Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

VortaBlack

Članovi
  • Content Count

    2183
  • Joined

Community Reputation

0 Neutral

About VortaBlack

  • Birthday 07.02.1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.hz-mapper.net/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb / Duga Resa
  • Interests
    EMD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. VortaBlack

    VortaBlack

  2. Ajme meni, što li je ovo?! 014-ice se zadnje sjećam friško pofarbane jer jedna od prvih ruta nakon revizije joj je bila Duga Resa - Ozalj. U kakvoj vukoj***ni je ona vozila da su ju tako uništili?! Znalo ih je biti zimi i po 4 na jednom vlaku, ruta Vž - Zg. To se obično dogodi kad napada puno snijega pa porikava skoro sve osim švedova. Mislim da neki švedovi zapnu za pružni prijelaz na Zapadnom kolodvoru zbog niže ralice, jer tragovi su na asfaltu točno gdje je vrh te ralice. Ima svega 3 ogrebotine što govori koliko rijetko šveđani idu tuda. Ili ne zapnu svi.
  3. Danas sam vidio 030 na GK. Cijela je friško pofarbana i ima onaj OGROMNI logo na sebi. Stvarno neukusno. Uglavnom, imala je neki problem s motorom. Kad je dolazila čuo sam da je u trećem položaju i da joj se motor lagano usporava. Motor joj se tako usporavao do prvog položaja gdje se stabilizirao. Oko minutu-dvije joj je trebalo da spusti okretaje s trećeg na prvi. Kad ju je majstor stisnuo da mogu raskopčat vagone, opet je poslije brzina motora lagano opadala umjesto da se broj okretaja u par sekundi prilagodi položaju. Izašli su onda van i malo je stiskali na ručni gas.
  4. Zapravo sam prezaposlen da bih se stigao baviti UIC Mapperom. Ali da, Infra zatvara anonimni pristup već mjesecima. Da sam imao 8 sati dnevno, u tom razdoblju bih im ja sam bio sposoban razviti potpuno novi sustav, kompatibilan sa sustavima koji stranci koriste, a oni su jedva uspjeli zatvoriti neke pristupne linkove.
  5. Nisu jer njihova lova je kompletna prošla van države. Koliko naše love je prošlo van, a koliko ostalo u državi? Koliko to onda u konačnici košta našu, a koliko njihovu državu?
  6. Danas sam vidio kako manevra vuče 6112 003 u smjeru KEV-a. Defektiša?
  7. Rađen je za Zagorsku prugu tako da ima smisla da tamo i ostane.
  8. 022 sada iz nekog razloga ima ralicu pofarbanu kao turner.
  9. Znači Mađari uspješno šalju te kutje starog željeza kod nas na homologaciju iako imaju jedan PP-ov vlak cijeli "zatočen" u svojoj državi? Ha lijepo bome...
  10. Kad god se vozim u ovom vlaku gledam putnike kako uporno primjenjuju silu na vrata WC-a za invalide. Čak ni ako su ih otvorili tipkalom ne pada im na pamet da ih se i zatvara tipkalom. Ručka na vratima prilično je izražena dok tipkala nisu pa je logično i za očekivati (s putnikovog gledišta) da se vrata otvaraju ručkom. Potrebno je staviti veliku napomenu iznad ručke koja bi navodila putnika prema tipkalima ili ukloniti/smanjiti/drugačije pozicionirati ručku koja se ne koristi.
  11. Ovaj logo na prednjoj strani su mogli staviti malo manji. Ali eto. Ponose se njime pa su ugurali najvećeg što mogu iako tako nikako ne paše.
  12. 1141 302. Ona je bila neaktivna zbog nesreće u Zdenčini. Samo su nakeljili veliki HŽPP logo na mjesto starog. Ostatak bojanja je isti. Izgleda prilično neskladno i nakaradno. Kao da je netko samo nasprejao logo bijelom bojom na stari dizajn.
  13. Zagorje + Ormož Krpel i okolica +++++ Mada blesavo mi je da glasam kad ne znam hoću li moći ići pošto nije poznat datum.
×
×
  • Create New...