Jump to content
zeljeznice.net

swen

Članovi
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About swen

  • Birthday 05/28/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Varaždin
  1. swen

    swen

  2. čitam ovaj citat i na stranicama smartice, ali ne nalazim info da li ta usluga zahtjeva mobitel sa nfc-om ili ne?
  3. molim info jer dobivam kontradiktorne informacije od "navodno upućenih"... znači, da li postoji vrijednosna varijanta butra kartice (na koju se uplaćuje novac po želji i koju može apsolutno svatko koristiti po principu kupi bez potrebnih dokumenata i koristi - da ili ne)? ako da, gdje ju se može kupiti (konkretno gdje bi ju se moglo kupiti nedjelju popodne ili na novu godinu ujutro - pitam za sestru jer u nedjelju ide u Osijek na par dana pa će joj trebati)?
  4. tračnice su istovarane između kolodvora Varaždin i kolodvora Cerje Tužno. sad, da li na cijeloj relaciji ili samo dio, to ne znam.
  5. DODATAK 2: defekt i lokomotiva koja je gurala garnituru do Novog Marofa (nakon sto nije mogla odvu橠garnituru u Tur詮). defekt oko 1.5 km prije kolodvora (po rije詭a moje sestre koja je u tom vlaku) nadam se da im je dolo/bu im dolo do mozga da u Marofu stoji vlak 3006 sa lokomotivom pa da ju otka襠samo da dovu襠garnituru u kolodvor da se raskr詠pruga. H PP ima puno sre楠kaj jo nije u primjeni EU regulativa o isplatama steta prilikom kanjenja vlaka. sorry zbog cudnih znakova. morao sam editirati post u tapatalku
  6. slažem se sa tobom. jedini problem je mentalitet naših ljudi koji se ne bi baš pomučili ni najmanje pa su im presjedanja tlaka.ja osobno kad putujem iz Varaždina u posjet svojima u Karlovac rađe idem preko Koprivnice sa dva presjedanja i nešto skupljom kartom nego zagorskom prugom. iako, ako idem popodne, mogu i preko Koprivnice sa samo jednim presjedanjem
  7. DB oprosti što se nisam prije uključio u temu. od Međimurja do Zagreba vlakom ima dobar pravac preko Koprivnice. ono što bi značajno unaprijedilo uslugu i udobnost putovanja je direktan vlak bilo kojeg ranga Čakovec - Varaždin - Koprivnica - Zagreb (i nazad). za početak bi po meni to čak bilo i dosta, a kasnije da se krene sa obnovom, dogradnjom i sličnim investicijama na potezu Koprivnica - Varaždin - Čakovec (- granica)
  8. DODATAK: izgleda da su garnituru koja je trebala napraviti put Varaždin - Zabok - Varaždin poslali iz Varaždina sa samo 150 litara goriva, a u Zaboku nisu ništa dodavali. sad je moje pitanje zašto su putnici vlaka 3004 koji su iz Zg krenuli za Varaždin uopće morali presjedati u Zaboku?
  9. ne nalaže li logika da se prvo nešto uloži u već postojeće kapacitete i onda njih iskoristi do maksimuma, a tek onda kretati u novi projekt? mislim, lijepo bi bilo da se izgradi još novih pruga, ali čemu kad ni ove koje imamo se ne koriste koliko mogu, a kamo li da, nažalost, nema ni blizu prometa onome koliko bi mogle da se uloži u njih.
  10. inside info: vlak 3004 (ZG (07:30) - VŽ (10:10)) defekt između Svetog Ilije i Turčina. navodno nešto sa gorivom... hmmm.... nije valjda da su ga zaboravili napuniti XD
  11. problem tog konkretnog prijelaza je taj što se nalazi u kolodvorskom području pa automatizacija nije rješenje, a denivelacija nije moguća zbog raskrižja točno pred prijelaza. Sent from my Lenovo TB3-710F using Tapatalk
  12. zadnji put kad sam vozio tom dionicom sam u desnoj traci bio samo pred samim izlaskom Karlovac i to da mogu izaći sa autoceste. pobornik sam toga da tu treba treći trak, ali isto tako da treći trak treba na zagrebačkoj obilaznici gdje, unatoč zabrani za preticanje kamionima, oni uredno pretiču. neki dan vozim od Svete Helene prema Lučkom i čim sam sa varaždinskog autoputa uzao na zagrebačku obilaznicu krenem obilaziti kamione, kad iznenada jedan od njih se samo sa svojih 90 km/h ubaci ispred mene koji sam vozio 130 km/h. jedva sam usporio dovoljno da se ne zabijem u njega.
  13. Odličan putopis sa ove pruge. Meni je osobno žao što se jako malo ulaže u tu prugu jer kad bi se brzina na ovoj pruzi podigla na samo 60 km/h cestovni promet ne bi mogao parirati željezničkom na toj relaciji. pogranični prijelaz (kojem se ne mogu sjetiti imena). ne znam kako je to sad regulirano, ali prije ulaska HR u EU za korištenje tog prijelaza je bila potrebna pogranična karta (mislim da se tako zvala - ličila je na putovnicu, ali je bila roza i moli su je dobiti samo osobe koje su imale prijavljeno prebivalište u krugu od nekoliko km od granice)
  14. što se tiče UBER-a tu postoji nekoliko zakonski sivih zona. jedna je, koliko sam shvatio (slobodno me ispravite ako griješim) da UBER kao firma nema svoje aute već su to privatni osobni automobili. e sad, da li oni poštuju zakonsku odredbu da taksi vozila trebaju ići na tehnički svakih pola godine i kako to uopće regulirati u njihovom slučaju...
  15. swen

    Malo zabave ... II

    Jučer u Zagrebu svjedočili smo nesvakidašnjem događaju u kojem je najnovija akvizicija HŽ-a , ruska lokomotiva KSR 500, završila zabunom u Tehničkom muzeju u Zagrebu. Da je riječ o grešci, primijetio je kustos Tehničkog muzeja Miro K.(57), jer je lokomotiva iz 1959. bila u toliko derutnom stanju da nije mogla poslužiti kao izložbeni eksponat. "Prvo kad sam čuo da nam je stigao KSR 500 iz 1959. godine bio sam ushićen, no čim sam je vidio znao sam da je krivo dostavljena. Imao sam na izbor dvije solucije, dati je u staro željezo ili nazvati HŽ i provjeriti s njima je li je trebala biti njima dostavljena. Eto, na HŽ-ovu sreću, jednoj romskoj obitelji se nije dalo navlačiti s toliko tona hrđavog čelika", rekao nam je vidno razočarani kustos. Iz HŽ-a su najavili svečano puštanje lokomotive u pogon već iduće godine, čim moderniziraju tračnice kako bi mogli iskoristiti puni potencijal ovo tehnološkog čuda. http://news-bar.hr/vijesti/zanimljivosti/najmodernija-lokomotiva-hzh-a-zabunom-zavrshila-u-tehnichkom-muzeju
×
×
  • Create New...