kiki273 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Subota, 17. travanja 2010. kico 101 i ja smo otišli u ekšn, cilj nam je bio Sisak i dalje gdje nas put nanese. Tako je i bilo. Krenuli smo oko 7 ujutro iz Rijeke i uputili se ka Velikoj Gorici. Ovo je pruga koja nas danas zanima Dolazimo u Turopolje u nadi da nas neće zadržati u ustanovi koja se tamo nalazi..... PR-ovac u liku i djelu gosp. kice 101 se javlja prometniku od kojeg doznajemo da će brzo proći brzi za Ploče, vuče ga ASEA 003, mislim da su prva dva vagona BIH željeznica a zadnji Železnica RS Turopljska ćenifa Nastavljamo prema Sisku i stajemo u Lekeniku, civilna strana kolodvora Ona druga strana Prema Zagrebu Prema Sisku Pošta UPOZORENJE; Kasnije ćemo sretati takva na svakom kolodvoru / stajalištu Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Pred sam ulaz u Sisak doslovno nasred prometnice nalazi se stajalište Stupno; kad dođe vlak rampa se zatvori, vlak stane ukrca / iskrca putnike, krene dalje i rampa se digne U Sisku tražimo šefa kolodvora ali isti ne radi subotom pa smo našli nekog tko ga mjenja, možda mu je ovo zamjena? Zelena dizelka; 2 062 024 Zakočena je Serija 22 Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Ima još toga Prijedlog za kasaciju U ćenifu se ne može Izložena u parku. Kico odlazi slikati kolodvor s mosta a ja se idem motati po autobusnom kolodvoru, slijedi mali odmor uz marendu i traženje Capraga. Na ulazu u Caprag srećemo Mađara Mađar na kolodvoru Kažu da je Sisak najzagađeniji grado u Hrvatskoj, ovo je jedan dimljak koji sigurno pridonosi toj činjenici, inače ovdje jako jako smrdi Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Iz Capraga za Mošćenicu cesta vodi kroz samo naselje koje je izgrađeno u soc-realističkom stilu (smrdi, smri, užasno smrdi) i na kraju naselja nailazimo na prugu Karlovac – Sisak Prema Karlovcu Prema Sisku Nekad je ovdje bila rampa i signal Dolazimo u Blinjski Kut Prije kolodvora je oštar zavoj Kolodvorska zgrada s civilne strane Nekad kolodvor s 4 kolosjeka a danas samo razrušeno i nezaposjednuto stajalište bez signala. koje nismo vidjeli niti na jednom kolodvoru, ali zato su poratli novi kao na Riječkoj pruzi! Prema Sunji Dolazi Mađar Odlazi Mađar Unutrašnjost zgrade Ćenifa Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 ŽCP Sunja Dva Mađara na kolodvoru Odlazak za Zagreb Kolosjeka koliko voliš, malo ih je u uporabi Signale možete zaboraviti Ćenifa Sunja Vodonapojnik Skriveni putnički vagon Opet onaj isti Mađar kojeg pratimo od Capraga Ovi dvoosovinski teretnjaci stoje već duže vrijeme Na kraju desno je Unska pruga; pala je odluka kad smo već ovdje idmo vidjeti što ima tamo Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Stajalište Graboštani Prema Sunji Prema Volinji Biljetarnica Unutrašnjost zgrade Ćenifa Nakon Graboštana slijedi Majur, isto nekoliko kolosjeka, prometno osoblje je ovdje Ćenifa ŽCP u H. Kostajnici Ćenifa Zgrada (nezaposjednuto stajalište) Nekad je ovdje bilo moguće križanje Prema Volinji Kad sam se okrenuo da slikam prema Sunji dolazi tandem ASEA Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Gdje idu? Dalje je samo Volinja, pa idemo vidjeti što tamo ima Pošto je ovo pogranični kolodvor nismo se puno motali po njemu, nego samo sličica iz daljine ASEA Železnica Republike Srpske, nismo se ni u snu nadali ovakvom ulovu Tko stavi ovaj stup ovdje..... Rijeka Una i Bosna na drugoj strani Nakon dosta devijacije od štrike evo nas u Višnjici Unutrašnjost stajališta Ćenifa Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Sava kod Jasenovca Kolodvor Jasenovac; nekad 6 kolosjeka, danas nezaposjednuto stajalište i samo jedan (prolazni) kolosjek u funkciji (signala također nema) Novi portali KM-e (čemu?????) Kolodvorski kontejner Nekadašnja kolodvorska zgrada Na putu ka Novskoj ŽCP u Novskoj Novska Mađar u Novskoj Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Kolodvor Banova Jaruga Desno pruga za Novsku i Vinkovce a lijevo za Viroviticu Nemože bilo tko slikavat ćenifu u B.Jarugi Kutina, civilna strana Kutina Ovo je meni sumljivo, sigurno su čuli da dolaze Štacionovci slikavat ćenife pa su ih brže bolje zaključali Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 ŽCP Dugo Selo Kolodvor Putnički za Zg Putnički iz Zg Jedna umjetnička Poslovni za Beograd, 2 vagona Železnice Srbije, 1 Slovenskih železnic i 2 Hrvatskih željeznica Još jedan ŽCP u Dugom selu Macosa iz Križevaca Desno za Kutinu Lijevo za Križevce Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Polako pada večer i za kraj stajemo u Mičevcu Tu je most preko Save Osiguran debelim čelik čelom Kontaktna mreža je skinuta I to je sve Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
seabral Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Pa vi ste došli i u jednom danu poslikali pola bliže i dalje zagrebačke železničke okolice Srećom, sve mine na sumnjivim terenima ste uspješno uspjeli zaobići. Koliko km ste se ukupno provezli ? Kapa dolje na ovakvom tempu, dečki. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
kiki273 Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Pa vi ste došli i u jednom danu poslikali pola bliže i dalje zagrebačke železničke okolice Srećom, sve mine na sumnjivim terenima ste uspješno uspjeli zaobići. Koliko km ste se ukupno provezli ? Kapa dolje na ovakvom tempu, dečki. Što se tiče mina - nigdje nismo išli van po livadama, šumarcima i sl. Mislim da smo ukupno prešli 600-tinjak km Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
josip Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 lijepo dečki, mogli ste se javit da dolazite, prošli ste kroz moj grad, volio bih da ste stali u VG-u, al dobro, važno da ste odradili odličan posao Quote Flickr account
kico101 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Ideja da se malo zaokruži dionica preko banovine i Moslavine nastala je u hodu bez previše razmišljanja, a s obzirom da je ovaj puta ekipa brojala puna 2 člana ( Kiki273 i ja ), odluke o trasiranju puta donošene su u prvom čitanju bez preglasavanja i replika. Krenuli smo već poznatim bojnim vozilom sa Čavli oko 7,20 preko A6 ( uz obavezni kafe u Ravnoj Gori ), A1, zagrebačke zaobilaznice i već oko 8,45 nalazili smo se u Buzinu i krećemo prema Velikoj Gorici. S obzirom da je taj kolodvor već detaljno obrađivan, odlučili smo, poput IC preskočiti zaustavljanje, te nastavljamo uz prugu Zagreb-Sisak do prve postaje našeg puta-Turopolje. Prema Zagrebu: Prema Sisku: Vagoni Infrastrukture: Prolazni kolosijek ima betonske, a zaustavni drvene pragove: Kolodvorska zgrada: A unutra nailazimo na pravi artefakt: Dugo ne vidjeh ovakve karte. Naravno, kako je i red, onako sasvim slučajno naletila je kompozicija Zagreb-Sarajevo-Ploče, predvođena sa 1141 003: Prva 2 vagona vlasništvo su željeznica federacije BiH, a zadnji od željeznica rep. Srpske: Nakon obrade Turopolja, nastavljamo dalje preko Ogulineca i Pešćenice prema Lekeniku. Ovaj puta snimanje započinjemo sa interijerom. Spartanska, ali vrlo uredna čekaonica: i isto tako čista i uredna ćenifa: Bravo za osoblje postaje Lekenik. Po starom dobrom običaju na peronima snimamo strane svijeta. Prema zagrebu: Prema Sisku: Šef stanice: Kolodvorska zgrada: Malo žutih vagona: Put nas dalje vodi preko Dužice i Sela do Stupnog, stajališta nasred ceste ( snimio Kiki273, ja bijah u vozilu sa 4 migavca nasred ceste ), a ubrzo, evo nas i u Sisku ( moj prvi posjet gradu ). Moram priznati da sam vrlo ugodno iznenađen, s obzirom da sam očekivao tmurni, sivi, zagađeni Sisak, a vidjeh zeleni, rascvjetani i ugodni grad okružen rijekama. Da, industrije ne nedostaje,a u Capragu ni miomirisa, ali ipak... Kolodvor Sisak je poprilično dugačak i nekako podijeljen na dva dijela; "civilni" i "teretni" nešto zapadnije. Zgrada kolovora: Pravac Zagreb: Pravac Sunja: Quote
kico101 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Nasuprot kolodvorske zgrade, naše zanimanje zaokupilo je ovo: Okretnica: A uz nju ispod nadstrešnice: Gle, netko me snima: Ako gredamo sa pozicije ispred kolodvorske zgrade, lijevo od okretnice, nalazi se jedan hangar, a u njemu parnjače serije 22 i nešto starih vagona. 22-047 Strojovođa: Karbun-store: Unutrašnjost plavog vagona: Ove nisam volio ( drvenjaci ): Na samim peronima fatam slijedeće. Prvo jedan Jenbach: Radni vagoni: Malo Fals-zeova: Malo Eas-zeova: Dok smo se muvali okolo, gotovo nas iznenadi 1041 106 sa još Eas-zeova: Idemo prema zapadnom dijelu kolodvora. Odmah do kolodvorske zgrade, prema Kupi nalazi se muzejski 22-101: Tehnički podaci: Koristim Lleonov poučak i uspinjem se na most preko Kupe. Pogled na istočni dio kolodvora: Zapadni teretni dio i lučke zgrade lijevo: Luka Sisak sa infrastrukturom: Industrijski kolosijeci: Kupa i most sa kojeg slikah maloprije: nakon kolodvora Sisak i zaslužene marende, hitamo pu kolodvora Sisak Caprag, a to naravno za nas nije nikakav problem. Nakon pol sata kružena po Sisku :grinko: , ipak je tu ( već smo mislili da su ga ukinuli )): ). Kolodvorska zgrada: Put Siska: Put Sunje: 6111 006, kojega ćemo često susretati: U čekaonici nas je iznenadila ona - njeno veličanstvo 1061 012: Plakat je iz 1998. Quote
kico101 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Iz Siska nastavljamo preko Novog Sela i Komareva prema kolodvoru Blinjski Kut. Ulaz iz pravca Siska: Odmah uočavamo da se koristi samo jedan kolosijek, dok su ostali van funkcije, a i signalizacija je počupana. Glavno je da su novi portali tu. Jedna žablja: Nezaposjednuta i devastirana kolodvorska zgrada: 6111 006 nas prati i u Blinjskom kutu: Još jedan pogled prema Sisku: Ostaci industrijskog ili kakvog sporednog kolosijeka? Ostaci skretničareve kućice? Preko Brđana i Petrinjaca stižemu u Sunju. Kolodvor je, nama iznenađujuće, velik. Pogled prema Sisku: Prema jugoistoku ( lijevi kolosijek vodi prema Jasenovcu i Novskoj, a desni na mali triangl i dalje na unsku prugu ): Vodotoranj: Zar ste pomislili da mađar neće biti tu: Kondor Kiki: Potpuno nova kolodvorska zgrada: Još nije u funkciji. Privremeno se koristi mali bijeli kontejner. Pada brzinska odluka da skrećemo desno na unsku prugu. Dakle, Donji Hrastovac, Gornji Hrastovac, stajalište Graboštani: Prema Sunji: Prema Kostajnici: Stanje pragova - nezadovoljavajuće: Preko Stubalja, evo nas ubrzo na kolodvoru Majur ( začudo, zaposjednuto ): Šef kolodvora: Uočavamo nove, moderno dizajnirane klupice. Prema Sunji: Prema Kostajnici: Preko Panjana do kolodvora Hrvatska Kostajnica koje je zapravo sada samo stajalište. Kolodvorska zgrada: Šef Stajališta: Prema Sunji: Prema Volinji: Prema Sunji-ma ček malo-pa to je tandem 1041 003: i 1041 376: Odu u Volinju preuzeti nekakav teret iz Bosne, a mi nastavljamo cestom preko Hrvatske Kostajnice i desno uz Unu do kolodvora Volinja. S obzirom da se radi o pograničnom kolodvoru i dosta poilcije u movingu, ja sam ostao u bojnom vozilu, a kolega je iskoristio šumu da se prikrade i uslika jednu ekskluzivu ( ali o tome će Kiki ). Quote
kico101 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 S obzirom da ipak ( zasad ) ne bih u Bosnu, vraćamo se natrag u Hrvatsku Kostajnicu, te nastavljamo uz Unu preko Slabinje i Dubice do stajališta Višnjica. Prema Kostajnici: Prema Jasenovcu: Stajališna zgrada i bojno vozilo: Sada smo već na Savi i zaustavljamo se uz prekrasni željezni most kod Uštice: Odmah uz most, skela na Savi: A ovo nije dio željezničke insfrastrukture, nego podsjetnik da su se na ovom područje vodile velike bitke u Domovinskom ratu: Kolodvor Jasenovac, potpuno devastiran i nazaposjednut. kao i u Blinjskom Kutu u upotrebi je samo jedan kolosijek. Prema Novskoj: Prema Sunji: Ubrzo stižemo u Novsku. Kolodvor, pogled prema Okučanima: Prema Kutini: Nastavljamo starom cestom prema Kutini. Prošli smo puno državnih cesta, ali ova je definitivno u katastrofalnom stanju. Toliko je rupa i zakrpa da je svaka vožnja preko 40 km/h opasna. Prije Kutine, zastajemo na kolodvoru Banova Jaruga koji nam je zanimljiv iz razloga što se na njemu spaja pruga iz Novske i iz Daruvara. Na početku jedan zanimljiv izvlačnjak koji gađa direktno na kolodvorsku zgradu: Prema Dugom Selu: Prema istoku ( lijevo se odvaja neeliktrificirana pruga prema Daruvaru, a desno elektrificirana prema Novskoj ): Vaga: Kolodvorska zgrada: Quote
kico101 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Prateći liniju jugoistok-sjeverozapad, naše slijedeće odredište je kolodvor Kutina: Prema Dugom Selu: Prema Novskoj: Manevra na odmoru: Bikonja: HŽ turizam: S obzirom da nas je vrijeme pritisnulo, odlučili smo se prebaciti na A3 i pravac Dugo Selo. Pogle prema Kutini/Križevcima: S obzirom da je Sunce bilo vrlo nisko, pogled prema Zagrebu je umjetnički: Kako se radi o vrlo prometnom kolodvoru nije trebalo dugo čekati na vlak. Broj 1 Broj 2: E sad, preostao nam je posljednji zadatak za taj dan, a to je pronaći i po mogućnosti uslikati prije nego padne mrak, deformirani željeznički most kod Mičevca. Ali prije toga , prvo je trebalo pronaći Mičevec. To je vrlo jednostavno ( kao i uvjek ). Ubacujemo se na obilaznicu i ubrzo isklučujemo na Ivanjoj Reki, jer kao od tuda je blizu. Jurimo mi Slavonskom avenijom vođeni znanjem kako moramo skrenuti lijevo. I skrenuli smo-direktno u Kozari Bok. Kaže Kiki-samo ti vozi dalje, negdje ćemo već izać, ali jedino su se one uske cestice samo množile i množile, a jedini orjentir nam je bila Jakuševačka planina koja dimi ( vulkan? ). Ne, to nije dobro. Vraćamo se natrag na Slavonsku, pa lijevo u ulicu grada Guospića. Gle tramvaj broj 2, gle Munja, gle Elka, gle Savišće, pa mi smo tu negdje. Tu negdje da, ali gdje je taj Mičevec? Vozimo se tako Radničkom i ugledasmo prugu prema ranžirnom i nakakav industrijski kolosijek. Taman nešto prije domovinskog mosta skrećemo desno dolje cestom uz koju je sve manje kuća, a sve više raslinja ( a i Jakuševačko brdo je sve bliže ) i konačno stižemo do kraja ceste-natpis na kući kaže Črnkovečka cesta. Očito to nije Mičevec. Koristimo zadnji preostali joker-"pitaj publiku" i dobivamo odgovor da bi ipak trebali prijeći domovinski most. A jabat ga sada. Začudo pogađamo povratak na točku sa koje smo krenuli i evo nas opet na Radničkoj i pičimo preko domovinskog, kad TABELA SKRETANJE MIČEVEC: :super: :bravo: : : :friends: I konačno, Mičevec, savski nasip i onda predmet naših želja, njegovo oronulo veličanstvo: Obuzima nas neka nelagoda. Ništa se nije promijenilo od te kišovite noći kada je stup popustio. Osim što je isti rican debelim sajlama da se ne naginje dalje: Kontaktna mreža je počupana: I to je to. S obzirom da je za Zagreb zabranjen pristup: ne preostaje nam drugo nego okrenuti vozilo na azimut Rijeka i vratiti se u naše selo. Da, bio je to još jedan pravi putopisni dan, prekrasno vrijeme, puno dojmova i ugodno druženje. zahvaljujem se navigatoru Kikiju koji je pratio prugu gdje god bi se pojavila jer sam ja bio koncentriran na cestovne signale. Do slijedećeg ekšna pozdrav. Quote
Stanley Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Lijepu ste turu napravili i puno toga obišli. Svaka čast na izvrsnom putopisu. Za oko mi je zapelo ovo: Ovi dvoosovinski teretnjaci stoje već duže vrijemehttp://i780.photobucket.com/albums/yy85/kiki273595/087.jpg Sudeći po izgledu, rekao bih da su to nekada bili vagoni brzovoznog teretnog vlaka ili tzv. denčara. Bilo bi dobro razgledati ih i snimiti temeljito, kad nekome bude usput. Quote Serija 05 je zakon!
dnovakovic Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Odličan putopis sa obiljem dobrih slika. Zaista ste puno toga obišli dolazite sve dalje od svoga domicila. Kako ste krenuli, slijedeći tura vas možda dovede i do Osijeka.... Quote Pozdrav iz Osijeka !
kiki273 Posted April 19, 2010 Author Posted April 19, 2010 Odličan putopis sa obiljem dobrih slika.Zaista ste puno toga obišli dolazite sve dalje od svoga domicila. Kako ste krenuli, slijedeći tura vas možda dovede i do Osijeka.... Bili mi i do Osijeka http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=9787&start=0 Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.