ICE-3M Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Zramanja i D1 u pozadini Vlak iz istog vlaka U daljini se vidi vijadukt Čupkovič, a u blizini Zagi Vlak na vijaduktu Poznati pas Križanje u Plavnom. U rano jutro ljudi gledaju kako vlak ulazi u stanicu, a nije nitko od ekipe Evo i teretnjaka iz blizine Ovo je malo manji vijadukt ili most Pogled na polje prije Knina. Možda netko zna koje je to polje? Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Zanimljivo brdo u daljini Da ne veli Pfaff da putopis ne valja Objekt s prethodne fotke je u Pađanima, kao i kolodvorska zgrada na ovoj fotki Sunce se još uvijek sramežljivo skriva iza brda Ovo bi trebao biti vijadukt Stara straža u daljini Ulazimo u Knin. Vidi se Unska pruga u daljini Evo je izbliza Ovdje se ide prema Zadru Za ljubitelje pare evo dvije fotke serije 11 u Kninu. Iz vlaka nisam mogao bolje Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Prvi peron kolodvora Knin. U kadru je naravno Zagi Evo i drugog peron s jednim vagonom koji je zamjena za Šved Tko bi rekao da se iz Delnica tako dobro vidi Kninska tvrađava Kninski kolodvor baš nije mali Lijevo se skreče za depo, a desno je teretni dio kolodvora Tunel na cesti D1 Sunce više nije sramežljivo Šved iz Šibenika za Knin na kolodvoru Kosovo Izgleda surovo Križanje s još jednim teretnjakom u Drnišu Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joshko Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Ubrzo dolazi sezonac iz Zg-a... Jel to IC 1523? Otkud mu toliko vagona (obično ima 2-3) i zašto ne stavljaju vagone s niskopodnim ulazom? Ipak je to InterCity rang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Zgrada kolodvora Drniš Neka kula u Drnišu. Zna netko nekaj više o njoj? Most kojim smo malo prije prošli Kolodvor Žitnič Ovdje je gorilo... ...a ovdje nije Kolodvor Unašič Vlak iz istog vlaka pred kraj puta Nakon malo manje od 8 sati evo nas u Perkoviču Vlak nastavlja svoje putovanje prema Splitu Nasavak slijedi sutra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Jel to IC 1523? Otkud mu toliko vagona (obično ima 2-3) i zašto ne stavljaju vagone s niskopodnim ulazom? Ipak je to InterCity rang. Nije, to je garnitura vlaka 1822 koja iz kolodvora Split Predgrađe dolazi u Split pola sata prije polaska za Zagreb. Svi vagoni dok ne voze stoje u Split Predgrađu a ne u Splitu, to znaš je li? Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joshko Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Nije, to je garnitura vlaka 1822 koja iz kolodvora Split Predgrađe dolazi u Split pola sata prije polaska za Zagreb. Svi vagoni dok ne voze stoje u Split Predgrađu a ne u Splitu, to znaš je li? Znam, ali sam mislio da njih iz Predgrađa dovlači manevarka. I Zagi je napisao "Ubrzo dolazi sezonac iz Zagreba." iznad slike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firedrake Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Neka kula u Drnišu. Zna netko nekaj više o njoj? Ovo je najstariji dio grada Drniša za koji se istraživanjem i na temelju arheoloških ostataka tumači da je upravo tu postojalo gradinsko naselje u brončanodobnom periodu, a uočeni su i ostaci jedne građevine za koju se smatra da potječe iz antičkog perioda. U srednjem vijeku je sagrađena Gradina čiji su se ostaci do danas očuvali samo na njezinom južnom dijelu. Iako je riječ o ostacima Gradine, valja napomenuti da upravo ti ostaci i danas dominiraju gradom i predstavljaju njegov simbol. Pretpostavka je da je Gradina pripadala sustavu utvrda koje su bile u vlasništvu obitelji Nelipića.To su utvrde koje se danas mogu vidjeti na području rijeka Krke i Čikole, a osim Gradine tom sustavu utvrda pripadaju i Ključica, Kamičak, Bogočin-grad i Nečven. Dolaskom Turaka ova srednjovjekovna utvrda se obnavlja, a život grada se spušta u podgrađe (sub urbum) gdje je i danas žila kucavica grada. Dolaskom Mlečana, vojskovođa i generalni providur Leonardo Foscolo u strahu od ponovne najezde Turaka „pojačava i širi" Gradinu uz primjenu novih graditeljskih standarda. Iako je sve do 19. stoljeća Gradina imala prvenstveno obrambenu namjena, njezina namjena se prestankom ratnih opasnosti u potpunosti gubi. Kasnije se je obrađeni građevni kamen Gradine koristio, iskorištavao i raznosio po Drnišu i okolici u cilju izgradnje novih objekata i domova. Sa www.tz-drnis.hr Malo OT, ali jeste li znali da se u Drnišu nalazi jedini dijelom sačuvan minaret u Dalmaciji.... Quote "Rekbi da su sagradili ono komad željeznice, da njome plaše švrake i gavrane kroz našu Zagoru" Juraj Kapić, 1891. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sali Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Zanimljivo brdo u daljini ]http://i1122.photobucket.com/albums/l527/ICE-3M/IMG_0137-2.jpg Ovo brdo u daljini je planina Promina - (1148 m),a doima se kao osamljeni otok usred ogromnog platoa Sjeverne Dalmacije. Promina je jedina dalmatinska planina koja je bila bogata rudom, ali su nalazišta ugljena (Siverić) i boksita danas uglavnom iscrpljena.Građena je od lapora, gline i pješčenjaka vrlo bogatih paleontološkim ostacima iz eocena. Promina je dobila ime po drevnom Liburskom gradu Promoni,smještenom nedaleko od današnje željezničke postaje Tepljuh na iznimnom strateškom položaju između Petrovog i Kosova polja.Ime Promina potječe iz latinskog PRO=za i MONS=brijeg,jer se Promona nalazila iza brda (Promina). Moram pohvaliti putopis kao pomno planiran i organiziran.Stvarno je uživanje i guštanje pratiti ovo vaše prestavljanje viđenog i doživljenog.Sve pohvale i čestirke uz : Veliko hvala ! Srdačan pozdrav ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 firedrake, sali puno hvala na dopunama Nakon kratkog zaustavljanja u Perkoviću i presjedanja na Šveda za Šibenik krećemo dalje. Ovo bi trebao biti čvor Vrpolje na A1 Kuča duhova na stajalištu Ripište Kad se ide vlakom prema Šibeniku ovo je prvi pogled na more Stajlište Primorski Sveti Juraj Pogled na malu lučicu s ... ...stajališta Mandalina Pogled na luku Šibenik Na kolodvoru su bila dva Turnera, a ovaj je jedan od njih Turner, dio ekipe, Šved, kolodvorska zgrada S ovim Švedom smo išli Perković Šibenik - Perković Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Krenuo ja s civilne strane kolodvora u potragu za dučanom ili kioskom, ali uzalud, jednostavno nema ničega, pa sam se tako našao na kraju kolodvora, a od tamo pogled na kruzer koji smo ako se ne varam vidli navečer u Splitu Pogled na kolodvor Šibenik s istog mjesta Prije polaska još jedan pogled na Šved, a kad smo se ukrcali ugodno nas je iznenadilo da klima radi, kad smo išli prema Šibeniku nije radila Došli smo u Perkovič, a ubrzo dolazi i vlak iz Splita, s koji se budemo vozili do Splita Kako nema niti jednog Riječana među nama, moram ja ovo fotkat Osunčani kolodvor Perkovič Loksa je več postavljena za put prema Splitu i mladi dio ekipe ispred nje Dolazi Šved iz Knina za Šibenik Kako smo čekali na križanje s "nagibnim" za Zagreb malo smo kasnili u polasku Malo pogleda iz vlaka Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Prvi dio puta smo sjedili i uživali u gošinim sjedalima, a akcija je počela kad se pojavilo more Kolodvor Kaštel Stari I dok vlak po zemlji grabi prema Splitu... ...neki avion poliječe iz Splita po zraku No comment Oldtajmer u jednom od Kaštela Pogled na Split Kolodvor Kaštel Sućurac Nastavak slijedi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ulazimo na kolodvor Solin. Željko skretničara nije bilo, pa ga nismo pozdravili Teretnjak spreman da krene iz Solina prema unutrašnjosti Praonica vagona na kolodvoru Split predgrađe, koja čini se dugo nije nikaj oprala Parkirani vagoni Adrie iz Budimpešte... ...i iz Beograda Došli smo na cilj našeg putovanja Dok se loksa okreče na drugi kraj vlaka, ja fotkam poznati motiv s splitskog kolodvora Ubrzo dolazi Šved koji bude krenuo prema Kaštelima Kako je splitska ekipa kasnila, tako smo se sjeli u hlad i čekali ih. U Splitu nas je dočekala velika vručina i ovdje sunce definitivo nije bilo više sramežljivo. To je to kaj se mene tiče s puta za Split i kaj se tiče vlakova. Ovaj Šved je bio zadnja željeznička fotka tog dana, sve ostale tiču se grada i trajekata, ali nadam se da bude vam i to zanimljivo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
element Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagi988 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Dve moje fotke zasad prošle i na Railpictures: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=404727&nseq=1 , http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=404774&nseq=0 Quote Moji željeznički filmići Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ja poslao jednu i prosla http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=404736 ali ni to to,ovo je prejednostavno Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Mario, nemaš neki filing da pukne prozor i skupa s njim padneš van? Onaj ŽS spavaći u Kopilici; kao pravi railfan, nebi se vozio u njem ma da je zabadava.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mb1213 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Pogled na polje prije Knina. Možda netko zna koje je to polje? Nastavak slijedi Lijepe slike, lijepi doživljaji. Svaka čast momci. Ipak da se osvrnem na ovu sliku. Koliko ja mogu da procjenim ovo je slikano između Otona i Pađena. Kuće koje se vide pripadaju zaseoku Ilići u selu Pađene. Ovo polje jednostavno je početak Bukovice ili kraj,ovisno sa koje strane se gleda. Desno Zrmanja savija oko planine Kom i vidi se njen kanjon, a još malo lijevo i vidjele bi se i Kistanje. Sa ovog mjesta puca fantastičan pogled na Bukovicu. Mali trokutasti vrh u sredini lijevo,nalazi se u selu Mokro polje i zove se Babića glavica.Čisto da se umješam, ne zamjerite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Mario, nemaš neki filing da pukne prozor i skupa s njim padneš van? Ni najmanje Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mb1213 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ovo bi trebao biti vijadukt Stara straža u daljini Kad sam ja bio mali, ali jako mali, sa ove iste pozicije gledao sam taj most i pitao se otkud sad Čupković vijadukt na samom ulasku u Knin, kad sam prije sat vremena putovanje upravo započeo od njega. Kuda to pruga kruži i savija?, bila je to velika zagonetka za mene i moj tada slabo razvijeni osjećaj orjentacije u prostoru. Kasnije kad sam malo porastao shvatio sam svoju grešku, a shvatio sam i da postoje i druge pruge osim Ličke (mada što sam stariji Lička mi je sasvim dovoljna). Sad shvatate vašu grešku mladi kolega. Ovaj most koji se vidi na slici nalazi se na Unskoj pruzi u Kninskom polju, most na Vrelu. Vijadukt Stara straža vam je sada iza leđa. Ispod mosta na Vrelu, pokraj kojeg prolazi i cesta za Bosansko Grahovo nekad je bilo nekoliko dobrih gostiona koje su služile najbolju jagnjetinu u okolini (to će vam svaki knjinjanin potvrditi). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Odlično. Žao mi je što se nismo vidjeli u Splitu no nisam se uspio ukrcati na trajekt u 10.45 pa sam čekao sljedečega koji je kasnio u polasku tako da sam se u Splitu iskrcao nešto prije 13h. Žurio sam se u Pevec/Bauhaus po materijal za fasadu, usput sam blizu Peveca vidio prolazak teretno-putničkog vlaka ali kako sam žurio ne bih li barem dio materijala za viksu ugradio već isti dan nisam vam se više javljao. Bitno da ste bili i uživali a biti će još prilike za takve pustolovine. Bio sam u mislima s vama... Eto me natrag doma vratio se iz zadovoljstva ne iz potrebe. Pfaff, komadi po Supetru su bolji od Bolskih a more toplije i manje puše. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Prvo mb1213, puno hvala na nadopunama. Prva fotka je fotkana između Otona i Pađana, točnije tri minute prije kolodvora Pađane. Za vijadukt na drugoj fotki smo već u vlaku zaključili da se nalazi na Unskoj prugi, ali eto dogodila mi se pogreška pri pisanju putopisa. Malo sam se izgubio među svim tim fotkama, a ukupno sam ih napravio 824 tako da nije čudo da su mi se neke pomiješale. Uostalom ako se ne varam vijadukt Stara Straža je puno manji nego ovaj na Unskoj prugi. Odlično. Žao mi je što se nismo vidjeli u Splitu no nisam se uspio ukrcati na trajekt u 10.45 pa sam čekao sljedečega koji je kasnio u polasku tako da sam se u Splitu iskrcao nešto prije 13h. Ovo je nevjerojatno kako je malo falilo da se sretnemo. Ti si pretpostavljam došao Hrvatom? Kako sam ja otišao iz Solina prema gradu i trajektnoj luki, došao sam s Švedom u 12.54 i otišao sam prema kraju luke, jer sam mislio fotkati Lastovo kako pristaje u luku, ali sam se pogubio u vremenu, pa sam Lastovo fotkao kasnije s Rive. Uglavnom baš sam prolazio pokraj trajekta koji je došao iz Supetra i bio je u tijeku iskrcaj, ali Medomobil nisam vidio (osim ako nemaš poljske tablice ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Ovo je nevjerojatno kako je malo falilo da se sretnemo. Ti si pretpostavljam došao Hrvatom? Kako sam ja otišao iz Solina prema gradu i trajektnoj luki, došao sam s Švedom u 12.54 i otišao sam prema kraju luke, jer sam mislio fotkati Lastovo kako pristaje u luku, ali sam se pogubio u vremenu, pa sam Lastovo fotkao kasnije s Rive. Uglavnom baš sam prolazio pokraj trajekta koji je došao iz Supetra i bio je u tijeku iskrcaj, ali Medomobil nisam vidio (osim ako nemaš poljske tablice ). Da, doplovio sam Hrvatom. Kako na tom tipu trajekta prvo popunjavaju "police" i bokove a na kraju srednja 3 reda, ja koji sam ušao kao cca 65 auto parkiran sam negdje u sredinu trajekta možda čak 10. ili 12. od rampe. Moj red se praznio među prvima tako da sam izašao među prvih 30 auta i nakratko zastao da prijatelj uđe, te nastavio prema Pevecu vođen glasom Nataše sa navigacije. I čisto da spomenem i prema Supetru sam plovio Hrvatom, ušao u njega kao zadnji, iza mene je podignuta rampa. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marioo Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Jos jedna je prosla,ova je iz Perkovica http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=404781&nseq=8 Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448 Link to comment Share on other sites More sharing options...
element Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 vrag ti railpictures zemi, sim stavljaj fotke :po guzi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.