swen Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Na početku ovog putopisa ću citirati neke rečenice koje su me navele da danas napravim ovaj putopis Lijep prikaz ovog posebnog kolodvora. Zašto posebnog? Jesi možda pitao prometnika da ti proda kartu za bilo kamo? Ako jesi onda znaš zašto je poseban, ako nisi reci pa ću ja staviti jednu svoju sliku sutra. Šalter je uobičajeno potpuno zakriven nekakvom neprozirnom zavjesom što nužno implicira kucanje po prozoru i prometnikov glasni feedback u sljedećoj verziji: "Je*** ti što sad 'oće!" Međutim, ipak najveća posebnost ovakvih kolodvora je u tome što će vam (nakon još par minuta čekanja i zujanja po prostoriji), prometnik izdati pravu kolekcionarsku vrijednost - kartu u obliku kartončića 3x3 cm kakve su nekada bile u upotrebi, a danas raritet iz romantičnijih vremena bez računala, mobitela, neudobnih sjedala i klime s prozorima bez mogućnošću otvaranja... A sada evo i jedne fotke vezane uz to Dati 8 kuna za ovakvu kartu je skoro pa zanemarivo, a kako je rekao Phalanx "još je ljepše kad je karta precvikana". Nažalost, mene kondukteri u vlaku nisu baš šljivili iako sam prošao pored njih. Istina je da sam bio jedini u vlaku (uz njih dvojcu). Kad sam ju kupovao, nakon što sam pokucao na prozor blagajne da mi netko dođe prodati kartu, prometnikova reakcija je bila: "Šta je?" , a ja sam samo odgoovrio: "Do Duga Rese jednosmernu." Ok, dosta priče, počinjem sa putopisom. Vlak kojim sam se vozio od Mrzlog Polja do Duga Rese (vlak 4100) Želja mi je bila fotografirati nagibni na prolasku kroz Duga Resu, ali kako je moj vlak u dolasku u Duga Resu kasnio 13 minuta, a ja nisam bio uoućen u to kako nagibalo prolazi kroz kolodvor fotografija koju sam uspio fotografirati ne zadovoljava sve kriterije pa ću je oboaviti samo ovdje Sad krećem sa upoznavanjem sa kolodovrskim objektima. Kolodvorska zgrada sa civilne strane i sa kolodvorske strane Čekaonica i blagajna Skladište Vani je vlak 4061 čekao na polazak a vlak sa kojim sam ja došao se postavljao u položaj za kretanje prema Zagrebu Dok sam ja fotografirao vlakove došao mi je jedan radnik na kolodvoru i sa smiješkom upitao jesam li ja protuobavještajac. Ja sam mu, isto sa smiješkom, odgovorio da nisam te smo se nas dvojica malo porazgovarali, a tada sam nastavio sa fotografiranjem. (nastavak slijedi kasnije) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted July 29, 2011 Author Share Posted July 29, 2011 (edited) Nakon početnog upoznavanja kolodvora odlazim do ulazne skretnice iz smijera Karlovca (skretnica upućuje vlakove prema 3. i 4. kolosijeku) Kolodvor Duga Resa ima 4 kolosijeka. 1. nije u upotrebi (zaključan je iskliznicom) 2. kolosijek je prolazni, 3. je zaobilazni, a 4. se danas koristio za prolazak nagibnog vlaka (navodno da nagibni uvijek prolazi 4. kolosijekom) i robela, a njegovu ostalu svrhu ne znam. Skretnica broj 2 koja usmjerava vlak na 1. kolosijek (tko zna kada je zadnji put korištena) i skretnica broj 3 koja usmijerava vlak na 3. kolosijek Pogled prema Mrzlom Polju i prema Belavićima Po kolodvoru se većinom krećem 1. kolosijekom koji izgleda ovako a pored njega stoje stari pragovi stare kilometarske oznake i stare tračnice (to be continued ...) Edited July 29, 2011 by swen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 (edited) Kolodvor Duga Resa je još jeda kolodvor koji se (barem jednim sovjim dijelom) nalazi u zavoju pa mu je potreban ponavljač signala Na 1. kolosijeku se nalazi nekoliko skretnica, a ovo je prva od njih ona vodi na ovaj kolosijek i završava na ovom biku Druga skretnica vodi na kolosijek prema Ljevaonici Duga Resa (ostale fotograije ovog kolosijeka ostavljam za kraj) Treća skretnica vodi na zaključani kolosijek koji preko ovog križanja kolosijeka vodi do ovog skladišta te na kraju završava na ranije pokazanom biku. I za kraj ovog posta slika izlaznih signala prema Belavićima (nastavak slijedi) Edited July 30, 2011 by swen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 I za zadnji post su ostali izlaz iz kolodvora te industrijski kolosijek prema Ljevaonici Duga Resa. Skretnica koja spaja 1. i 2. kolosijek (gledana sa 1. kolosijeka) a iza nje je krnji nastavak kolosijeka Skretnica broj 6 koja spaja 3. i 4. kolosijek Skretnica 7 (spaja 1. i 2. kolosijek) Te skretnica broj 8 tj. izlazna skretnica prema Belavićima a pruga nastavlja svoj put prema Belavićima Kolodvor Duga Resa se može pohvaliti da ima pothodnik I za kraj, kao što sam rekao, tri slike sa industrijskog kolosijeka prema Ljevaonici Duga Resa. Kolosijek je zaključan iskliznicom prolazi po travnatoj površini prelazi cestu te završava iza one ograde. I tu završava ovaj kolodvoropis. Prijevoz kući me tu čekao tako da više nisam imao vremena za još neke detalje. Jedna isprika Pfaff-u zbog ćenife. Tek sam se kasnije sjetio da ju nisam fotografirao. Svaki komentar je dobrodošao. Srdačan pozdrav! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Izvanredno! Sve pohvale. Prototipni putopis odrađen po svim standardima i uzusima ovog 4ruma. (Ni ja ne bih bolje). Kvaliteta fotki je izvrsna, također i redoslijed i naracija... Još jednom: BRAVO! Nego, di je ćenifa? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Nego, di je ćenifa? Moguće da je na lijevoj strani slike na kojoj se nalazi blagajna. Iskreno, nisam tamo zavirivao, ali vani nisam vidio ništa što bi ličilo na ćenifu tako da mi logika govori da se nalazi tamo (osim ako nemaju dogovor sa obližnjim kafićem da putnici koriste njihovu ćenifu). Međutim, ja ne bi bio ja da nešto ne zaboravim, ali to me ne opravdava pa stoga još jednom ponavljam moju ispriku Jedna isprika Pfaff-u zbog ćenife. Tek sam se kasnije sjetio da ju nisam fotografirao. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Jedna isprika Pfaff-u zbog ćenife. Tek sam se kasnije sjetio da ju nisam fotografirao. Trkom natrag Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 (edited) Trkom natrag malčice prekasno jer većeras ne bih imao prijevoz doma, a sutra već idem na put na drugu stranu lijepe naše ali čim budem u sljedeći put u Duga Resi (ako se sjetim) idem fotografirati ćenufu Edited July 30, 2011 by swen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Sistematski i fino složeno evo kako sam i obećao, red je da pregledam materijal, i sviđa mi se ono što sam vidio Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Svi su prije mene već rekli što je trebalo, pa moj komentar glasi: Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Svi su prije mene već rekli što je trebalo, pa moj komentar glasi: I ne samo tvoj Posebno mi je drago da se kod swena vidi dobar napredak - kako u fotkama, tako i u pristupu izvještavanju s ovih putopisa. Nadam se da sad nisam ništa zacoprao .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Posebno mi je drago da se kod swena vidi dobar napredak - kako u fotkama, tako i u pristupu izvještavanju s ovih putopisa. Ma, da, da, jedino to s ćenifama... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Bravo. Izvrstan kolodvoropis. Kad te naš prekaljeni kolodvoropisac Pfaff toliko nahvalio, onda znaš da je to to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Kad te naš prekaljeni kolodvoropisac Pfaff toliko nahvalio, onda znaš da je to to. Ma, da, da, jedino to s ćenifama... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Ma, da, da, jedino to s ćenifama... U Požegi je propisno odradio posao, slikao je WC kojega se ni ja nisam sjetio....da čika Pfaff bude u startu ponosan Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
swen Posted August 2, 2011 Author Share Posted August 2, 2011 U Požegi je propisno odradio posao, slikao je WC kojega se ni ja nisam sjetio....da čika Pfaff bude u startu ponosan e da, u Požegi nisam zaboravio ćenifu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 e da, u Požegi nisam zaboravio ćenifu Ma j**** vas čenife...izgleda da putopisi ne mogu proć bez tih pizdarija...neš ti objekta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 ...neš ti objekta... Ovisi. Znade biti krucijalno bitan... A ne možeš negirati da je dio kolodvorske infrastrukture. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted August 2, 2011 Share Posted August 2, 2011 Ovisi. Znade biti krucijalno bitan... A ne možeš negirati da je dio kolodvorske infrastrukture. WC-i su ogledalo kulture. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VortaBlack Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 Izvrstan putopis. Iako sam na tom kolodvoru skoro svaki dan, super mi je bilo pročitati gledište nekoga tko je rijetko ovdje. Iako je prošlo pola godine otkad je napisan, drago mi je da sam otkrio ovaj post. Rado bih dopunio neke podatke iznesene u putopisu: Kolodvor Duga Resa ima 4 kolosijeka. 1. nije u upotrebi (zaključan je iskliznicom). 1. kolosijek je u upotrebi, ali rijetko. Služi za "parkiranje" infrasrukturnih vozila i za istovar vagona. Ponekad manevra iz Karlovca dovuče EAS vagon sa željezom ili nečim sličnim pa to istovaruju u kombi. 2. kolosijek je prolazni, 3. je zaobilazni, a 4. se danas koristio za prolazak nagibnog vlaka (navodno da nagibni uvijek prolazi 4. kolosijekom) i robela, a njegovu ostalu svrhu ne znam. 4. je zaobilazni, 3. kolosijek se koristi tek kada su 2. i 4. zauzeti, ili za putničke vlakove. Na mojim videima također možeš vidjeti koliko često je 4. kolosijek u upotrebi. Svaki nagibni i teretni prolazi tim kolosijekom, kada je 1. zauzet. Industrijski kolosijek zapravo ide za pamučnu industriju Duga Resa. Iako mi je to čudno, premda bi ljevaonica trebala teži teret nego pamučna, no taj kolosijek se koristio za dovoz pamuka za tkanje i ugljena za energanu. Mislim da je zadnji puta bio u upotrebi davne 1995. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renato Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Industrijski kolosijek zapravo ide za pamučnu industriju Duga Resa. Iako mi je to čudno, premda bi ljevaonica trebala teži teret nego pamučna, no taj kolosijek se koristio za dovoz pamuka za tkanje i ugljena za energanu. Mislim da je zadnji puta bio u upotrebi davne 1995. Pamucna industrija je imala i svoju manervru. Prodana je prije par godina u Mahicno, tvornici za impregnaciju pragova. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Pamucna industrija je imala i svoju manervru. Prodana je prije par godina u Mahicno, tvornici za impregnaciju pragova. Jes', valaj, a Jean i ja smo ju jesenas tamokare i slikali. U voznom je stanju. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
VortaBlack Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Pamucna industrija je imala i svoju manervru. Prodana je prije par godina u Mahicno, tvornici za impregnaciju pragova. Sjećam se kad si njene slike stavio ovdje: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/151-manevarke/page__view__findpost__p__1440 Vidio sam je prije mjesec-dva, manevrirala je vagone s pragovima na području tvornice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.