Jump to content

firedrake

Članovi
  • Posts

    238
  • Joined

  • Last visited

About firedrake

  • Birthday 19.10.1978

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    ST

Recent Profile Visitors

6212 profile views

firedrake's Achievements

1

Reputation

  1. Gosti su na odmoru pa ih nije uputno opterećivati suvišnim podacima, npr. jel tu bila njemačka 88ica ili Ansaldo 90, navodno sa Vitoria Veneta.Ako ćemo tjerati mak na konac, potkop je u uvali Parja, a ne u Rogačiću. Za Vis ne znam, osim ceste na Bisevu, a to mi je pričao barba koji ih je čuvao. U Splitu su krajem četrdesetih gradili jedno poprilično veliko sklonište u tupinolomu, tada, podosta izvan grada, a danas je to skoro centar.
  2. A ono što je vrijedilo je pokupila vojska poslije rata. Kantina što je najkomičnije postoji i radi kao restoran danas.
  3. Na viškom aerodromu nije bilo nekakvih čvrstih objekata koji bi ostali sačuvani. Poletno sletna staza je obilježena stupovima visokim 3 - 4m cijelom duzinom. Dio je pod vinogradima, a dio su prošle godine očistili i pokosili jer je bilo govora da će se urediti aerodrom za prihvat sportskih aviona. Po viškom polju se da naći PSP ploča kojima je bila pokrivena pista i stajanje, a sada služe kao ograde. Isto tako se može naći onih stupića na koje se vješala bodljikava zica a izgledaju kao svinjski rep. Prošle godine u jednoj neplaniranoj šetnji iznad uvale Mala Travna sam naletio na dva bunkera/zaklona iz drugog sv. rata koji izgrađeni kao suhozid.
  4. Ne bi vjerovao, ali radili su cestu preko Biševa. Nema vojska da stoji, makar i zarobljena. Nažalost dosta ih je i umrlo tamo što od bolesti što od gladi.
  5. Jedini Nijemci na Visu su bili zarobljenici koji su bili u transferu za logor na Bisevu.
  6. Ostalo je par metara na mulu kod Češke vile.
  7. Možda se nađe kakva Lidlova odbačena vrećica na fotografiji.
  8. Ili istok - zapad? Ili starije - novije naselje? edit... preteče me za minutu
  9. Nema problema, trenutno je u ratu sa Škodom . Nova Octavia 15000 km, propišala ulje. Inače, on nema baš puno skrupula kad su u pitanju call centri. Tako je znao dobit brojeve zaduženih za rješavanje njegovih problema pa je direktno riješavao. Jedanput je sat i pol davio tipa iz Iskona, dok je ovaj vozio po autoputu... i ne nećeš stat pišat na odmorište pa prekinut, nećeš pit kavu.... sutra riješeno. Nije supermen, ali kad je u pravu...
  10. Sorry što uzurpiram temu ali glede customer care i članova uprave evo jedan primjer od prije tri godine. Moj brat je kupio Opel Insigniu, a među ostalim điđa miđama od dodatne opreme je bio i navigacijski sustav. Za dva mjeseca auto stiže i on cijeli sretan ga preuzima, potpisuje mnogo papira, sjeda u auto i vozi ga kući. Na putu on uključi navigaciju i na multifunkcionalnom ekranu se pokaže samo strelica koja se okreće kako auto vozi (oće reć GPS funkcionira), ali nema karte i nikakvih opcija. Ne sluteći ništa sporno, računa da je nešto krivo pritisnuo i kada je došao doma konzultira se sa uputstvom za upotrebu. Nakon što je proučio uputstvo, shvati da je napravio sve što je trebalo (stisnuo tipku NAV) i da se sustav trebao uključiti. Misli, ajde novo auto, dječije bolesti itd. zove Opelov ovlašteni organ kod kojih je kupio auto i objašnjava problem, ali mu ovi odgovaraju da je sve u redu i da će auto sam pokupiti licencu, postavke, štogod i da će proraditi kada tad . Kako nije baš informatički nepismen i zna da se GPSom ne šalju licence za upotrebu, on ode na web stranicu proizvođača softwarea za navigacijski sustav i vidi da su karte regiona na rasporedu tek za 16-18 mjeseci. Nakon ovoga mu je malo pala roleta i odlazi u ovlašteni organ od kojih je kupio auto i pita ih da li oni znaju da ne postoje karte Hrvatske i okolnih zemalja te kako mogu reklamirati i prodavati nešto što ne postoji. Na to mu odgovaraju da znaju, ali eto, znate, pa ovaj, jebiga, ne možemo vam pomoć, ahm potpisali ste papire da je auto u redu i funkcionalan kad ste ga preuzeli. Čitaj . I da, kad karte konačno izađu koštat će ga još cca 2500 HRKa. Normalan čovjek bi prokleo sudbinu kletu, šutnuo vrata i rezignirano zaključio da su ga zajebali, ali ne i ovaj. Prvo je odlučio da sa zaposlenicima ovlaštenog organa više nema razgovora jer bi mogao dobit u najmanju ruku prekršajnu prijavu. Zatim na netu našao tko je predsjednik uprave Opela, tko su članovi uprave itd. (svi odgovorni koji se mogu pronaći po internetu, skoro do šefa čistačica). Iza toga je sastavio dugačak mail u kojem je napisao kako je vjeran korisnik Opelovih vozila desetak godina, kako je on što za sebe, što za firmu kupio njihovih vozila u vrijednosti xy kuna (mnogo u svakom slučaju). Nadalje, kako je ponašanje njihovih zastupnika prevarantsko, ljigavo, grozno, kako ih može biti sram. Sad se pojavio drugi problem jer e-mailovi glavešina nisu javno dostupni, ali moj brat ne budi lijen je proveo neka tri sata dok nije provalio format e-maila (ispravan je bio ime.prezime@gm-europe.de, a on je pokušavao sa @opel.com, @opel.de, @gm.de itd.). Tada je protestni mail poslao svima. To je poslao oko 23:30, sutradan u 11 zove ženska iz Mađarske (glavni uvoznik u Hrvatsku je u Mađarskoj) i ispričava se u ime cijelog koncerna od Koreje do Denvera. Da im je jako žao, da su oni obavjestili svoje zastupnike o tom detaljčiću (karte za navigaciju nisu dostupne), kako su zastupnicima odobrili da daju popust kupcima navigacije itd. i kao mali znak pažnje oni kao glavni uvoznik odobravaju besplatan prvi servis. Nakon toga, isti dan i predsjednik uprave preko tajnice šalje mail u kojem se ispričava. Za dva dana stiže mail od firme koja razvija navigaciju u kojem kažu da će dobit karte besplatno i da bi im bilo drago kad bi im poslao feedback koliko su precizne karte i kako je zadovoljan sa sustavom. Na sve to, njegov komentar je bio u stilu, moš mislit... Ali, on odvede auto na servis, kad ono crveni tepih, hladna limunada, masaža i besplatan sevis. Nadalje, oni kao distributer daju slijedeća dva servisa rad besplatno. Za godinu dana stiže paket, a unutra karte ne samo Hrvatske i okolice nego DVDovi sa kartama cijele Europe.
  11. Bio sam na Visu desetak puta i inače mi je najdraži otok na Jadranu, ali ne želim pokvarit nit putopisa. Vjerojatno ću dopisati poneku sitnicu kad završiš sa pričom o otoku.
  12. S oproštenjem ne vjeruj baš svemu što čuješ.... Lastovo skupa s lastovskim otočjem je proglašeno parkom prirode prije par godina i prema statutu (pravilniku, unutarnjem redu, kako god se taj dokument zove) parka prirode zabranjeno je unutar parka prirode lovit ribu ikome osim stanovnicima Lastova. Ta zabrana uključuje sve načine ribolova (od udice do koće). Naravno da je pošten ribolovni narod pop....o i sad se sudski osporava taj pravilnik. Vojska je zapravo spasila podmorje oko Lastova, jer je Lastovo bilo vojna zona u kojoj nije bilo dozvoljenju ronjenje i svakojako skitanje/plovljenje bez dozvole. Kako su mi na Lastovu pričali, hotel sada služi kao poluprivatni ljetnjikovac nekog ukrajinskog jebivjetra koji ga je kupio.
  13. Ako mi je dozvoljeno... Cijenjeni putopisac je u ovome ubavome seocetu zaboravio još jednu sitnicu. Naime, u župnoj crkvi sv. Lovrinca se nalazi fantastična zbirka slika obzirom na veličinu mjesta. Tu su, među ostalim, izložena djela Paola Veronesea, Giuseppea Allabardija, Celestina Medovića itd. Većina slika se prije nalazila u spomenutoj crkvi sv. Marije, međutim zbog stanja crkve prijetila su im nepovratna oštećenja pa su prebačene u župnu crkvu. Kako je jedan lokalac slikovito opisao zašto je R4 bio nezamjenjiv kao radno sredstvo. Osim šta je bio relativno jeftin i neuništiv to je bilo jedino auto u koje si mogao ubacit frezu bez rastavljanja. Iz poznatih legendi o Dalmatincima zna se kako se odnosimo prema svakom dodatnom radu tako da je ova osobina bila osobito cijenjena. Nema više. Narodna vlast je stroga i pravedna, a pogotovo od kad su počeli dovodit na otoke policajce sa strane. A kako bi drugačije vozio onuda... turisti ionako smetaju samo tri mjeseca godišnje. Tu cestu već 20 godina obećavaju obnovit, proširit... (poznato? idu izbori) Iste te dvije postoje i danas. Nisam svraćao u Jelsu par godina, ali tada su agregati zatočenje goriva bili isti oni iz 1980. Proizvodnja Prvomajska Zagreb i natpis "Pazi da u kontrolnom mjehuru nema zraka". Ribnjak je spojen kanalom s morem. Otvoreni dio kanala se vidi na slici Tvrdlja i trga ispred. Caka je u tome da kad mali ciplići uđu kroz kanal, prođu kroz rešetku i kako rast i debljaju se više ne mogu izać vani.
  14. Fortifikacijski rečeno ovo je kula, bastion bi bio ovo: i to raniji tip. Razvijeni bastioni su imali ravne strane (Tvrđa u Osijeku, Karlovačka zvijezda): Ili dijalektalno za množinu od mol (oslić), omiljeni sastojak riblje juhe. Inače ima izreka da te neko gleda ko lešo mol. Inače, to je dijalektalno za mali (moli, muoli ili kako se već di izgovara). Svaka čast za putopis, stvarno treba volje za organizirati ovakvo putovanje.
  15. I Joško Joras (nije se ništa dugo čulo o njemu) je nekih 30 m u Hrvatskoj pa ne može biti istovremeno u Sloveniji. Vjerovatno je granica naselja kanal između Lastova i Prežbe tako da je ono što se nalazi na Lastovu spada pod Ubli, a ono na Prežbi pod Pasadur. Isto tako niti Kukljica može biti na Pašmanu, ni Ždrelac na Ugljanu. Slažem se ljeti je povezanost OK, ali zimi nije bitno drugačije nego 97. Iskreno čak je ponekad i gora jer imaju sasvim "adekvatnu" grčku kantu. Nekoliko puta sam bio na terenu na Lastovu zimi i redovito smo provjeravali vremensku prognozu jer zapuše li malo juga, brod ne ide, katamaran ne ide. Ljudi s otoka pričaju da im se nije jedanput dogodilo da trajekt dođe do Vele Luke i da barba kaže da ima mora i da ne plove dalje za Lastovo. Pa bi tri dana plovili Vela Luka - Split i nazad dok jugo ne popusti i ne dođu do Lastova.
×
×
  • Create New...