Jump to content

Gdje smo sve bili (banovinsko - moslovački krug)


kiki273

Recommended Posts

Posted

Subota, 17. travanja 2010. kico 101 i ja smo otišli u ekšn, cilj nam je bio Sisak i dalje gdje nas put nanese. Tako je i bilo. Krenuli smo oko 7 ujutro iz Rijeke i uputili se ka Velikoj Gorici.

Ovo je pruga koja nas danas zanima

002-1.jpg

 

Dolazimo u Turopolje u nadi da nas neće zadržati u ustanovi koja se tamo nalazi.....

007-1.jpg

 

PR-ovac u liku i djelu gosp. kice 101 se javlja prometniku od kojeg doznajemo da će brzo proći brzi za Ploče, vuče ga ASEA 003, mislim da su prva dva vagona BIH željeznica a zadnji Železnica RS

008-2.jpg

 

Turopljska ćenifa

004-2.jpg

 

005-2.jpg

 

Nastavljamo prema Sisku i stajemo u Lekeniku, civilna strana kolodvora

009-1.jpg

 

Ona druga strana

010-1.jpg

 

Prema Zagrebu

011-1.jpg

 

Prema Sisku

012-1.jpg

 

Pošta

013-2.jpg

 

UPOZORENJE; Kasnije ćemo sretati takva na svakom kolodvoru / stajalištu

014-1.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Pred sam ulaz u Sisak doslovno nasred prometnice nalazi se stajalište Stupno; kad dođe vlak rampa se zatvori, vlak stane ukrca / iskrca putnike, krene dalje i rampa se digne

016-1.jpg

 

018-1.jpg

 

016-1.jpg

 

U Sisku tražimo šefa kolodvora ali isti ne radi subotom pa smo našli nekog tko ga mjenja, možda mu je ovo zamjena?

038-1.jpg

 

Zelena dizelka; 2 062 024

037-1.jpg

 

020-1.jpg

 

021-1.jpg

 

Zakočena je

023-1.jpg

 

Serija 22

025-1.jpg

 

036.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Ima još toga

027.jpg

 

032-1.jpg

 

033-2.jpg

 

Prijedlog za kasaciju

035.jpg

 

034-1.jpg

 

U ćenifu se ne može

039-1.jpg

 

Izložena u parku.

040-1.jpg

 

Kico odlazi slikati kolodvor s mosta a ja se idem motati po autobusnom kolodvoru, slijedi mali odmor uz marendu i traženje Capraga.

053-1.jpg

 

Na ulazu u Caprag srećemo Mađara

052-1.jpg

 

Mađar na kolodvoru

054-1.jpg

 

Kažu da je Sisak najzagađeniji grado u Hrvatskoj, ovo je jedan dimljak koji sigurno pridonosi toj činjenici, inače ovdje jako jako smrdi

055.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Iz Capraga za Mošćenicu cesta vodi kroz samo naselje koje je izgrađeno u soc-realističkom stilu (smrdi, smri, užasno smrdi) i na kraju naselja nailazimo na prugu Karlovac – Sisak

Prema Karlovcu

056.jpg

 

Prema Sisku

058-2.jpg

 

Nekad je ovdje bila rampa i signal

059-1.jpg

 

Dolazimo u Blinjski Kut

060-1.jpg

 

Prije kolodvora je oštar zavoj

061-1.jpg

 

Kolodvorska zgrada s civilne strane

073-1.jpg

 

Nekad kolodvor s 4 kolosjeka a danas samo razrušeno i nezaposjednuto stajalište bez signala. koje nismo vidjeli niti na jednom kolodvoru, ali zato su poratli novi kao na Riječkoj pruzi!

062-1.jpg

 

063-1.jpg

 

064-1.jpg

 

Prema Sunji

065-1.jpg

 

Dolazi Mađar

066.jpg

 

Odlazi Mađar

067-1.jpg

 

Unutrašnjost zgrade

068-1.jpg

 

069-1.jpg

 

070-1.jpg

 

Ćenifa

071-1.jpg

 

072-1.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

ŽCP Sunja

074.jpg

 

076.jpg

 

Dva Mađara na kolodvoru

075.jpg

 

Odlazak za Zagreb

077.jpg

 

Kolosjeka koliko voliš, malo ih je u uporabi

080.jpg

 

084.jpg

 

Signale možete zaboraviti

083.jpg

 

Ćenifa

079.jpg

 

Sunja

086.jpg

 

078.jpg

 

Vodonapojnik

081.jpg

 

Skriveni putnički vagon

082.jpg

 

Opet onaj isti Mađar kojeg pratimo od Capraga

085.jpg

 

Ovi dvoosovinski teretnjaci stoje već duže vrijeme

087.jpg

 

Na kraju desno je Unska pruga; pala je odluka kad smo već ovdje idmo vidjeti što ima tamo

088.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Stajalište Graboštani

089.jpg

 

Prema Sunji

090.jpg

 

 

Prema Volinji

091.jpg

 

Biljetarnica

093.jpg

 

Unutrašnjost zgrade

094.jpg

 

Ćenifa

096.jpg

 

Nakon Graboštana slijedi Majur, isto nekoliko kolosjeka, prometno osoblje je ovdje

098.jpg

 

Ćenifa

099.jpg

 

ŽCP u H. Kostajnici

101.jpg

 

Ćenifa

103.jpg

 

Zgrada (nezaposjednuto stajalište)

104.jpg

 

Nekad je ovdje bilo moguće križanje

102.jpg

 

Prema Volinji

105.jpg

 

Kad sam se okrenuo da slikam prema Sunji dolazi tandem ASEA

106.jpg

 

107.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Gdje idu? Dalje je samo Volinja, pa idemo vidjeti što tamo ima

Pošto je ovo pogranični kolodvor nismo se puno motali po njemu, nego samo sličica iz daljine

108.jpg

 

 

ASEA Železnica Republike Srpske, nismo se ni u snu nadali ovakvom ulovu

111.jpg

 

Tko stavi ovaj stup ovdje.....

112.jpg

 

Rijeka Una i Bosna na drugoj strani

114.jpg

 

115.jpg

 

Nakon dosta devijacije od štrike evo nas u Višnjici

116.jpg

 

117.jpg

 

Unutrašnjost stajališta

119.jpg

 

120.jpg

 

Ćenifa

121.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Sava kod Jasenovca

122.jpg

 

Kolodvor Jasenovac; nekad 6 kolosjeka, danas nezaposjednuto stajalište i samo jedan (prolazni) kolosjek u funkciji (signala također nema)

124.jpg

 

125.jpg

 

Novi portali KM-e (čemu?????)

121.jpg

 

Kolodvorski kontejner

127.jpg

 

Nekadašnja kolodvorska zgrada

129.jpg

 

 

Na putu ka Novskoj

130.jpg

 

ŽCP u Novskoj

131.jpg

 

Novska

135.jpg

 

136.jpg

 

133.jpg

 

Mađar u Novskoj

132.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Kolodvor Banova Jaruga

140.jpg

 

141.jpg

 

142.jpg

 

143.jpg

 

Desno pruga za Novsku i Vinkovce a lijevo za Viroviticu

139.jpg

 

146.jpg

 

Nemože bilo tko slikavat ćenifu u B.Jarugi

144.jpg

 

Kutina, civilna strana

147.jpg

 

Kutina

148.jpg

 

Ovo je meni sumljivo, sigurno su čuli da dolaze Štacionovci slikavat ćenife pa su ih brže bolje zaključali

149.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

ŽCP Dugo Selo

150.jpg

 

151.jpg

 

Kolodvor

153.jpg

 

156.jpg

 

Putnički za Zg

152.jpg

 

Putnički iz Zg

154.jpg

 

155.jpg

 

Jedna umjetnička

157.jpg

 

Poslovni za Beograd, 2 vagona Železnice Srbije, 1 Slovenskih železnic i 2 Hrvatskih željeznica

158.jpg

 

159.jpg

 

160.jpg

 

Još jedan ŽCP u Dugom selu

162.jpg

Macosa iz Križevaca

163.jpg

 

Desno za Kutinu

164.jpg

 

Lijevo za Križevce

165.jpg

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Polako pada večer i za kraj stajemo u Mičevcu

167.jpg

 

Tu je most preko Save

169.jpg

 

172.jpg

 

Osiguran debelim čelik čelom

170.jpg

 

Kontaktna mreža je skinuta

171.jpg

 

 

I to je sve

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted
Pa vi ste došli i u jednom danu poslikali pola bliže i dalje zagrebačke železničke okolice :wink::lol:

 

Srećom, sve mine na sumnjivim terenima ste uspješno uspjeli zaobići. Koliko km ste se ukupno provezli ? Kapa dolje na ovakvom tempu, dečki. :?

Što se tiče mina - nigdje nismo išli van po livadama, šumarcima i sl.

Mislim da smo ukupno prešli 600-tinjak km

Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Posted

Ideja da se malo zaokruži dionica preko banovine i Moslavine nastala je u hodu bez previše razmišljanja, a s obzirom da je ovaj puta ekipa brojala puna 2 člana ( Kiki273 i ja ), odluke o trasiranju puta donošene su u prvom čitanju bez preglasavanja i replika.

Krenuli smo već poznatim bojnim vozilom sa Čavli oko 7,20 preko A6 ( uz obavezni kafe u Ravnoj Gori ), A1, zagrebačke zaobilaznice i već oko 8,45 nalazili smo se u Buzinu i krećemo prema Velikoj Gorici. S obzirom da je taj kolodvor već detaljno obrađivan, odlučili smo, poput IC preskočiti zaustavljanje, te nastavljamo uz prugu Zagreb-Sisak do prve postaje našeg puta-Turopolje. Prema Zagrebu:

P4170007_edited.jpg

 

Prema Sisku:

P4170004_edited.jpg

 

Vagoni Infrastrukture:

P4170009_edited.jpg

 

P4170006_edited.jpg

 

Prolazni kolosijek ima betonske, a zaustavni drvene pragove:

P4170010_edited.jpg

 

Kolodvorska zgrada:

P4170008_edited.jpg

 

A unutra nailazimo na pravi artefakt:

P4170002.jpg

Dugo ne vidjeh ovakve karte.

:pivo

Naravno, kako je i red, onako sasvim slučajno naletila je kompozicija Zagreb-Sarajevo-Ploče, predvođena sa 1141 003:

P4170012_edited.jpg

 

Prva 2 vagona vlasništvo su željeznica federacije BiH, a zadnji od željeznica rep. Srpske:

P4170013_edited.jpg

 

Nakon obrade Turopolja, nastavljamo dalje preko Ogulineca i Pešćenice prema Lekeniku. Ovaj puta snimanje započinjemo sa interijerom. Spartanska, ali vrlo uredna čekaonica:

P4170016_edited.jpg

 

i isto tako čista i uredna ćenifa:

P4170015.jpg

Bravo za osoblje postaje Lekenik.

 

Po starom dobrom običaju na peronima snimamo strane svijeta. Prema zagrebu:

P4170019_edited.jpg

 

Prema Sisku:

P4170018_edited.jpg

 

Šef stanice:

P4170023_edited.jpg

 

Kolodvorska zgrada:

P4170020_edited.jpg

 

Malo žutih vagona:

P4170022_edited.jpg

 

Put nas dalje vodi preko Dužice i Sela do Stupnog, stajališta nasred ceste ( snimio Kiki273, ja bijah u vozilu sa 4 migavca nasred ceste :wink: ), a ubrzo, evo nas i u Sisku ( moj prvi posjet gradu ). Moram priznati da sam vrlo ugodno iznenađen, s obzirom da sam očekivao tmurni, sivi, zagađeni Sisak, a vidjeh zeleni, rascvjetani i ugodni grad okružen rijekama. Da, industrije ne nedostaje,a u Capragu ni miomirisa, ali ipak...

Kolodvor Sisak je poprilično dugačak i nekako podijeljen na dva dijela; "civilni" i "teretni" nešto zapadnije.

 

Zgrada kolovora:

P4170041_edited.jpg

 

Pravac Zagreb:

P4170045_edited.jpg

 

Pravac Sunja:

P4170046_edited.jpg

Posted

Nasuprot kolodvorske zgrade, naše zanimanje zaokupilo je ovo:

P4170043_edited.jpg

Okretnica:

P4170027_edited.jpg

A uz nju ispod nadstrešnice:

P4170029_edited.jpg

Gle, netko me snima:

P4170044.jpg

Ako gredamo sa pozicije ispred kolodvorske zgrade, lijevo od okretnice, nalazi se jedan hangar, a u njemu parnjače serije 22 i nešto starih vagona.

22-047

P4170032_edited.jpg

Strojovođa:

P4170033_edited.jpg

Karbun-store:

P4170035.jpg

Unutrašnjost plavog vagona:

P4170036.jpg

Ove nisam volio ( drvenjaci ):

P4170038_edited.jpg

Na samim peronima fatam slijedeće. Prvo jedan Jenbach:

P4170024_edited.jpg

Radni vagoni:

P4170025_edited.jpg

Malo Fals-zeova:

P4170050_edited.jpg

Malo Eas-zeova:

P4170051_edited.jpg

Dok smo se muvali okolo, gotovo nas iznenadi 1041 106 sa još Eas-zeova:

P4170039_edited.jpg

Idemo prema zapadnom dijelu kolodvora. Odmah do kolodvorske zgrade, prema Kupi nalazi se muzejski 22-101:

P4170048_edited.jpg

Tehnički podaci:

P4170049_edited.jpg

Koristim Lleonov poučak i uspinjem se na most preko Kupe. Pogled na istočni dio kolodvora:

P4170053_edited.jpg

Zapadni teretni dio i lučke zgrade lijevo:

P4170056_edited.jpg

Luka Sisak sa infrastrukturom:

P4170058_edited.jpg

Industrijski kolosijeci:

P4170061_edited.jpg

Kupa i most sa kojeg slikah maloprije:

P4170063_edited.jpg

nakon kolodvora Sisak i zaslužene marende, hitamo pu kolodvora Sisak Caprag, a to naravno za nas nije nikakav problem. Nakon pol sata kružena po Sisku :grinko: , ipak je tu ( već smo mislili da su ga ukinuli :wink:)): ).

Kolodvorska zgrada:

P4170065_edited.jpg

Put Siska:

P4170067_edited.jpg

Put Sunje:

P4170066_edited.jpg

6111 006, kojega ćemo često susretati:

P4170064_edited.jpg

U čekaonici nas je iznenadila ona - njeno veličanstvo 1061 012:

P4170071_edited.jpg

Plakat je iz 1998.

Posted

Iz Siska nastavljamo preko Novog Sela i Komareva prema kolodvoru Blinjski Kut. Ulaz iz pravca Siska:

P4170073_edited.jpg

Odmah uočavamo da se koristi samo jedan kolosijek, dok su ostali van funkcije, a i signalizacija je počupana. Glavno je da su novi portali tu.

Jedna žablja:

P4170082_edited.jpg

Nezaposjednuta i devastirana kolodvorska zgrada:

P4170076_edited.jpg

6111 006 nas prati i u Blinjskom kutu:

P4170077_edited.jpg

 

P4170078_edited.jpg

Još jedan pogled prema Sisku:

P4170080_edited.jpg

Ostaci industrijskog ili kakvog sporednog kolosijeka?

P4170079_edited.jpg

Ostaci skretničareve kućice?

P4170083_edited.jpg

Preko Brđana i Petrinjaca stižemu u Sunju. Kolodvor je, nama iznenađujuće, velik. Pogled prema Sisku:

P4170087_edited.jpg

Prema jugoistoku ( lijevi kolosijek vodi prema Jasenovcu i Novskoj, a desni na mali triangl i dalje na unsku prugu ):

P4170090_edited.jpg

Vodotoranj:

P4170086_edited.jpg

Zar ste pomislili da mađar neće biti tu:

P4170088_edited.jpg

Kondor Kiki:

P4170092_edited.jpg

Potpuno nova kolodvorska zgrada:

P4170091_edited.jpg

Još nije u funkciji. Privremeno se koristi mali bijeli kontejner.

Pada brzinska odluka da skrećemo desno na unsku prugu. Dakle, Donji Hrastovac, Gornji Hrastovac, stajalište Graboštani:

P4170096_edited.jpg

Prema Sunji:

P4170094_edited.jpg

Prema Kostajnici:

P4170095_edited.jpg

Stanje pragova - nezadovoljavajuće:

P4170097.jpg

Preko Stubalja, evo nas ubrzo na kolodvoru Majur ( začudo, zaposjednuto ):

P4170100_edited.jpg

Šef kolodvora:

P4170102_edited.jpg

Uočavamo nove, moderno dizajnirane klupice.

Prema Sunji:

P4170098_edited.jpg

Prema Kostajnici:

P4170099_edited.jpg

Preko Panjana do kolodvora Hrvatska Kostajnica koje je zapravo sada samo stajalište. Kolodvorska zgrada:

P4170103_edited.jpg

Šef Stajališta:

P4170105_edited.jpg

Prema Sunji:

P4170106_edited.jpg

Prema Volinji:

P4170104_edited.jpg

Prema Sunji-ma ček malo-pa to je tandem 1041 003:

P4170107_edited.jpg

i 1041 376:

P4170108_edited.jpg

Odu u Volinju preuzeti nekakav teret iz Bosne, a mi nastavljamo cestom preko Hrvatske Kostajnice i desno uz Unu do kolodvora Volinja. S obzirom da se radi o pograničnom kolodvoru i dosta poilcije u movingu, ja sam ostao u bojnom vozilu, a kolega je iskoristio šumu da se prikrade i uslika jednu ekskluzivu ( ali o tome će Kiki ).

Posted

S obzirom da ipak ( zasad ) ne bih u Bosnu, vraćamo se natrag u Hrvatsku Kostajnicu, te nastavljamo uz Unu preko Slabinje i Dubice do stajališta Višnjica. Prema Kostajnici:

P4170110_edited.jpg

Prema Jasenovcu:

P4170109_edited.jpg

Stajališna zgrada i bojno vozilo:

P4170111.jpg

Sada smo već na Savi i zaustavljamo se uz prekrasni željezni most kod Uštice:

P4170113_edited.jpg

Odmah uz most, skela na Savi:

P4170114_edited.jpg

A ovo nije dio željezničke insfrastrukture, nego podsjetnik da su se na ovom područje vodile velike bitke u Domovinskom ratu:

P4170116_edited.jpg

Kolodvor Jasenovac, potpuno devastiran i nazaposjednut. kao i u Blinjskom Kutu u upotrebi je samo jedan kolosijek. Prema Novskoj:

P4170117_edited.jpg

Prema Sunji:

P4170118_edited.jpg

Ubrzo stižemo u Novsku. Kolodvor, pogled prema Okučanima:

P4170121_edited.jpg

Prema Kutini:

P4170122_edited.jpg

Nastavljamo starom cestom prema Kutini. Prošli smo puno državnih cesta, ali ova je definitivno u katastrofalnom stanju. Toliko je rupa i zakrpa da je svaka vožnja preko 40 km/h opasna. Prije Kutine, zastajemo na kolodvoru Banova Jaruga koji nam je zanimljiv iz razloga što se na njemu spaja pruga iz Novske i iz Daruvara. Na početku jedan zanimljiv izvlačnjak koji gađa direktno na kolodvorsku zgradu:

P4170123_edited.jpg

Prema Dugom Selu:

P4170126_edited.jpg

Prema istoku ( lijevo se odvaja neeliktrificirana pruga prema Daruvaru, a desno elektrificirana prema Novskoj ):

P4170125_edited.jpg

Vaga:

P4170127.jpg

Kolodvorska zgrada:

P4170128.jpg

Posted

Prateći liniju jugoistok-sjeverozapad, naše slijedeće odredište je kolodvor Kutina:

P4170129_edited.jpg

Prema Dugom Selu:

P4170132_edited.jpg

Prema Novskoj:

P4170131_edited.jpg

Manevra na odmoru:

P4170130_edited.jpg

Bikonja:

P4170134_edited.jpg

HŽ turizam:

P4170133_edited.jpg

S obzirom da nas je vrijeme pritisnulo, odlučili smo se prebaciti na A3 i pravac Dugo Selo. Pogle prema Kutini/Križevcima:

P4170137_edited.jpg

S obzirom da je Sunce bilo vrlo nisko, pogled prema Zagrebu je umjetnički:

P4170138_edited.jpg

Kako se radi o vrlo prometnom kolodvoru nije trebalo dugo čekati na vlak. Broj 1

P4170135_edited.jpg

Broj 2:

P4170140_edited.jpg

E sad, preostao nam je posljednji zadatak za taj dan, a to je pronaći i po mogućnosti uslikati prije nego padne mrak, deformirani željeznički most kod Mičevca. Ali prije toga , prvo je trebalo pronaći Mičevec. To je vrlo jednostavno ( kao i uvjek ). Ubacujemo se na obilaznicu i ubrzo isklučujemo na Ivanjoj Reki, jer kao od tuda je blizu. Jurimo mi Slavonskom avenijom vođeni znanjem kako moramo skrenuti lijevo. I skrenuli smo-direktno u Kozari Bok. Kaže Kiki-samo ti vozi dalje, negdje ćemo već izać, ali jedino su se one uske cestice samo množile i množile, a jedini orjentir nam je bila Jakuševačka planina koja dimi ( vulkan? ). Ne, to nije dobro. Vraćamo se natrag na Slavonsku, pa lijevo u ulicu grada Guospića. Gle tramvaj broj 2, gle Munja, gle Elka, gle Savišće, pa mi smo tu negdje. Tu negdje da, ali gdje je taj Mičevec? Vozimo se tako Radničkom i ugledasmo prugu prema ranžirnom i nakakav industrijski kolosijek. Taman nešto prije domovinskog mosta skrećemo desno dolje cestom uz koju je sve manje kuća, a sve više raslinja ( a i Jakuševačko brdo je sve bliže ) i konačno stižemo do kraja ceste-natpis na kući kaže Črnkovečka cesta. Očito to nije Mičevec. Koristimo zadnji preostali joker-"pitaj publiku" i dobivamo odgovor da bi ipak trebali prijeći domovinski most. A jabat ga sada. Začudo pogađamo povratak na točku sa koje smo krenuli i evo nas opet na Radničkoj i pičimo preko domovinskog, kad TABELA SKRETANJE MIČEVEC:

:super: :bravo: :pivo: :wink:: :friends:

I konačno, Mičevec, savski nasip i onda predmet naših želja, njegovo oronulo veličanstvo:

P4170141_edited.jpg

 

P4170143.jpg

Obuzima nas neka nelagoda. Ništa se nije promijenilo od te kišovite noći kada je stup popustio. Osim što je isti rican debelim sajlama da se ne naginje dalje:

P4170145.jpg

Kontaktna mreža je počupana:

P4170144.jpg

I to je to. S obzirom da je za Zagreb zabranjen pristup:

P4170148_edited.jpg

ne preostaje nam drugo nego okrenuti vozilo na azimut Rijeka i vratiti se u naše selo.

Da, bio je to još jedan pravi putopisni dan, prekrasno vrijeme, puno dojmova i ugodno druženje. zahvaljujem se navigatoru Kikiju koji je pratio prugu gdje god bi se pojavila jer sam ja bio koncentriran na cestovne signale. Do slijedećeg ekšna pozdrav. :D

Posted

Lijepu ste turu napravili i puno toga obišli. Svaka čast na izvrsnom putopisu.

Za oko mi je zapelo ovo:

 

Ovi dvoosovinski teretnjaci stoje već duže vrijeme

http://i780.photobucket.com/albums/yy85/kiki273595/087.jpg

Sudeći po izgledu, rekao bih da su to nekada bili vagoni brzovoznog teretnog vlaka ili tzv. denčara. Bilo bi dobro razgledati ih i snimiti temeljito, kad nekome bude usput.

Serija 05 je zakon!

Posted

Odličan putopis sa obiljem dobrih slika.

Zaista ste puno toga obišli dolazite sve dalje od svoga domicila.

 

Kako ste krenuli, slijedeći tura vas možda dovede i do Osijeka....

Pozdrav iz Osijeka !

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...