Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

neo091

Članovi
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About neo091

  • Birthday 10.01.1983

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek
  • Interests
    Sve u vezi željeznice
  1. neo091

    neo091

  2. Lijepo je vidjeti kako se gradi nova pruga u vašem kraju dok se okolo po hrvatskoj čupaju van.
  3. FRANCUSKI i srpski predsjednik razgovarali su u Parizu o Sporazumu o strateškom partnerstvu Srbije i Francuske, a jedna od točaka je i izgradnja beogradskom metroa. Kako javlja Tanjug u izgradnji metroa u Beogradu sudjelovat će francuska tvrtka Alstom. "U Sporazumu stoji daje francuska tvrtka u utrci za izgradnju prve linije beogradskom metroa za iznos od oko 1-1,2 milijardi eura. Ali preostaje dogovor oko financijskih modaliteta izgradnje metroa", stoji u priopćenju iz ureda francuskog predsjednika Sarkozyja. Tadić je izjavio kako će tijekom idućih mjeseci pronaći modalitet financiranja izgradnje metroa, te je istaknuo kako će to biti konkretan spomenik srpsko-francuske suradnje. http://www.index.hr/vijesti/clanak/beograd-dobiva-metro-koji-ce-izgraditi-francuzi/546343.aspx
  4. Repin rezanac ide najviše sa kamionima u Italiju,znam to jer radim na graničnom prijelazu,nadam se da će biti ipak više vlakova na ovoj pruzi..
  5. Pa šećer još nikada nije išao ovom prugom,samo repa i gnojivo... Evo upravo maloprije prošla jedna kompozicija,sa zatvorenim vagonima možda ovaj šećer i bude pokretač na ovoj pruzi.
  6. Super!! Budu kakve slike, imaš možda brojeve vlakova? nemam nažalost ni slika ni brojeva,dok ja izvučem fotić on skoro već prođe hehe ali se bojim da kad završi kampanja šećerne repe da će tako i stati promet vlakova volio bih da nije tako..
  7. Opet vozi šećerna repa preko mosta Bogojevo-Erdut
  8. ja ću se potruditi uslikati jer sam stalno tamo..
  9. ajde da i to više krene i da ta pruga postane rentabilna..
  10. samo da se nadovežem na ovu temu,upravo se to događa u Osijeku gdje se ipak kamionski lobi izborio za prijevoz šećerne repe iz Srbije za Osječku Šećeranu,radi se o 60.000 tona repe,znači ne mala količina,Šećerana se pravda da je željeznica skuplja od kamionskog prijevoza,eto šta naši dragi menađeri rade u HŽ-u,umjesto da podignu željeznicu na višu razinu s nalaženjem novih poslova za nju i podignu konkurentnost! Sa ovakvim ponašanjem naših vrlih menađera teret preko erduta neće ići još dugo jer željeznica je naskuplja kada se ne koristi!
  11. Kada se donosi novi vozni red i jel ima kakvih podataka o tome da će vlakovi ići? btw.danas je još jedan vlak prošao,teretni...
  12. Zna li netko hoće li krenuti konačno vlakovi na liniji erdut-bogojevo??
  13. Znaš možda broj vlaka? Ne znam nažalost,ali znam da je bila lokomotiva serije JŽ 661,super je izgledala sa onim dugačkim nosom...
  14. Zadnjih nekoliko dana se vozika teretni vlak iz srbije za hrvatsku sa jedno 15 vagona..
  15. Vidim da se nastavlja priča iz Rudina, naravno misleći na bsimica i miroslava....gledajte bećari....rekao sam da pričate nebuloze ! Tamo je bio kriv nagibni sad Vam je kriva žutka, sutra (nedaj bože) će biti krivo nešto treće, ali zaustaviti vlak od 750 t na nagibu od 25 promila sa samom lokomotivom je nemoguće !!!! Vjerovatno ste previše pod utjecajem Hollywooda i njihovih filmova katastrofe !! ERASERU....nebaljezgaj...dobro je rekao Simplon..nemožeš usoređivati vlak na dionici "Andrijevci -Garčin" i ovo dolje u Rijeci ! Samim time daješ ovim spodobama nekakove ideje i teorije zavjere ! SIMPLON....aj malo se smiri, nama je bitno da su nam kolege žive i zdrave, a mi znamo što se i kako radi, bez obzira na insinuacije ! Pa što da je strojovođa i kriv...zar nemože pogrješiti....ali na bsimicevu žalost...na žutki su bila DVOJICA strojovođa, dakle ljudski faktor ( glede strojovođa) je isključen ! ANTONE...Molim te kad krene rasprava, nemoj ju prekidati ! Recimo za mene i ostale strojovođe na forumu je atak i uvreda samo iznošenje LAŽI od strane bsimics i ovog drugog bisera ! Dakle samo se branimo ! E sad kad sam Vas sve izdero , aj probajmo malo zaviriti dublje u temu !! Čuo sa od pojedinih ljudi, da se u Rijeci vrši strašan pritisak na željeznicu glede prijevoza tereta ! Kažu da je strašan pritisak kamionskog lobija na HŽ, da se teret, a poglavito kontajnerski preusmjeri na kamione ! Pa samim time neisključujem i mogućnost diverzije, nebili se željeznica prikazala nesigurnom a samim time i nerentabilnom ! Strašno je da veliki dio kolača ( čitaj tereta ), koji se može prevesti željeznicom, odlazi na cestovni prijevoz ! ZAŠTO onda imamo menagere u Hž-u, ili su pak isti postavljeni po političkoj liniji i sve se dogovara u pojedinim županijama ili pak na stranačkim sastancima . Nejasnoća je puno, ali svakodnevno se susrećemo sa istim stvarima, pa čak i od nekih HŽ-ovih dužnosnika možemo čuti da je ipak bolji kamionski prijevoz !!?!! Pa pobogu zar su nam takovi rukovodioci !!! da zaboravih....mi smo uvijek naprijed, bilo Vam pravo ili ne simicu !! samo da se nadovežem na ovu temu,upravo se to događa u Osijeku gdje se ipak kamionski lobi izborio za prijevoz šećerne repe iz Srbije za Osječku Šećeranu,radi se o 60.000 tona repe,znači ne mala količina,Šećerana se pravda da je željeznica skuplja od kamionskog prijevoza,eto šta naši dragi menađeri rade u HŽ-u,umjesto da podignu željeznicu na višu razinu s nalaženjem novih poslova za nju i podignu konkurentnost!
×
×
  • Create New...