ErrAseR Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 i tako, ranom zorom, krenem ja teretnim put picok citya... U D.Selu minuta do 7... ducan se poceo otvarat... drugovi ZOP-ovci, pripremaju se također za posao... ja cekam hitrog bjelovarca da proleti... dok sam ja okidao makozu, onaj žuti mi je zbrisao u vidu magle koju je ostavljao za sobom nakon makoze, put vrbovca jedan s bijelim vagonima... i nije pravo niti otisao kad eto jednog mađara iz Ivanića ja se ponadao da cu za onim drugim put Vrbovca, ali sipak, osto ja zezat cucke uokolo... ovaj nekog trazi kako nije nikog nasao, krenuo je skidat boju sa uskršnjih .... jedan fučak i on skoci na noge... nekim ljudima je 7 sati tako rano da hodaju ko zombiji onda nakon pol vure pojavi se opet jedna struja i jos jena... prazna... i onda ja krenem nakon ukupno 53 min čekanja... pred križevcima stoji crveni... u križevcima "2041-024" raskuplava makoze i koji minut kasnije piči put Zagreba... prometnik, gazda sela, nezna kaj je pothodnik, on ce prek vagona... a ja nisam mogao po plinu dok je prometnik na vagonu jer sam cekao jos jednog i idem ja iz KŽ, kad najedamput nađem se u Istri??? vid boškarine, istarsko govedo u brdima, putem prema lepavini uključujem autopilota i sad mogu pustiti volan... u lepavini opet vagoni... al je prometno ovih dana... pred koprivnicom, bio sam brži od žuće a u koprivnici stoji natpis: DOBRO DOŠLI U ... ma daj, koji "holivud", ovi podravci su toliko škrti da su išli ušparat boju pa tako imamo natpis na jednoj nasoj prehrambenoj industriji: živjela "GETA" i "PORAVKA UHA" Quote
max Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Bravo Erraser, da te nema, trebalo bi te izmisliti. Quote ...dva vozača, malo jača...
ivog Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Eh, ni nakon nekoliko rifreša, neće otprti tog hitrog bjelovarca... Mislim, to tebe prometnici manjerno usporavaju, da možeš čim više fotki okinut.. Je i kaj picoki su picoki dobili struju na kolodvor il si se pošteno zeletil? Quote
Vedran Zeman Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Je i kaj picoki su picoki dobili struju na kolodvor il si se pošteno zeletil? Ne on picoke ni videl, eventualno je imal piceka za fruštuk. A gdje su slike iz Đekenješa ili se čeka pretpremijera filma? Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
Stanley Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Majstore, koliko tražiš za prelazak u uredništvo mojeg kupusnog lista? Treba mi jedan takav, koji zna izabrati motiv, napraviti dobru fotku i sve to popratiti ležernim i duhovitim tekstom. Svaka čast. put picok citya... Zakaj sam ja na početku pomislil da ti ideš u Đurđevac? Quote Serija 05 je zakon!
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 kao prvo fala na pohvalama... eh da, promakao mi je jedan detalj s kojim vas nisam upoznao, naime do prije neku godinu, na podravki je bio izvješen ogromni pijetao i zbog toga smo koprivničance isto prozvali picokima, jes da su oni na nekoj tromeđi, i da neznaš kaj su "nit vrit ni mimo", al ih najviše ljuti kad im veliš "picok" što se tiće đekenješa čekam da se ova stranica popuni, pa kad bude otvorena stranica "2" ovog topica uploadt cu slike... stanley, fala na pozivu u tvoju redakciju, al sumnjam da bi bio toliko produktivan u poslu koji uopce nepoznajem, (znam da marka ide u čošak, ali nikad nisam adresu pisal po tipskom standardu ) i sad zadnje, da bi napunili topic do druge stranice, čudi me da imam samo pohvale? očekivao sam i malo kritike, dakle "skinuo sam činove", raspali, da cujem, sigurno nekaj i ne valja ? Quote
Gogo Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 i sad zadnje, da bi napunili topic do druge stranice, čudi me da imam samo pohvale? očekivao sam i malo kritike, dakle "skinuo sam činove", raspali, da cujem, sigurno nekaj i ne valja ? Nitko neće admine kritizirat, ja jesam pa sam skoro popušio ban Quote
STIB Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Ma, sve je OK. Mogu samo ponoviti ono što sam već jednom napisao: Do druge stranice bi se došlo brže da je recimo ovih dvadesetak slika podijeljeno u tri posta. Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
bubimir_1 Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 staro gunđalo.... Još i traži da ga se kritizira, a onda mu ne paše.. Quote Jedino me zora, ko najvjernija žena, svako jutro čeka raširenih ruku...
gti150 Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Zakaj sam ja na početku pomislil da ti ideš u Đurđevac? Točno to. Picok simbolizira Đurđevac. Može Koprivnica imati 100 pijetlova na vrhu Podravke, ali zna se legenda o picoku i Đurđevcu. Ali... slike su svejedno odlične. Nego... prateći ove slike s poteza ZG-KC, ZG-VŽ, ZG-VK primjećujem da putnički vlakovi svi imaju min 4, a uglavnom 5 ili 6 vagona. Dakle, koliko više ljudi u tom djelu zemlje putuje željeznicom nego recimo u Istri, Dalmaciji, Lici, Primorju di je ustvari i jedan Šved previše koliko ima ljudi... Quote
Renato Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Daj malo opisa te rute. Lepavina je najveci uspon? Koliko promila? Koliko tona? Slike? Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Daj malo opisa te rute. Lepavina je najveci uspon? Koliko promila? Koliko tona? Slike? najveci uspon, a i ti neznas citat uputu 52? ha? tona pišljivih 600t... 500m praznih vagona... slike ? cega slike ? Quote
Renato Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Daj malo opisa te rute. Lepavina je najveci uspon? Koliko promila? Koliko tona? Slike? najveci uspon, a i ti neznas citat uputu 52? ha? tona pišljivih 600t... 500m praznih vagona... slike ? cega slike ? Pa slike te "planine" koja ogranicava teretne na 600 tona? Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona? Quote
Stanley Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona? Ako od Lokava ili Moravica prema Mađariji idu 24 krcata Eas-a (ili sličnih vagona), bilo bi više od 600 tona. Puno puta vozio sam se tom dionicom i znam da je Francek za Osijek klizio po toj ''brdsko-planinskoj'' dionici, negdje od Vojakovačkog Kloštra do Mučne Reke, sa 90 km/h. A i nije baš neki uspon, iako se nekoliko kilometara istočno od pruge nalazi najviši vrh Bilogore (čak 388 m/nm! ). Quote Serija 05 je zakon!
Renato Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Jel voze sa zapregom ili stvarno od RK do Madjarske ide samo 600 tona? Ako od Lokava ili Moravica prema Mađariji idu 24 krcata Eas-a (ili sličnih vagona), bilo bi više od 600 tona. Puno puta vozio sam se tom dionicom i znam da je Francek za Osijek klizio po toj ''brdsko-planinskoj'' dionici, negdje od Vojakovačkog Kloštra do Mučne Reke, sa 90 km/h. A i nije baš neki uspon, iako se nekoliko kilometara istočno od pruge nalazi najviši vrh Bilogore (čak 388 m/nm! ). Mislim da ti to sve ide prvo na RK a tek onda dalje. Sumnjam da ide direktno iz Bakra za Madjarsku. Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 nema ograničenja... vozio sam ja tuda i 1800t... ovaj vlak je imao 600 tona zbog granične dužine od 500m vagona... Rijeka - Mađarska... tuda idu vlakovi bez "presjedanja"... jedino u Lokvama ili Moravicama "spoje" dva-tri lakša... iz Koprivnice za Rijeku idu razdjeljeni vlakovi po 1400t... e sad, 2000t more ici do Karlovca, međutim pošto na željeznici plaća i rang pojedinog kolodvora ovisi o broju otpremljenih vlakova tako ovi od 2 vlaka rade 4 po 1000t... zato mi i ponekad nemamo dovoljno lokomotiva jer su neiskorištene po pruzi... zapregu ne koristimo ni na težim prugama, redovitu zapregu teretnih vlakova možete naći samo na Riječkoj pruzi i na pruzi Volinja-Majur... Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 ajmo mi u MAV ... Napustam koprivnicu, i bacam pogled na koncentracioni logor... i nisam se ni snašao, kad evo mosta na dravi i mađarske... tu negdje na ničijoj zemlji, sekcionar... razdvaja struju iz Hr i Mađarije... uočavate usput i drvene pragove !!! pod sekcionarom, drveni pragovi najedanput postaju betonski... dobro došli u hungary... prvo mi upada u oko neko čudno stvorenje živih boja, kako se kočeperi po kolodvoru... normalno, nisam niti očekivao da se mađari potrude navrijeme postaviti znak za dozvoljenu vožnju, ipak smo mi iz neEU... ko nas šiša... nek čekamo... dok čekamo, ulovio sam tipični ovdašnji land-rover granične policije... vjerojatno zaostao iz bivših sovjetskih manipulacija, u pozadini landrovera vidi se jedan teretnjak kako piči nekam prema zapadu... ja sam se malo osvrnuo, da vidim kud cu zbrisati ak zagusti... napokon... smilovali se i upalili neku kombinaciju... dva mirna žuta svjetla... kud sam zametnuo pravilnik mav-a Quote
Renato Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 nema ograničenja... vozio sam ja tuda i 1800t...ovaj vlak je imao 600 tona zbog granične dužine od 500m vagona... Rijeka - Mađarska... tuda idu vlakovi bez "presjedanja"... jedino u Lokvama ili Moravicama "spoje" dva-tri lakša... iz Koprivnice za Rijeku idu razdjeljeni vlakovi po 1400t... e sad, 2000t more ici do Karlovca, međutim pošto na željeznici plaća i rang pojedinog kolodvora ovisi o broju otpremljenih vlakova tako ovi od 2 vlaka rade 4 po 1000t... zato mi i ponekad nemamo dovoljno lokomotiva jer su neiskorištene po pruzi... zapregu ne koristimo ni na težim prugama, redovitu zapregu teretnih vlakova možete naći samo na Riječkoj pruzi i na pruzi Volinja-Majur... Tko su ovi koji od 2 vlaka rade 4 po 1000 tona? Karlovac? Dobro, o riječkoj pruzi manje vise vec sve znamo. Ajde ti sad ispricaj o dionici Volinja - Majur... sto i kako? Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 vidim dvije zanimljivosti, dok se kod nas plavi ranžirni signali ukidaju i zamjenjuju crvenim, mađari sve manevrske signale koji zabranjuju vožnju imaju plavo obojane, a kad imate ulaz vlaka glavnim signalom, svi manevarski pokazuju stoj... ovo je neki visoki... a ovo je mali malcati... moro sam ga slikati u macro modu opet ona zvjerka (ima di FAQ o ovome ) a ovo je neki park u kolodvoru, neznam jel teretni il putnički al kad bolje pogledam, kaj ovi vagoni ne liće na naše beteje ? zanimljiva slika... ovo je postavnica, a gore su sovjeti instalirali opremu za praćenje satelita ??? al po azimutu antene ona pići ravno u RH ??? kog oni prisluškuju? posao je to za POA-u ne za željezničare... eto, napokon se nazire kolosijek na koji ćemo se smjestiti... pokušao sam uloviti "skije" inaće imam dojam da je njihova mreža malo prebokata žicama... kak se oni tu snađu ?... pogled na kolodvorsku zgradu i još jednu zvijerku ... neee, ne mislim na vlak, već na bager, isto je žut ko i naši... Quote
VICTOR Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Svaka čast... Stvarno, bilo bi lijepo upoznati se s mađarskim signalima.... A kakva je kominkacija (govorna)? Znaš li koju magjarsku ili oni horvatsku riječ (osim čipka i Beč )? Pretrpostavljam da ni avi ni daleko Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Renato Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 MAV M47 - rumunjska proizvodnja Podserija 1 - 700 KS nema grijanje vlaka Podserija 2 - 950 KS sa elektricnim grijanjem vlaka Ove na slici si podserije 13 koje imaju 850 KS i nove motore. Sve su sa hidraulicnim prijenosnikom i brzinom 35/70 km/h. Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 ebi ga decki... mogu ja to zavrsiti sa the end pa onda pitajte... opet jedna mala koliko nelogičnost, toliko i logičnost... naime ovaj čika Ištvan, maše po naški "nazad" na mađarskom to znači "približi mi se" ali kad smo ga prošli, počeo je mahati po naški naprijed, a na mađarskom "makni se od mene" (udalji se ) slikano u retrovizoru... pogled na izlazni dio kolodvora... heeeh... ne svjetli crveno? normalno.. ovaj signal je ujedno i manevarski signal... zato svjetli bijelo na pola koplja... pazi račvanje ... ovi su bili na učenju kod naših... neznaš ko radi a ko je šef... lijevo je Budimpešta, u sredini je za Kloštar (Pecsz), a desno je izvlačni manevarski kolosijek na koji mi idemo ma da? piše nekaj na kineskom... (di je egerke ?) sad smo okrenuli kabinu u onom desnom kolosijeku... Quote
Gogo Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Evo ti FAQ o M47 na mađarskom http://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_M47 Nadajmo se da će egerke zamijetiti temu pa nam sve lijepo prevesti Quote
ErrAseR Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 krenusmo nazad opet na drugi kraj kolodvora... sada gledamo ove minijature po zemlji... ovo je nekad bio blok II ? a otkud mađarima rimsko pismo ??? osim rimskog pisma, bome bogati su i ovim višestrukim skretnicama popularnim "englezerima" motka za uzemljenje u funkciji... ovdje bi nekoliko crtica naveo: 1. izgleda ko motka iz križarskih pohoda 2. pohranjene su uz kolosijek, a ne kao kod nas bog zna di sve ne 3. stavljaju se na točno označeno mjesto na kontaknom vodu (ona četvrtasta alka) ova "vrata" su za mjerenje tovarnog profila... dakle zatvoriš ih i ako je vagon u profilu ona se neće otvoriti dok provlačiš vagon kroz njih... ovi peroni su lijepši od naših... crveno i bijelo polje... još uvijek možemo učit neke stvari od mađara BMX - brdski bicikl... kaj BTX? kaj to nije delal tomos ? jel to : a) motorni vlak puš-pul pola radi, pola zjake prodaje ovo bijelo, jel to "zebra" ??? ovo lijevo je postrojenje za električno predgrijavanje vagona, malo kasnije više o tome... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.