Brunoh Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 (molim premjestiti u putopise) Već preko godinu dana mi je u planu da obiđem ponovo ovu dionicu pehaka, i konačno pala je odluka. Prošli tjedan sam prošao ovu dionicu gore i nazad, 14 km + 14 km, cijeli dan. Mislim da se isplatilo.. Početna točka: Čakovec Buzovec Dolazi 3007 iz Kotoribe Signal koji se nalazi ispred ŽCPR-a. Strojovođa, možeš objasniti na koji način funkcionira? .. i idem lagano dalje... Stanje kolosijeka, pragova i tračnica je ovakvo.. Glavno da pruga nije mrtva, ima života u njoj To je onaj prijelaz zbog kojeg je bila buka da nedjeljom ne radi Dajem gas i uspon počinje.. (nastavak slijedi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miroslavfl Posted July 24, 2010 Share Posted July 24, 2010 Nastavak se ceka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChILd_ReBoRn Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 trebal si pokucat Natashi u buzovcu.. mozda bi te izvela na kavu... Quote sve je u zivotu sranje, osim pisanja.. a i pisanje je sranje ako pisas protiv vjetra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 25, 2010 Author Share Posted July 25, 2010 Nisam baš imal čas, moral sam žuriti na breg . Evo nastavak slijedi.. Pruga je lagano u raspadu Pogled unatrag Bilo je vrijeme da potražim neko mjesto za sačekušu međunarodnog teretnjaka, a sve okolo visoka rosna trava Nikaj, hodaj dalje, možda iza zavoja ima bolje mjesto uspon ide dalje.. i konačno, vrijeme je bilo da ide teretni, kad ono rema.. zovem Čakovec i doznam da je zatvor pruge do 9.40 Sve planove mi je pokvarilo i zaustavilo me na jednom mjestu.. Dok čekam da se rema vrati, mnogi su prošli kraj mene: ..a evo i njih.. (nastavak slijedi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miroslavfl Posted July 25, 2010 Share Posted July 25, 2010 Hasenfeffer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 10 je sati i iz daljine se čuje stroj. Najjači stroj koji je ikad prošao ovom prugom . Pozdrav voznom osoblju Pruga se penje još malo. Do ovog mjesta predviđen je po voznom redu i potisak, samo koga got pitam za potiskivanje, više se nitko i ne sječa kad su zadnji put potiskivali vlakove (možda za vrijeme Đureka) Kod stajališta Novo Selo Rok, nagli pad U daljini se vide Lendavske gorice Pred nekoliko godina, remont je dospio samo do ovdje Tu čekam intercity 3802 iz Čakovca (nastavak uskoro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 26, 2010 Author Share Posted July 26, 2010 Pruga se krpala sčim se moglo Trava je sve gušća U Vratišincu čekam 3803 iz Murskog Središća Dalje begam ususret teretnjaku iz Lendave. Dobro da sam imao komunikaciju iz Lendave.. Stigao sam do ovdje. Dolazi mi vlak 45503. nastavak slijedi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Postaje zanimljivo... Čekamo dalje! Bok! Ante Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 ajmo dalje.. Moram malo prikočit, idem većom brzinom Zakaj Aki ne pjeva ..A gdje je pruga.. Mursko Središće Bolje bi bilo da su pšenicu posijali.. Pruga prema mostu Dalje nisam išao, mada bi trebao proći i taj dio do Lendave Polumjer zavoja, kolko, 10 cm? Dolazi 3806 iz Čakovca Za 10-tak minuta ide za Čakovec pod brojem 3807 dalje u nastavaku.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 To je onaj prijelaz zbog kojeg je bila buka da nedjeljom ne radihttp://img514.imageshack.us/img514/4314/p1590099.jpg Štoviše, to je bivše stajalište Čakovec-Vojarna Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Zanimljiv putopis. A bormeš si se i nahodal. Ne vidim da si snimio stajalište (bivše?) Krištanovec. Ima li mu kakvih tragova? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Da, nahodal sam se, nenadano dobil otekline stopala i popil bačvu vode Od stajališta Krištanovec ni traga ni glasa. Pretpostavljal sam da ću na ovom djelu naići na nekaj, ali ništ.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Zanimljiva nadstrešnica u MS Skretnice su prije nekoliko sati podmazane Slijedi par slika stanja tračnica Gdje su ono digli paniku? Mislim u Zaprešiću da će vlak iskočiti zbog ovakve rupe na glavi tračnice , zamisli Stajalište Vratišinec Dolazi 3806 iz Čk 3807 za Čk (moram se ispraviti, vlakovi u Murskom Središću su 3804 / 3805) (finish uskoro) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 27, 2010 Author Share Posted July 27, 2010 Trebal sam si bica uzeti Znalci, za što je ovo služilo? U Novom Selu Rok dolazi mi posljednji vlak, 3808, za Mursko Središće ..i sve isto: isti ja, isti strojovođa, kondukter, garnitura.. Vraća se pod brojem 3809 kao zadnji vlak danas za kraj nadam se da neće doživjeti stotu na pruzi Set filmića nalazi se ovdje: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4531&start=150 Pozdrav ljubiteljima lokalnih pruga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Hvala ti na ovom jako lijepom hodopisu. Ajme, kako je ovaj dio pruge koji nije remontiran u lošem stanju. I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ćiro_bos Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Pratio sam od početka i uživao u tvom putopisu...Odlično odrađeno! Da, pronašao sam tu i sebe: i ja pravim fotke sa lokalnih pruga i izgledaju ovako, staro, napušteno, zarasle u travu, pa ponekad i ne pokazujem sve što snimim:oops: ... pozdrav... Quote Posavina exspres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Super putopis! Čestitam pogotovo na hodanju po ovakvoj ljetnoj žegi. I ja planiram obići tu dionicu u 8. mjesecu. Vlakom, naravno. http://img830.imageshack.us/img830/8378/p1590646.jpg Btw, odkad to švedi voze po travi? Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 Bruno, svaka ti čast, i ove godine nastavljaš seriju izvrsnih cipelcug hodopisa ... baš prema mom ukusu. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChILd_ReBoRn Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 ova bandera sa CD lampom u MS-u.. to smo prije 2 goddine postavljali.. kad je stanica jos bila zaposjednuta.. nasi sefovi u ZG trazili da se namontira.. a lik koji je drzao stanicu je urlao da nismo normalni.. da ce kamenom razbit lampu.. sta ce njemu 400W troska za 3 putnika dnevno..ali.. bandera se namontirala.. druga kod magazina srusila.. i jos su htjeli ubacit automatiku za rasvjetu.. vrijednosti xxx kuna za stanicu koja mjesecno privrijedi par sto kuna.. strasno... No nije moje da sudim. ja sam tu da radim samo...i sretan sam sto je tako (nikad neznam tko cita ovaj forum) hehehe Quote sve je u zivotu sranje, osim pisanja.. a i pisanje je sranje ako pisas protiv vjetra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 29, 2010 Author Share Posted July 29, 2010 I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. Zato kaj zagorsku štreku šparaju i maze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Odlično Bruno, još jedan zanimljiv hodopis, ovo je najbolji naćin da se upozna, a slijedom toga da se nama prikaže pruga. Ovo je, ako se ne varam, najkraća (aktivna) pruga u Hrvatskoj koja ide do državne granice. I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. Kaj nije da ta pruga ima dozvoljeno opterećenje 20/8.0, dok je na zagorskoj 18/6.4? To kaj je sva baca na sve strane je druga stvar i zato je na tom dijelu brzina 40 km/h umjesto "svemirskih" 60 km/h na remontiranom dijelu. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Bruno, svaka čast, kaj reći neg da imaš lavovsku volju.. Ova štreka mi je oduvijek egzotična, pogotovo zato, jer tam češto vozika terenjak, kaj je stvarno neobično za naše lokalne pruge.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ante-vž Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Odlično Bruno, još jedan zanimljiv hodopis, ovo je najbolji naćin da se upozna, a slijedom toga da se nama prikaže pruga. Ovo je, ako se ne varam, najkraća (aktivna) pruga u Hrvatskoj koja ide do državne granice. Ako se Čakovec - Macinec (- Ormož) računa kao cijela magistrala, onda je ova najkraća. I kaj je najinteresantnije tu karavela smije voziti, a po zagorskoj štreki ne smije. Tko god da je to zmislil, baš me zanima kak bi mi uspel objasniti zakaj je to tak. Kaj nije da ta pruga ima dozvoljeno opterećenje 20/8.0, dok je na zagorskoj 18/6.4? Na remontiranom dijelu je 20/8, na neremontiranom je mislim tek 16. Za tereni promet na neremontiranom dijelu brzina za teretnjake je 20 km/h i vrijedi za sve lokse koje prometuju. Bok! Ante P.S. Bruno - hvala za putopis! I, naj zameriti, ali daj pripazi barem kad snimaš s kamerom da kadrovi malo manje vise. Thx! Quote Moja galerija na Photrain.net - https://www.photrain.net/photos/member/ante.klecina Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAIL-LOGISTIK Posted August 22, 2010 Share Posted August 22, 2010 Jako zanimljivo,sve si lijepo opisal Ali koje rupetine imaju tracnice,isuse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.