Pfaff Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 Vrijeme je krenuti natrag. Evo i VR-a Oprema je postavljena Desna noga je već na stepenici, posljednji osvrtaj (za razliku od Šveda, ovaj se zbilja može savinuti ) Detalji unutrašnjosti. Srećom neobnovljen, mene jako podsjeća na pokojne Gomulke. Inače zavidno čist I pogledi čvrsti, i ljepljivi prsti... Svinutost iznutra I sada malo slikopisne zabilježbe... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 7, 2011 Author Posted January 7, 2011 Putem mi majstor Stjepan kaže: "Vidio sam još jednog ovakvog (Čuj: ovakvog) na stanici u Zaboku, vidil sam da se ukrcal u Začretju, ste skup?" Bo? Daklem na kolodvoru u Zaboku, uočim trainspotterski opremljenu osobu kako čeka vlak za Zagreb: "Dobar dan! Slikate vlakove?" "A vi ste Pfaff?, Ja sam Dinko-KA!" I tako su nastale dvije povjesne fotografije, jednu ste već vidjeli ovdje I to bi bilo to... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
VICTOR Posted January 7, 2011 Posted January 7, 2011 Riskiram ponavljanje, ali zaista nema tih lovorika kojima bih okrunio ovaj (a i kumulativno sve dosadađnje putopise). I putopisca, dakako. Ipak, moram se osvrnuti na filmiće. Ovaj Zabok-Đurmanec i back je definitivno NAJBOLJI. A zašto? Zbog razgovora, izuzetno korisnih i zanimljivih podataka koje smo dobili. Za razliku od Divače-Buzeta gdje je vladala mrtvačka tišina Tu mislim da bi Pfaff trebao okrenuti ploču i poticati razgovor, jasno, ako je sugovornik raspoložen. Pa nek se čuje, ne treba mi samo brundanje i škripa vlaka. Ovako se upotpunjuje i obogaćuje videozapis. I to višestruko Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Srijeda, 5. siječanj (Coda & Finale) (Još 360 dana do Nove Godine, kaže Wikipedija) Kad sam ljetos na štreki kroz Krapinu snimao jednu od epizoda Avantura Pfaffovlaka, upozorio me ivog da se čuvam ubuduće jerbo da kroz Krapinu Plavci piče ludom brzinom od 30 na sat. Palo mi je napamet da ponovim scenu u zimskom ozračju, oboružan knjižicom VR-a i suguran od iznenađenja. Sjeo sam, dakle u službeno vozilo ekspedicije i preko brda, graba i udolina stigao u Krapinu. Dmaho sam ustanovio da od snimanja na pruzi kod onog ŽCPR-a što vodi na Hušnjakov breg ne bu niš – šikara pod snijegom, klizavo, pruga u hladu (osojna strana). Sačekušama na otvorenom polju nisam baš sklon pa sam stoga radije otišao posjetiti krapinski kolodvor. On, naime, ima jednu posebnost – pasarelu koja vodi na preko kolodvora na suprotno brdo. Mi smo u Rijeci donedavno imali dvije, ali su otišle pa-pa Parkirao sam preko puta kolodvorske zgrade, tamo gdje staju maršrutke za zagorske brege. Lijepo se vidi kako je nekadašnji dvojezični natpis bio širi od današnjeg. Nekako ispada da je u vrijeme jednoumlja sve bilo veće Da vidimo prostore namijenjene putujućem plebsu – blagajna izgleda k'o da su ju donesli iz Remetinca Prilično pohabano, reć bi da u danom trenutku prostor obiluje nervoznim pripadnicima kaste polujakih Koprivnica? Peć lijepo grije, a za svaki slučaj su i nju otpremili u Remetinec (na uvjetnoj do proljeća) Kad sunce pokaže svoju jačinu, onda se uglavnom sjedi ovdje Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Vodonapojna pipica. Pretpostavljam novijeg datuma obzirom na spartansku izvedbu. Zbilja, nisam nigdje vidio spremnike za vodu. Što se s njima desilo? Kolodvorska zgradica s prave strane. Zanimljivo – desna nadstrešnica ima stup u sredini, a lijeva ne??? Pogled niz prugu u smjeru Đurmanca i nesuđene lokacije mog foto-sessiona I ovdje postoji šturc koji ide u beznadno. Na njemu su ovoga sleda vagoni s tamponom. Bit će obnove pruge, samo dok malo okopni i prigrije Gotovo kao na britanskim kolodvorima – automobili parkirani među kolosjecima Tu je i HŽ-ov kamiončić iz Koprivnice (morti su oni zgrebli onoga grafita?) Par detalja – ako netko hoće precrtavati za Trainz Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Božićni nakit je OK, ali čemu metla? Pa Halloween je davno prošao? Desni dio kolodvorske zgrade je odumro. Zanimljivo, meni se čini da su kolodvorske zgrade u 'Rvata poput starih maslina – kad stigne loše razdoblje, odbacuju suvišne dijelove Opet? Za utjehu: kraj kolodvorske zgrade se nalazi biblioteka "Yeti" s čistom i mirišljavom ćenifom, a usput sam popio i izvrstan macchiato Pogled u smjeru Zaboka. Tu je i ranijespomenuta pasarela, a lijevo i zgrada robnog skladišta Eto me na pasareli. Raspon je dosta velik pa cijela konstrukcija poprilično vibrira kad netko hoda po njoj. To su uglavnom pozamašne lokalne kumice koje čvrsto kroče u bolju budućnost tako da se sve trese Lijepi pogled iz ptičičje perspektive Robno skladište. Vrata su zazidana, a vagu su izbacili van na atmosferilije. Denčanih pošiljaka, dakle, više nema. Obratite se DHL-u ili nekom sličnom Zoom je zakon Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Pogled niz prugu u smjeru Đurmanca. Baš je dobra pozicija za fotkanje! Svaki kolodvor bi morao imati pasarelu Ovdje skroz lijevo je izvlačnjak koji, čini se, završava taman ispod pasarele (iako je i ranije prepriječen kojekakvom kramom). To je, pretpostavljam, trebalo za slučajeve kad se pobješnjela lokomotiva otme kontroli na putu nizbrdo iz Đurmanca, ne? Evo i kolodvorske zgrade odozgo. Stakleni kavez u dubini slike je "Yeti" Nije me ni pogledao, mužek jedan indolentni... Dok sam se ja tu vrzmao, stigao je iz Zaboka onaj Plavac s kojim sam se dan ranije vozio u Đurmanec. Evo ga odozgo. (Zanimljivo kako sam nehotice i ničim potaknut naciljao vodonapojnik u pravcu) Naravno da sam ja to i slikopisno zabilježio: Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Na povratku (bližilo se vrijeme ručka) sam napravio još par fotografija zasniježenog Zagorja. Izabrao sam dvije: Odjavismo se iz hotela pa put pod kotače. GK me dočekao s plavim nebom i gotovo suhom cestom (stvari su se ubrzo promijenile na gore) Za kraj, kako je red, mali zemljovid s obilježenim ciljnim lokacijama mojih šalabajzanja I sad je definitivno kraj... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Svaki kolodvor bi morao imati pasarelu Bravo, ovo je prava životna filozofija jednog railfana ..... svaka čast !!! Kao što već rekoh, nadam se da tvoja supruga i kod idućih seminara ima planova koristiti tvoje logističke i ine sposobnosti ..... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
STIB Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Danas ću do Đurmanca. To je još jedan od onih osunećenih putnih pravaca koji su nekoć vodili 'Rvate u €uropuhttp://i583.photobucket.com/albums/ss277/jkrema2/IshodisteZabok/IshodisteZabok055.jpg Cijelo vrijeme čitam i čekam da se pojavi neko objašnjenje zašto onaj prvi ranojutarnji vlak od Zaboka do Đurmanca treba duplo više vremena nego svi ostali. Stoji dugo u Krapini, ili...?Za ostalo vrijedi Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 Kao što već rekoh, nadam se da tvoja supruga i kod idućih seminara ima planova koristiti tvoje logističke i ine sposobnosti ..... O, da, da. Upravo ju nagovaram da organizira nešto na Mokroj gori Cijelo vrijeme čitam i čekam da se pojavi neko objašnjenje zašto onaj prvi ranojutarnji vlak od Zaboka do Đurmanca treba duplo više vremena nego svi ostali. Stoji dugo u Krapini, ili...? Misliš na 3110? Ako je vjerovati knjižici VR, stoji u Krapini od 3:54 do 4:28. E, sad, zašto stoji je već drugo pitanje. Možda čeka da se prometnik probudi i pusti ga dalje? Dodatna misterija je kome se uopće ide u Đurmanec u tako nehumano doba rano ujutro (3110 stiže u 4:34). To je u rangu onih srećkovića koji noćnim brzim putuju za/iz Gospića... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Dodatna misterija je kome se uopće ide u Đurmanec u tako nehumano doba rano ujutro (3110 stiže u 4:34). Prije će biti da ovaj vlak služi ranoraniocima iz Đurmanca ... a nekako mora ujutro doći do Đurmanca, ako ne želi noćiti na đurmanečkom kolodvoru. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
ivog Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Da vas rasvijetlim.. Iz Zaboka stigne duplična macosa i u Krapini se razdvoje.. Zadnja u kompoziciji se "okreće" i ide za Zabok s polaskom u 4:04, a prva u kompozciji ide do Đurmanca i vraća se u Krapinu (ide dalje za Zabok), prolazi iz Krapine u 4:53. S tim da ona zadnja iz kompozicije stigne doći u Zabok i natrag te ima križanje u 4:50 s ovom prvom iz kompozicije.. Nije komplicirano, kaj ne.. Quote
STIB Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Nije komplicirano, kaj ne.. Nije, a ima i logike.Hvala! Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba
danijellikar Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 E, moj Pfaffensteine, odličan fotopis, kao i uvijek, ali teška srca i mirne duše pridružit ću se Zeusovoj primjedbi da si mogao javiti o itenereru putešestvija, te smo mogli pročitati pokoju i u Velikom Trgovišću ili bi se pridružili u Zaboku. Za sve dosadašnje fotopise pa i ovaj jedan veeeliki plus, a za nejavljanje MINUS! Ma ne - jedan!! Quote Danijel
ivog Posted January 8, 2011 Posted January 8, 2011 Nema na čemu.. A s tim da taj koji ide u 4:53 za Zabok, opet se vraća u Krapinu i spaja se s onim koji je otišao za Đurmanec i natrag, te kao dvostruka garnitura idu za Zagreb (zadnja macosa u kompoziciji ostaje u Zaboku, a spajaju se sa Stubičku macosu) Quote
Pfaff Posted January 8, 2011 Author Posted January 8, 2011 E, moj Pfaffensteine, odličan fotopis, kao i uvijek, ali teška srca i mirne duše pridružit ću se Zeusovoj primjedbi da si mogao javiti o itenereru putešestvija, te smo mogli pročitati pokoju i u Velikom Trgovišću ili bi se pridružili u Zaboku. Za sve dosadašnje fotopise pa i ovaj jedan veeeliki plus, a za nejavljanje MINUS!Ma ne - jedan!! Bio bih se ja javio, ali sam u žaru pakovanja ostavio doma punjač od laptopa. Stoga sam ovisio o stanju baterije koja je morala izdržati najnužnije operacije tijekom četiri dana pa nije bilo prilike za nikakve kontakte. Hotel ima, doduše, jedan javni PC po 20 kn/sat, ali je bilo neizvedivo doći do njega od par šmizli koje su po cijeli dan jahale na fejsu... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
american.star Posted January 11, 2011 Posted January 11, 2011 Šteta Pfaff kaj nisi ranije najavil dolazak, da znaš da bi te rado vidli i Ante i ja. Al dobro kaj se more... Inače ti je putopis baš super! Prešli smo Ante i ja 06.01. po tom autoputu Zagreb-Macelj, baš si me podsjetil, jer to nebreš zaboraviti, jer ak se pelaš z Antom v autu, on ne bu propustil da ti veli da je tam dole kolodvor Đurmanec, i onda ti kaže i pita par put dal vidiš... :ne zna: A sad sam ga imala prilike videti i iz druge perspektive, i na tome big thanks! Lepi pozdrav! Quote
hadzibane Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Daklem,SVAKA ČAST Pfaff na ovoj prelepoj reportaži sa meni,još uvek,nepoznatih pruga. No,Bože zdravlja,na proleće eto mene opet u tim krajevima,ali ovog puta i na ovim prugama. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta.......
dnovakovic Posted January 12, 2011 Posted January 12, 2011 Pridružujem se pohvalama i čestitkama na još jednom dobro obavljenom poslu. Pfaff sada već legendarni "cab rider" izgleda da svojim šarmom uspjeva kod svakog strojovođe. Nešto te zamišljam da si ti umjesto našeg Tome zapucao do Vladivostoka, i šarmirao ruske strojovođe, gledali bismo godinama snimke sa 9000 kilometara transsibirske pruge, kolodvoropise i opise staničnih biblioteka a ćenife da i ne spominjem...... Quote Pozdrav iz Osijeka !
Levente Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Gledajući zemljovid, pao mi je na pamet jedna zanimljiva stvar: zašto (nikad?) nisu htjeli svezati krapinsku i golubovečku prugu? Na primjer Krapinu ili Začretje s Golubovcom? Krapina nije daleko od Golubovca, daljina sigurno nije više od 15km. Da je ova pruga sagrađena, Krapina bi bila povezana Varaždinom? Zar ne bi bilo korisno? Govoreći o tome, još nešto mi padne na pamet: Oba pruga (Zabok-Đurmanec i Varaždin-Golubovec) su pobočne pruge. Od Đurmanca i Golubovca nema prometa, odnosno nema pruga. Zamislite, kako bi bilo kad bismo ušli vlak u Zagrebu i izašli u Lepoglavi, u srcu sjevernog Zagorja. Trakošćanski dvorac je samo nekoliko (desetak) kilometara odande. A tko zna…Samo razmišljao sam ugledavši ovaj prazan prostor na željezničkom zemljovidu između Krapine i Golubova. Recite mi što mislite, znam da to je samo teorija, onda ostajmo na razinu teorije! Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske
Pfaff Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Ovako na karti izgleda blizu, ali meščini da je između Krapine i Golubovca fest veliko brdo. To bi značilo kopati tunel da bi Ti mogao vlakom na izlet u Trakošćan. Ne bi moglo, vjeruj... A i inače, narod je danas postao komotan (pogledaj, meknimo, mene ). Nitko više ne ide na izlet ako nema osiguranu transportnu infrastrukturu. U smislu prijevoza od zadnjeg kolodvora do destinacije. Po razumnoj cijeni srodnoj gradskom prometu. A toga u pravilu nema. Sljedstveno tome, na izlet u Trakošćan ide se osobnim prometalom, a ne vlakom. Sve alternative su railfanovski wishful thinking. Nažalost. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Gledajući zemljovid, pao mi je na pamet jedna zanimljiva stvar: zašto (nikad?) nisu htjeli svezati krapinsku i golubovečku prugu? Na primjer Krapinu ili Začretje s Golubovcom? Možeš pogledati ovdje .... to je jedna jako stara tema s dosta interesantnih razmišljanja http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=766 Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Levente Posted January 17, 2011 Posted January 17, 2011 Hvala Bogu to je mjesto za wishful thinking A nema mogucnost, ili zelja za nostalgicne vlakove? U Madarskoj ljudi trose novac za to, postoji napr. deset "dozivljaj-vlakova" godisnje, razlicitim programima. Vi, ziveci u Hrvatskoj, sto se osjecate, ima li zahtjeva, trazenja za ovakve stvari? Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske
Pfaff Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Pa vidiš da se railfanovi voze leva-leva Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.