Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03.02.2024 in all areas

  1. Oprostite, malo se oteglo zbog školskih obaveza, no možemo nastaviti. Dakle, kada je Mađar došao do Zagreba, vlak (somuljaga) je već čekao. I to ne bilo koji, nego somuljaga cvaja (002). Bio je prilično natrpan pa sam našao sjedalo nasuprot jednog gluhog čovjeka. U njemu je bilo je užasno vruće jer je sunce sjalo ravno u njega. Do Siska je bilo teško išta slikati zbog rupičaste reklame na vlaku. Sisak Ne bi joj škodila kakva obnova Kolodvor je nov, čist i i iznenađujuće prilično uredan, izuzev neoznačenog ŽPPR-a i jednog pokvarenog lifta. Btw drugi radi. Malo lošija slika, ali dotični radi Pothodnik Čim si malo dalje od Zgb... Ložiona je veoma pregledna pa ne treba preskakati prugu za dobru fotku. Bumbari Najmanje od vagona Fora su mi lisnata postolja Sisak ima dvije😎 Đurica petak Đuro mi je bitan jer ih vidim jedino kad idu iz/u Rijeke/u. Tada jedino idu kroz Karlovac Nakon samo 20 minuta divljenja vrijeme je za povratak u Metropolu To je zasad sve, žurim se na vlak za Delnice. Inače se nisam često prije vozio vlakom pa sam bio fasciniran tako starim Mađarom pa sam zato slučajno napisao nestručan komentar. Istina je da su nekad stvari radili bolje, samo ja tako u trenutku nisam razmišljao. Ispričavam se ako sam izazvao kakav predmet žešće rasprave. Pozdrav iz Karlovca!
    6 points
  2. Najpametnije ti je da pošalješ mail HŽ Infrastrukturi i zatražiš pisano dopuštenje za fotografiranje na prugama HŽ za 2024. godinu. Stići će na tvoju mail adresu u roku od dan-dva. Istina, dopuštenje ne vrijedi za depoe vuče vlakova, ali ovaj u Sisku nije aktivan pa se zabrana ne računa. Ja dopuštenje tražim i dobijam svake godine, po dolasku u odredišni kolodvor pokažem ga šefu (ako ga na kolodvoru nema onda prometniku) i više nemam brige. Ako me netko od nižeg osoblja pita što radim na kolodvoru, a to se događa iznimno rijetko, samo kažem da sam pokazao dozvolu šefu/prometniku i time prestaje bilo kakav razgovor na tu temu. Moram priznati da ne razumijem mlade forumaše koji se vole praviti važni, kao njima dopuštenje ne treba. A postupak pribavljanja traje toliko minuta koliko je potrebno da se sastave dvije ili tri rečenice i pošalje mail.
    2 points
  3. Sisak ima više od dvije. Iza je hala ili možda bolje da se izrazim - štagalj, a u tom štaglju se nalazi muzejsko blago, a isto tako u jednoj hali bi trebala biti zaključana i jedna 2131. Usput, lijep putopis!
    1 point
  4. Ali ljudi moji, pali se prijelaz, jedna rampa se spušta odmah druga za 2 minute jer se skroz zaledila pa je čekala pomoć sunca. Ide vlak, čuje ga se! E sad sa "vidi ga se" se mora(lo) čekati. Jedino što HŽ propalo poduzeće razlikuje od ZETa je ovih par vagončića koji omogućuju ugodnije noćno putovanje i još pokoji vagon koji se po danu zaleti na IC vlakove i za Rijeku😭
    1 point
  5. Evo napokon i slijedećega nastavka. Iz Ljubljane smo se lokalnim potniškim vlakem zaputili prema Škofji Loki. Vlak nastavlja do Jesenica gdje okreće i ide na dug put do Nove Gorice kroz Alpe. 2 screenshota iz videa s puta. Inače sva moja putovanja kronološkim redom videima i slikama dokumentiram i na Instagramu. Javite se privatno ako hoćete zapratiti:-) A ako sada mislite da je to zimska idila, čitajte dalje jer ovo nije još ništa. Sa 12 minuta kašnjenja i 3 nadoknađene stižemo u Škofju Loku. Izlazim iz vlaka i okrećem se u smjeru vožnje, dakle prema Alpama i polako počinjem ne vjerovati što se zapravo događa. Možda vam se čini da je snijeg u visini šine, no od snijega do šine je zapravo par centimetara... jednostavno nas je dočekalo preko 30cm snijega. Toliko snijega da gdje god sam stao je snijeg bio viši od mojih visokih zimskih cipela i sve je ulazilo unutra. Osim toga je apsolutno sve prekriveno ledom i mrazom. I to je led tvrd ko kamen. Jurim do znaka S i okrećem se. Vlak se sprema za polazak a sunce za izlazak. Strojovođa nas gleda i u trenutku kad dižem ruku da mu mahnem (snimam i dalje drugom rukom) trubi najglasnije što može i maše kratko. Video naravno nije ispao najbolje jer sam se prepao prenut iz totalne tišine. I odlazi Flirtek Zadnji pogled na kolodvor Škofja Loka pa krećemo za Flirtom na otvorenu prugu. Par minuta kasnije sa izlaznih skretnica Gledamo na Urbanscape Green Solutions Knauf Insulation Škofja Loka otkud dopiru metalni zvukovi. Od silnog snijega i magle se ne vidi što se događa. Hodamo dalje do željene lokacije Slijedeći nastavak i otkrivanje od čega metalni zvukovi u sljedećem nastavku kroz 20tak minuta:-)
    1 point
  6. Ovo su prizori na koje zadnjih desetak ili više godina vrlo rijetko nailazim dok se vozim od Zagreba do svoje kuće u Šilu na otoku Krku. Nekad davno, tj. 1980-tih i kasnije, su me svi ti vlakovi poprilično smetali jer sam svako malo nailazio na spuštenu rampu. A sad, pogotovo otkako sam se prije 18+ godina pridružio našem forumu, su takvi prizori toliko rijetki da jednostavno nikad nemam dovoljno vremena poslikati vlak koji prolazi ispred mene. Za putničke vlakove vjerujem da se u budućnosti situacija neće puno promijeniti, ali se nekako nadam da ću jednog lijepog (imaginarnog) dana biti u mogućnosti slikati puno više ovakvih vlakova koji idu u luku RIjeka ili u suprotnom smjeru.
    1 point
  7. Kolodvor Vojnić Stajalište Crevarska Strana, na cesti je novi asfalt i nema traga pružnom prijelazu. Toliko s ove pruge! pozdrav toma
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...