normalno stao u Oriovcu i nakon toga u Novoj Kapeli. U oba slučaja je uzrok potpunog otkazivanja kočnica ostao nepoznat.

E upravo zato sam i pitao jer znam da su se spominjale neke cudne situacije s tim kocenjem...

Hvala ti na nadopuni

slika013jg2am4.jpg
Link to comment
Share on other sites

 

Subota 23. srpnja 2022. uporozoravaju kako je to vrhunac drugog toplotnog vala. sada je 10:30 sati. vjetra nema, a ni požara!

 

Nakon prelaska preko pruge ispod Kolodvora Plase od ceste Fužine - Hreljin odvaja se prema lijevo ova cesta, koja spaja izravno Plase sa Crikvenicom preko Križišća i Šmrike sa Jadranskom Magistralom, dionica Sušak - N. Vinodolski, koja je izgrađena do Povila još za vrijeme Kraljevine Jugoslavije, kao spoj  pruge Zagreb-Sušak sa Crikveničkom rivijerom.  20220723_112043.jpg.fbb23c152aa32699d09ea25fe5d1d335.jpg

Od Križišća prema Plasu istovremeno je asfaltirano i dva tri kilometra ove ceste, koje do sada nije nikad održavano i ne preporuča se korištenje ove veze do Križišča osim ako ne želite nove "vilice" na autu, već je obilazak preko Hreljina normalan.

 

 

                                                                      

 

                                   Pedesetak metara lijevo od početka ceste za Križišće počinje ovaj kratki put do stajališta Melnice

20220723_112030.jpg.0dc6f7c1521b46d91fc62365d3fab80c.jpg

 

 

                                                            Plase u pozadini u zavoju desno krije se stajalište Melnice

20220723_110748.jpg.293d8c0e1db135f7425945eb13b2c0d4.jpg

 

 

                                                                                                       Evo jedne mazalice             20220723_111231.jpg.d26bf3bc4f135e98abcf729a5e6a0b93.jpg20220723_111231.jpg.d26bf3bc4f135e98abcf729a5e6a0b93.jpg

 

 

                                                                                         Ostaci portala kontaktne mreže 3KV istosmjerne struje

20220723_110442.jpg.ae78a57f47a61a736820cf13b1f101d6.jpg

 

 

                                                                                         i s druge strane kolosijeka

20220723_110449.jpg.50a9534dc439fa2f3f859216eafe3969.jpg

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nastavljamo pješačenjem između stajališta Melnice i predsignala kolodvora Plase iz pravca Meje.

Subota 23. srpnja 2022. u 10:30 sati i naprijed.

 

  Evo me na početku slijedećeg burobrana dužine 115,0 metara na nasipu sa zasvođenim propustom širine 2 metra. U pozadini predsignal iz pravca Meje kolodvora Plase u km. 627+936,611. Lijevo od pruge u vegetaciji vidljiv je kameni zidani snjegobran.

20220723_104849.jpg.7d6200e1696f60eba8c3c37b71899821.jpg

 

 

     Sada treba odlučiti i brzo preći na drugu stranu ovog nasipa i to po kanalicama te usput i fotografirati, jer na sredini nasipa pogled puca na sve strane

20220723_105103.jpg.1f448af6bacb14e71c5ac29e84efa902.jpg

 

 

                                                                        pogled sa gornje strane nasipa na snjegobran prema Melnicama

20220723_105758.jpg.4a214f385426001809c8aed9579a619e.jpg

 

 

                                                                                Bakarac i Jadranska magistrala snimljeni sa nadmorske visine od 550 metara

20220723_110055.jpg.60f6ff6d5f82605692168b8c588bf310.jpg

 

 

                                                                                 Tuneli "Burlica" ispod Hreljina  na A 7 Rupa - Križišće

20220723_110100.jpg.fd6bc7379a97d7d1a0d6e69a87b4b8da.jpg

 

 

                                                          Prijelaz ceste Križišće-Kraljevica prije spoja sa Jadranskom magistralom i prilazom Krčkim mostom    20220723_111007.jpg.f6a7f16069b8512286ca539962e47c75.jpg

 

 

 

                                                                               Krčki most i promet u subotu prijepodne krajem srpnja.

20220723_110201.jpg.18678b22ded2f63beff47aa1a5b090d5.jpg

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dana 10. kolovoza 2022. Zatvor pruge predviđen do 18 sati je završio i evo me oko pola sata kasnije na  na kraju uspona na ulazu u kolodvor:

 

IMG_20220810_184925_214.jpg.89caf655b7bbb62dbdba432d86fa3bd2.jpg

 

 

                                                                                     pogled prema istoimenom tunelu u padu prema Rijeci

IMG_20220810_185245_203.jpg.14513878a7719d5d2bf15f674f4d058a.jpg

 

 

                                                   Pogled prema sjevernoj obali otoka Krka na južnoj strani morskog prolaza nasuprot Crikveničke rivijere.

IMG_20220810_183933_707.jpg.faf91fa8fe25d823496f3fd4d56dae2e.jpg

 

                                                            Potporni zid okretnice snježne ralice još se uvijek čvrsto drži.

IMG_20220810_183744_906.jpg.5722d144609a2bc7d2e815fbef700c72.jpg

 

Prvi vlak sa "Brajdice" trebao je stići za oko pola sata ali je nakon tih pola ure još cijeli sat vladala pustoš, a bura je jačala i doslovno čupa iz ruke.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...