seabral Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Iz obližnjeg sela vodi šljunčani put prema ovom stajalištu U travu zaraslo parkiralište Stepenice za lakši pristup s parkirališta prema peronu ... tko se i kada zadnji put ovuda penjao na vlak ? ŽCPR pored stajališta I vijugavi put prema selu Nakon kraćeg boravka na ovom stajalištu duhova, krećem dalje prema Drašama. Pogled unatrag prema stajalištu Gredice I naprijed, ususret novoj vegetaciji. Nastavit će se ..... 1 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan_s Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 seabral Kad je zadnji put prošao vlak tom prugom? Možda si to negdje spomenuo, a da ja nisam pročitao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan_s Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Eh, da sam imao ovako nešto, nekada davno ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 seabral Kad je zadnji put prošao vlak tom prugom? Možda si to negdje spomenuo, a da ja nisam pročitao. Nisam nigdje spomenuo u ovom putopisu. Ali u mojem putopisu od prošlog tjedna je Zlayo napisao da su ovuda zadnji put vlakovi vozili prema voznom redu 2000/2001. Znači, zadnji putnici su putovali ovuda ljeti 2001. godine. BTW ... odlična ti je drezina ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
hrki Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Ovaj poluoffovski post je zapravo primjereniji prvom dijelu Cipelcuga koji se odvijao u blizini, uz i preko granice. No nebitno... Ako nekoga točno zanima granična crta (po katastru) onda je ovo je zanimljiva i korisna stranica na kojoj se puno preciznije i TOČNIJE od GE vidi koliko puta granična crta sječe prugu (toliko da sam nakon 20 prestao brojati ) : http://preglednik.arkod.hr/ARKOD-Web/#map_x=500000&map_y=4925000&map_sc=3657142 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Al sam potrefio za onu dresinu...Svima nam je u glavi proradila skrivena želja za vožnjom njome...još kada bi nas bilo više, pa da se okupimo, sa dozvolama, jedan dio pruge očistimo. Kaj velite? pozdrav... Baš ste mi dali ideju da se malo raspitam kod nadzornika pruge za drezinu. Nisam ni znao da je još tu. Tko zna, možda se i provozamo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Pretpostavljam da bi peglanje na 100 km/h zahtijevalo dosta prostora, jer ovaj čitav zavoj čini skoro 90 stupnjeva. U tom slučaju bi trebalo izmještati i cestu, a to sve se nalazi usred naseljenog područja ... sve skupa mi to, ovako laički, fakat djeluje jako kompleksno. Ma, prije 20 i kusur godina nije bilo toliko izgrađeno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Pa ljudi moji nije brzina na čitavoj pruzi bila ograničena na 80 km/h zbog jedne krivine? Postoji nešto što se zove "Ograničena brzina", samo za to mjesto, za tu krivinu i tjeraj dalje ako može 150 km/h. To se signalizira i stvar riješena! Drugi je problem ako takvih mjesta ima više i koja su uzastopna... pozdrav... Kad je bio remont pruge Vukovo Selo Kumrovec ja sam bio na zamjeni u kolodvoru Klanjec, radi remonta. Remont je obavljen između kolodvora Klanjec i Kumrovec i Klanjec i stajališta Vukovo Selo. Kolodvori Kumrovec i Klanjec su ostali još za remont i dionica Kumrovec-stajalište Zagorska Sela -d.g. Zaboravih još i dionicu Vukovo Selo-Harmica. Klanjec je uglavnom radio sa prekidima. Ovaj prijelaz na ulazu od strane Zagreba se aktivirao davanjem ulaza. Kada je kolodvor bio nezaposjednut vlakovi su morali stati radi osiguranja prijelaza. Bilo je dosta prijelaza sa samo Andrijinim križem. Drugi problrm je bio što nekad po Pravilnicima nije bio moguć lom brzine između kolodvora. A samo rastojanje između kolodvora Savski Marof i Klanjec je preko 20km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Hvala svima na dosadašnjim komentarima i nadopunama. Idemo još proći zadnju dionicu, Gredice - Draše. Na cvjetnjake na pruzi smo već oguglali Sijeno i zagorski pejzaž, pogled u pravcu Klanjca Do ovog drveta na pruzi bi se mogli voziti našom drezinom .... ... a onda bi nam trebala pila i kosilica Novi miljokaz Pogled unatrag ... ... i prema naprijed Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Smjenjuju se dijelovi zaraštene pruge i pruge bez tucanika Priroda očito i dalje probjeđuje .... ovuda je ne tako davno vozio vlak Još jedan od poljskih ŽCPR-ova Iako je temperatura bila tek neznatno iznad nule, ovo je bila sasvim ugodna šetnja Ni hrane putem nije nedostajalo A isto tako, ni apokaliptičnih prizora .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Prije Draša se pruga i cesta ponovno sastaju Neobičan ŽCPR .... dio poljskog puta je asfaltiran, ali ovdje prugu mogu prijeći samo kotači od 20 i više cola Pogled unatrag Pored benzinske stanice se trase cesta i pruge ponovno nakratko razdvajaju. Tu je i ovaj ŽCPR ... i novi pokazivač udaljenosti Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Razlog razdvajanju trasa ceste i pruge je u tome što cesta ostaja u Hrvatskoj, a pruga u idućih 200-300 metara prolazi kroz teritorij Slovenije. Granica je negdjej na sredini rukavca. Vidi se cesta i kuće u Hrvatskoj, a sve skupa je fotkano s pruge koja se ovdje nalazi u Sloveniji (i ja s njom, naravno ) Još jedan pogled sa slovenskog dijela pruge, ovaj put unatrag. Na mjestu gdje se rukavac približava pruzi ćemo pruga i ja ponovno ući u Hrvatsku Još jedan lijepi pogled iz EU Sve skupa se nalazi 1 km od stajališta Draše ... pripadajuća oznaka je skoro skroz propala Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Na ulazu pruge u hrvatski teritorij nalazi se ovo jezero. Sunce se malo promolilo, pa nisam mogao odoljeti sići do jezera i napraviti par ljepših fotki Površina vode je još uvijek zaleđena Osim na nekim mjestima, gdje se upravo počinje topiti Sve u svemu, lijepi zimski ugođaj A na livadi se nalaze i prvi vjesnici skorog dolaska proljeća Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Odlazim obići posljednji kilometar pruge do Draša I dalje me prati flora na pruzi Pogled u smjeru Klanjca .... cesta po hrvatskom tlu s desne strane obilazi jezero, a pruga ide poprijeko po slovenskom teritoriju Pogled na Draše Sutla ... s druge strane je Slovenija Posljednji miljokaz toga dana Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Zadnji metri prije Draša Pogled unatrag U Drašama se nalazi ŽCPR na cestici koja vodi na most i državnu granicu. To je granični prijelaz najnižeg ranga Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Ispred ŽCPR-a je stajalište Draše. Lijevo se vidi zgrada stajališta Pogled s cestovnog mosta .... ... i prema mostu Stajalište Draše Rasvjetni stup s interesantnim nagibom Zarasli peron Ovdje je nekad bilo vode Stepenice koje više ne služe ničemu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Za razliku od perona po kojem raste sve i svašta, zgrada je u relativno dobrom stanju Ima i šekret Pogled u daljinu prema Harmici i Zagrebu ... ... i u smjeru otkuda smo došli Ostalo je desetak minuta do dolaska busa, pa se još spuštam do Sutle Ovako pruga izgleda odozdola Pogled u bistru Sutlu Još jedan lijepi pogled na hrvatsku i slovensku obalu Sutle Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Ova rampa nije radi vlaka, nego radi graničnog prijelaza Pogled na prugu i cestu kojom će doći bus za Harmicu Pozdrav Drašama ... ... jer upravo po cesti stiže "vlak" za Harmicu U Harmici Odavde dalje prema Kumrovcu vlak ne vozi Srećom, pruga od Harmice prema Zagrebu je nedavno obnovljena i elektrificirana .... ... pa sam mogao napokon odmoriti noge i ugodno se prepustiti vožnji u praznom i toplom Mađaru *** kraj *** (do iduće runde po kumrovečkoj pruzi ) Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Čekao sam da završiš putopis pa da mogu reći: svaka čast na trudu i rezultatu. Stajalište Draše Stajalište Draše u vrijeme Yuge zvalo se Draše-Bizeljsko. I nije bilo stajalište, već mali kolodvorčić. Između prolaznog kolosjeka i zgrade nalazio se kratak pomoćni kolosijek, koji je na oba kraja bio zaštićen iskliznicama. S obzirom na vrlo malu duljinu nije mogao primiti vlak, pa je vjerojatno služio samo za pretovar. Govorim o razdoblju šezdesetih i ranih sedamdesetih godina. Taj kolosijek je bio prvi na popisu za vađenje (kasnije su uklonjeni i kolosjeci 1 i 3 u kolodvorima Prosinec i Vukovo Selo). U svojem prvom postu na forumu, u topicu o Kumrovečkoj pruzi, spomenuo sam kako prvi pokušaj skidanja kolosjeka nije uspio jer su se mještani Draša digli na puntariju i otjerali radnike. P.S. Trebao sam te upozoriti na taj kolosijek, možda bi našao kakve tragove. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Neću puno pisati. Daklem,svaka čast na ovom prelepom cipelcugopisu! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Iz-van-red-no! Imaš li podatak koliko si kilometara prehodao? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Hvala vam ! P.S. Trebao sam te upozoriti na taj kolosijek, možda bi našao kakve tragove. Da, nisam obraćao pažnju na tragove kolosijeka, iako mi je bilo neobično da je zgrada stajališta tako udaljena od pruge. Ali pomalo sam već bio u cajtnotu radi nailaska busa za Harmicu (dosta sam vremena potrošio fotkajući oko zaleđenog jezera ) , pa se nisam toliko puno zadržavao oko stajališta. Iz-van-red-no! Imaš li podatak koliko si kilometara prehodao? To je bilo oko 6 km. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfranc Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 jako lijepo, probudilo mi uspomene, kak imam rodbinu u Klanjcu puno sam putoval tuda, a i radi ribolova također Inače i ja sam često radi ribičije prehodal ovu dionicu pa čak i iz Zelenjaka do Draša. Kak je Stanley rekel nekad se kolodvor zval Draše-Bizeljsko. Jedan moj frend je pak krivo čul i provalil je da se zove Drašek Pesiljski, hehe Quote http://sites.google.com/site/hpdprpa2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Odličan putopis i hvala ti što si nam približio ovu prugu ! Inače nisam neki stručnjak za željezničku infrastrukturu ali mi se ipak čini da ova pruga bar na onim mjestima gdje nije zarasla u korov i drveće izgleda još prilično dobro i očuvano. Siguran sam da je bolja nego recimo pruga Našice-Pleternica..... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Inače nisam neki stručnjak za željezničku infrastrukturu ali mi se ipak čini da ova pruga bar na onim mjestima gdje nije zarasla u korov i drveće izgleda još prilično dobro i očuvano. Siguran sam da je bolja nego recimo pruga Našice-Pleternica..... Pruga je rekonstruirana krajem osamdesetih na 20 t/os, a vlakovi su tu vozili 80 km/h (moglo se i više). Neusporedivo je bolja od pruge Našice - Pleternica (16 t/os, 30 km/h). Živa je grehota da ovako zarasta u džunglu. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.