thomcro Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 On i dalje postoji, ali je nepouzdan jer je nezaštićen. M-hh ... šteta, taj mi je baš cool. Ima šanse da ga premjestiš na neko sjenovito vidljivo mjesto? Ili je lepljen pa nema više mrdanja i manevrisanja Quote
Pfaff Posted April 27, 2016 Author Posted April 27, 2016 Srijeda, 27. travnja 2016. Večeras malo iza 19 ha Još pada. Cesta je bijela. Prohodi grtalica. Tako je idilično... Pozz Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
thomcro Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 ... Još pada. Cesta je bijela. Prohodi grtalica. Tako je idilično... Još Ti samo jelen fali Quote
Pfaff Posted April 27, 2016 Author Posted April 27, 2016 Još Ti samo jelen fali Promašio jednog za dlaku jučer ujutro! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
thomcro Posted April 27, 2016 Posted April 27, 2016 Hm-m ... sećaš se ... sećaš se kako su stare žutke imale onaj "gornji" plug koji se skidal (zanimljivo kako u Rijeci nema niti jednog!) ... trebal bi si dat napravit nešta slično za namotirat na Pfaffmobil za nedajbog ako trefiš kojeg gracioznog ... Quote
Pfaff Posted April 27, 2016 Author Posted April 27, 2016 Stare žutke su bile zakon... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted May 4, 2016 Author Posted May 4, 2016 Srijeda, 4. svibnja 2016. Praskosumrak na ŽCPRsaR "Milja" kod kolodvora Meja Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 19, 2017 Author Posted January 19, 2017 Četvrtak, 19. siječnja 2017. Nakon višednevnog kijameta, današnje jutro je napokon osvanulo mirno i bez snjegopadalina. Trapatura je bila na solidnih -6ºC što nekako smatramo kao blago svježe Napadalo je solidnih pol metra, a mjestimično je bio i viši, ovisno o vjetru i nanosima Proširio sam i uredio pristupni put da mogu van jerbo mi se išlo u Delnice Uživam kad mogu papku s grtalicom napljuvati natrag na cestu ono što mi je nagurao pred vrata! Kad sam se na Sopaču uključio na Lujzijanu, dočekalo me lijepo iznenađenje – kolona vozila koja su se puževim korakom kretala prema Delnicama. Mahom kamioni srbijanske i hercegovačke registracije. (Za one koji ne znaju: Nekoliko dana je obala bila potpuno prometno odsječena pa se na Grobniku nakupio lijep broj kamiona koji jednostavno nisu imali kamo. Vjerujem da je onima u gostioni "Putniku" pala sikira u med... A lijepo smo im govorili da idu vlakom, taj možda kasni koji dan, ali ipak stigne!) Sad je konaćno otćepilo pa se kamioni s oduševljenjem voze po staroj cesti jer je Autoštrasenban još uvijek zatvoren za I. skupinu vozila zbog bure koja ne jenjava. Pretpostavljam da je početak ove kolone upravo kod rečene gostionice "Putniku" Piše Išlo bi to i brže, ali je je odsječak ceste do ulaza na autoput prekratak da amortizira dugačka vozila pa dok lik dođe do naplatne kućice pa otvori prozor, uzme karticu, zatvori prozor pa pokrene sekvencu potkompresor-prva pomoćna-međugas-druga... i makne se, prođe bar pola minute. A ako su mu smrznuti prsti pa mu ispadne cedulja, i više. Usput su tu, jasno, i oni koje izbacuju s autoputa u smjeru prema Rijeci pa se popreko na smjer za Delnice ubacuju na Lujzijanu. Policija koja ureduje i omogućava lakše kretanje? Ma, bud'te pametni, rekla bi moja punica. Ali sam zato uočio Marinka Krmpotića kako s fotićem trčkara uz cestu – bit će, dakle, nešto u lokalnom kupusnom listiću između ustoličenja Trumpa i afere INA-HEP U Delnicama stanje normalno. Za mog životnog vijeka ovdje se glede čišćenja snijega neće ništa promijeniti pa makar ušli i u Schengen Kod K-Ivice ovo tretiraju kao očišćeni parkirni prostor. Srećom nije neka gnječa u dućanu Stojte mi dobro 1 Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
thomcro Posted January 19, 2017 Posted January 19, 2017 Dobro da vidim sitvaciju jer se idući tjedan spravljam zeru okusiti goranske čari zime Quote
seabral Posted January 19, 2017 Posted January 19, 2017 Srijeda, 4. svibnja 2016. Četvrtak, 19. siječnja 2017. Između zadnja dva posta u ovoj temi je prošlo osam i pol mjeseci. Nadam se da do sljedećeg/sljedećih priloga neće proći ni približno toliko vremena. Pfaff, lijepo je vidjeti da si opet s nama Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Pfaff Posted January 19, 2017 Author Posted January 19, 2017 Između zadnja dva posta u ovoj temi je prošlo osam i pol mjeseci. Nadam se da do sljedećeg/sljedećih priloga neće proći ni približno toliko vremena. Pfaff, lijepo je vidjeti da si opet s nama Ma, čekao sam da nabavim grtalicu! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 19, 2017 Author Posted January 19, 2017 Da li je to novi Pffafmobil Aha! Za promjenu nije Fiat, ali sam svejedno jako zadovoljan Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
dac001sv Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Aha! Za promjenu nije Fiat, ali sam svejedno jako zadovoljan Mazde su jako pouzdani auti,jedino PAZI na zupčasti remen,kratko traje,80-90000 km Quote
thomcro Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Kopam po hardu za starim fotografijama i ... naletim na ovo ... ... a bio sam u ... Imam snimljen i film o ovome ali njega nebi baš stavljao na net jer se čuje razgovor i vrlo lako bi se moglo otkriti o kome se dela tako da neka za sad ostane sve na ovim fotografijama Quote
thomcro Posted February 9, 2018 Posted February 9, 2018 Našao sam još! Snimljeno par dana kasnije, ista ruta, ista lokomotiva ... 1 Quote
DB Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Usputne impresije iz vlaka 4000 (Zagreb GK - Rijeka). Krenul je konačno dovršetak remonta od Ogulina do Moravica ... U Ogulinu se trenutno obnavljaju 4. i 5. kolosjek: Vječno pitoreskni i neizbježni Klek: Novi peron u Ogulinskom Hreljinu: Quote
DB Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Kameni most preko Dobre u Ljubošini: Mi uzvodno, ona nizbrdo: Konačno drugi kolosjek: I kraj: Prek ceste: Sad jedan drveni: Quote
DB Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 Svojedobno sam ovaj kraj predlagal za forumaški roštilj: Eto, baš jedan aboridžin dimi: S mosta Kloštar: Pa još jedna lokacija za - ušće Kamačnika: ŽCP na ulazu u Vrbovsko: I kolodvorska zgrada: Nova drvna industrija prekoputa zgrade: Nema više . Quote
DB Posted September 15, 2018 Posted September 15, 2018 S druge strane tunela opet prek Dobre: Pa stara drvna industrija: Ni iz toga nebu . Još jedan most: Još pogled unatrag: I za kraj, nekima nikad prežaljeni vijadukt: Quote
mladen_lucky Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 Tema je zamrla, pa bi ju bilo red ponovo malo ozivjeti....Posjet kolodvoru u Moravicama (uz pljusak!), 31.08.2021 Zadnji dan kolovoza krenuo sam opet prema Puli, kao i uvijek, omiljenom mi Lujzijanom! Budući da već dugo nisam bio u Moravicama odlučio sam se na kratak posjet kolodvoru. Uz malo sreće, nešto će već biti tamo za fotkanje. Na putu mi je za oko zapela ova nesretna kuća. Kako se čini, neće još dugo.. Šteta. A nije jedina na tom području, ima ih još.... Na kolodvoru me je dočekao kontejnerski vlak sa Train Hungary (Croatia) lokomotivom Rumunjkom na čelu! Pogled na kolodvor, tracnice i vlak koji čeka polazak. Oblaci u tom trenutku još nisu bili prijeteći! Nekoliko trenutaka, ali doslovno - sasvim druga priča! Otvorilo se nebo, pljusak je bio doista žestok! Video zapis polaska vlaka po tom nevremenu objavio sam već na drugom dijelu ovoga foruma (Moji filmovi), pa ga nema potrebe objavljivati ponovo, ali - ako slika govori tisuću riječi, film ih govori barem stotinjak puta više! Mokar do kože nastavio sam autom dalje Lujzijanom. 2 Quote
mladen_lucky Posted September 10, 2021 Posted September 10, 2021 Povratak za Zagreb, 05.09.2021 U nedjelju (05.09) poslovne obveze natjerale su me natrag za Zagreb, kao i obično, put me opet vodio starim cestama, ovoga puta dragom mi Karolinom, a lijep i sunčan dan bio je kao stvoren za posjet kolodvorima Plase i Fužine na kojima dugo nisam bio. Tim povodom su nastala sljedeća dva slikopisna uratka! Na kolodvoru Plase nije bilo ničeg pretjerano zanimljivog, pa sam nastavio dalje.... Na dijelu Karoline između Zlobina i Benkovca Fužinskog i dalje se odvijaju nekakvi radovi pa promet ide naizmjenično. Nekoliko minuta nakon dolaska na kolodvor "ulovio" sam teretni vlak s vagonima cisternama, vučen Railpool Bombardier lokomotivom! Nastavio sam za Zagreb starom cestom do Vrbovskog i tamo sam se tek uključio na mrski mi autoput. 5 1 Quote
mladen_lucky Posted October 20, 2021 Posted October 20, 2021 Posjet kolodvoru Moravice, 17.10.2021 Standardna priča, putovao sam iz Zagreba za Pulu, bio je lijep dan - idealan za laganu vožnju Lujzijanom, čista uživancija. Odlučio sam napraviti pauzu u Moravicama (odmah nakon ulaska u grad postoji jedna pristojna biblioteka) i obići kolodvor. U neposrednoj blizini biblioteke nalazi se i ŽCPR - u trenutku kada sam se parkirao Luckymobil rampa se spustila i crvena su svjetla počela bljeskati. Istrčao sam iz auta brzinom munje i ulovio ovaj teretnjak! THM Rumunjka vukla je zelene teretne vagone za koje sam kasnije saznao da su rumunjski. Nakon toga sam se otputio prema kolodvoru. Ljubazan prometnik rekao mi je da uskoro stiže još jedan teretnjak iz smjera Brod Moravica, pa sam ga odlučio pričekati. Idući vlak trebao je doći kolodvor tek za pola sata, a toliko mi se nije dalo čekati, pa sam nastavio Lujzijanom dalje prema Rijeci. Ionako se već počelo smračivati, pa uvjeti više nisu bili prikladni za fotografiranje. 6 1 Quote
up4014 Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Današnje lijepo i toplo prijepodne, li ne dovoljno za lokalne otrovnice tako sam odlučio obavezno izviditi kako nakon 9 godina izgleda prva EVP Meja, koja je dana 6. ožujka 1956. puštena u pogon pomoću pokretnog postrojenja spojenog izravno na dalekovode od 35 KV te je od 3. lipnja iste godine omogućila prometovanje elektro vučom na najtežem dijelu pruge skoro neprekinutog uspona u dužini od 34 kilometara. Pokretno postrojenje održavalo je potreban napon na prugi sve do 14. prosinca 1957. kada je počeo rad stabilne EVP Meja, koja je pak prestala s radom skoro na isti datum u prosincu 2012. završenlm promjenom sistema napajanja na dionici Moravice-Rijeka. prekrasan pogled na Kvarner obasjan suncem, a sa svih strana uokviren oblacima nakon pogleda prema otocima, veduta Učke uokvirene sa dva reda oblaka od zadnjeg posjeta kolege "Pfaffa" promjenio se se sistem napajanja te je pruga pred nekolimo godina opremljena APB-om što se vidi po bojama signalnih stupova. lom nivelete i pad od 25 promila počinju već prije zadnje skretnice-pogledajte burobrane štitni kolosijek za vrijeme parne vuče produžen je i skrenut desno prema postrojenju stabilne EVP Meja. Iako ničemu ne služi iskliznica je i dalje na mjestu i propisno označena. Odabrao sam široki put desno od burobrana koji će me uputiti prema cilju 3 Quote
up4014 Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Ovaj široki put, koji vodi uzbrdo i vraća se po svemu sudeći do one "tvrđave" iznad kolodvorske zgrade ne postoji nikakav logičan razlog za gradnju puta neuobičajene širine po tim vrletima osim vojnog No budemo vidjeli drugi put koliko su mi razmišljanja ispravna. Pogled na kolosijeke sa mjesta gdje put skreće i penje se točno iznad kolodvorske zgrade sa ovog mjesta nastavljam istim pravcem prema napuštenoj EVP Meja ostaci bivšeg štitnog kolosijeka u pravu Škrljeva pruga prelazi nasip zaštićen burobranom i ulazi u tunel Meja, a kolosijek nastavlja prema EVP. na vrhu blagog uspona otvara nam se pogled na prvu EVP izgrađenu i puštenu u rad pre 64 godine i 15 dana. sutra nastavak.... LP svima!! 5 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.