up4014 Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Subota 4. lipnja 2022. u 20 sati Vlak HŽPP broj 4609 u kolodvoru Plase Nitko nije ušao, a izašao je jedan putnik 1 1 Quote
up4014 Posted June 5, 2022 Posted June 5, 2022 Vlak 4609 ode prema Driveniku, gospođa prometnica u svoj ured, još mi je u prolazu rekla kako stiže još jedan teretni iz Meje prij Čeha. Mislio sam kako APB radi to neće dugo potrajati no načekao sam se dok nisam čuo dobro poznatu zvonjavu 3 puta po tri kratka zvonjenja "vlak ide prema početku pruge" pa sam se premjestio na protivnu stranu kolodvora uz stijene do 4. kolosijeka. izlazni signal na drugom kolosijeku i manevarski signal u položaju "slobodno" Vrijeme: 20 sati i 14 minuta,gledajući lokomotivu vidljiv je lom nivelete u "S" zavoju na ulaznom području prema Meji Railpool Bombardier TRAXX 2, F140 AC2 lokomotiva broj 185-717 i tovareni kontejneri iz Brajdice prolaz kolodvorom prema postaji Drivenik Quote
up4014 Posted June 30, 2022 Posted June 30, 2022 Dana 29. lipnja 2022. Meja-Plase cestovni prijelaz km:631+996,35o između predsignala A i ulaznog signala A kolodvora Meja. Sat 10:30 - 10:45 vrijeme 30C i više, no hvala bogu manje od prethodnog dana. Čekam vlak 1702 iz Delnica kasni 44 minute. Ovdje daleko od raznih zaobilaznica prava tišina vlak se čuje kilometrima. Evo prvi se spušta prema Meji; nije Regiojet nego kontejneraš. Evo ga sa velikom "Rumunjkom" na čelu Od viška glava ne boli! i dalje čekam vlak 1702..... 1 1 Quote
up4014 Posted June 30, 2022 Posted June 30, 2022 U 10:39 pojavljuje se na pravcu ispred predsignala Meja žuta garnitura. za razliku od nekad sada su putničke garniture vrlo tihe, ali na ovoj lokaciji čuju se kilometrima pozicija je odabrana sada je 10:40 vlak 1702 tvrtke Regiojet kasni 44 minute i za koji će se čas pojaviti. HŽPP 1141-303 i žuta garnitura upravo su prošli prema kolodvoru Meja Što ti je APB u 5 minuta dva vlaka . 1 Quote
mladen_lucky Posted July 4, 2022 Posted July 4, 2022 Ljetni dan na kolodvoru Lokve, 02.07.2022 Budući da poslo-bavljenje u Zagrebu nisam mogao privesti kraju tijekom radnog tjedna, za put u Pulu morao sam se odlučiti za vikend. Autoceste vikendom postaju gmizališta, jer je, kakti počela sezona, pa ih u to vrijeme u potpunosti mrzim i zaobilazim u širokom luku. Do Karlovca sam vozio starom cestom i napravio kratku pauzu na karlovačkom kolodvoru, ali to nije tema današnjeg mini-putopisa. Nastavio sam i dalje starom cestom, iduće stajanje bilo je u Moravicama, gdje nije bilo nikakvog "muvinga" i zatim u Skradu, gdje mi je teretni vlak pobjegao "ispred nosa". Rekao bi Pfaff, - balada o ljubavi, psu i majci! Ljubazni šef kolodvora dao mi je informaciju da će u idućih 45 minuta biti "muvinga", pa je odluka pala - napravit ću sačekušu u kolodvoru Lokve! Na civilnoj strani kolodvora, pripreme za sezonu grijanja su u punom tijeku! Drva su naslagana uz veći dio zida - Gorskom kotaru niti Putin ništa ne može! Na peronu se nalazi improvizirani stol ukrašen dodatnim priborom - još samo nedostaju limenke piva i to bi bio čisti zen!Prijatelj se dobro drži, ali sve teže podnosi ljetne vrućine. Ali ipak mu je na 806 metara nadmorske visine ugodnije nego njegovim rođacima u pakleno vrućem i sparnom Zagrebu! Kolodvor je prazan... Vruće je, ali ne i neugodno vruće, zrak je suh i puše nekakav lagani vjetar. Desetak minuta kasnije u kolodvor pristiže teretnjak koji mi je bio spomenut još u Skradu, a vuče ga prljava HŽ Cargo ASEA. A onda je pristiglo i nešto modernije - TRAXX u najmu Kombinovanog prevoza koji je iz smjera Rijeke dovukao kontejnerske vagone. Nakon otkopčavanja vagona, TRAXX se strojno premjestio na susjedni kolosijek. Bilo je vrijeme za poći dalje prema Rijeci, i konačnom odredištu - Puli. 2 1 Quote
up4014 Posted July 5, 2022 Posted July 5, 2022 Plase 4. srpanj 2022. vrijeme 11:30 - 12:00 . Pruga se padom od 25 o/oo spušta do ulazne strane kolodvora Plase.Temperature na suncu su takve kakve jesu u ovo doba godine. Sunce visoko, sjena nema. pogled na drugu stranu "S" zavoja, koji za završava u kolodvoru Plase. Plan je bio produžiti, pješice naravno, još nešto više od pola kilometra do mjesta gdje pruga izlazi na prisojne obronke sa pogledom na Kvarnerski zaljev. i naći pogodno mjesto sa kojega se može fotografirati vlak, kako se spušta u Plase te prugu i vlak ispod Melnica, koji nakon završene vožnje petljom sada nastavlja vožnju do kolodvora Meja potpuno protivnim smjerom samo jedno stotinjak metara niže No kao i obično čovjek dok ne obavi sve u mjestu i svim starim susjedama isporuči narudžbe za taj dan izgubi pojam o točnom vremenu i zakasni. Tako je bilo i jučer nisam ni stigao do dijela pruge u pravcu, kad pušta se RegioJet i HŽPP 1141-377 na čelu. Vlak je prošao i primjereno kasnio, a moja me staračka upornost natjerala na još koju stotinu metara pešaćenja po onoj podnevnoj jučerašnjoj temperaturi na suncu, dalje prema obroncima sa kojih je moguć pogled na more, barem ovako djelomičan ne iz vlaka nego fotografirajući stojeći na kolosijeku.. Pruga iz Melnica prema Meji prolazi ispod ceste Hreljin-Fužine Nakon ovako polu uspješno završenog plana pješice natrag, vrućina je ionako već pomalo teška za duže izdržati, evo još i motorka uz pozdrav prolazi. Baliza ulaznog signala kolodvora Plase, no sad je tu APB konačno pa ih ima "posijanih" po prugi. Fotografija ulaznog signala i povratak pod hitno kući postalo je pretoplo! 1 Quote
up4014 Posted July 11, 2022 Posted July 11, 2022 Spoiler 11. srpanj 2022. Meja prema Melnicama 19:45 do 19:55 RCC Taurus spušta se prema Meji na križanje sa vlakom 4609 Rijeka-Ogulin HŽ EMV 6112-105 na vlaku 4609 odlazi prema Plasu Spuštam se autom dole u Hreljin pa uzbrdo na drugu stranu cestom za Plase i onda nekakvvom kvrgavom uzbrdicom sva sreća pogon je 4x4 sve je kamenje frcalo no stigao sam do pruge sunce se približava današnjem zalasku Kvarner polako dobiva tamnije obrise Quote
up4014 Posted July 12, 2022 Posted July 12, 2022 Južna strana Bakarskog zaljeva sa brodskim otpremnim terminalom derivata rafinerije Urinj. nakon 5 minuta kloparanja pojavljuje se u 20:19 još jedan strojni vlak ovaj put prema Plasu lokomotiva 185-676 i odlazi dalje uzbrdo 1 1 Quote
up4014 Posted July 12, 2022 Posted July 12, 2022 TRAXX je otišao "svojim poslom" vrijeme prolaska 20:19 do prolaska vlaka br: 1703 još dvanaestak minuta čekanja, koje ispunjavam osluškivanjem raznih, pretežno životinjskih zvukova pogled prema Meji i Plasu novo kloparanje s donje strane i stiže HŽPP 1141-304 je izgleda "bezecirala" ovaj turnus vlakova 1221/1702 i 1703/1220 Sumrak se polako spušta -"željeznicu...." (A.G.Matoš) 1 Quote
up4014 Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Subota 16. srpnja 2022. 17:45 sati oko Melnica Spomen ploča Menciju Klementu Crnčiću Vlak 4606 Ogulin-Rijeka Zadivljen ovom umjetničkom instalacijom pokojnik se sigurno okreće u grobu Znak lijepo pokazuje "kakva cesta takva i pruga". Od nadvožnjaka prema Meji u dužini od 120 metara nagib pruge je 28 o/oo, najveći na cijeloj dionici Škrljevo-Drivenik Subotom i nedeljom nema odlaska na more, nego u brda na hlađenje. Slijede fotografije iz Zlobina od 20:05 do 20:40 sati 1 1 Quote
Danchibald Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 Nema problema s kočenjem Mađara na ovoj padini? Znam da se nešto jednom govorilo o tome... Mislim očito je da nema problema čim voze... I ne daj bože da ima... 1 Quote
up4014 Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 Stajalište Zlobin 16. srpnja 20:12 minuta . Brklja je već spuštena. 4609 Rijeka-Ogulin upravo dolazi. Dva sata nakon prvog susreta HŽPP 6111-013 opet na prugi, no ovaj put prema Ogulinu. Gužva se rasčistila i vlak se polako pokreće na zavoju u usponu. Stajalište Zlobin opet pusto. Uz obostrano pozdravljanje vlak 4609 nestaje u zavoju Sada idemo na novi položaj još 30 minuta sunce polako na zalasku, prekrasno je svježe i lagana burica 2 2 Quote
up4014 Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 Prije ulaska u Zlobin pruga desnim zavojem prelazi dolinu te poslije lijevim zavojem u usjeku ulazi u mjesto. Posljednjih se godina izvode brojni radovi, tako je i ovaj zemljani nasip sa burobranom dužine 200,6 metara torketiran i stabiliziran. Nadsvođeni prolaz širine preko 3 metra u temelju nasipa. Pogled sa kolosijeka u pravcu Drivenika. Par stotina metara dalje 2005. godine na veliku sreću poduzetnog dijela lokalnog pučanstve iskliznuo je vlak sa pšenicom iz Mađarske. Ispod mene naftovod iz Omišlja nastavlja trasu prema Pančevu i Mađarskoj. Pogled prema Zlobinu. 1 Quote
mali.paja Posted July 17, 2022 Posted July 17, 2022 11 sati, Danchibald said: Nema problema s kočenjem Mađara na ovoj padini? Znam da se nešto jednom govorilo o tome... Mislim očito je da nema problema čim voze... I ne daj bože da ima... A zašto bi bilo problema sa kočenjem? Ne postoje vagoni niti vlakovi koji mogu ići samo po ravnom ili samo nizbrdo. Pa o tim Mađarima neznam koliko puta sam ja pisao da su se spuštali niz bradinsku rampu za Ploče i opet se postavlja pitanje kako mogu nizbrdo vozit? Prije rijeke spuštali su se i u Volinju kao i iz Koprivnice i Moravica prema Zagrebu bez problema! Quote
up4014 Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Niz ovu padinu spušta se naftovod iz Omišlja Mjesto Zlobin poluskriveno u šumi S druge strane ovog šumovitog grebena u dolini sjevernih padina nalaze se Fužine. Nakon par minuta štropota i zujanja u 20:25 stižu kontejneri iz Brajdice Na čelu je 6-ero osovna "Rumunjka" Train Croatia, najteža lokomotiva na prugi. 1 Quote
up4014 Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 Evo je u prvom planu Ovaj će vlak biti sastavljen u kolodvoru Lokve sa prvim dijelom ili je to prvi dio pa će lokomotiva "strojno u Brajdicu po drugi dio i s njim opet do Lokava gdje se sastavljaju u jedan vlak i nastavljaju dalje. Vlak jest kontejnerski no zbilja prevozi stvari u svakakvom agregatskom stanju kao što je vidljivo na forografiji. Ovo je već treći vlak; OEBB Vectron u službi RCC-a prošao je prije ovoga "strojno" prema Driveniku poslije vlaka 4609. Nažalost zbog burobrana vidjeli su se samo krov i pantografi. Quote
Danchibald Posted July 18, 2022 Posted July 18, 2022 22 hours ago, mali.paja said: A zašto bi bilo problema sa kočenjem? Ne postoje vagoni niti vlakovi koji mogu ići samo po ravnom ili samo nizbrdo. Pa o tim Mađarima neznam koliko puta sam ja pisao da su se spuštali niz bradinsku rampu za Ploče i opet se postavlja pitanje kako mogu nizbrdo vozit? Prije rijeke spuštali su se i u Volinju kao i iz Koprivnice i Moravica prema Zagrebu bez problema! Pa pitao sam jer se u nekoliko navrata pisalo da naši Mađari slabije koče i nekakvi problemi oko toga... Quote
up4014 Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 Kontejneri nestaju sa vidika u pravcu Drivenika i ja i dalje čekam na onoj kosini naftovoda......(svaki bedak ima svoje veselje) Oko 20:40 gotovo bešumno za razliku od teretnjaka pojavljuje se na izlazu iz usjeka lokomotiva vlaka 1703 Rijeka-Ogulin(Praha Hl. N.) HŽPP 1141 i 8 vagona Regiojet na nasipu I ovaj brzo nestaje u zavoju prema Driveniku Jedan lokomotivski, jedan teretni te dva putnička vlaka u 30 minuta, a ja zadovoljan jedva sam se strmoglavio po onoj sipini do pruge. Tako je završio izlet u Zlobin i okolicu. 1 Quote
zagro Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 9 sati, Danchibald said: Pa pitao sam jer se u nekoliko navrata pisalo da naši Mađari slabije koče i nekakvi problemi oko toga... O tome da mađari ponekad znaju biti "ćudljivi" što se tiče kočenja pričaju mnogi strojovođe. Jedan mađar se prije par godina nabio na bika na Glavnom kolodvoru, a drugi profulao stajalište Lužani za 1400 metara iako je prije toga normalno stao u Oriovcu i nakon toga u Novoj Kapeli. U oba slučaja je uzrok potpunog otkazivanja kočnica ostao nepoznat. 1 Quote
Danchibald Posted July 19, 2022 Posted July 19, 2022 49 minutes ago, zagro said: O tome da mađari ponekad znaju biti "ćudljivi" što se tiče kočenja pričaju mnogi strojovođe. Jedan mađar se prije par godina nabio na bika na Glavnom kolodvoru, a drugi profulao stajalište Lužani za 1400 metara iako je prije toga normalno stao u Oriovcu i nakon toga u Novoj Kapeli. U oba slučaja je uzrok potpunog otkazivanja kočnica ostao nepoznat. E upravo zato sam i pitao jer znam da su se spominjale neke cudne situacije s tim kocenjem... Hvala ti na nadopuni Quote
up4014 Posted July 24, 2022 Posted July 24, 2022 Subota 23. srpnja 2022. uporozoravaju kako je to vrhunac drugog toplotnog vala. sada je 10:30 sati. vjetra nema, a ni požara! Nakon prelaska preko pruge ispod Kolodvora Plase od ceste Fužine - Hreljin odvaja se prema lijevo ova cesta, koja spaja izravno Plase sa Crikvenicom preko Križišća i Šmrike sa Jadranskom Magistralom, dionica Sušak - N. Vinodolski, koja je izgrađena do Povila još za vrijeme Kraljevine Jugoslavije, kao spoj pruge Zagreb-Sušak sa Crikveničkom rivijerom. Od Križišća prema Plasu istovremeno je asfaltirano i dva tri kilometra ove ceste, koje do sada nije nikad održavano i ne preporuča se korištenje ove veze do Križišča osim ako ne želite nove "vilice" na autu, već je obilazak preko Hreljina normalan. Pedesetak metara lijevo od početka ceste za Križišće počinje ovaj kratki put do stajališta Melnice Plase u pozadini u zavoju desno krije se stajalište Melnice Evo jedne mazalice Ostaci portala kontaktne mreže 3KV istosmjerne struje i s druge strane kolosijeka Quote
up4014 Posted July 25, 2022 Posted July 25, 2022 Nastavljamo pješačenjem između stajališta Melnice i predsignala kolodvora Plase iz pravca Meje. Subota 23. srpnja 2022. u 10:30 sati i naprijed. Evo me na početku slijedećeg burobrana dužine 115,0 metara na nasipu sa zasvođenim propustom širine 2 metra. U pozadini predsignal iz pravca Meje kolodvora Plase u km. 627+936,611. Lijevo od pruge u vegetaciji vidljiv je kameni zidani snjegobran. Sada treba odlučiti i brzo preći na drugu stranu ovog nasipa i to po kanalicama te usput i fotografirati, jer na sredini nasipa pogled puca na sve strane pogled sa gornje strane nasipa na snjegobran prema Melnicama Bakarac i Jadranska magistrala snimljeni sa nadmorske visine od 550 metara Tuneli "Burlica" ispod Hreljina na A 7 Rupa - Križišće Prijelaz ceste Križišće-Kraljevica prije spoja sa Jadranskom magistralom i prilazom Krčkim mostom Krčki most i promet u subotu prijepodne krajem srpnja. 1 1 Quote
STIB Posted July 27, 2022 Posted July 27, 2022 Ovo je tema o Riječkoj pruzi a ne o tome što je tko radio u prošlosti... Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
up4014 Posted August 11, 2022 Posted August 11, 2022 Dana 10. kolovoza 2022. Zatvor pruge predviđen do 18 sati je završio i evo me oko pola sata kasnije na na kraju uspona na ulazu u kolodvor: pogled prema istoimenom tunelu u padu prema Rijeci Pogled prema sjevernoj obali otoka Krka na južnoj strani morskog prolaza nasuprot Crikveničke rivijere. Potporni zid okretnice snježne ralice još se uvijek čvrsto drži. Prvi vlak sa "Brajdice" trebao je stići za oko pola sata ali je nakon tih pola ure još cijeli sat vladala pustoš, a bura je jačala i doslovno čupa iz ruke. 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.